FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: pomoc - volnobeh
mikrospinac power mode je OK, na ten jsem se dival hned jak to zacalo delat, mozna to dela VH ventil, nebo cidlo teploty. Mam v aute uz 4. motor (chudak Croma, co uz se toho natahala) a vsechny to tak delali, ale ted je to extrem. Je to skoda, protoze ten posledni motor prave volnobeh nastavoval perfektne. Cim by to asi jeste mohlo byt? Je na skrtici klapce nejakej servomotorek kterej nefunguje anebo si mam rucne vytahnout volnobeh a tolerovat spotrebu. Je zvlastni ze to dela naprostu stejne i na LPG, kde plyn nasava proudici vzduch podtlakem bez zasahu RJ. kazdopadne dekuji za radu. -
« Re: pomoc - volnobeh
Jak sis sam odpovedel, moznosti je spousta :-)
Mam take Cromu 2.0ie a tohle same se mi take stavalo.
Tak nejak si s tim nikdo nevedel rady, az jsem
prisel na to, ze odeslo cidlo koncove pozicce plynu, ktere
je na stejne osicce jako klapka sani (to cele
ovladano pomoci lanka od plynu). Kdyz vypnes motor, otevres haupnu a budes rukou
tahat za lanko plynu, musis slyset cvakani mikrospinace.
No a jestli ti to nepomuze, tak postrikej kontaktolem vsechny
kontaktu v motoru a vitej v realnem svete aut starych 10 let :-) -
« pomoc - volnobeh
Pani odbornici, prosim o radu cim by to asi mohlo byt.na mem aute Croma 2.0ie se par dnu potykam s takovym problemem: Kdyz nastartuju studeny pres noc promrzly motor tak neudrzi otacky klepe se a pak chcipne. pote je veliky problem jej znovu nastartovat. Pokud se mi jej podari nastartovat, tak pod plynem je beh v poradku ale otacky volnobehu pomalu stoupaji s teplotou motoru tj. po 5 min. uz si otacky udrzi a pri normalni teplote motoru je ma lechce zvysene a nekolisaji. Drive motor fungoval OK tj. po nastartovani si otacky zvysil a po zahrati postune snizoval. Vim ze zavad muze byt spousty, chtel bych vedet alespon shruba na co se mam zamerit (svicky, kabely, rozdelovac, cidlo teploty, lambda, klapaka apod.) Mam tam take LPG, ale to se chova naprosto stejne jak kdyz prepnu na benzin (MPI). dekuji za vase nazory. -
« Fiat UNO-DUNA
Pred tydnem jsem zakoupil Fiat Duna (UNO) r.v. 89 moto 1.1. Pry se vyrabelo v Brazilii, opticky se lisi pouze previsem predni kapoty pres blatniky a nezavislym zavesenim zadnich ramen. Mate nekdo zkusenosti bud primo s Dunou nebo i motorem 1.1 (vykon, spotreba, slabiny atd)?
Prvni zavada - temer nefunkcni topeni fouka pouze vlazny vzduch coz je nyni dosti neprijemne ..o))). Mechanicky vypada vse O.K. zrejme zaneseny radiator. Vyplati se spise koupit na vrakaci jiny ci nalit do smesi cistici roztok?
Diky
-
« Re: Fiat Uno Logo
Na to je dobrý si dát pozor, mohl bys s tim mít někde potíže. Mě z devítistovky přestavbu na 1.0 nepovolili, protože 903 je prý OHV a 999 je OHC, přesně, jak to psal Oddie. Spousta šmelinářů mi chtěla prodat 1.0 s tim, že je to v pohodě, ale fiat, jehož vyjádření k přestavbě policajti vyžadujou, to viděl jinak. Nevim, jak je to teď, protože tohle bylo před dvěma lety a od tý doby jsem se o to nezajímal. -
"-- skrytý --" 04.01.02 12:10
« Re: Fiat Uno Logo
A Fiat povolí napsat Logo na papíry r.83? Tak to bych se dost divil... Leda tak nůžky na plech a COčko, ale Logo s ofic. rokem 83 je pak dost blbě prodejný. Jo a jinak, motor 1,0 Fire se dělal až od r.87, do 86 to byl 900 OHV. Číslo motoru se už sice neeviduje, ale takovéhle harakiri bych si v tom asi nedělal... Pravda, 1,1 se dělal celou dobu, akorát v Logu má vstřik. -
« Re: Fiat Uno Logo
Diky moc za info. Jeste jsem ten kousek nevidel, ale je to rv.92, 1.1l, naj.80tis za 60tis.Kc. Prumerna cena-jinak co si budeme povidat-papiry z nejakyho UNA rv.83 za 15 tis+UNO Logo ze SRN na prestavbu za 15 tis. a ti sikulove to strilej za 60 papiru. Co se da delat, kseft je kseft. -
« Re: Fiat Uno Logo
S vystříkánim dutin můžu jen souhlasit. Měl jsem Uno 900 a bylo to moc prima auto, jen ta koroze (zadní dveře spodní lemy dveří, podlaha...) Všechno se ale nechalo za normální peníz vyvařit nebo koupit na vrakáči. Motoru nebylo nikdy nic.
Tušim, že auta s motorem 1.1 měla většinou lepší výbavu, ale to je asi individuální. Asi bych volil 1.0, aby mi zbylo pár kaček z pojištění a oželel těch 10 koní rozdílu. Záleželo by ale i na výbavě...
Docela by mě zajímalo, za kolik se dá takový Uno v normálnim stavu sehnat. Jestli to dobře pude rád bych si v létě zase jedno koupil :-) , fakt je to prima auto. -
"-- skrytý --" 02.01.02 16:56
« Re: Fiat Uno Logo
Vystrikani dutin by byla asi prvni a posledni vec co bych u tohoto auta udelal.Mel jsem jedno litrove uno a krome bezne udrzby jsem na nem nic nedelal.Kdyz jsem na nej prodaval motor,tak mi rekli v opravne,ze je neprodejny,protoze bezproblemu prezije auto.Jestli muzu radit,tak bych se podival kvuli pojistce po nejakem 1.0. -
"-- skrytý --" 02.01.02 10:30
« Re: Fiat Uno Logo
Rozdíl 1,0 - 1,1 je víceméně akorát v povinném ručení... 1,1 neznatelně líp táhne, spotřeba je zhruba stejná. Ad koroze - o moc líp na tom Logo teda není - bacha na lemy zad. blatníků, prahy a přední růžky podlahy. I pokud seženeš dobrej kousek, doporučuju preventivně nechat udělat dutiny. -
« Re: Fiat Uno Logo
Kdysi jsem mel litrovy Fire a bylo to moc fajn auto,docela cily a usporny,ne moc slozity na udrzbu,jen ta ochrana proti korozi trosku problematicka.Ale to bylo jedno z prvnich.U loga by to melo byt lepsi,to snad ma viko kufru uz z plastu,tam to zacinalo nejdriv.Kdyz by bylo ve slusnym stavu a za prijatelnou cenu bral bych to. -
« Přestavba
Mám Tipo 1,6 r.v. 94 55Kw, už mi to přijde strašně slabý a napadlo mě zda by tam nešel dát motor 1,8 nebo nejlépe 2,0 (103kw).Zajímalo by mne ,jestli je to reálné a zhruba na kolik by to vyšlo. Předpokládám , že by tam musely být i jiné poloosy, možná převodovka ap... -
« Žádost o pomoc...
Přátelé, mám možnost koupit Fiátka 128 (4 dv.) z roku 1975. Nevím, zda se na něj dají ještě sehnat nějaké díly. Také bych uvítal, kdyby někdo z vás věděl o webových stránkách s informacemi o těchto krasavcích. Budu vděčný, když mi dáte tip. Díky. E-mail: impact.agency@seznam.cz
a/ studeny motor
b/ volnobezne otacky
Takze si promer cidlo teploty kapaliny (tusim ze je tot to na potrubi pred rozdelovacem, to na motoru u svicek je detonacni cidlo). Dale zkontroluj cidlo otacek (ze strany vlevo dole na motoru u remenice s rozvodovym remenem) a promer ten spinac koncovych pozic plynu (jestli opravdu jak na min, tak na max spina, a co je na kabelech). Kabely od techto veci "prosvit", jestli nejsou poruseny. No a v neposledni rade se podivej na kabely lambda sondy, jestli jsou vsechny tri zapojeny. Ale kdyz by byla lambda blba, tak by to nejelo a zralo i po zahrati... Maximalne muze tedy byt u te lambdy vypadle/vadne vyhrivani, to by to pak blblo jen (na volnobeh) zastuden.
BTW sviti mi na checkpanelu vlevo dole dioda -- pry je to kontrolka hladiny oleje. Protoze ale pry sviti stale (i po nastartovani), tak je to chyba elektroinstalace/cidla. Nevite nekdo, kde toto cidlo (mereni hladiny oleje) je? Nasel jsem jen cidlo tlaku oleje (na prirube filtru), ale cidlo hladiny ne a ne najit... Toto je treti opakovani meho dotazu na tuto kontrolku :-) A budu tu otravovat tak dlouho, dokud mi to nekdo nereknete :-)