FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 25.01.02 13:08
« Re: Prestavba UNO
Takže: Uno 1,0 Fire se dělalo od r.v.87 - s karburátorem, od r.v.90 má vstřik. Číslo motoru se sice neeviduje, ale musí se shodovat typ motoru, jinak si zaděláváš na problémy. Na 900 OHV bych to teda osobně nepsal. Pokud jde o kastli, zeptej se přímo na homologacích u Fiatu. Podle mě oficiálně nepovolí záměnu kastle staršího typu za Logo, ale jistě to nevím. Co si pamatuju, tak Fiati jsou na tohle dost nepříjemní.
Pokud koupíš splácaninu typu doklady 900 r.v.85 a auto 1,0 r.v.91, sice ušetříš, ale těžko to pak jednou budeš prodávat, a chce to taky mít známý na STK... -
« Prestavba UNO
Zdarec Fiataci, shanim jak jsem psal kdysi UNO LOGO a mam furu nabidek-dokladu z roku treba 86 a auto (obsah 999)dotahnuty na prestavbu z 91. Nevite jestli se delaly UNA v 86 1.0? Prodavajici mi tvrdi, ze prestavba je mozna, se ze motory (resp. cisla) neeviduji-v praxi to udela jen tak, ze udela prestavbu kastle. Mel bych do takovyhle kaufu jit? Shanim totiz LOGO 1.0, 5D, rv92 najeto do 100tis. a kazdej mi nabizi takovyhle splacany auta... -
« Re: Spotreba
Záleží, jak s tim jezdíš. Mě při jízdě po meěstě bere croma (2.0) max 10,3. To jsem na ni ale moc hodnej a než se zahřeje nechci od ní žádný prudší pohyby. Jinak při normálnějšim používání by to bylo asi tak těch 13. Co ale kdo o motoru 1,6 kdy psal, nebude to se spotřebou o moc jiné (kdysi jsem chtěl cromu za tipo, ale na spotřebu vycházely skoro stejně) Mě je jedno, jestli to je v zimě nebo v létě, protože v létě spotřebu zvýší klima... -
« Re: pomoc - volnobeh
Diky vsem za nazory a uzitecne rady. S temi brzdami je to tak: Kdyz rano vyjedu z garaze tak je vse OK, po par stech metrech zacnou pribrzdovat zadni kola (obe dve). Asi po kilometru zastavim si neco koupit, pote nastartuji a je vsechno OK, po celou dobu jizdy. Pripominam, ze po dobu pribrzdovani jsou disky teple a pak po jizde jsou normalne studene. Stale nechapu proc to tak dela. Diky za nazory. -
« Fiat UNO 1.0i Logo
Prodavam UNO 3dver. cerny, z 91. Autoradio,4x repro, 4x kola se zimn. pneu navic. Kdyby jste nekdo mel zajem, tak se ozvete a nabidnete nejakou realnou cenu, nejlepe Pardubice a okoli.
tel: 0602 836 908 (Tomas), je fakt v dobrym stavu. a hlavne super nizka spotreba(5l) i pojistka -
"-- skrytý --" 09.01.02 09:56
« Re: pomoc - volnobeh
Ten válec v brzdách se nazývá prostě jen váleček (u kotoučových brzd) nebo prasátko (u bubnových brzd. Rozebrat a vyčistit to je celkem jednoduché. Prasátko bývá skoro lepší dát rovnou nové, na Fiaty je celkem levné. Jinak ten omezovač tlaku zadních brzd obecně u starších Fiatů dost blbne (zatuhává), už jsem to párkrát taky řešil. -
« Re: pomoc - volnobeh
U Crom rady zatuhavaji pistky v zadnich brzdicich. Obzvlaste pokud je tam popraskana prachovka. Stejne tak to ale muze byt i ten rozdelovac brzdne sily, ale u neho bych to spis tipl na trvalou poruchu nez tak, jak to popisujes... Ted jeste nevim jestli bych mel pripomenout, ze v mrazech by se nemela zatahovat rucni brzda, protoze muze zamrznout (lanka) a pak to dela to co pises. Predpokladam ale ze tohle vis :-)
Takze bud ti zamrza voda v lanovodu rucni brzdy (a ty ji zatahujes), nebo mas zarezle pistky/desticky a chvilku trva nez si daji rict. Shod kolo, dej to na hever a at ti nekdo slape na brzdu. Zkoukni prachovku pistku (ted nevim jestli je videt, nebo se musi vyndat desticky) a jestli se pistek vraci (a jak to vypada zezadu brzdice, kde je lanko rucni brzdy). -
« Re: pomoc - volnobeh
No jo, jestli je to brzdovej valec tak proc brzdi jenom zadek. Nebude to treba rozdelovac brzd. tlaku pod zadni napravou. Na predchozi Crome mi to delalo nezavisle na teplote, musel jsem vzdycky zastavit a znovu nastartovat abych mohl jet dal. Uz nevim cim to bylo, ale tehdy mi to v servisu opravili. -
« Re: pomoc - volnobeh
To s těma brzdama mi dělalo Uno. Začalo to přibržďovat, ze začátku jen trošku a pak víc a víc až se stim skoro nedalo jet. Po chvíli jízdy to přestalo. Každoročně se tahle závada vracela s prvními mrazy. Vždycky byl zarezlej brzdovej válec. Teda zarezlej - byla tam troška rzi. Stašilo jen rozebrat, pročistit to a bylo to OK.
Na Cromě se mi to bohudík zatim nestalo :-) -
« octavie
vim , ze to nepatri moc do teto rubriky , ale podivejte se na test na adrese [odkaz]
Do chvile nez jsem si ho precetl jsem si myslel, ze octavka je vynikajici auto - aspon vsude ho tak vyzdvihuji - a tento test konci slovy:"Pokud se vůz v budoucnu dočká modernějšího, úspornějšího motoru této kategorie a lepšího povozku, tak bude ve své třídě jen těžko hledat konkurenci".
To je myslim nechtena trefa do cerneho , protoze kdyz se vymeni podvozek a motor , tak je to uplne jine auto nebo ne?
-
« Re: pomoc - volnobeh
Tak uz mi to zase funguje tak jak ma, budu muset asi fakt prostrikat ty kabely. Tohle me fakt prekvapilo, sem-tam mi zlobilo pripojeni digiplexu a praskaji hadice od sani, ale jinak maximalne pohodovy auto. To cidlo hladiny tam neni a hladina oleje se odvozuje nejspis od tlaku. Potykam se jeste s jednim problemem pro me zahadnym a to s brzdami. Posledni dobou mi po vyjeti casto pribrzduji zadni kola a to zvlaste kdyz primrzne. Po nekolika km to samo prestane a je to v poradku. nevysledoval jsem zatim zadnou jinou souvislost, jinak diky za rady.