FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Startování Fiat Ritmo
Vyčistil jsem kontakty na rozdělovači, vyąplíchal sprejem a to stejné s kontakty kabelů na svíčkách . Není to sice super, ale uľ se s tím dá pokaľdé odjet. Jak půjdu kolem víčka rozdělovače, koupím ho novej i s kabely ke svíčkám. Ty jsou snad originální z roku 1982 :-) PTD -
« Re: Fiat (Ritmo) startování
Stejnou zavadu mel kamos na Unu 75ie. Vylamalo si na tom zuby desitky odborniku, odvezl to i do rakouska, tam udelali test, vymenili pajsl rozdelovace za 2000 Os a bylo to stejny. Nakonec to bylo probite vicko rozdelovace (neviditelne) za neco malo pres 200Kc.
Co takhle postupovat vylucovaci metodou (vysusit vicko, nastartovat, kabely, nastartovat atd.) Nebo jeste lepe pujcit si prislusnou sadu dilu na nejakem z vrakcu? -
« Re: PUNTO II
Jarouši z nového Punta jsem byl natolik unešen, že jsme se díval hlavně na účelnost odkládacích ploch a celkový dojem, který je dost dobrý. Kvalitu plastů jsem nestudoval, ani tomu nerozumím a stávající Punto mě připadá, že je spasované / slícované celkem dobře.
Včera jsem zjistil, že z pod mého 3,5 roku starého Punta 1,1 r.v.96 trčí držák výfuku, který byl původně přivařen v přední části výfukového potrubí těsně za "vlnovcem", před katem. Uhnil 1mm tvarovaný plechový držák, který je uchycen k 8mm kulatině, která je přes silentblok přišroubována k nápravnici. Tímto se mě potvrdilo, že bolestí stávajícíh Punt je výfuk (mám tři zkušenosti) a po zimě budu muset měnit poslední díl výfuku (silně rezne po obvodu). Přes tyto drobné problémy nedám na Punto dopustit !!! -
« Dědeček F127
Ahoj ve spolek, zběžne jsem si přečetla Vaše starosti a řekla si, že k Vám, pokud mi to dovolíte, připojím. Mám svého mazlíka Fiátka 127, vlastně tatínka i dědečka Vašich Un a Tipů a Puntů. Ja na něj nemůžu dát dopustit. Už jsem takový cvok, že si sním i povídám a omlouvám se mu, když omylem vyberu nějakou díru či výmol, A on je na me za to tak hodnej, že když má přijít poprucha, doveze mne až domů a tam pak "ulehne".
Nyní nás čeká taková maličkost a proto Vás všechny prosím o radu. Budu potřebovat tlumič výfuku. No pravdou je, že by byl potřeba za chvilku celý. Už jsme ho s "Mazlíčkem" ztratili asi 3x. Až mi tohle autíčko odejde jednou provždy, strašně ho obrečím a těžko se s tím budu smiřovat. Někdy Vám povím pár historek, co jsme spolu zažili. Takže budete-li cokoli vědět o dílech aj. dejte mi prosím vědět. Ahoj a díky. Wendy.tab@post.cz -
« Re: PUNTO II
Znáte už někdo ceny Punta II. Jinak souhlasím s tím, že nové Punto II je fakt povedené. Mám jen trochu obavy, jak to bude vypadat se spolehlivostí toho automatu. Přeci jen je to dost nové řešení a už klasické variátory měli trochu problémy (zhasínaní motoru při studených startech, kdy řeměn převodu byl zmrzlý a nedokázal přenášet kroutící moment). -
« PUNTO II
Přátelé, byl jsem ve Frankfurtu na IAA 99' a jsem velmi mile překvapen novým Puntem, které oproti současnému dostalo punc agresivního / sportovního ďáblíka, obzvlášť pokud jde o verzi HGT (1,8 16V), nebo verzi Sporting (1,2 16V) se "sekvenční" sedmistupňovou převodovkou (chromovaná hlavice ř.p. a kulisa, stříbrná středová část palubovky), která jistě potěší srdce všech nás rádo by "soutěžáků"
Jediné, co mě mrzí (všechny značky se chovají stejně), že se nedělá sportovní verze v pětidveřovém provedení, protože nejsem a nebudu nikdy natolik movitý, abych si mohl dovolit jedno auto pro mé vyžití a jedno pro rodinné účely (jistě hodně z Vás bude namítat, že Punto není rodinné auto. Pro někoho být ale musí). Ahojte zase někdy, Mário -
« Re: Fiat (Ritmo) startování
Mel jsem kdysi stejne problemy s UNO 75Sie. Muj postup byl - 1.vycisteni a vysuseni rozdelovace (bylo v nem vlhko a zkratove cesticky na vicku) 2.obaleni rozdelovace proti vode (zabalil jsem ho do igelitu). Starty se sice trochu zlepsily ale pri vetsi vlhkosti to porad nestacilo - tak jsem vymenil i kabely a bylo to OK. Rada od znameho servisaka: pozor na vyber kabelu - vyplati se brat jen znackove - jinak rychle starnou. Dobre je i zkontrolovat svicky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!