FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
-
« Bravo Bravo/Brava
Podle německý DEKRY jsou Bravo/Brava jedny z nejspolehlivějších aut své třídy. Mezi tříletými automobily bylo plných 89,5 % všch BEZ ZÁVAD i přes intenzivní hledání chyb. Skvělý výsledek a argument proti hlupákům, který tvrděj, že auto je špatný jen proto, že je italský. Bližší info je na adrese www.fiat.de. -
« Punto - startování
Možná někdo budete vědět, jak je to. Kámoška ma Punto 55 (myslím '95) a podle prodejce prý musí po zapnutí zapalování počkat, až zhasne kontrolka vstřikování, jinak se prý nemůže startovat. Já to startuju bez čekání (ale ty vyčítavý pohledy). V servisní knížce o tom není ani zmínka. Myslím si, že je to blbost. Takový auto (a Punto je skvělý) by snad nemohli Fiati ani začít prodávat. -
« Re: Fiat MAREA
Nemám moc přímých zkušeností s Fiatem Marea, ale je to i u mě jeden z kandidátů na pozdější koupi ojetiny (ve verzi "Weekend"). Nicméně předchůdce Marei je Tempra a s tou mám zkušeností dost. Pár věcí mě zlobí a na ty bych si určitě dal pozor při koupi ojeté Marei. První je nedostatečně výkonná klimatizace. Doufám, že Fiati dnes už montují dost výkonné klimatizační soustavy (při koupi ojetiny se dá dobře prozkoušet jen když se auto kupuje v létě). Další problematická věc u mého auta je občasné přehřívání předních brzd v létě - určitě bych si tedy koupil Mareu s ventilovanými kotouči vepředu. Další slabina je vyšší hladina hluku uvnitř při rychlejší jízdě (např. stejně starý Passat je v tomto směru o hodně lepší) - pokud ji budu kupovat, tak ji napřed "protáhnu" někdo po dálnici a zkusím zda lze poslouchat hudbu z rádia při vyšších rychlostech (130 km/h a výš). V čem je Marea oproti Tempře slabší je vnitřní prostor pro kolena cestujících vzadu - nicméně kombi "Weekend" má na druhou stranu alespoň dostatek prostoru nad hlavou. Obojí auta mají slušnou antikorozní ochranu pozinkováním, což je při koupi ojetiny důležitý faktor. Podobná jsou i tím, že těží ze společné platformy s menším autem, které se vyrábí ve větších sériích (Tempra/Tipo, Marea/Bravo/Brava), což vede k nižší ceně náhradních dílů a servisu. Ještě jedna slabina mě napadá u mé Tempry - má sice velký kufr (500 l), ale malou díru do něj, i proto bych příště koupil raději kombi. Navíc Marea Weekend se mi jeví jako jeden z nejhezčích kombíků vůbec. Ahoj Pavel. -
« Re: Croma
Souhlasím s "doktorem", že je těžké si vybrat ze současné nabídky Fiatu. To, že přestali vyrábět auto vyšší střední třídy (Croma) mi ani tak nevadí. Ale to, že nemají pořádný auto střední třídy, to je otrava. Podvozek Fiatu Marea, který je výrobcem zařazován do střední třídy je stejný jako u Fiatu Bravo/Brava a jeho rozvor 2.54 m a z něho plynoucí vnitřní rozměry vozů patří někam do průměru "nižší střední", ale rozhodně ne do "střední třídy", která by měla nabízet dostatek prostoru i na zadních sedadlech. -
« Re: Croma
Otazka je, proc uz nevyrabeji zadne auto v teto
kategorii, neco na urovni Lancie kappa nebo
Alfy 166, ale za dostupnejsi cenu. Dnes se soustredi na vozy nizsich trid, t.j. Punto, Bravo/Brava, Marea; ja bych si z tehle nabidky
nevybral. Nevim jake jsou ceny te Lancie a Alfy,
ale pod milion to nebude... -
« Re: Fiat Croma
Jeste jedna poznamka: Croma byla vyvijena v ramci koncernu FIAT spolecne s Lancii Themou a Alfou Romeo 164, ma stejny podvozek a vetsinu agregatu. Proto se dobre vlastnosti nejvetsi Alfy a nejvetsi Lancie tykaji i trochu opomijene Cromy. Takova je moje zkusenost... -
« Re: Fiat Croma
Souhlasim, ja mel FIAT Croma 2.0ie Turbo, z roku
89, tuhle versi koupis dneska za cca 60-90000 tisic, pokud vyberes nejakou v dobrym stavu, do cca 150.000 km, tak vydrzi jeste hodne dlouho.
Je to prostorny, pohodlny, s timhle motorem (114kW, 235Nm) i velmi rychly auto. Pri castym vyuzivani max.vykonu spotreba kolem 10.5 litru, jinak se da vejit do 8-9. Kvalita je na Fiaty taky docela dobra, ja tam menil jen veci opotrebene provozem, mela potvurka najeto skoro 250.000 km. Jak psali v MF Dnes minuly ctvrtek: je to dobra koupe v kategorii velkych ojetych aut, pokud ma clovek hloubeji do kapsi...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!