FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Fiat Tipo 1.4
chtěla bych se zeptat jestli má někdo zkušenost a uměl by poradit s touto závadou na Fiatu Tipo 1.4 ie DGT. Normálně za jízdy auto najednou chcípne a trvá asi tak 20 min. mež se dá znovu nastartovat a pak zase jede bez problémů. Taky se mi zdá, že trvá dost dlouho než se zahřeje motor. -
« Re: Fiat Tipo 1,6 i.e.
Kdysi jsem mel TIPO 2.0 GRANTURISMO a jeden cas jsem mel skoro stejny problem - po mirnem zahrati motoru vybehly otacky. Opravdu to byl cidlo teploty. Original stal asi 500 Kc, BOSH byl cca 2 x drazsi, ale drzel. Tato zavada me dost potrapila ale diky ni jsem poznal, ktery mechanik je fakt dobrej a ktery si to jen mysli ... To cidlo totiz jednou fungovalo a jednou ne. Jeden odbornik me dokonce chtel natlacit do vymeny ridici jednotky, ja bych to ze zoufalstvi mozna i udelal, ale co me odradilo bylko, ze bych musel auto postradal asi 14 dni. To neslo. Nakonec to pro jednoho mechanika s nejakou diagnostikou bylo otazkou ani ne hodiny. Myslim, ze by to mohl byt i Tvuj pripad. Ted bych si na tuto zavadu troufnul i sam. To cidlo bylo totiz krasne pristupny ... Ahoj a hodne stesti. -
« Re: Fiat Tipo 1,6 i.e.
Som majiteľom vozidla Fiat Tipo 1,6 DGT cat. i.e.
66kW DOHC, r.v.1988. Mám problém s vysokými voľnobežnými otáčkami. Keď je motor zohriaty na prevádzkovú teplotu, otáčky sú 1200 - 1400 / min.
Keď je motor studený a vonku sú teploty pod nulou,
otáčky vybehnú až nad 2500 / min.
Ak mi niekto vie poradiť, prosím napíšte.
Ďakujem Braňo. -
« Tipo 1,7D
Prodavám Tipo bez papírů, neměl by někdo zájem? Je to 1,7D , rok 1990, stř. okno, centrál, el. okna, digitál, tmavá modrá, celkově zachovalej a udržovanej, motor je výbornej, pneu téměř nový, ale zadní blatníky(již tradičně) jsou pryč. Je to dovoz z Belgie r.1993. Kdyby někdo měl zájem tak může zavolat na mobil 737916687. -
« výměna motoru Uno
Ahoj, nejsem sice Fiaťák, mám Forda, ale kámoš má Uno 1,0 a nechal si tam přehodit motor 1,5. Podrobnosti můžu ještě dodat. Vo co de? Není někde na webu schéma elektro těchto dvou motorů?
Přebývá mu tam totiž hodně drátů a neví co s tím.
Ty motory jsou z roku 86(1,0 monovstřik) a 87(1,5 čtyřbod). Hlavně mi nenadávejte, já jen zprostředkovávám. Díky. -
« Re: Stilo 3D + příručka na Uno
To Nadšenec: Schéma elektrické instalace tam je, ale má 14 stránek. Nadšenec jsi ty, já už tolik ne, takže skenovat by se mi chtěla tak 1 strana, ale čtrnáct... Když sem udáš mailovou adresu, tak se ti ozvu a můžeme se domluvit, kam ti pošlu celou knihu i s těmi schémátky. -
« Stilo 3D + příručka na Uno
Ahoj, líbí se mi Stilo 3d (jezdím sám, ale zato hodně, 60-70t za rok). Máte někdo zkušenosti, jak je to u Stila s kvalitou a výdrží? Nejde mi o ty německý kecy ve stylu "horší dílenské zpracování", ale fakt o zkušenosti. Jednoho fiata doma máme, manželka má Punto 97, celkem spokojenost, akorát už 2x odešly silentbloky zadních ramen a měnil se výfuk. Jinak nic, a to jezdí hlavně couračky. A druhá věc: doma mám knihu Údržba a opravy Fiat Uno (KOPP). Stálo to kdysi pětikilo a už pár let mi to k ničemu není. Nechtěl by to někdo z vás nebo z okruhu vašich známých?
-
« Re: Novinky?
No ono se neni cemu divit. Fiat asi opravdu po Multiple zvaznel a asi je to pro zvyseni prodeje dobre. Vetsina nema rada ulety a ac byla Multipla vevnitr genialne vyresena a na svoji velikost v ni bylo uplne more mista, vnejsi design byl mirne receno extravagantni (me se docela libil, dokonce jsem ji chtel jednu dobu koupit) a na to trochu dojela. Je to skoda, protoze to auto bylo fakt vymakany. Myslim, ze Stilo je povedene, ale spis ten 3dver. Kazdopadne umirnenejsi design by mohl privezt dalsi zakazniky (alespon v to doufaji) a to zejmena s novymi Multijet motory.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!