FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 13.12.01 07:42
« Re: Tipo - kolísání otáček - vyřešeno
Takže díky radě AUTOKOMPLEXeCZ rodiče se svým TIpem vyhledali neznačkový servis s diagnostikou BOSCH a hned byl problém objeven i vyřešen - vadná lambda sonda. Takže teď už to je O.K.
Ještě jednou díky AUTOKOMPLEXoviCZ. -
« to hank
1. Jasně že ne. Každý výrobce je povinen zveřejinit servisní informace a tyto diagnostické standarty pracují na základě daných norem. Jinak řečeno, každá kvalitní diagnostika umí 99% aut. Značkový servis používá vlastní diagnostiku, která umí jenom a pouze danou značku.
2. Ovšem já jsem tě neodkazoval pouze na diagnostiku, čili vyčtení paměti závad, která sice pomůže identifikovat závadu, ale není dokonalá, ale na osciloskop, kterým se dá krásně proměřit funkci zapalování,lambda sondy, teplotního čidla, atd. v reálném čase.
3. Postupuj takto, nech přečíst pamět závad vlastní diagnostiky, potom nech proměřit kompresi, podlak sání a potom osciloskopem průběhy zapalování, lambdu a teplotní čidla. 100% naleznete závadu. -
« predelani ABS z jednoho auta do druheho
jak moc je obtizne, pripadne, je vubec realne predelat ABS z jednoho auta do druheho? jedna se o tipo 2.0 16v. mam vrak s abs a moznost koupit druhe bez abs. zvlaste na zimu uz auto bez abs rozhodne nechci. tezko se zbavuje navyku na abs (chladnokrevne brzdit i kdyz jde auto do smyku). pred tydnem jsem oprel firemni dodavku o svodidla, protoze jsem pribrzdil na vode. s abs si clovek pri brzdeni stale jeste muze zvolit smer kam chce jet... -
« Fiat Tempra digital potíže s topením
Poradí mi někdo kde sehnat elektrické schema topné soustavy od Fiat Tempra digital. Jde o poloklimatizaci která v létě pracuje spolehlivě ale jakmile se ochladí vytápění selhává. Závada se projevuje tím, že ani po zahřátí motoru se neotevře výměník tepla. Přitom navenek vše funguje-automat i manuál, nastavení teploty, ventilátor i směrování proudění vzduchu. Uvítám i informaci o tom, která čidla ovlivňují otevření výměníku tepla. Předem děkuji. -
« Re: JTD pro Stilo
Jsem zatím sice oponent benzínu, ale pokud Fiat opravdu přijde v nejbližší době nástupce Seicenta a Pandy (V Čechách o tom není ani zprávička, ale na chorvatským netu je zmiňovanej už přez měsíc (stejně jako Š Superp kombi-u nás zase ani zprávička, ač je to český auto).Konkrétně na adrese www.net.hr v rubrice auti), pak asi dst lidí přejde na naftu.
Mělo by se totiž objevit nové Seicento s nafťáčkem 1.2 - 45kW a průměrnou spotřebou 2,86 l/100 km, Pro upřesnění to je motor z konceptu Ecobasic. A cena? Fiat doufá, že cenu stlačí až k hranici 10 000 marek!
Takže se možná chystá jedna rána, tentokrát pro oponenty benzínu. -
« to wolff
1. Tak jestli byly ventily od karbonu, tak potom je příčina v přehřátém motoru a následně steřelých guferech ventilech, která propouštěla olej. S benzínem to nemá nic společného.
2. Hele, vždyť mně je to docela jedno jestli se nějaký race uskuteční nebo ne. Vyprovokovat tě k nečemu - to je to poslední, co mě zajímá. Ber to tak, že Huf v onu sobotu si nevzal tvoje číslo, čili obtížně bychom ho museli lovit na internetu a nakonec ani nebyl čas. Považujme tedy celou záležitost za uzavřenou, užívej si štastné kilometry ve svém "efku" a pusť špásy s Hufem z hlavy. -
wolff 25.11.01 21:38
« to ATX
Ventily se nikdy nepotkaly. Dovedeš si v jejich okolí představit tolik carbonu ze sračkovýho benzinu, že ten motor prostě nenaskočí? Já vím, že je to nepravděpodobný, ale je to tak. Samozřejmě s těma dosedacíma plochama máš pravdu, ale nevím jestli by to byl hlavní důvod, že nenastartuješ. Jo jestli ti de o to mě vyprovokovat, tak to se ti nedaří, vlastně se ti to ani nemůže podařit. Neboť já když chci, tak chci a když nechci, tak nechci. Mimochodem, já byl ten, kdo mu dal telefon. A on byl ten, kterej, když byl v Brně, tak se neozval. Celou sobotu sem na něj čekal. Já kvůli něčí radosti (a pak zklamání nepojedu do *-Zlína - neurážejte se, ale je to přeci jen trošičku z ruky). Tak nevím, proč máš furt chuť to konzumovat mě. Na centrálce není ve 3 ráno provoz. O jiným dostatečně vhodným, osvětleným a prudkým kopci nevím. mimochodem silnice bývají už v noci vcelku slušně kluzké... -
« to hank
Může to být ta lambda a pokud vykazuje neustále bohatou směs, řídící jednotka ochuzuje a ochuzuje a ten volnoběh je potom nestabilní. Naopak když vykazuje neustále chudou směs, řídící jednotka přibohatí a auto jede subjektivně velmi dobře, ale obvykle si majitel stěžuje na vysokou spotřebu. Já bych na tvém místě nespekuloval, zajel bych na tester a nechal to proměřit. Může to být kabel, svíčka, čidlo teploty, nebo jenom přetržený drát.... Každopádně zapomeň na špatné ventily! -
« to wolff
1. To je blbost, benzinem se nedají zadřít ventily ve vodítkách, tak aby se netočila vačka! Maximálně se benzinem zlikvidují dosedací plochy ventilů a sedla v hlavě. To spíš to vaše auto mělo problém s mazáním "vršku" (ventilů a vodítek) anebo se ten motor někdy lehce potkal a ventily byly pokřivené a časem se zadřely.
2. K tomu race, jasně že prohraješ kontumačně, když nic nepodnikneš. To že je pod tvoji úroveň závodit s traktorem VW jsi si měl rozmyslet dřív, než jsi vyzval Hufa na souboj a popichoval ho. Ta centrálka je nesmysl, tam je vždy moc velký provoz a uskutečnit akci tak, že změříme čas jednomu autu a poté druhému je značně subjektivní a jak jedna, tak druhá strana může napadnout zmanipulování výsledků. Já bych to navrhoval udělat úplně jinak, najdeme nějaký klidný a přehledný kopec bez velkého provozu, každý pojede se svým autem sám, dole u startu bude jeden člověk s mobilem a odstartuje jízdu, druhý člověk bude u cíle s mobilem, v momentě startu stiskne stopky a počká si na dané auto v cíli, kde mu stopne čas. Tohleto zopakujeme 2x s tím, že nikdo z jezdců nebude znát výsledek až do poslední jízdy posledního auta. Časy se zprůměrují a výsledek je jednoznačný. -
wolff 21.11.01 20:21
« to ATX
Měly jsme tak zasraný ventily z našeho kvalitního benzinu, že se prostě vačky zasekly a nechtěly se hnout. výsledek byl ten, že motor nešel nastartovat. Viděl sem to na vlastní oči. Pokud jde o ten race, nevím roč bych měl já prohrávat kontumačně. Jestli se s tím "závodníkem uvidíš v Brně, tak mu to změř od světel dole na centrálce po řekněme místo jak se to nahoře hrbí. Tam jsou sloupy, tak po jeden z nich. No a když mu to naměříš, tak bych si snad jeden den mohl udělat čas a můžeme to změřit u mýho. Připadá mi to však úplně zbytečný, ale prosím.V životě by mě nenapdadlo závodit s traktorem a ještě k tomu od VW. Kdyby to bylo aspoň Lambo...