FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Servis v Ostravě
No posluchej, jak by se vykaslal na Vitkovicky servis, servisoval tam punta manzel me sestrenice a 2 x nedojel zpatky do Karvine, protoze mu jednou po oprave selhaly brzdy, podruhe mu nedotahli olejovy vypustny sroub, takze rano nasel v motoru par deci oleje. Ja servisuju ve Fiatu Nordex v Havirove, jsem tam spokojen, jak s pristupem, ochotou, kvalitou, proste se vsim. Pro objednani cislo 069/ 644 10 20. Ceny byly ( uz jsem tam rok nebyl ) asi na 3/4 vitkovickeho servisu za praci, kterou jsem nemusel nikdy reklamovat. -
Adyn 08.08.02 17:28
« Re:
Pamatuji si na reklamy na to kladívko. Jeho součástí byl i řezák na pásy. Osobně se však domnívám, že je to k ničemu. Při takovém nárazu, kdy se ti zablokují dveře jistě kladívko někam odcestuje a při troše štěstí možná nikoho ani nezraní. Leda, že by bylo festovně přichyceno, ale to pak zraněný asi neodmontuje. Řezačka na pásy je taky k * (sorry za to výrazivo) protože je jistě jednodušší zmáčknout červený čudl na zámku pásu, který se i po nehodě bude nacházet tam, kde jste zvyklí a ne hledat řezačku kdoví kde. Teď mě napadá - nakonec nejlepší jsou na tom ti frajeři co se nepášou, ti budou mimo auto zcela určitě ať je zamčený nebo ne ;-) -
wolff 08.08.02 15:15
« Bez nadpisu
Jo tak nějak. Vím, že to nejde dost dobř, ale zase vím, že když je člověk v krizi, tak dokíže ledasco...Jo někde sem četl, že se doporučuje tak jako tak to kladívko sebou vozit. prodávali to za 200 i s držákem...Asi to není špatná věc...Jinak obecně se dá s tebou souhlasit...Prostě si taky myslím, že v případě havárie je těžký dveře otevřít... -
"-- skrytý --" 08.08.02 09:05
« Re: to af
Máte zajímavý téma...
Wolffe. zkoušel jsi někdy vysklít boční okénko? Mám tu jedno auto do šrotu, tak tě do něj klidně zavřu, a schválně, za jak dlouho jej vysklíš. Ona to taková sranda není, zvlášť, když nemáš nic po ruce. Svého času jsme to zkoušeli, okýnko vydrželo např. 10 řádných úderů pistolí 9mm - než to dotyčný zkoušeč vzdal. Poznatek - je potřeba mít něco s hrotem, např. to malinké kladívko, co visí u oken v autobusech - tím stačí ťuknout.
ad zamykání v autě: ale jo, klidně. Pokud nabouráte v malé rychlosti, v klidu pak odemknete a vystoupíte. Pokud to rozstřelíte fest, dveře se asi stejně zkříží a nepůjdou otevřít. A navíc, v drtivé většině případů vám okolostojící čumilové stejně nebudou schopni poskytnout jakoukoli pomoc (několikrát vyzkoušeno). Toť mé názory a poznatky, věru neradostné... -
wolff 07.08.02 20:06
« to af
U toho Stila je to nějak nastavitelný, že se to samo může odemčít po překročení určité rychlosti a nebo jak asi říkáš. Ale tady v Americe, dobře, že sis na to vzpoměl, sem jel v jednom Oldsmobilu, tak asi z 94 a ten to měl. Samozřejmě se to dá vypnout úplně a nebo, pokud si dobře pamatuju to fungovalo tím stylem, že se to samo aktivovalo v momeňtě kdy naskočil motor. To znamená, že já když sem seděl na zadním sedadle, tak sem neměl šanci se dostat ven, než byly vytažený klíčky ze zapalovaní. Z toho vyplývá, že tohle funguje právě když je auto tak říkajíc pod proudem (fakt si teď neuvědomuji, jak je to u toho Stila...mám to doma a to je teď daleko). To znamená, že když se vysekáš, tak pokud zůstanou zámky v pořádku a chcípne ti motor, tak by se to mohlo automaticky odemčit(něco jako máš ochranu proti požáru ve Fiatu...)Ale spíš je pravděpodobná varianta, že tě budou vyřezávat...Ale jak budu mít příležitost, tak se ještě pro sichra optám...
Jinak co se toho zamykání týká...tady v Americe je to nutnost. pokud by jsi se nezamčel a náhodou někde zabloudil dál od domova, tak by se ti taky mohlo stát, že skončíš s kudlou v zádech...Přeci jenom ti to dává jistej časovej náskok. Pokud jde o to v Brně, tak se taky občas (když jedu ve 2 ráno přes starý Brno a musím stát třeba na Kolišti na křižovatce zamknu). Myslím, že to není úplně od věci...Ciao
Mimochodem...myslím, že při havárii je mnohdy jednodužší vysklít boční okýnko, než se snažit otevírat dveře. Mezi nama většinou skončí auto někde ve škarpě a tam stejně není dost prostoru... -
Adyn 07.08.02 18:40
« Crash test
Ještě k tomu otevírání dveří po crashtestu: V poslední době se díky obavám o ukradení zavazadel ze sedadel, či přímo z kufru, šíří móda zamykat se v autě. V amerikách je už dokonce součástí výbavy, že se po rozjetí auto samo zamkne. Zajímalo by mě, jestli to mají nějak technicky ošetřeno (to by mohl věděd WOLFF) a nebo jestli po nehodě zraněné z auta rovnou vystřihávají.
A jen tak pro zajímavost: je z vás někdo kdo se v autě zamyká? Já tu hloupost občas udělám. -
« Re: Marea Weekend
Myslím že k žádným takovým změnám nedošlo, ale viděl jsem Bravu po čelní srážce s Golfem II, když počítám brždění, oba jeli asi tak 40-50 km/h.Brava byla shrnutá až po sklo,ale kabina byla absolutně neporušená a lidi v ní byli jen trochu omlácení od airbagu.Pokud vím tak borec z golfu to nepřežil( byla to jeho vina, byl jak zepelín )Je ale pravda, že spolujezdcovy dveře nešli otevřít. -
« Rozsahly clanek k ojetemu Tipu
V soucasnem SM je na 3 stranky clanek k ojetemu Tipu. Mimo jine tam pisi (dle hlasu prodejcu z autobazaru), ze lip nez Tipo se povedla Tempra a ze ji proto budou venovat vlastni test v nejblizsi budoucnosti. Taky tam jako jeden ze dvou nejvhodnejsich motoru zminuji 1.9TD. Takze mam vlasne vyborny auto ;-)))
Budu to muset ukazat manzelce, az zase neco odejde (BTW zda se, ze tesneni pod hlavou po necelem pulroce ma opet chut ne vymenu). Holt jeste mne neco bude stat - asi mne chce holka potrestat za to, ze se ji chci v blizke dobe zbavit (Tempra, ne manzelka) :-)))
Abych Vam rekl pravdu, takhle stary auto v TD, s automatickou klimou a buhvicim jeste bych osobne nechtel ani zadarmo. Jinak doufam, ze JTD jsou vetsi drzaky nez starsi TD motory Fiat.