FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Stilo a jeho tajnosti
To se trochu divím, že se pozastavujete zrovna nad prostorem (v interiéru), kterej má být právě devízou tohoto auta. Dva očití svědkové tvrdí, že je to celkově prostornější - celkově jako ve všech směrech, teda když máte v kufříku nějakých 370 l. Co se týká designu, Italové byli vždycky napřed - někdy až moc. Motory (od 1,2 přes 1,6 po 1,9 JTD) ve většině recenzí u Bravy dost chválili, hlavně ty benzíňáky. Pravda asi tak před dvěma letama (po faceliftu Bravy). -
« Re: Tipo - kolísání otáček
No co muzes asi tak zkontrolovat :-)
VN rozvod (svicky, civka, kabely, rozdelovac)
cidla -- volnobehu, teplot a lambda sondu
Jestli to dela opravdu pouze chvili, nez se to
zahreje, tak to musi byt asi tohle...
A co RJ, neni nejaky mismas mezi typem RJ a motorem (cidly)?
Je tam motor z "noveho" auta + cidla a RJ od tamtez (i kdyz ono se do Tipa zase tak moc "podobnych" motoru nedelalo) -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
No ja nevim, rozhodovat se mezi Stillem a Mareo weekend :-)?
Kazdy auto je jine (hlavne jinak velke). Hodnotit
Stillo nemohu (zatim jsem ho na zivo nevydel),
ale libi se mi designove (coz se neda rici o Maree ve verzi sedan).
Weekend docela jde, ale u sedanu mi pripadne,
ze predek i zadek moc smeruji k silnici a nad tim
je velka kabina :-( U Bravy/Brava to vypada dobre --
ale marea sedan by mela mit mohutnejsi prdelku...
Jo a Stillo... Asi bych rok pockal, nez se zabehne
vyroba a nez se najdou (a odstrani) chyby -- spatna
konstrukce toho okna, atd... -
« Re:
Jasny,to vim,jenze na vysku - objem sirka je stejna jako u 3D - tzn.300 + vyska,chapes?!
Nicmene to nemeni situaci,ze kdyz posunes lavici tak v zadu se proste sedet neda - tak max. 5-8lety dite. Mimochodem - vyzkouseny.Mozna kombas bude ideal,nevim - jenze to az bude tak me asi z toho narostou fousy.A kdyz clovek chyta info o provozu tak me jima hruza.Nezapiram,interier solidni - spise nemecky - podvozek taky asi velmi good,jenze jestli je to pravda s tema motorama,tak to docela kazi,a u FIATa zvlast,diky povesti kterou ma FIAT v CR.Uvidime! :) -
-
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jo panove,tak jak jsem byl nadsenej,tak jsem zas pekne na...:(!!! Jako podvozek docela gut,vnitrek jakz takz - malo mista ,hlavne vzadu i u 5-ti dverka, a ten kufrik - bes a des.300l je holt 300l,a i kdyz posunes u 5-ti dverky sedak( za priplatek) tak zas si nemuze nikdo dozadu ani sednout.Motory OK - teda stejny jak v Brava a spol.,ale v Abarthu zas docela ostra verze - jak jsem koupil tak prodavam.
Tak jsem tak nejak na rozpacich,asi se vratim k puvodu - tudoz koupim Mareu - kombi?,a budu spokojen - za stejnou cenu,hezci design a vubec,jsem tak nejak znechucen.Panove jestli mi to nekdo vymluvite budu radsi,ale jinak..... :(
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
"-- skrytý --" 05.11.01 12:14
« Tipo - kolísání otáček
Lidi poraďte. Rodiče mají Tipo 1.6 DOHC. Teď se tam montoval komplet stejný motor z jiného Tipa, v kterém běhal bez problémů a v ten starý motor taky šlapal normálně (ale byl svařovaný :-).
Problém je v tom, že motor za studena neustále na volnoběh mění otáčky nahoru a dolu a někdy při těch nízkých otáčkách chcípne. Po zahřátí na provozní teplotu je to O.K. = drží konstantní otáčky. Čím to je? Poraďte! Díky. -
"-- skrytý --" 05.11.01 10:06
« Re: Kontrolka oleje u Cromi 2.0ie
Neco podobneho mi delalo u Cromy 2.5td, tam ale stacilo pred startem dvakrat zapnout zapalovani /nazhavit/ rozsvitila se zelena kontrolka a po nastartovani bylo vse v pohode.Nevim jakou to melo sice souvislost, ale fungovalo to. -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
V poslední autopříloze Hosp. novin (čtvrtek 1.11.) vyšla recenze 5dv. Stila s motorem 1,6. Docela ho zdrbli, ze je málo pružnej a moc žere. Taky měli námitky proti tomu skládacímu oknu, že i v uzavřeném stavu tropí aerodynamický hluk. Jinak docela dobrý. -
« Re: Kontrolka oleje u Cromi 2.0ie
Nevím jak u Cromy, ale podobnou věc jsem řešil s Temprou. Nakonec to bylo vadný čidlo a nový za 2500!!!??. Tak jsem vyndal žárovku, aby mi ta kontrolka nesr.... Stejně je tam na nic. Protože nikdy se mi nestalo, abych musel do výměny dolevat olej -ze 60% ostrý provoz na dálnici -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Stilo jsem videl... kde? v Jizde? Asi. A docela se mi libilo. Trosku futuristicke, ale proc ne :-) Ale pripadali mi trochu divne ty zadni svitilny -- moc vystrcene, do tech se bude dobre couvat jinym autem... Ale na tom to nestoji. Jeste ho tak videt v realu, jaky je uvnitr prostor, jak jsou nastaveny motory a jaka bude kvalita (verim z bude O.K.)...
A to s tou Cromou mi neporadite, co? Ja vim ze ne... SAKRA. (prispevek 1286) -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jenom malej dodatek, resp. oprava: ta cena 422.000,-Kč za 1,2 verzi je za 3-dveřovou versione, ostatní ceny, co jsem naplácal níže by teoreticky měly být za 5-dveřák. Tak ještě nějaký dva týdny a uvidíme, jestli to bude autem roku. Už má jen 6 dalších konkurentů ve hře, takže jsem v očekávání... -
« Re: Stilo a jeho tajnosti
Jo ten web nebo spíš ty informace mě včera fakticky zvedly náladu ! To když jsem si projížděl ten asi 50-ti bodovej seznam výbavy od roof-window přes chladící/ohřívací schránku na nápoje, paměť polohy sedadel a zrcátek pro 3 osoby, ... těch drobností je teda ranec! Tak jsem dneska nažhavenej vlítl do autosalonu Fiatu, jestli už nemají ceny a světe div se, cosi na mě vybalili, spíš dali nahlídnout, prej že je to zatím prudce tajný, ani mi to nechtěli zkopírovat, prej mám vydržet do 16.11., kdy začne týdenní promotion akce ke Stilu. No něco málo mi utkvělo v mé brožované paměti: základní cena verze Active (nejnižší stupeň výbavy) u verze 1,2 bude 422.000,-Kč u 1,6 465.000,-Kč (to nevím jistě), 1,9 JTD 59 kW bude 509.000,-Kč (to vím jistě) a 1,9 JTD 85 kW bude za 539.000,-Kč. Zajímavý jsou i ceny dopňkové výbavy: to 5-ti lamelový střešní maxiokno 35.000,-, klima taky 35.000,- , xenony 25.000,-, atd. Jinak prodejce byl opět informován par excellance - když jsem se ptal na rozdíl mezi slabším a silnějším JTD, tak jsem se svou doměnkou, že ten slabší nemá intercooler neuspěl, snažil se mě poučit, že má menší zdvihovej objem !!! on si snad myslel, že je to dvanáctistovka (co chtěli do Ecobasicu - o kterým samozřejmě ten kořeň neměl nejmenší potuchy) !! No a klimatizaci, kde si analogicky nařídím teplotu, považuje za manuální, zatímco když se to nastaví digitálně, tak je to klima automatická !! Tak tito borci budou dělat u nás se Stilem díru do světa. Nevím, kde furt berou ty autosalony Fiatu takový talenty, ale snad mají podmínku nedokončený základní vzdělání.
dostatecne dlouhou dobu (4 az 12 hodin).
S tema motorama, cidly a RJ jsem to myslel tak, ze
muze novejsi "revize" motoru a RJ ocekavat jinak
nastavene hodnoty cidel. Takze pro jistotu prehod
do toho noveho RJ i cidla (jestli je to "novejsi"
motor). Tusim ze ale Tipo zadne takove zmeny nemelo. Sice se preznacovaly motory, ale u stejnych objemu zustaly tyhle veci stejne... Myslim si ale ze to bude
tim cidlem volnobehu (klapka, nebo klika).
Odkud jses? Je to benzin, ze jo? A dela to opravdu jen na
volnobeh (noha sundana z plynu), nebo i kdyz
nohou trochu pridam?