FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: a co FIAT Coupe
Chcel by som vediet skusenosti (servis), dojmy.
Bola to vyhodna kupa (aj ked bez turba), len
neviem co s vyfukom.
Vydrzal len 3 roky (asi vadny kus) a mozno este 1 rok vydrzi.
Je lepsie kupit nove original(FIAT - lacnejsie) alebo existuje nieco lepsie
od Sebringu (Remus ...) na Fiata ?
Dik. -
wolff 08.11.99 09:36
« Re: fiat brava
No myslím, že se už přece jenom vyrábí dýl. Ale bacha já neříkám, že je to špatný auto, nebo něco podobnýho , to vůbec ne, jen si myslím, že brzo bude nová Alfa a ty hodně stratíš (peňez).
A tím koncepčně - je to auto víc podobný 155, než 156. Tím myslím, že je to něco jako Punto I a Punto II. Takovej je mezitím rozdíl. 155 taky není špatný auto, ale 156 je lepší. Asi tak nějak jsem to myslel. No a motor je tam skvělej, problém je v tom, že toto auto se ještě dříve dělalo s boxerem(to byl taky skvělej motor jen se nehodil do takovýho auta. Dneska jsou ty motory všechny z Pratolla Sera(nevím jestli jsem to napsal dobře. A to jak motory z Fiatu, Lancie, tak i Alfy. Jenže ty maj o 1 svíčku víc. No, ale to ti tady psát nemusím. -
wolff 05.11.99 11:17
« Re: fiat brava
Jo, ale je tam furt dost velkej finanční rozdíl. Alfa je krásná a je to Alfa. Ale bacha na 1 věc. Koncepčně je už starší než Brava. Pokud chceš Alfu 146, tak si raději počkej na novou. No a to může chvíli trvat, než vynde. Taky Brava je rodinnější auto. Má lepší kufr a tak. No a určitě levnější provoz. To víš, chceš mít alfu tak plať. No je to na tobě. -
« "brzdiče" u FIATA PUNTO
Zdravím všechny příznivce značky FIAT
Prosím o konzultaci mého problému s mým 4 roky starým PUNTEM.
Při průjezdu nerovností (díry atd.) se objevuje v pravém předním kole klepání. Je to způsobeno volným (klepajícím) uložením vodítek "brzdiče".
Vodítka "brzdiče" jsou nová, ale stále to klepe.
Celý nový "brzdič" se my kupovat nechce.
Nevite prosím někdo jak by se tato závada dala odstarnit (bez velkých finančních nákladů)
Díky za rady -
« servis
Tak jsem z bravou na garančce v "novém" servisu Fiat v Ostravě. Schválně píšu navý v uvozovkách, protože je sice nový majitel, nová adresa ale stále stejní lidé, a to je asi ta bolest. Navšechny závady které byla hlášené jsem se dověděl, že je to v normě, že to tak má být a vlastně se nic neděje, dal jsem si zamontovat hasičák a protože jsem je nenaved kde ho mají dát tak ho namontovali do kufru, je to sice pěkné místo ale v případě, že ho opravdu potřebujete tak dosti nepraktické, když jsem jim to vytkl tak se dívali, že co to vlastně chci, asi jsem jim to měl dát písemně nebo si to raději udělat sám. Proto, že za 14 dnů bude rok od koupě auta tak jsem chtěl ať udělají i garančku v telefoně slíbili že ano akdyž tam manželka přijela tak že né a těch zbývajících 3 000 km co chybí do limitu to je málo a ať stím přijede až to dojede na 20 000 km, to jsem zvědav co řeknou pak, asi že už je po roku a tak to udělají jako opravu a né jako garančku?? Skrátka problémy které byly v Autoleasingu tak jsou pořád.
Co vy na to, jaké máte zkušenosti z servisem vy?? -
« Re: fiat brava
Diky, tvuj prispevek je naprosto vyceravajici (v dobrem slova smyslu - alespon pro mne).
Akorat ze .... jsem zjistil, ze stejneho dealera prodavaji i Alfu Romeo 146 za 529.000,- s motorem 1.8, 106 kW a hlavne, ze ta Alfa je mnohem krasnejsi....
Takze asi na Bravu kacim ...
-
wolff 26.10.99 08:12
« Re: fiat brava
Radio v Bravě jsem vyměněný viděl, myslím za SONY. Není to tak uhlazený, ale má to lepší zvuk.
S těma sedadlama je to tak. Ony jsou trochu zvláštně tvarovaný, takže když si tam člověk sedne tak, jak si představovali konstruktéři, tak se tam vleze i 190 cm chlap. Jenomže když má trochu kulatější záda, tak je to hold horší.
No a stou žíznivostí - jezdíme skoro pořád po městě (Brně) a tam se opravdu pod 8 litrů nedostaneš. Hold záleží na stylu jízdy. -
« Cerny vyfuk u Bravy 1.8
Pro ty, kteri nemaji dost sily cist muj predchozi maxi prispevek, bych pripomnel, oc jde: Skoro u noveho auta (bylo to v r. 1996) nam zcernal tlumic vyfuku, a vsiml jsem si, ze toto je problem vsech Brav 1.8, ktere jsem videl (ze jich moc k videni neni ;-), nevim jak po faceliftu. Nevite nekdo cim to je, resp. stalo se Vam to taky?
-
« Re: fiat brava
Mame Bravu 1.8 ELX (113 koni) z roku 96. (Tehdy jsme na ni cekali od ledna do cervna). Takze nejdriv zapory:
Asi tak po 3 mesicich zcernal vyfuk, od te doby je to hlucnejsi a hlucnejsi. V servisu rikali, ze to delaji vsechny 1.8-ky, pry ma nejak specialne resene vyfukove potrubi (je pravda, ze to ma takovy majestatni, hluboky zvuk - myslim na nizsi stredni tridu), a ze kdyby nam to vymenili, tak to udela zase - no nevim. Taky ma dost tvrdy podvozek, ktery je i presto na muj vkus trochu nejisty - asi proto, ze ma brava tak velkou '*'. Posilovac rizeni je moc silny - tak od 150 km/h je to dost neprijemne - a taky dost hlucny. Ale toto vsechno snad pri faceliftu odstranili, takze ted teda ty klady:
Motor jede paradne (samozrejme hlavne ve vyssich otackach), a spotreba je dle meho nazoru dost nizka, coz je asi proto, ze tento motor neni vytlacen tak k limitu jako 1.6 - to vidite podle vykonu - a spis se tvurci soustredili na optimalizaci spotreby. Abych byl konkretni, tak bezne dosahujeme spotreby asi 7 na 100, do cehoz se zapocitava i docela caste 'zavodeni' s ostatnimi (je to tak 30% mesto, 50% mimo mesto a zbytek to zavodeni, treba i se 190-kou po dalnici, my jsme totiz i s otcem pekni magori :-) Pri temer konstantni jizde Brno - Praha, 130 km/h byla spotreba 6.2 litru. Naopak, pri naprosto dravem stylu jizdy (tj. z centra Prahy do Brna a potom jeste 70 km po okreskach za 2h 15min!) pri plnem obsazeni a vcetne predchoziho jezdeni po Praze byla spotreba 7.9 litru. No uz abych toho nechal. Co se tyce vykonu, tak napr. TDI-cko od VW ma pri akceleraci nejdriv logicky trochu na vrch, ale nakonec mu spolehlive ujedete. Druha vec je ta, ze on pritom jede za 6 litru, zatimco ja mam 6 litru na otackomeru a vir v nadrzi :-) Z dalsich veci bych zminil ze ten motor 1.8 je fakt pekny na pohled - vypada to trochu jako 1.8 z Alfy 156, akorat tam chybi ta cervena. A taky razeni je perfekne presne, radici paka pekne kratka. Jenom ten hluk ... hlavne v rozmezi 3500 - 4500 ot/min, pak uz si jenom vrci :-)
Ke tvym dotazum: Autoradio se vymenit neda, protoze je zakomponovane do stredoveho panelu, a na misto vzadu si nestezoval ani muj kamarad s mirami 190cm/100kg. A taky jsem se minuly tyden - pri predvadeni Punta II - vezl v Brave 1.9JTD. Teda zatah to melo jako prase, ale ten traktoristicky zvuk ... To Punto 1.2 8V nebylo pri volnobehu _vubec_ slyset !!!