FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
"-- skrytý --" 31.01.08 14:38
« Hlučný motorček stieračov predného skla na Punte/96
Mám strašne hlučný motorček stieračov - vŕzgavéškrípanie. Je to veľmi nepríjemné. Najskôr som si myslel, že sú to staré gumičky stieračov, ale ani po výmene to nepomohlo. Keď som odmontoval ramená stieračov a zapol stierače stále to škrípalo aj keď tam stierače vôbec neboli a zvuk vychádzal z motorčeka. Naolejoval som všetky prevody od motorčeka až k stieračom, ale tiež to nepomohlo. Nevie niekto čo to môže byť??? A ako odstrániť ten nepríjemný a prenikavý zvuk??? ;-) -
"-- skrytý --" 31.01.08 14:19
« Hlučný motorček stieračov predného skla na Punte/96
Mám strašne hlučný motorček stieračov - vŕzgavéškrípanie. Je to veľmi nepríjemné. Najskôr som si myslel, že sú to staré gumičky stieračov, ale ani po výmene to nepomohlo. Keď som odmontoval ramená stieračov a zapol stierače stále to škrípalo aj keď tam stierače vôbec neboli a zvuk vychádzal z motorčeka. Naolejoval som všetky prevody od motorčeka až k stieračom, ale tiež to nepomohlo. Nevie niekto čo to môže byť??? A ako odstrániť ten nepríjemný a prenikavý zvuk??? -
"-- skrytý --" 24.10.07 18:31
« Predám 4ks zimných pneu 155/70 R13
Predám 4ks zimných pneu 155/70 R13 KINGSTAR W 410 bez diskov, vo výbornom stave, hĺbka dezénu 7mm, bez defektu, najazdené 5000km, DOT 25/05, vhodné na Uno. Prípadne vymením za rozmer 155/80 R 13 v rovnako dobrom stave.
Cena 2800SK, tel 00421 903 557 089
-
"-- skrytý --" 07.12.05 08:46
« Re: Re: Re: Re: Prevodovka na Bravu 1.2 16V
Tak jsem to vcera videl , jsou komplet ocesany ty maly kolecka diferencialu (vypadaj jak kdyby byly z plastu) a co je horsi je vykouslych par zubu na te hrideli/kole s sikmym ozubenim co kouka ze skrine prevodovky a pohani diferencial jak vypada vnitrek skrine to nevim, ale je tam dost kovovych pilin, takze minimalne loziska asi nic moc, ale radit se dalo celkem bez problemu, jen preskakujou zoubky v diferaku a proste to nejede >:D .
2Af: No vzhledem k tomu, ze se mi nedari nikde zadnou sehnat tak jakoukoliv nabidku tohoto tipu jedine uvitam, dalsi podrobnosti kdyztak na mailu. Predem Dik. -
"-- skrytý --" 06.12.05 10:15
« Re: Re: Prevodovka na Bravu 1.2 16V
No zatim sem to nevidel, ale podle toho co mi rikal manik co to v servisu rozebral, tak cely problem je v tom, ze tam neco prasklo u diferaku a stihlo to probehnout celou skrini a nadelat dost paseku. Co se tyce prevodovky tak je mi jasny, ze by to nemel byt az takovy problem, ale na 1.2 u nas sem zatim na zadnou nenarazil :'-( -
« Re: Prevodovka na Bravu 1.2 16V
Jak to myslíš, vysypala? To jako zadřeli ložiska? A neměl jsi třeba prasklou manžetu na poloose a nechcal ti tama už půl roku olej? Nicméně bych to neviděl tak tragicky, nebude problém na vraku sehnat druhou, cenu tipuju max. do 10.000,- pokud by byla přivezena přímo z Itálie -
"-- skrytý --" 06.12.05 09:07
« Prevodovka na Bravu 1.2 16V
Cau lidi, nevim jak sem to dokazal, ale po necelych 85000km se mi na Brave 1.2 komplet vysypala prevodovka :-( Auto mam od novyho, nikdy s nim vlastne nic nebylo takze to byl docela sok :'-( Kdybyste nekdo o nejake vedel uvitam jakekoliv info na mail ab(at)seznam.cz. Predem diky Taky by me zajimalo jestli je tam mozne dat napr. z 1.6 16V osobne si myslim, ze ne, protoze to ma uplne jinak prevody, ale treba se mylim. -
JTF 05.12.05 10:52
« Bez nadpisu
Tenhle typ motoru co mám já, má jeden centrální vstřikovač(SPI), stejně jako to má Tipo 1.4. Právě že olej nežere, z výfuku se nečoudí, voda neubývá, ani nepřibývá(kontroloval jsem ji a zkalená od oleje taky není). Nějaké vúle ten motor určitě má(má přes 220t.km). Včera jsem vzal novej hadr a šel to změřit, ale fakt z toho cítím benzin. Teď zkusím na noc odpojovat čerpadlo, jestli opravdu ten vstřikovač neukapává. -
mezek 04.12.05 18:38
« Bez nadpisu
Kdyby to byly netěsné kroužky, tak by netěsnily tak, že by motor "žral" olej po litrech a z výfuku by čudil jako Avia v zimě... A potom by střikovače nevstřikovaly, ale tekly proudem a to by zase bylo z výfuku cítit. Tohle by bylo možné, kdyby motor stál a natlakoval se palivový okruh. Potom by těmi netěsnými vstřikovači mohl protékat benzín do válce a netěsnými kroužky do olej. vany. Ale zase ty vstřikovače jsou v sacím potrubí...
Jestli to třeba opravdu není voda.
Cez zadne repro to stahovat nechcem to uz nen i ono, a dodavam ze ty amateri s Fiatu mi poradit nevedia