FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Multipla vs Scenic
Multipla je tak extravagantní, až se mi začíná líbit a už se těším, až bude na našem trhu, protože pro rodiny se čtyřmi dětmi, které doteď cestovali nepohodlně nyní budou mít šanci pořídit si relativně levné auto. Nepočítám už model Ulysse, Espace, Sharan atpod., kde cena je někde jinde. Využití prostoru je v tomto autě prostě jedinečné a pořád jde o osobní lidové auto., Čau Mário. -
« Re: Ahoj priznivci FIATu
TO JirkaV
Nevím, jestli je to náhoda, byl jsem v Surfcaru na seřízení ventilů a při té příležitosti výměnu těsnicího O-kroužku za 5 Kč (prolínal olej pod vakuovou pumpou). Druhý den se pumpa zadřela , přeskočil řemen, vyštípla se vačka, zohýbaly, ventily, zdvihátka, hlava ...
Suma sumárum oprava za 20.000 Měl jsem z toho dost blbej pocit, možná kdybych nebyl tak akurátní a tu kapku oleje přehlédl, auto jezdilo dodnes ...... -
JTF 14.01.99 12:41
« pro MM
V 55S jsem se svezl jen jako spolujezdec,takže rozdíl nemůžu posoudit.V časopise "Autosport&tuning" je zajímavá a cenově nepříliš náročná úprava podvozku,motoru a kastle právě 55S.
Výměnou výfuku(Sebring),svíček(Brisk premium),vzduchového filtru(K+N) byl zvýšen výkon o 12k, v praxi zrychlení za 13.5,max.rychlost 165Km/h, pak taky měnili pružiny za tvrdší a nižší, různé spoilery apod.,jednalo se o úpravu RS - nevím jestli to je nějaká firma nebo jen tak po domácku, ale pokud někdo o tom něco ví,budu vděčný za jakékoli informace. -
« Re: Rychlé Punto
Ahoj Jarousi, z Tvé reakce soudím, že máš Punto 60SX a tak by mě zajímalo, zda jsi se svezl s 55S - jestli je cítit výraznější rozdíl ? Já jsem zatím totiž neměl tu možnost, ale jednou jsem se honil s 60SX a připadlo mi, že to jelo stejně nebo byl ten "borec" měkkej. -
« Re: Punto - tlumiče
Oprava stala - 1 kus silent bloku (vim, ze je to silent, ale "pis, jak slysis" ;-) ). Takze 1 kus predni (ty se menily) stal v normalni "mototechne" (chlapik se zameruje DOST na Fiaty) asi 300 Kc, ty zadni (domluvili sme si, ze pokud je nepouzijeme, muzeme je vratit) staly asi 400 Kc (jsou takove vetsi, slozitejsi).
Takze nahradni dily celkem asi neco malo pres 600 Kc, prace (ja+otec) nepocitam, najeli jsme do "JZD" na kanal (otec tam kdysi delal), chteli 100Kc/hodinu za pouziti te dilny. V pohode jsme ty stare dostali ven, ty nove sme chvili nemohli nalisovat zpet. Pak sme na to prisli, soustruznik udelal pripravek a pak to byla hracka. Celkem sme tam stravili asi 4 hodiny, ale tedkom si troufam rict, ze za 90-120 minut neni co delat !
Nedovedu si predstavit, co by to stalo v autoriz. servisu, a uz vubec ne ve ValMezu (400Kc/hodinu) a pochybuju, ze uz to nekdy delali a ze by vedeli jak na to.
Jo a nekdo psal ze nediv se, mas 1.7D. Jenze to bylo na zadni naprave ! Mozna to je trosicku tezsi, ale urcite vice vepredu. Ale svuj podil na tom ma urcite i to, ze se DOST casto vyuziva auto na prepravu zbozi, takze je celkem vytizene&zatizene.
cau, amper, g95489@vsb.cz
-
JTF 08.01.99 11:30
« srovnávačka
Dostalo se mi do rukou tak měsíc staré vydání mladé fronty, kde srovnávali 50KW Feldu s Seicentem a Matizem. Představte si že nákupní taška Seicento ač je o dvě třídy níže konkurovalo Feldě v jízdních vlastnostech a předčilo jí dílenským zpracováním a hlukem. To je pro Škodováky na zamyšlenou! Škoda že u toho Fiátka není příznivější cena. -
« Rychlé Punto
Najde se zde šťastný majitel Punta GT, pořípadně i Punta Sporting a zdělí své zkušenosti ?
Mimochodem, pokud vám (stejně jako mě) už nestačí výkon Vašeho Punta, zkuste mrknout na [odkaz] - zajímavé, že?
A nevíte náhodou zda se někdo v ČR zabívá tuningem taliánů? Chtěl bych "lehce" upravit Punto 55S.
Dekuju. varenka@post.cz