FIAT - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.08.02  19:25

    « Re: TurboDiesel 1,9 litru

    Rozdíl mezi JTD 110 a TD 75 je tak obrovský, že by sis měl rozmyslet co chceš
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 29.08.02  10:03

    « TurboDiesel 1,9 litru

    Kamoš uvažuje o koupi Marey v JTD 110, nebo i v TD 75.
    Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto motorem? Má nějakém zásadní mouchy atd.?
    Díky moc za informace
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  09:13

    « Re: Servis v Ostravě

    No posluchej, jak by se vykaslal na Vitkovicky servis, servisoval tam punta manzel me sestrenice a 2 x nedojel zpatky do Karvine, protoze mu jednou po oprave selhaly brzdy, podruhe mu nedotahli olejovy vypustny sroub, takze rano nasel v motoru par deci oleje. Ja servisuju ve Fiatu Nordex v Havirove, jsem tam spokojen, jak s pristupem, ochotou, kvalitou, proste se vsim. Pro objednani cislo 069/ 644 10 20. Ceny byly ( uz jsem tam rok nebyl ) asi na 3/4 vitkovickeho servisu za praci, kterou jsem nemusel nikdy reklamovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.02  14:02

    « Servis v Ostravě

    Mohl by mi někdo z přítomných doporučit solidní opravnu v Ostravě a okolí pro mé Punto? Jde mi o drobné opravy, se kterými bych autorizovaný servis FIAT (vzhledem k cenám) nechtěl obtěžovat.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.08.02  21:09

    « Bez nadpisu

    jo. Ale Airbagy a nepásy ...eee
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 08.08.02  17:28

    « Re:

    Pamatuji si na reklamy na to kladívko. Jeho součástí byl i řezák na pásy. Osobně se však domnívám, že je to k ničemu. Při takovém nárazu, kdy se ti zablokují dveře jistě kladívko někam odcestuje a při troše štěstí možná nikoho ani nezraní. Leda, že by bylo festovně přichyceno, ale to pak zraněný asi neodmontuje. Řezačka na pásy je taky k * (sorry za to výrazivo) protože je jistě jednodušší zmáčknout červený čudl na zámku pásu, který se i po nehodě bude nacházet tam, kde jste zvyklí a ne hledat řezačku kdoví kde. Teď mě napadá - nakonec nejlepší jsou na tom ti frajeři co se nepášou, ti budou mimo auto zcela určitě ať je zamčený nebo ne ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 08.08.02  15:15

    « Bez nadpisu

    Jo tak nějak. Vím, že to nejde dost dobř, ale zase vím, že když je člověk v krizi, tak dokíže ledasco...Jo někde sem četl, že se doporučuje tak jako tak to kladívko sebou vozit. prodávali to za 200 i s držákem...Asi to není špatná věc...Jinak obecně se dá s tebou souhlasit...Prostě si taky myslím, že v případě havárie je těžký dveře otevřít...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.02  09:05

    « Re: to af

    Máte zajímavý téma...
    Wolffe. zkoušel jsi někdy vysklít boční okénko? Mám tu jedno auto do šrotu, tak tě do něj klidně zavřu, a schválně, za jak dlouho jej vysklíš. Ona to taková sranda není, zvlášť, když nemáš nic po ruce. Svého času jsme to zkoušeli, okýnko vydrželo např. 10 řádných úderů pistolí 9mm - než to dotyčný zkoušeč vzdal. Poznatek - je potřeba mít něco s hrotem, např. to malinké kladívko, co visí u oken v autobusech - tím stačí ťuknout.
    ad zamykání v autě: ale jo, klidně. Pokud nabouráte v malé rychlosti, v klidu pak odemknete a vystoupíte. Pokud to rozstřelíte fest, dveře se asi stejně zkříží a nepůjdou otevřít. A navíc, v drtivé většině případů vám okolostojící čumilové stejně nebudou schopni poskytnout jakoukoli pomoc (několikrát vyzkoušeno). Toť mé názory a poznatky, věru neradostné...
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 07.08.02  20:06

    « to af

    U toho Stila je to nějak nastavitelný, že se to samo může odemčít po překročení určité rychlosti a nebo jak asi říkáš. Ale tady v Americe, dobře, že sis na to vzpoměl, sem jel v jednom Oldsmobilu, tak asi z 94 a ten to měl. Samozřejmě se to dá vypnout úplně a nebo, pokud si dobře pamatuju to fungovalo tím stylem, že se to samo aktivovalo v momeňtě kdy naskočil motor. To znamená, že já když sem seděl na zadním sedadle, tak sem neměl šanci se dostat ven, než byly vytažený klíčky ze zapalovaní. Z toho vyplývá, že tohle funguje právě když je auto tak říkajíc pod proudem (fakt si teď neuvědomuji, jak je to u toho Stila...mám to doma a to je teď daleko). To znamená, že když se vysekáš, tak pokud zůstanou zámky v pořádku a chcípne ti motor, tak by se to mohlo automaticky odemčit(něco jako máš ochranu proti požáru ve Fiatu...)Ale spíš je pravděpodobná varianta, že tě budou vyřezávat...Ale jak budu mít příležitost, tak se ještě pro sichra optám...
    Jinak co se toho zamykání týká...tady v Americe je to nutnost. pokud by jsi se nezamčel a náhodou někde zabloudil dál od domova, tak by se ti taky mohlo stát, že skončíš s kudlou v zádech...Přeci jenom ti to dává jistej časovej náskok. Pokud jde o to v Brně, tak se taky občas (když jedu ve 2 ráno přes starý Brno a musím stát třeba na Kolišti na křižovatce zamknu). Myslím, že to není úplně od věci...Ciao
    Mimochodem...myslím, že při havárii je mnohdy jednodužší vysklít boční okýnko, než se snažit otevírat dveře. Mezi nama většinou skončí auto někde ve škarpě a tam stejně není dost prostoru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.02  19:27

    « Re: Crash test

    Stilo umí po rozjetí zamknout, ale nevím jak je to s odemykáním, musím to nastudovat, ale asi až po zatažení za kliku.Nikdy sem se v auté nezamykal, ale nejsem z velkoměsta, takže uznávám, že pro to může být důvod.
  • 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 07.08.02  18:40

    « Crash test

    Ještě k tomu otevírání dveří po crashtestu: V poslední době se díky obavám o ukradení zavazadel ze sedadel, či přímo z kufru, šíří móda zamykat se v autě. V amerikách je už dokonce součástí výbavy, že se po rozjetí auto samo zamkne. Zajímalo by mě, jestli to mají nějak technicky ošetřeno (to by mohl věděd WOLFF) a nebo jestli po nehodě zraněné z auta rovnou vystřihávají.
    A jen tak pro zajímavost: je z vás někdo kdo se v autě zamyká? Já tu hloupost občas udělám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.02  06:58

    « Re:

    Ona to nebyla jen kapota,byl rozbitý i motor a utržený z držáků,ale i tak to působilo velmi solidně a bezpečně,mimochodem nebylo ani praské čelní sklo!!! Motor tam byl 1.2, takže žádný mohutný agregát.
  • 00 Reagovat !

    foto wolff

    wolff 06.08.02  20:21

    « Bez nadpisu

    No to že byla srolovaná kapota je jasný, programové deformační zóny...Ale asi to tak odpovídá tomu co sem psal...brava je v porovnání se stejně velkým autem bezpečná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  19:18

    « Re: Marea Weekend

    Myslím že k žádným takovým změnám nedošlo, ale viděl jsem Bravu po čelní srážce s Golfem II, když počítám brždění, oba jeli asi tak 40-50 km/h.Brava byla shrnutá až po sklo,ale kabina byla absolutně neporušená a lidi v ní byli jen trochu omlácení od airbagu.Pokud vím tak borec z golfu to nepřežil( byla to jeho vina, byl jak zepelín )Je ale pravda, že spolujezdcovy dveře nešli otevřít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  12:35

    « Re: Marea Weekend

    No rok 1999 odpovida zavedeni JTD motoru u Marey, takze to je taky zrejme facelift a "gamma". Skoda, ze nevime, jestli pri faceliftu doslo k nejakym zmenam ve smeru vyssi pasivni bezpecnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto Adyn

    Adyn 06.08.02  10:05

    « Re: Marea Weekend

    U Marey se facelift dotkl palubovky (jiné materiály) a autorádia. Maska se neměnila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  19:26

    « Re: Marea Weekend

    Brava se měnila v roce 1999, od té doby je to v interním označení Brava Gamma.U Marei to bylo taky tak nějak, ale přesně to nevím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  12:33

    « Rozsahly clanek k ojetemu Tipu

    V soucasnem SM je na 3 stranky clanek k ojetemu Tipu. Mimo jine tam pisi (dle hlasu prodejcu z autobazaru), ze lip nez Tipo se povedla Tempra a ze ji proto budou venovat vlastni test v nejblizsi budoucnosti. Taky tam jako jeden ze dvou nejvhodnejsich motoru zminuji 1.9TD. Takze mam vlasne vyborny auto ;-)))


    Budu to muset ukazat manzelce, az zase neco odejde (BTW zda se, ze tesneni pod hlavou po necelem pulroce ma opet chut ne vymenu). Holt jeste mne neco bude stat - asi mne chce holka potrestat za to, ze se ji chci v blizke dobe zbavit (Tempra, ne manzelka) :-)))


    Abych Vam rekl pravdu, takhle stary auto v TD, s automatickou klimou a buhvicim jeste bych osobne nechtel ani zadarmo. Jinak doufam, ze JTD jsou vetsi drzaky nez starsi TD motory Fiat.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  12:21

    « Re: Marea Weekend

    Mimochodem, kdy vlastne probehl facelift Bravy a kdy Marey? Pokud to tedy vite nekdo z hlavy - ja bych to taky nekde nasel, ale nechce se mi ted hrabat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  12:19

    « Re: Marea Weekend

    Kupodivu vahove nejsou mezi Mareou a Octavkou velke rozdily (Octavie Combi 1.9TDI = 1360 kg, Marea WE 1.9JTD = 1350 kg). Uz Tempra byla na svou dobu docela robusni auto a Marea je pri obdobnem motoru o 100 kg tezsi. Takze zadny orezavatko.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…