FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: Tipo
Asi od března jsem uvažoval naprosto stejně.Je to 3 týdny ,co jsem si koupil 3-dveř.TIPO 1,6.Má vše v elektrice + ABS r.v.1994 cena do 100 000-porovnej s o rok mladší Felicií.Je to naprostá bomba.Všichni mě od Fiatu odrazovali,ale já jsem si stál za svým.Je to velice pohodlný a prostorný vúz.Motor je taky super.Akorát jsem byl zvyklý na menší spotřebu.Ale zase dřív jsem jezdil se starým vozem max.do 100 Km/h nyní mám problém pod 100.Jinak zatím vše o.k. Doporučuji. -
« Tipo
Haló Fiaťáři
Vy by jste to měli vědět...
Váže přemýšlým o koupi nějakého ojetého auta do 100 tis. a moc se mi nechce kupovat nějakého Formana.. Docela mě zaujal - vzhledem, výbavou a cenou - Fiat Tipo. Zajímali by mě nějaké údaje jako spotřeba, výkon a tak.. a jak je to se sháněním a cenama náhradních dílů..
Mohl by jste mi někdo poradit..
Díky -
« To dandys....
Já mám Punto 1.2 16V a Escorta 1.6 16V. Zkušenosti mám, že jsou dynamicky naprosto srovnatelní akorát Escort bere 8.5 litru kdežto Punto max 7.3 l při stejných nárocích na dynamiku. Motor 1.2 je nečekaně pružnej a tichej a ač jsem původně chtěl Punto do města a Escorta na delší trati, můžu ti říct, že radši jezdím Puntem. Ohledně novýho Punta, taky bych počkal na oficiální fotky a na reálnej dojem, zkušenost mám takovou, že co na fotce vypadá docela hezky (Yaris) je ve skutečnosti pěkná vobluda a co se mi na fotce moc nezdá (AR 156) je v reálu naprostá bomba. -
« nové punto a něco pro auto roku 1984 FIAT UNO
Tak jsem to zhlidl to nové punto. No nic moc . Ale počkám jsi na real . Slyšel jsem ,že s puntem 1.2 moc KW se to musí víc točit do otáček . Máte s tím někdo zkušenost ? Já má uno 75ieSX (1.5/ 55kw)
r.v.87 . Docela to šlape (i když koní není nikdy dost) Docela jsem spokojenej až na koroz.... Nemá te to taky doma ? Za kolik jezdíte ?(benzíínu) Pravdu! Spotřebu jen ve městě nebo smíšenou.Jaký máte zkušenosti z provozem ? Závady , kolik vám to jede a tak . Zahajuju dhoudobé téma pro skalní příznice FIATů UNO . Mám tu svý stránky tak jestli chcete .......tak to zprubněte.
Http://mujweb.cz/zabava/fiatuno/
Jsem docela fanda těchto vozítek... -
« Re: nové Punto
Stejný charakter, jen trochu více hranaté. Ze předu cool, zezadu taky, ale ten profil je takovej divnej (nebo vrchní?). Ale u 5D vypadá trochu lépe. Ale nelíbilo se mi ani minulé, ani tohle. Stokrát líp vypadá o 2 roky starší seat ibiza, pocházejí ještě ze stejné dílny. -
« Punto
Mám ještě jeden dotaz. Občas jezdím s Puntem, které za jízdy nevydává vůbec žádné pazvuky (zadní náprava nebo něco takového). Po zastavení a vystoupení, někdy dokonce jen po otevření dveří od garáže (auto tam dlouho stálo) se ozve zpod auta (spíš zezadu) takový pazvuk, asi 1-3 s. dlouhý, jakoby nejaký rezonující díl, pak to samo přestane. Na nic to nemá vliv, ale je to divný. -
petous 14.05.99 21:47
« Re: dotaz- řev pal. čerpadla Bosch
Mněl jsem dlouho ten samej problém. Dělá to ucpaný první palivový filtr, který je před nádrží. Stojí 720Kč, ale většinou stačí jen pořádně profouknout proti směru. Mně se periodicky ucpával cca po 14 dnech. Vyřešil jsem to vyčištěním nádrže, a od té doby je klid, čerpadlo je potichu. -
"-- skrytý --" 13.05.99 13:48
« Re: Punto - startování
Já měl fiat uno 1.3 i.e. turbo s digitální přístrojovkou a sice jsem tam žádnou kontrolku na vstřikování neměl, ale když jsem zapnul klíček, tak se celá přístrojová deska rozsvítila (všechno co šlo - všechno až na kontrolky, prostě celej display) a asi po 1.5 s zhasla na provozní stav (ukazovala podle toho co bylo zahřátý, plný apod.) v servisu mi taky řekli, že se to testuje ale nevím, radši jsem otočil klíčkem a počkal 1.5 s a pak nastartoval. Někdy jsem chvátal tak jsem nastartoval okamžitě a nikdy senic nestalo. -
« Záleží na motoru.........
Ohledně tý kontrolky vstřikování v manuálu píšou, (konkrétně u Punta), že u verzí 55 - 75 musí zhasnout ihned po naskočení motoru, kdežto u mýho 85 16V až asi po dvou sekundách po nastartování, jinak když nechám klíčky v poloze ON ale hned nestartuju, tak ta kontrolka po chvíli zhasne. Takže z toho usuzuju, že motor od motoru to bude trochu jinak, ale ni to nemění na tom, že po nastartování MUSÍ zhasnout.