FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
Adyn 02.12.02 13:54
« Re: poradte mi - fiat palio weekend 1.2 16v
Poruchovosti se opravdu neboj. U většiny automobilek je podobná, přičemž Fiat je na tom mnohem a mnohem lépe než se traduje. Co tě však mile překvapí je cena náhradních dílů, která je snad už i pod úrovní škodovky...
Jinak Matiz se vyrábí v Rumunsku, ale k nám se donedávna dovážely originál vyrobené v Korei. -
« Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul
Ten EDEX docela znam a byl jsem tam. Svuj nazor jsem uz do nejake Fiat rubriky pred casem psal. Je to ta firma, ze ktere jsem radsi odesel, kdyz jsem videl jak ten novy vyfuk paradne prdi a zatimco se zakaznik nadsene ptal mechaniku jaky to ma zvuk, tak mu s vaznou tvari kyvali, ze super zatimco na mne a dalsiho zakaznika to zapusobilo tak, ze jsme se otocili a odjeli. Komplet 3-dilny vyfuk na 1.6 tam stoji 4100 Kc, vypada jako original, ale prece jen jsem si jej na auto nedal. Pripadalo mi to jako takovy papirovy plech, clovek do toho klepl a uz to rezonovalo. Osobni prakticke zkusenosti nemam, ale minuly tyden mi jeden clovek od fochu rikal, ze se Edex nemuze s rovnavat s Bosalem, Edex je absolutni smejd, zatimco Bosal jen polovicni. -
« svíčky IRIDIUM POWER + sport. filtr
Ahoj všcihni, uvažuji o výměně svíček za DENSO IRIDIUM POWER + sportovní vložku filtru KaN, King Dragon apod. Nemáte s tímto někdo zkušenosti konkrétně na motoru 1.816V (mám Bravo GT). Ještě otázka k palivovému filtru. Za jak dlouho je zralý na výměnu? Tuším, že svíčky u 1.8 jsou pod krytem motoru, je to tak? Skrývá se nějaká záludnost při výměně? Sorry za "stupidní otázky" ale přesedlal jsem na Fiat z Calibry teprve před 14 dny.
Více o svíčkách na: [odkaz]
-
« Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul
mfilip a vyfuk: No ja mel Bosala na Crome dva roky,
hlavne couracky po meste. Po dvou letech
jsem na nem pri zbezne obhlidce nezahledl
nejake poskozeni/rezaveni... No nic.
A k te cene na Bravu... 21000 Kc? To je docela
dost, ne? U nas mi ho Fiati (na 1.6, uznavam, ty
mas 1.8, takze tam muze byt nejaky rozdil) nabizeli
za cca 11000 Kc (bez prace, ale tu predpokladam tak
500--1000 Kc).
Jinak jsem nasel docela zajimavou cenu: [odkaz] 02vyfuky/druhy_aut/ fiat/str_91-109/ str_091.htm
Sice je ten server divny (nemaji tam obchodni
podminky, nevim, zda ta cena je s DPH...) ale
vypada to, ze za 4800 (jestli je to bez DPH) by byl na 1.6 ten velky
dil (tri tlumice -- maji to tam tak vyznaceno). Na 1.4 to vychazi podezrele levne :-)
No, urcite by to chtelo jeste s tou firmou vyjednat...
Na Pop-artu maji jen koncovy dil za 3400 bez DPH.
Otazkou ale je, co je to koncovy dil. Fiat totiz
prodava ty tri tlumice jako jeden dil, takze
jestli to tak berou i zde...
No a nakonec na Autoshop2000 maji za 7400 Kc komplet...
Tak si vyberte :-))...
Ale jak rikal mfilip (a je to i muj nazor), nema asi
cenu kupovat jen posledni dil, ale rovnou cele vedeni
(a to je i ma zkusenost z jinych aut. Sice posledni
dil odejde prvni, ale ostatni ho nasleduji v rychlem sledu). -
« JTD 16v
Nevíte někdo, jestli JTD 16v hned plně nahradí JTD I.generace nebo budou montovat obě verze? Jsem docela zvědav, kdy přijde JTD 16v do Fiatu a jaký bude mít parametry, tipl bych, že bude proti Alfě přiškrcenej. Mimochodem, v posledním Autocaru (originálu) pochrochtávali nad JTD 16v v AR 147, že prej skutečný svezení silně předčí očekávání i když je člověk připravenej na nějakejch 103 kW. Po městě se dá jezdit na 6.kvalt při 1000 ot/min, předjíždět na 5ku od nějakejch 1800 ot. atd. Taky jsem zvědav, kdy přijde 1,6 JTS -
Adyn 26.11.02 17:14
« Re: Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul
Kamoška si koupila minulý týden Bravu 1,4 S. Koupila ji i přes mé varování v áčkách (AAA) a tak jsem ji dnes zavezl do Motortecu. Výsledek: Obě ramena špatný, všechny tlumiče špatný, vzpěry pátých dveří nefunkční, na palubce svítí minimum žárovek apod. Výfuk prorezavělej tak, že jsem to ještě nikdy neviděl, ale k mému překvapení neprdí. Nicméně je to otázkou spíše hodin než dní, kdy pšoukne. Takže již velmi, velmi brzy využiji tvých rad a zkušeností ve věci pořízení nového výfuku. -
« Omlouvam se za zpozdeni, nejak jsem pto prehlednul
Kdyz jsem kupoval svoji Bravu, mela 3 roky a 9 mesicu, nalitane 149 tkm a "vyfuk (obzvlaste posledni dil) je na povrchu hnusne orezly". Zkousel jsem to vselijak lepit tmelama, ale nikdy to nemelo dlouhodobejsi ucinek. Casem mi u dilu za katem zacalo podfukovat z obou cel a u prostredniho dilu se objevila prorezla dira v plasti. No tak jsem chtel novy vyfuk. Prask original 21600 Kc, tak jsem si rikal, ze zkusim Bosal v Polsku za 7 tKc, no a par lidi zacalo rikat sve zkusenosti s Bosalem, ze to vydrzi 1 zimu, rezonuje a pri vyssim kotli piska. V tom se ozval ATX, proc se nezeptam jeho. Tak jsem se zeptal, a domluvili jsme se, ze za nejakych 12 tKc budu mit original Remus na Bravu 1.8, budu mit na aute krasne sportovni zvuk a budu moc a moc spokojenej. A na to jsem uslysel, sportovni vyfuk jsem chtel vzdy mit:-) Domluvili jsme se na jeden ctvrtek, tydny predtim jsem se s ATX ujistoval na spravnem terminu a presto na místo setkani dorazil ATX s prekvapenim, ze mne cekal o den pozdeji, ale ze se to nejak zaridi. No, zaridilo se to tak, ze mi ukazal novy Remus vyfuk na Audi A3, ze to pujde napasovat. Nacez jsem s manzelkou v Brne u ATX cekali par hodin ( protože nebylo nic domluvene ), abychom mohli zajet do jedne 20 km vzdalene firmy, kde delaji vyfuky, aby nam rekli, ze vyfuk na A3 proste napsaovat na Bravu nejde a basta, jedine ze by oni udelali svůj vyfuk na miru za 9 tKc s praci, se vsim. A byl domluven termin o tyden pozdeji. To uz jsem tam prijel bez manzelky, auto se zavezlo do dilny, ATX se o mne staral cely den, pokecali jsem si a po 7 hodinach se jelo pro auto. No a jak to nastartovali, tak se mi z toho kravalu podlomily kolena. Fakt super zvuk na zavody, na litacku po meste, ale na na cesty. No byl jsem rad, ze vyfuk je, a chvili jsem byl i spokojeny. Ani mi moc nevadilo, ze jsem na zpatecni ceste prorazil u Priboru pneumatiku a k uctu za vyfuk a 500 km cesty do Brna jsem mohl pridat další 2000 za gumu. Jezdil jsem s tim 2 mesice a domluvil jsem se u te same firmy, tentokrat bez ATX, aby mi tam dali nejaky dil, který to utisi. Tentokrat jsem cekal uz jen 4 hodiny a jen kvuli tomu, ze manik, který delal antikorozni upravu vyfuku se nekde zdrzel. Byl jsem dost spokojeny, protože jsem za dil a praci zaplatil 2000, auto se ztisilo o 50% a když je vyfuk studeny, je stejne tichy jako origos, nicmene je to porad ještě relativne hlucne, hlavne pro cestujici vzadu. Asi jako nejtissi S130L. I když mne nekolikrat ujistovali, ze to bude stejne tiche jako original, není. Minuly tyden jsem se uz konecne doklouzal k tomu, ze jsem v Ostrave nasel firmu, kde se mi libil pristup a kde rekli, da se objenat samostatne dil, který mi chybi, auto by se mělo zase ztisit, libili se mi, ze okamzite vedeli, ze chci „tiche, sportovni“ auto. Za ten poslední dil zaplatim 3 tKc + praci cca 500 Kc. Takze se tesim. Perla na zaver. Celkem na ATX po tomto nemam nejlepsi vzpominky, hlavne potom, co jsem pozdeji zjistil, ze vyfuk, za který jsem ATX zaplatil 9 000 stal cca 6 000, coz se mi zda jako hodne slusny rabat. Nicmene byla to moje volba, i když jsem se rozhodoval v ne nejlepsim psychickem rozpolozeni, po dlouhem cekani, s otravenou manzelkou a nemel jsem zadnou predstavu, kolik kravalu muze udelat vyfuk na aute. -
« Re: To mfilip
Moje Brava je stara 4 roky a 3 mesuce, ma najeto
145 tis. km a vyfuk (obzvlaste posledni dil)
je na povrchu hnusne orezly. Ale kdyz ho zacpu,
tak se motor dusi (takze neni nikde zadna velka
dira). Uvidime ale na jare, co s nim udelaji
nase kvalitni posypove materialy...
Jsem smiren s tim, ze brzy budu muset kupovat
novy vyfuk. Takze se dostane na mfilipa a jeho
zkusenosti s nakupem vyfuku :-)
mfilipe, jak to vubec bylo s tim "tunenym" vyfukem,
cos bral od ATXe? Koupil jsi ho a on ti na tvuj
vkus moc hucel? A co jsi s nim udelal? Ted mas
jiny novy? Cely kus od katu do konce? Kolik stal
a kde jsi ho kupoval?
Uf... To jsem se pri psani zapotil :-)