FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Ducato
Nazdar lidi,
ozyvam se, protoze mam taky Fiata - je to nakladni Ducato s motorem 2,8 i.d.TD. A musim konstatovat, ze je to docela tahoun. V kopci, kde ostatni "dieselaky" uz pomalu nemuzou, jede tohle TURBO na plnej vykon. Nemate ho taky nahodou nekdo ? Zajimaly by mne vase zkusenosti s touhle dodavkou / s timhle motorem. -
« TIPO - 1,6 dvouvackove
Pratele,
jsem rad ze jsem dnes poprve narazil na misto, kde se mluvi i o mem milackovi.
Pred 5 lety jsme si s manzelkou poprve koupili auto a bylo to UNO 1,3 r.v. 84 a muzu rict ze jsme ho meli radi nez nam ho nekdo ukrad. Vzhledem k tomu, ze jsme nemeli penize, koupili jsme Š130 na plyn. Po dvou mesicich jsem se jiz nervove hroutil, auto(tezko rict jestli je to vubec auto) muselo z domu, rodina se zdluzit a koupili jsme si FIAT TIPO 1,6 dvouvackove(to jsem ani v dobe koupe nevedel).
Koupe se podarila a nas milacek nas za rok provozu ani jednou nezklamal. Tady ctu jak jsou to spatne motory - o.k. - ale asi ne vsechny. Pravdu mate ve vyssi hlucnosti ta se projevi pri rychlosti 105 km/h a mizi pri 115 km/h.Souhlasim s probleme s palivomerem - dle toho meho musim tankovat po kazdych 200Km.
Spotreba - bezny provoz(vetsinou ovsem mimo mesto)
cca 7,5-8 l (celorocni prumer)
Za celou dobu(najeto cca 25 tis.) jsem nemusel dolit ani deci oleje(samo krom bezne vymeny ol)
Pneumatiky mam 165/65 R14 - auto sedi perfektne - jestli je to na jinych, cenove dostupnych lepsi, rad se poucim
Karoserie - bez chyby(skusili jste zvyhnout kapotu Tipacka a potom Favorita?????) - dost rozdil ze?
Muj nejvetsi problem - odesel posilovac rizeni(zacal vytekat olej z pistu) - pry to nikdo nedokaze opravit. Tak jsem se ptal po novem cena se pohybuje od 8 000,- - 20 000,-. Nakonec jsem koupil starsi(novejsi nez je auto) za cenu 2 500,-
a vse je v pohode.
Jako velky klad bych urcil uhel otevreni dveri. Muj tata je plne invalidni a rika, ze tak pohodlne nastupovani nezazil.
Ostatni postrehy snad priste. Jeste bych chtel podotknout, ze zhledem k tomu, ze na chatu jezdime lesni blatitou cestou, velice me mrzi ze neni zadne Tipo(resp. Tempra) s pohonem 4x4.
Tak ahoj
-
« Re: Tipo,Tempra
Teď jsem četl v novinách inzerát, zajímavý, ale jedno bohužel starší už mám:
Fiat Tipo 1.6ie, 11/94, 67.000km, 5 dveří, červená metalía, servo, ABS, centrál, DO, STK do 2001, immob., el. okna, al. kola, zach. stav, cena 125.000,-/ dohoda, Tel. 02/850 38 78 -
JTF 08.06.99 08:21
« Fiat - Mistsubishi
Co by jste říkali na možné spojení Fiatu a Mitsubishi?Možná k tomu dojde v roce 2001,kdy Fiat představí nástupce Lancie Kappa.Ten by měl nést jméno Aurelia(podle slavného předchůdce)a měl by být vybaven mj.motorem od Mitsubishi 3,5V6 GDI. Rovněž Fiat předpokládá prodej 2,5mil.nových vozů v tomto roce,hodně si slibuje od nástupce Punta typu 188. -
« Punto 55S
Mám tohle punto, najeto kolem 30 tisíc, zezacatku jsem jezdil hlavne po meste, ted ho manzelka pouziva i k delsim cestam, docela ho naklada. Do posledni doby nebyl zadnej problem, ted se objevila tahle obcasna zavada: pri teplem motoru uberu plyn a kdyz zase pridam (vyjezd ze zatacky), auto na pul vteriny ztrati vykon - jakoby se nenastrikl benzin - po tomhle momente zacne akcelerovat normalne. Nedela to pravidelne, obcas ano, nezjistil jsem, s cim by to mohlo souviset. Vedel by k tomu nekdo neco? V servisu vcelku nic. -
« Re: Ani jsem nevěděl co mám :-)))))
Zdáár JENIK . Dobře že jsi jim to natřel . Koukám že ta jednadvojika PUNTO šlape jak z praku a že na tebe nemněla ani KOKTA 1.4 která v kopci asi opravdu kookktala (skoro dokokt..).Co máš na tom za pneu . Myslím tím rozmněr než značku . Kolik máš na něm najeto? Zatím čau ......DANDYS -
« Dandys ....Uno.....digital .....75ie ... suupééér
****************************************… /> Zdravím...Ahoj PETOUS... Motor v 75 ie je poněkud složitější , ale to už dnes všechna auta s 4-bodovou stříkačkou a katal...(už to nebudu dál rozmazávat , řekl jsi k tomu vše "...petous...")Mimochodem jsem o víkendu rozdělal náhon k mému digital tachometru UNA. (náhon je v pořádku - zlomený nebyl ) Na konci kde to jde do palubovky je na náhonu nalisován plastový jakoby kroužek s osazením .Ten má asi zajištovat aby nevyjížděl 4-hran z tachometru .Zdá jse mi trochu obroušený . Zkusím to podložit nějakým plastovým kroužkem , aby to víc tlačilo do tachometru . Při jízdě se mi zdá jakobych slyšel cvakání? Jsetli přeskakuje
4-hran ? Při nejhorším bych musel koupit nový náhon . Jsem zvědavý kolik by chtěly za něj .(mně stačí jen to lanko jestli se dá sehnat samostatně)
Zdravím všechny fandy FIATů !!!
****************************************… -
« Ani jsem nevěděl co mám :-)))))
Dneska jsem byl v Brně, cesta tam 140 km/h víceméně pořád, Brno celkem ušlo, ale Frankfurt je Frankfurt, no a cesta zpátky (jo jel jsem tím Puntem 1.2 16V) celou cestu pořád okolo 140 až u Prahy mě naštval jeden maňas s Octinou 1.4 LX :-)))), z kopce mě vždycky dohnal a do kopce dodejchal (a to má větší objem) na a pak se ještě přidala Felina LXi a taky začala prudit, tak jsem si řek že zkusím co to auto dokáže, no a nestačil jsem se divit má psáno Vmax 177 km/h a pánové mě se to podařilo rozbalit (po rovince, možná nepatrňoučce zkopce) podle tachometru na 195 km/h !!!!!!!!!!!!!!!! otáčky byly na 5800 1/min a červený pole začíná na 6500 1/min, no mě to stačilo, ale kdybych to podržel na těch 6500 tak by to tachometricky ukázalo přes 200 tudíž reálně někde kolem 195 km/h, a to je jenom jedna dvojka. No fakt mě to dostalo, uznejte že s tím sem se musel svěřit :-))))) -
petous 05.06.99 19:50
« Re: Dandys ....Uno
Mám taky 1.5S i.e. z roku 1987. Užívám si ho už 2,5 roku a zatím slouží bezproblémově. O složitosti motoru u 1.5 by se dalo diskutovat. Proti FIRE motorům je samozřejmě složitější, ale také mnohem výkonnější, přitom je však spotřeba jen nepatrně vyšší. Všichni servismani od Fiatu tvrdí, že tyto motory vydrží bez problému přes 200 000km, to už mi z auta zbude jenom motor, protože dosti rezaví. Skoro jak o rok či dva mladší favoriti. S problikáváním digitálního tachometru jsem mněl také menší zkušenost. Bylo to způsobeno omletým koncem náhonu, který se protáčel. Jinak ten dígitál v Unu je supr. Líbí se mi mnohem víc než palubovka v Tipu DGT.
S pozdravem všem fiatistům. -
« Dandys ....Uno
Zdravím . Moje UNO je z 87 tak že né LOGO. Kupoval jsem ho již před 2 lety za nějakých 55000 . Už jsem do toho něco vrazil a dal ho do kupy a moc se mi něchce se ho zbavovat. Zatím mně nějak moc nezlamalo a hlavně to jezdí .I když o těchto motorech vím ,že snad je pro Italy montovali Brazilci . Možná kdybych se nyní rozhodoval koupit auto a byl bych rozhodnutý pro UNO tak bych bral "LOGO 1.0ie" a to hlavně k díky nejnižší pojistce . Eletrika v UNU 75ie je docela komplikovaná (jak UNO TURBO). Největší problémy jsem mněl z ukostřeníma . To jsem odstranil a tím veškeré problémy s elekrikou zkončily. Záleží i na kusu a jak se v tom kdo pohrabe . Já mám ještě upravovanou masku na 4 světla tak tam pár úprav je . Ale vím o nich a jak jsou udělaná . (musel jsem jich plno opravit ) Je to holt Italský Auto s italským dílenským zpracováním a s tím už asi nic nenadělám . Buď to hodím ze skály a z Fiatama zkončím nebo jsi s tím budu muset ještě nějak vyhrát. To záleží ale hlavně na financích . Doufám že mi ještě nějakou tu službu prokáže a ještě nějaký rok vydrží.
****************************************… /> Zdravím .......DANDYS......