FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  20:15

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    Motor 80 16V je velmi povedený, možná ale nepatří do auta typu Stilo, i když s tím 6-ti kvaltem se to hýbe slušně,otáčky na první 4 kvalty padají asi o 400 ot/min a jde to tam jak uhlí do kamen.V Bravě je tento motor jednoznačně super, perfektní spotřeba,dostatečná dynamika a nízká pojistka.
    Rozsypal se po 55.000 km??? Něco o tom napiš, s tím se ještě nesetkal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  19:44

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    U mé Bravy tento motor vydržel 55.000 km, načež se rozsypal. Do té doby jsem s ním byl spokojený - tichý, malá spotřeba. dostatečný výkon. Ale je to *.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.03.02  15:41

    « Re: Spatny alternator?

    Presne tak stejna zkusenost (Tipo rok po spatku) propalena i uklepana jedna dioda.
    Ja to resil celou vymenou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  14:35

    « Re: Spatny alternator?

    Podle mych zkusenosti se skoro 100% jedna u uklepanou usmernovaci diodu, ktera vlaje na vyvodu statoroveho vinuti alternatoru a nema kontakt s kostrou (chladicem). Staci ji tam nejak mechanicky zajistit. Kdysi davno mi tohle delalo Tipo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.02  09:00

    « Spatny alternator?

    Posledni dobou mi na pristrojovce sviti pri provozu kontrolka baterky-dobijeni. Ale zhruba tak na 50% (po nastartovani lehce pohasne). Alternator ale dobiji v pohode-zmeril jsem to. Cim by to mohlo byt? Nemuze to treba nekde zkratovat-pripadne jsou nejaky kostrici body na aute? Jedna se o UNO LOGO D.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.02  08:49

    « Sedačky ve FIATU UNO

    Zdravím všechny příznivce FIATu. Musel jsem vyměnit své staré dobré UNO za novější(UNO LOGO). Jedna věc mi vadí - opěrky pro hlavu jsou tvrdé a z pěnového plastu. Ve starém (nabouraném) autě mám mnohem lepší. Ale nevím jak sundat ty černé! Drží jako by byli nedemontovatelné. Ale v tom případě ani nevím jak nasadit potahy (mám malé děti a bez potahů bych musel dvakrát ročně měnit sedačky). Ozve se někdo kdo ví jak na to?
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.02.02  09:22

    « FIAT COUPÉ TURBO

    Ahoj lidičky! Mám zálusk na Fiat Coupé Turbo a zajímal by mě váš názor na toto auto. Měl jsem dříve 2,0 16V a byl jsem docela spokojen, jen mi chyběl výkon. Pokud o nějakém zachovalém víte, tak sem s ním! Díky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  13:16

    « Re: Blikajici chech-panel u Cromy

    Samozrejme ze se sunda PRAVE kolo, kdyz je cidlo
    na prave strane...

    A samozrejme ze je to check panel...

    Kua, proc si ty prispevky po sobe ty lidi neprectou,
    nez to odeslou, to je to takovy problem?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.02  10:24

    « Blikajici chech-panel u Cromy

    Tak jsem tady jiz naposled s blikajicim autickem
    u Cromy :-) Po cca roce jsem zjistil, ze
    spodni levy symbol je kontrolka hladiny oleje.
    Protoze je tam oleje dost, tak jsem hledal
    zavadu nekde jinde. No a stacilo jiz jen cidlo
    najit. Cidlo se naleza (2.0i) na motoru vpravo dole (strana
    s rozvodovym a alternatorovym remenem). Je tam velice
    dobre schovane -- ze zdola neni videt ale je velice spatne videt zezhora. Nejlepsi je sundat L kolo a plast podbehu (anebo jednoduseji (ale cidlo je pak hure pristupne) odmontovat plast rozvodoveho remene, povolit alternator, sundat alt. remen a alternator odklonit dopredu).

    BTW na panylku je dole vravo dalsi olejove cidlo,
    ktere ale kontroluje tlak oleje. Cidlo tlaku oleje
    je u priruby olejoveho filtru.

    Tak kdyby to nekomu pomohlo a hledal to :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.02  09:58

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    to bys musel zapocitat i celodenni sviceni, treba na neutral pri 800 ot/min ma 60 kW motor vykon treba odhadem 20 kW, pri sviceni odber az 300 W, coz je zatez asi 1,5%. Teoreticky. Nepodlozene odhady v novinach mluvi o vlivu sviceni az o 5-7 % na spotrebe. je zajimave, ze to nikdo jeste netestnul.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.02.02  09:09

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    Ve své informaci o spotřebě mé Bravy jsem zmínil vliv záběhu, ale opomenul jsem fakt, že jezdím na zimních pneu na všech kolech. Mimochodem, zajímavé jsou hodnoty otáček tohoto motoru v závislosti na rychlosti: 130 km/h - 3700 rpm, 140 km/h - 4000 rpm a 150 km/h - 4300 rpm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  20:09

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    Ještě jednu perličku, obzvlášť pro borce typu Huf, Autozakomplex atd.: ta Brava 1,2 v testech v MF Dnes (cca před rokem) vykázala lepší zrychlení z 0-100 km/h i lepší spotřebu, než gloriolou opředený 1,9 TDI-PD 74 kW v Passatu. Jinak hodnoty zrychlení i pružnosti měla prakticky stejný s Mazdou 323 1,5 sedan. Ale já osobně ty testovačky nějak neprožívám, konkrétně zrovna v MF Dnes, kde je největší hlava pomazaná přes auta Kužel z AAA :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.02.02  15:11

    « MAREA WEEKEND -prosba o pomoc

    Koupil jsem MAREU v autobazaru ale bohužel u vozu není ani běžný návod na použití natož manuál.pokud někdo z návštěvníků Fiat-clubu ví jak podobné tiskoviny získat byk bych mu moc vděčný za informace.Vlastním Fiat-Marea Weekend 1,6/16V automat, benzin rok výroby 1998.Jinak jsem s vozem spokojený a doufám ,že vydrží to co můj poslední vůz Renault 21 Nevada se kterým jsem najezdil 253654 Km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  09:14

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    P.S. Nepočítej s tím, že motor pomůže brzdám při zpomalování. Motor se při podřazení nechá vytočit a výraznější zpomalení se nedostaví. Co na to newman?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  09:02

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    Asi před měsícem jsem se rozhodl pro Brava s tímto motorem, ale uvažoval jsem i o Stilo. Všiml jsem si, že na mezinárodních webech se u Stilo tento motor neobjevuje a základní je 1.6. Vypadá to, že pro zejména středoevropské země je základní 1.2, se kterým počítá český Fiat jako s nejprodávanějším. Proč je tam těch šest rychlostí je zřejmé, aby to mělo nějakou dynamiku. Myslím, že i Brava by si těch šest rychlostí zasloužila, zejména pro udržení otáček. Ta nízká hodnota točivého momentu je znát právě při předjíždění při nízkých otáčkách. Se Stilo jsem bohužel nejel (tehdy nebyly podmínky pro testovací jízdu - sníh - byli jsme rádi, že vůbec někam dojedeme a Brava jsem již zkoušel). Po skoro 4tkm s Brava (v záběhu), kdy ještě nevyužívám veškerého potenciálu motoru (otáčky ano, ale ne na plný plyn), mohu říci, že auto je skvělé pro mimoměstské trasy a taky dálnice a subjektivně se mi zdá lepší než motory 1.4 (55kW) u podobných aut. Naopak je nevhodné pro někoho, kdo to prostě nevydrží a musí si to rozdat s každým kdo jej předjede. No a spotřeba? To je to nejlepší, mimo nízké pojistky, co tě u tohoto motoru čeká. Prozatím jsem nejezdil "na spotřebu" a při mých trasách (40% město, 60% mimoměsto) se pohybuje okolo 6.2 l a při trasách město-dálnice tak 6.4 l. Jinak mě trošičku vadí to ranní klapání ventilů, ale je to daň za delší servisní intervaly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  19:24

    « Re: 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    U nás má jeden regionální prodejce 1,2 verzi Stila. 6-tý kvalt prý moc mimo dálnice použít nejde ( je to na vysočině, i silnice 1.tř. jsou dost členitý), obecně jsou kvalty naskládaný blíž sobě, takže dynamika snad o fous lepší než Bravě, přestože je Brava lehčí. Ten motor je trošičku jinak vyladěnej, točivej moment vrcholí o málo níž ve Stilu. A spotřeba v členitým terénu vysočiny, když se jede aspoň 30 km je (podle palubního počítače) někde kolem 6,5 litru. Dlužno dodat ten chlapík působil dost zpomaleně, tak asi ani za volantem nebyl žádnej divoch, tak bych to bral spíš jako spodní mez. Sám jsem se v tom nesvezl, zrovna bylo pryč. V Bravě 1,2 jsem jezdil, působilo to na mě srovnatelně s Octavií 1,6 /tuším 74 kW
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.02.02  14:02

    « 1,2 80k -Bravo, Brava, Stilo

    Uvitam vsetky informacie o tomto motore - hlavne od uzivatelov.
    - Spotreba
    - najlepsie bezi v ? otackach
    - predbiehanie
    -vase nazory na 6 stupen v stile pre tento motor, viezli ste sa uz v tomto prevedeni-vase pocity
    Tesim sa na vsetky informacie
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  17:17

    « servis v GRIF BA

    Tiez som majitelom FIATu. Chcel by som vas upozornit na slaby servis vo firme GRIF v Bratislave. Chcel som nastavit motor, pretoze mi kolisali otacky po pusteni plynu a z casu na cas aj motor zdochol, ked bol zatazeny klimou. Objednali ma a ja som prisiel presne v dany cas. Na to, aby sa niekto som mnou zaoberal, potrebovali 2 hod. Potom zistili, ze treba vymenit termostat a resetovat pocitac, ale motor je OK. Vraj ho treba viac tocit na neutrale !??!? (uz ma srali). Zaplatil som termostat (7000 aj s robotou)a uz sa tam v zivote neukazem ! Motor aj nadalej nebezal dobre. Nasiel ineho servismana pri NITRE. Ten to nastavil za cca 20 min volnou rukou (nasavaci ventil vzduchu) za 200 Sk. Motor slape ako hodinky uz asi 8 mesiacov(dufam, ze aj bude). Neviem ako je to u inych (IMI, AUTOTYP, BB RENT). Nemate niekto referencie ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  13:39

    « Re: Mirafiori

    Tak abyste se nehádali :-) , jen tak pro zpestření:
    V roce 1967 byl představen nový fiat 125. Jeho podvozek byl odvozen od tehdy již končících modelů 1300/1500. Karoserie byla prodlouženou verzí modelu 124. Stejně tak motor DOHC o objemu 1608ccm (90hp) byl dalším vývojovým stupněm agregátu ze stodvacetčtyřky. V následujícím roce obohatil nabídku model 125S (Special) s výkonem zvětšeným na 100hp. Novinkou byla též pětistupňová převodovka.
    V Českých zemích je nejznámější modifikace fiat 125p. V polském závodě FSO začala výroba v roce 1967. Do vozu byly montovány motory OHV 1295ccm (65hp) a 1481ccm (75hp). V roce 1983 se změil název vozu z Fiat Polski na FSO, o dva roky později se dočkal pětistupňové převodovky.
    P.S.
    Jde o výtah článku z www.carsformitaly.com + několka dalších webů. Celý by měl být brzy k dispozici na mých fiat.mysteria.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.02  11:29

    « Re: Mirafiori

    Šak já si to taky tak dobře nepamatuju. Akorát vim, že tu převodovku z Mirafa kdysi nějakej známej do žigula dával, a prastarý F126 Bambino jsem potkal loni v Itálii... Ty jsi spešl hlavně přes ty škodovky, ne?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…