FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Bez nadpisu
Zrovinka včera jsem ten zázrak zase potkal u nás v pardubicích.Je to opravdu zajímavé auto.Ve světu motorů to testovali. Překvapila mne šířka . Píšou ,že je stejně široká jako Audi A8.No není se čemu divit když jsou tři plnohodnotná sedadla vedle sebe.Docela jsi tam dost pochvalovali nový diesel od Fiatu 1.9 JTD . Má dost slušný točivý moment (200). Ta 1.6 je o proti tomu nic moc .Zajímalo by mně provoz ve městě, parkování a tak.S tou šířkou to může být zajímavý.Konečně se někdo utrh od konvence. A kdo jiný než FIAT.
......DANDYS.
-
« :-(
Přátelé v pondělí jsem naboural svýho krásnýho Puntíka 85 16V (v těch deštích) dostal jsem aquaplanning před zatáčkou a nějak to už nešlo zatočit, takže jsem to napálil do betonovýho sloupu. Díkybohu se mi nic nestalo a autíčko půjde celkem NO Problem opravit, teď má bolístku.
Ohledně Multiply : hodnocení designu je subjektivní věc, mě třeba se líbí, ten teploměr tam být mohl, ale třeba můj Escort nemá kontrolku ani na benzin ani na světla, a v multiple je kontolka přehřátí, takže no problem, dveře tence jen vypadají, celá karoserie je prosotorvý rám SPACE FRAME s montovanými díly..tzn tuhá, lehká, odolná, zavazadla pro 6 lidí nacpeš do kufru 430l , třeba Zafira je nepohodlná , pro sedm nemyslitelná a pro sedm bez kufru. Multipla je opravdu povedené novum, zájem je kupodivu nejen v Itálii. -
"-- skrytý --" 11.08.99 07:53
« Re: Multipla
V posledním světě Světa motorů je na ní test. Osobně se mi nelíbí ani trošičku. Včera jsem proti ní jel a jedinej důvod, proč jsem se ohlédnul nebyla její krása, ale to, že takovej humus jsem už dlouho na silnici neviděl. A k těm přístrojům, cituji: "Na otáčkoměr, ale ani na teploměr chladící kapaliny již bohužel nezbylo místo, a proto se řidič musí obejít bez nich, což ho jistě nepotěší". No comment. -
« Re: Multipla
Zviezol som sa v nej asi 100km. Na povozenie je OK, je vnej dost miesta ale neviem si predstavit kam zlozim batozinu pre sestclennu rodinu. Musis si chvilku zvykat na ine ulozenie kvaltpaky a mne osobne vadili dost kolme a tenke dvere. Vyzerali ako na malom Deawo. Nechcel by som aby sa domna nalozil niekto zboku, ale mozno to je iba dojem a vovnutri je to dost pevne. -
« Multipla
Máte někdo praktické zkušenosti s Multiplou? Párkrát jsem ji viděl a četl nějaké testy v časopisech. Dost ji chválili! Prý ale nemá ukazatel teploty chladicí kapaliny. Je to pravda?
Na poprve se mně moc nelíbila, ale na druhou stranu se mně líbí, že to je "cesta novým směrem" nejen v designu, ale snad i v koncepci. Vždyť většina soudobých aut vypadá stejně. Aspoň jedno se odlišuje!
Co vy na to? -
« Re: Muj Tipacek - poprve me nechal na holickach
Pred rokem jsem jezdil Fiatem UNO 75Sie 86 rocnik. Jezdil sice skvele (150tis nalitano) ale vzdycky hrozne blbe a dlouho startoval. Ptal jsem se na radu kdekoho, vycistil vsemozne kontakty, vymenil baterku, svicky a furt to bylo stejne - navic to nekdy neslo nastartovat vubec. Az po dvou letech jezdeni, kdyz jsem musel jezdit kazdy den, tak jsem si vsiml, ze autak nestartuje bud rano (rosa) nebo za vlhkeho pocasi (dest). Na zaklade toho mi znamy poradil vymenit kabely zapalovani a startovalo to OK... -
JTF 05.08.99 08:48
« Re: bezpečnost u Fiatu
Posílení bezpečnosti spočívá ve výrazném zesílení přední a střední části karoserie.Mám crash testy Tipa před a po modernizaci a to se nedá srovnat,navíc pro německý trh již zesílené Tipo mělo standardně Airbag.Pokud jste někdo v novějším Tipu jeli,jistě mi dáte zapravdu že po nerovných silnicích se karoserie již tak nekroutí.Jinak sám jsem měl dvě Tipa(stará).