FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Prevodovka na 903 ccm motor
Neví někdo z vás, jestli se dá na motor 903 ccm (původně Fiat 127, já ho mám v Pandě) namontovat 5stupňová prevodovka z jiného Fiatu? Ptal jsem se uľ párkrát na to a slyąel jsem asi 10x "nevím" a jednou "asi ne".
A jeątě něco: Sháním zahrádku na F Pandu, nevíte o něčem? Nemusí být originál, stačí, aby mi tam seděla. Zkouąel jsem ąkodováckou, ale je moc ąiroká, jinou zatím ne.
Diky za rady. -
« Jarouši
a abych nezapomněl, ty dveřní lemy na Tvém autě sice budou budit uznání, ale věřím, že zrovny Ty nejsi ten sobec vůči jiným autům. Měli bychom je nasadit těm starým škodovkám, žigulíkům, oltcitům, a také těm, co se domnívají, že chod světa by se bez jejich přispění zastavil. Tímto myslím hlavně "nafoukané dámy" s 10cm podpadky a 4cm nehty, které potřebují kolem sebe tak jako invalidé 1,20m prostoru, aby mohli přeci pohodlně vystoupit ze svého kočáru.
No vraťme se do tématu :" Kolego, vlastnící papíry na Lancii Deltu, do "našeho" klubu patříš také Ty, poněvadž, jak jistě víš, Lancia spadá tak jako Alfa a jiné značky pod Fiat, proto jsi náš. Zájemce na ty papíry zatím neznám, ale poptám se a když tak Ti dám vědět, sleduj příspěvky klubu. Ahojte zdraví Vás Mário. -
« Re: Jarouši
Ahoj kolego,
doufám, že jsi dostal můj fax. Naprosto s Tebou souhlasím(mimochodem jsem také puntičkář). Ty lemy na hranách dveří jsem v itálii viděl převážně na puntech, takže až tam pojedu tak si je určitě koupím. Jezdím tam tak 4x do roka protože tam mám příbuzné,přál bych Ti vidět ty vrakoviště, to je ráj. -
« Vazeni pani
Tak v takejto spolocnosti sa citim vyborne! Mam Lanciu Deltu TDS r.v.90 ale ked ju porovnam s Octaviou 1.8 (sluzobnou) tak jedine plus Octavie je len objem kufra! A to je pre vlajkovu lod Skody velmi smutne. V 156ke som zatial len sedel ale verim ze raz... Zdravim vsetkych priatelov talianskych aut ;-) -
« Re: Jarouši
Je dobre si misto parkovani snazit vybrat (pokud to samozrejme jde - napr. u supermarketu). Asi bych nikdy s novym autem nezaparkoval vedle stary 120 atp. Kdyz stojis vedle novyho, tak je vetsi pravdepodobnost, ze si jeho majitel da pozor (jinak nici i svuj lak). A nakonec, vzdyt jsme v Cechach, majitel staryho kramu si s radosti do novyho bouchne. -
« Papíry
Ahoj...
Vím, lezu do rubriky FIAT, ale...
Mám papíry od Lancie Delty 1.6 HF Turbo, kterou sem totálně zboural, nevíte někdo o někom, kdo by o ně měl zájem? Mě sou bez káry na nic a tomu dotyčnýmu auto v ČR taky...
(Je vyrobená v roce 1992)
Dík...
mail: kracikd@lfhk.cuni.cz -
« Jarouši
Nazdar kolego, tak mě tak napadá : "Setkáváš se také tak jako já s bezohlednými řidiči, kteří Ti na parkovišti bouchnou svými dveřmi do Tvých a výsledek, který zjišťuji bohužel velmi brzy (jsem puntičkář)je takový, že na PP dveřích mám již 4 záseky a na LP 2 záseky. Nejvíc mě štve, že se tomu člověk neubrání a může si své auto jak chce opatrovat. Na dveřích mám samozřejmě plastovou ochrannou lištu, ta ale nepohlcuje všechny druhy dveří jiných aut. Na italských autech s italskou SPZ často vídávám na celé hraně předních dveří jemnou lemovku, která omezuje při otevření dveří poškození druhého, vedle zaparkovaného auta. Toto je celkem dobré řešení, ale uplatnitelné jenom při masivním používání, což zatím nehrozí. Přejme si, a zároveň vyzívám všechny řidiče : "OTEVÍREJTE DVEŘE SVÉHO AUTA OPATRNĚ, POŠKOZUJETE CIZÍ MAJETEK !!!", děkuji Vám. -
« Re: Alfa 156
Ahoj Pavle, nová "Alfa 156" je opravdu skvělé auto, alespoň co se designu týče! Zatím jsem bohužel neměl možnost se v ní projet, ale věřím, že je to klasické "Cuore Sportivo". S Alfou 155; 2,5TD jsem najel pár stovek kilometrů a nestačil jsem se divit(v dobrém), jaké dělá tento motor kousky. Ten výkon byl prostě perfektní. Na internetu jsou docela zajímavé stránky na www.alfa156.com/. Titul "auto roku 1998" hovoří za vše ! Ciao Mário -
JTF 02.11.98 08:39
« Re: Design na jedničku
Ahoj Mário,
tvůj příspěvek jsem četl a díky. Hned jsem vlez pod Punťáka, ale zatím vypadá zespodu pořád jako novej. Mám kolegu, který má jako ty 55S a taky si ho nemůže vynachválit, má rok 1996 najeto 50t.km a kupoval ho nový v Praze u ItalAuto. Měl akorát problémy se zadníma lampama(brzdovky), ale byl to jen zoxidovaný kontakt u patice. -
« Alfa 156
Tak co rikate na tohle auto? Podle me je to jeden ze skvostu italskeho automobiloveho prumyslu. Mel jsem moznost jet zatim jen v jedne Alfe - 145, 1.4, ale vazeni pratele, nesmite se ridit zdvihovym objemem, neveril jsem svym ocim (zadku) co tohle auto dokaze, to byl panecku ohen. -
« Re: Design na jedničku
Souhlasím s tebou, že design italských vozů je opravdu super a pro evropský (asijský) automobilový průmysl je dost důležitý. Co se týče prestiže souhlasím s Jaroušem.
Ahoj Jarouši, četl jsi můj příspěvek v "Tady se mluví o všem možném" ze dne 26.10.? Toto nové téma "FIAT - CLUB"jsem byl donucen založit, abychom se my "fandové italů" nemuseli nahánět po všech tématech. Lidé--------pište !!!!! -
JTF 30.10.98 11:21
« Jsou Fiati opravdu tak špatní?
Ahoj lidi, konečně je tady téma podle mého gusta, přiznávám bez mučení že jsem velký fanda hlavně italských aut. I když teď hodně lidí co to budou číst si asi řekne že jsme blázni, protože italové mají sice krásný design, ale nejkvalitnější jsou německá auta. Je pravda že Fiat si pokazil pověst hlavně v osmdesátých letech nepříliš kvalitní ochranou proti korozi. Všichni dobře známe Ritma, Regaty, Una, a od toho se odvíjí pohled na ostatní modely Fiatu. Ale od devadesátých let je vše jinak. Nejlépe to dokládá hodnocení německého TUV, kde ochrana proti korozi je uváděná u modelů Tipo, Tempra, Punto jako kvalitní. Co se týká spolehlivosti jde Fiat rychle nahoru např. Punto, nebo Bravo/a, tyto modely nechávají za sebou většinu německých a všechny francouzské vozy, nutno přiznat - mimo japonců. Před 14.dny se mi dostal do rukou test na 100t.km na Brava 1,6ELX. Na závěr je uveden index spolehlivosti, kde čím menší číslo tím lépe. Např. v roce 90 testovali Tipo 1,6 2xOHC a výsledek- katastrofa: - 44,5, pro srovnání 1995:Xantia 1.8SX - 33,5
Mitsubishi Colt 1.6 - 27
1994:Opel Astra - 27.5
1996:Seat Ibiza 1.8GLX - 17
Mazda 323 F1.5 - 18
1998:Renault Mégane RT1.6 - 19.5
Fiat Brava 1.6ELX - 8.5
materiál: Auto motor und sport
i němci uvádějí že to je pro ně obrovské překvapení že Brava je v tété třídě suveréně nejlepší. Dost chvály. Mějte se.
-
« Design na jedničku
Mário souhlasíš se mnou, že Italský design je prostě jedinečný ? Ostatní automobilky hojně využívají služeb studií Giugiaro, Pininfarina, ItalDesign a mnoha dalších, vědí, proč to dělají!
Co se týče spolehlivosti a dílenského zpracování, tak podle mého názoru si hodně tato značka pošpinila jméno dovozem ojetin po převratu. Každý chtěl zahraniční auto pokud možno zadarmo, FIAT se nabízel, poněvadž je to opravdu auto pro nížší vrstvy, kterých je v této zemi největší skupina. Lidé šli po ceně a nekoukali na stav. V itálii je auto prostředkem pro dopravu a italové se podle toho k autům také tak chovají. V naší "svobodné" zemi je auto prozatím v mnoha případech členem rodiny. -
« FIAT,ALFA ROMEO, LANCIA
Vážení motoristé-fandové italských aut, dovolil jsem si založit nové téma, kde bych uvítal Vaše názory a diskusi o všem, co se týče FIAT-ů a dalších aut italské provenience. V dosud nepřehledném množství témat jsem zjistil, že Vás je hodně a každý své příspěvky připisuje pod jiné téma. Pro Vaše radosti, starosti a potřeby (prodej aut, ND) bude sloužit toto nové téma, které věřím podpoříte svými názory (+;-)a globálně se spojíme v jeden tým, spojující podobné zájmy, děkuji Vám a už se těším na Vaše FIAT-y.
Alfu 33 1.7 v osmiventilu jsem měl téměř rok a z hlediska jízdních vlastností i spotřeby vzhledem k tomu, že člověk se občas rád sveze ostřejc to bylo skvělé auto. Ale ta spolehlivost - sice mne nikdy nenechala na holičkách, ale neustále vyžadovala moji péči - tu topení, tu ventilátor, tu stahování oken - elektroinstalace stála za prd. Měl jsem také tipo a je to nebe a dudy - je patrné že 33 ještě nevyvíjeli pod křídly fiatu. Když by jsi trefil na šikovný nebouraný kousek od r.94 nejlépe ze švýcarska problémy by nemusely být, ale jestli chceš jistotu sahni po něčem co má k tipu blíž - 155 nebo 145/146.