FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: problem s tipem 2.0 16v
dela to za tepla nebo za studena? dost casto to byva nejake rozhasene teplotni cidlo davajici nestandardni hodnoty, na oko je funkcni, tak od neho ridici jednotka hodnoty prejima, ale muze to delat problemy. mel jsem takovy problem s cidlem teploty vody. pri zahratem motoru se to strasne zachlastavalo. normalne to ani neslo nastartovat kolik tam slo benzinu. projevovalo se to i nepravidelnym chodem na nizsi otacky. s tim co to dela ted si ale nevim rady. je to naprosto nevypocitatelne, v pohode najezdim 150km i s popojizdkama po meste. a druhy den jedu par km do prace a na posledni krizovatce zustanu stat s tim, ze si to najednou postavi hlavu :( -
« Re: problem s tipem 2.0 16v
Něco podobnýho se mi momentálně děje u Escorta 1,6 XR3i. V nižších otáčkách se "hádá". Vypadá to jako když jde na 3 válce. Taky jsem zkoušel všechno možný, např. vyměnit hydrozdvihy (ale ne za nový), svíčky, kabely apod. Dříve už jsem podobnej problem taky měl a to bylo prozměnu podtlakovou regulací na rozdělovači! -
« problem s tipem 2.0 16v
mam u tipa 2.0 16v zajimavy problem, vetsinou jezdi v pohode, z toho obcas prestane uplne jet, motor jede na volnobeh celkem v pohode, ale jakmile pridam plyn (jedno jestli rychle nebo pomalu) tak to budto chcipne nebo minimalne nema vubec vykon. jedina sance, jak se v teto situaci rozjet (kdyz se mi to stalo treba na klrizovatce) je vytocit motor na trochu vetsi otacky, kde to trochu drzi a s intenzivnim hrabanim (z nuly pri cca 5000ot) se rozjet :-) Pneu mam nastesti na odpis. kdyz jsem to chtel ukazat mechanikovi, tak to vzdy jelo v pohode:) predpokladam ze to bude neco v elektrice, prosel jsem zasuvky a vycistil kontakty. nic dalsiho mne nenapada. kdyby to delalo porad, tak jsem klidnejsi, to by se dala hledat pricina. snad to bude nejaka blbost, ale dojit na to. -
« Multipla na půjčení
Nevíte někdo, v které půjčovně (ale i jinde) by měli k zapůjčení Multiplu? Bude nás 6 a nechce se mi jet 1400 km s nějakým Transitem. To mfilip: s Peugeotem 307 to srovnávat nemůžeš, ten už se prodává a Stilo až za 1 až 2 měsíce. Je ale fakt, že jsou docela skoupí na informace, furt to stejný dokola ve všech časopisech - 2x foto exterieru, jednou čélní pohled na 3D a jednou palubka a to koluje pořád dokola. O motorech toho taky moc nenapsali, jen na domovskejch stránkách Stila jsem se dočetl, že u Fiatu není zvykem dávat fungl nový typy motorů do novejch modelů, takže u těch motorů asi moc novinek není. -
« Bez nadpisu
mne by jen zajimalo, jakym zpusobem bude uveden Stilo na cesky trh. Podivejte se na okoli. Superba jeste nikdo nevidel a uz se o nem pise, Stilo uz existuje v konecne podobe mnohem driv a slehla se zem. Vemte si treba s jakou pompeznosti prisel Peugeot 307, vsude billboardy, v novinach atd., nova Laguna to same. Mam pocit, ze Stilo prijde do Cr, a nebude o tom vedet krom Fiatu nikdo. -
« Duna
Mohl bych mit prosim dotazek na odborniky? Nedavno jsem se dostal do sporu diky tomu, ze jsem zamenil Fiat Regata za Fiat Duna. Vlastne to bylo taky proto, ze jsem Dunu nikdy predtim nevidel. Potreboval bych vedet par veci - kam v Evrope se Duna vyvazela, v jake dobe a jaky je vztah mezi ni a prave Regatou. Dik.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Sviti mi kontrolka na check panelu ("auticko") vlevo dole. Z knizky jsem pochopil, ze je to asi hladina oleje (v pravo je kontrolka tlaku). Oleje tam mam smozrejme dost :-) Nevite kde je fyzicky to cidlo umisteno, kudy vedou draty? Je to posledni kontrolka, ktera mi tam blika a sere mne to. Fyzzicke umisteni snimace jsem ale v knize nevypozoroval. Vim ze u olejoveho filtru je jeden snimas, ale to je snimac tlaku, ne?
Jen tak na okraj, docetl jsem se, ze ta kontrola hladiny se provadi u nenastartovaneho motoru, kdy muze v pripade nedostatku oleje svitit ale u beziciho motoru se (i v pripade nedostatku oleje) jiz nerozsviti. Rozsviti se pouze v pripade vadneho kabelu/snimace... Tak kdyby nahoodou nekdo vedl, tak se ozvete.