FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Pro všechny :
Tak sem si tak pročetl ty vaše starší příspěvky a usoudikl sem, že ty kecy o klesající životní ůrovni v ČR sou pěknej blábol!!! To všichni máte nějaký Punta, Bravo, Brava a eště si stěžujete??? ... já sem dal všechny prachy, abych dal do laku mojí 28 let starou 127-ičku. Na nový auto si ušetřim tak za ... 80-90let !!! :o))) -
« Re: fiat brava
Diky za odpoved. Mam jeste par dotazu (to vis, podas prst a ...).
Predne, co tim myslis - "trochu ziznivejsi motor"? Za kolik se da jet mimo mesto?
A jak to je s tim prostorem vzadu - budou 180cm vysoci spolucestujici drit hlavou o strop?
A jeste to radio - to se pozdeji neda vymenit za nejake jine?
A jeste (sorry) - nevis jaka klima se dodava za priplatek - manualni nebo auto?
Zatim..
-
wolff 20.10.99 13:46
« fiat brava
Máme Bravu z roku 1996 1,6 103 koní - Jedna z prvních -dlouho se na ně čekalo, když si tam člověk něco navymýšlel a mohu říci:
Motor je fakt dobrej a spolehlivej,ale tím že je DOHC (nejmodernější koncepce) tak je i trochu žíznivější,ale zato výkonější než u konkurence.
Spolehlivost bezproblémová. Měnil jsem jednu brzdovou žárovku. Dobrá prodejna je ve Zlíně.
Prostornost je velká, snad v zadu je méně místa pro větší lidi na hlavu. V případě koupě doporučuji koupit si to kvalitnější radio.
Za ty peníze není v této republice lepší koupě. -
JTF 20.10.99 10:11
« Svezení s Puntem 2
Tak jsem se v sobotu vydal s rodinou otestovat nové punto do Fiatu Vavřinec v Praze.Po prohlédnutí vozu v autosalonu jsem přijal pozvání k testovací jízdě a první dojmy z řízení? Oproti předchozí generaci,kterou jsem vlastnil je to propastný rozdíl. Jistý a pohodlný podvozek(vyroben z vysokopevnostní oceli Dualphase), velmi tichý, přesné a krátké řazeni bez vybrací při volnoběhu(lanovody),žádné pazvuky(je pravda,že auto mělo najeto jen 190km).Prostorný interiér,pohodlné sedačky s dlouhými sedáky,výborně padnoucí volant a ten kufr(5dv.).Dále se mi líbila promyšlenost interiéru do každého detailu,spousty odkládacích míst.A teď zápory: vysoká cena,chudé základní provedení - černé nárazníky,absence otáčkoměru,potahy sedadel u všech vystavených verzí jen v modré barvě. -
« Nová prodejna v Ostravě
Konečně otevřeli opět prodejnu a servis v Ostravě. Je to Vítkovicích vedle dopravky, místo Hyundaie ale Refin jako majitel zůtsal. Končně už jsem potřeboval někde zajet na garančku. Jo a samozřejmně také mají přes víkend předváděčky nového Punta, jikak každý majitel Fiatu do konce měsíce si tam může nechat zdarma otestovat auto před zimou. -
wolff 12.10.99 09:21
« Re: Punto II
No to je řekl bych správný postřeh, že každý nablýskaný auto vypadá jinak než v základu. A ty nárazníky, i když se to nezdá, dokážou cenu auta snížit na nižší hladinu. No a tak se umožní koupě auta i pro méně majetné. Punto v SX verzi jistě lakované nárazníky má. I když kdo ví, třeba Multipla? -
« Punto II
U Zlínského Fiatu jsem o víkendu již zahlédnul dvě nová Punta a pokud mám srovnat mé dojmy z Farnkfurtu a ze Zlína, musím konstatovat, že jsem zklamaný. Měl jsem za to, že budou již v základu všech verzí nárazníky v barvě kastle, ale opak je pravdou a obyčejná červená vypadá, jako základovka. Stříbrná je sice pěkná, ale auto s černými nárazníky vypadá velmi levně. Interiér měl v obou verzích nepříliš přesvědčivý světle modrý potah nevalné kvality.
Jako na klad bych upozornil na skutečnost, že tří a pětidveřová verze má jiné páté dveře a také zadní skupinová světla.
Inu nablískané auto v plné parádě (hlavně výbavě) vypadá a láká jinak, než holý základ. Přeji i tak Novému Puntu hodně dobrých prodejních výsledků. -
« Re: TIPO - Pružina na výfuk u
Čau Hudy, raději se podívej pod auto na výfuk. U katalyzátoru je taková pružina - vybadá jako "brýle" - jestli ji nemáš zlomenou. Já ji mám třeba ulomenou a při 3000 ot/min mi to začíná vibrovat, ale potom se to uklidní (cca při 3300 - 3500 ot/min). Nová stojí 2300,-- Kč u Fiatu, ale pokud se podíváš na vrakovišti buď v Uhříněvsi u Prahy nebo v Kladně (u první křižovatky za Poldi směrem Praha - Kladno). V Uhříněvsi jsem ji sehnal za cca 500,-- Kč, i když byl jeden ze dvou drátů zase zlomený. Kámoš v práci mi to svařil nerezem a je jako nová. Zatím jsem neměl čas ji vyměnit (šrouby jsou děsně rezavé), takže ti neřeknu přesně, jestli ten problém je v pružině nebo ne. Nicméně při 3000 ot/min je každý motor hlučnější a potom se zklidní. Dej vědět, jak jsi dopadl. čau. -
« Re: Fiat Brava 1.4 12V
K tomu, jestli je / není postačující motor, nevím nic (jde taky o to k čemu má být postačující). ALE: s Fiatem Bravo / Brava se prý velmi (prý že fakt velmi!) nedoporučuje rychlejc vlítnout do větší louže - prý tomu chybí zdola jakýsi krycí plech, kterej na jinejch autech buď je - a nebo je to vyřešený celkovou dispozicí v uložení všeho pod tím deklem, co je součástí kastle nad motorem. Právě tahle absence nějakýho kusu plechu jako krytu prý může způsobit vycáknutí kusu týhle louže přesně tam, kde to může nadělat setsakra paseku (sání?). (jen jsem tak zaslech...osobně nevím, Fiata nemám a mít nebudu) :-) -
« Re: TIPO - Pružina na výfuk u
Ahoj,
to me zaujalo. Ja mam taky problem, ze pri 3000 otackach je motor(1,6) dosti hlucny, jak se prehoupne cca 3300 ot., tak je zase jako hodinky.Myslis, ze to bude prave timno? Jeste prosim jednout, jak se ten dil jmenuje? At se na to muzu poptat.
Diky
.
Cena tak 40tis.Snad má další značka ( někdy )bude zase FIAT.Inzerát najdete i v soukromé inzerci .Byl jsem s ním celkem spokojený a jen velmi těžko jse s ním budu loučit.Omlouvám se ,že jsem téměř nepíši , ale naši "skvělí" zprávcové podnikové sítě blokují již 2 měsíce vstup na různé stránky a taky na www.AUTO.cz Tak musím psát od kámoše.Zatím se majte a zas někdy s FIATEM...