FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Fabia vs Punto
To wolff a milco: díky za vaše ohlasy. V posledním AutoTipu (č. 4) teď vyšel srovnávací test Fabia vs. Punto a hádejte, kdo vyhrál - no, Fabia, ale jen těsně, díky lepšímu dílenskému zpracování a "komfortu cestování". Punto má zase lepší motor a útulnější interiér. Tak uvidíme... Jinak si myslím, že Punto je jediný skutečný konkurent Fabie na našem trhu, pokud jde o poměr cena-výbava-užitná hodnota. Třeba taková Corsa se taky dobře prodává, ale je už poněkud starší.
To wolff: Určitě, to, že české auto = nižší provozní náklady, platilo ještě u Felicie; u Fabie už ani náhodou. Docela si dovedu představit, jak se "fabiistům" budou protáčet panenky, až přijedou do servisu nebo si budou chtít koupit nějaké doplňky ke svým "miláčkům" (protože Fabia má ještě víc koncernových, tj. dražších komponentů než Octavia).
S tím Paliem Weekend je to docela dobrý nápad. Cenu Fabie Combi v základní verzi odhaduji na 309.900,- (ostatně, uvidíme snad v červenci, kdy by měla být uvedena na náš trh). Palio Weekend se montuje, myslím, v Polsku (?) a mohlo by být cenově konkurenceschopné.
Pokud jde o design Fabie Combi, asi to nebude žádný zázrak a bude se to blížit těm "špionážním" fotkám. Fabia Sedan je fakt děsná - asi to bude něco jako VW Bora. Ovšem na www.automedia-online.de je řada ještě horších obrázků.
To milco: Pukud ses už svezl novým Puntem, vyzkoušej ještě Fabii. Mě Fabie nepřipadá vevnitř nijak přehnaně prostorná a navíc má dost tvrdé sedačky - jsou jak lavice; to je fakt něco. -
« Re:
No Fabia sa casom zacne asi dobre predavat. Na Slovensku som videl zatial 4 /aj s tymi v predajni/ a nove Punto vidim takmer kazdy den. Doteraz je to dobrych 20 ks, aj ked musim uznat, ze Punto sa predava dlhsie. A co sa tyka porovnania FABIA je podla mna nula s /vraj/ dobrym podvozkom. Kufor len 248 l /Punto 297/ a Fabia je navyse vacsia. Este som v nej nesedel, takze toto je moj nazor. -
wolff 24.02.00 14:53
« Bez nadpisu
Bohužel Fabia i když myslím, že ne zcela oprávněně vyhraje z důvodu bombastické reklamy a přetrvávjícím názorům, že jde o české auto = nižší provozní náklady. I když Punto nabízí mnohem víc. Co sem viděl ty fotky sedanu a kombi fabie - kombi je v celku povedený, ale bude asi na náš trh drahý a ten sedan je k zblití.
K tomu Kombiku by to chtělo jako konkurenci Palio výkend -
« 1) Punto Kit 2) Tzv. "špatná pověst" fiatů
1) Start Punta Kit by určitě byla bomba, ale poslední zprávy hovoří o tom, že se pravděpodobně kvůli nedostatku financí neuskuteční (dozvěděl jsem se to před pár dny z "rallyových" zdrojů, kromě toho už se to objevilo i v tisku) - sponzoři zřejmě věnovali své peněžní prostředky někomu jinému.
2) Pokud jde o tzv. "špatnou pověst" fiatů, je to spíš záležitost setrvačného udržování určitého názoru navzdory tomu, že skutečnost není vůbec špatná.
Na závěr námět k diskusi: jak vidíte souboj vozů Škoda FABIA vs. nové PUNTO na našem trhu? -
wolff 21.02.00 10:04
« Bez nadpisu
No tomu se říká podpora německého průmyslu, což je vcelku přirozené, ale je škoda že to přebírají místní zakuklenci. Představte si, co by asi dělal němcký průmysl bez Wolfsburgu. Asi by byly v *. To je vidět dle dotací, který VW dostal když měl problémy.
Takže zdarec. Jo a porovnávat Punto s Polem je v celku troufalost. To můžeš porovnovávat žiguláka s trabantem, nebo já nevím co ještě. Je to prostě neporovnatelný. -
« Polo versus Punto
Tak dnes som si pozrel AutoMotorundSport na VOXe. Testovali Nove Polo GTi a Punto HGT. Hadajte kto na vyhral; Polo. Sice ma len motor 1.6l a Punto 1.8l uznali ho za vitaza aj napriek horsim jazdnym vykonm a mesej spotrebe. Asi si nevsimli, ze Punto ma silnejsi motor s vacsim objemom a preto ma prirodzene vacsiu spotrebu, ktoru nevedeli pochopit a dali to ako hlavny nedostatok. Dalej Puntu vytkli tvrdy podvozok /zrejme nevedia ani to, ze sportaky ho taky maju mat/, ze nema ESP a monoho ineho. Takze ako sa hovori nemci su "objektivny". zdar Fiatom -
wolff 19.02.00 13:26
« Bez nadpisu
No ono když se podíváte kolik je dopravních nehod v Itálii a ve Francii tak pochopíte o čem mluvím. Projet Paříží nebo Římem bez toho abyste do něčeho neťukli a nebo někdo do Vás tak to se rovná hotovému zázraku. No a pak tam něco může určitě vrzat.
A k těm papírům. Moje mazda má v techničáku, že je 1,6 a ve skutečnosti je 1,8. A hádejte proč to tak je když ji dovezli z Rakouska?
A myslím, že to auto za to nemůže. -
« Re: celnice
To muze byt dobre i kdyz bych chtel vedet jak se tam budou tvarit celnici az jim tam denne bude lamanou nemcinou volat 15 lidi a chtit informace...:-)
Reknu vam prihodu co se stala kolegovi - pravnikovi. Delal ve firme, ktera smelila s autama a vozili to z Polska, respektive asi ne z polska, ale byli to polaci a odkud to tahali nikdo nevi. Ke vsi spokojenosti obchodovali 1/2 roku a proslo pres nej mnoho aut. Vzdycky si od nich vzali par aut, v jednom jezdil zbyle prodal, pak prodal i to jedno a dostali dalsi varku. Pak se mu jedno auto v kterem jezdil zalibilo vice a rekl si ze by si ho koupil sam. Ale byl to nejakej Saab za 500 000 1 rok starej, tak s tim jezdil dyl a nakonec se rozhod ze si ho necha. Zjistil si na policajtech jestli neni kradeny, zajel do servisu aby se podivali jestli souhlasi cisla a neni to prebrusovany a zajel do nemec a rikal si, ze kdyz bude corovany tak to auto seberou a skodna bude firma a ne on. Vsechno probehlo OK a on toho Saaba koupil. Jezdil s tim k sve spokojenosti a v Francii s nim byl (zase pres nemecko) a za pul roku jel do Mnichova a na hranicich ho zastavili celnik se zeptal jestli je ta barva puvodni a on rekl ze ano a celnik vytahl spachtlicku, odtrhl tapecirung a zalovil v nejake spare...no a dotycny si volal TAxi na cestu zpet. Po 2 letech a nejakych 10 prujezdech celnici. Kdyz se dotazoval co se stalo bylo mu receno, ze auto pred 2 lety melo tezkou havarii (podle databaze), melo byt uplne zniceno a byla vyplacena pojistka. Auto nema pravo jezdit (byl to pojistovaci podvod a dotycneho pojistovaka taky zatkli). Na celnici se to dostalo od pojistovni az ted po 2 letech. Takze kolega - pravnik udelal maximum veci proto aby o auto neprisel a stejne o nej prisel. To je ale extremni pripad...:-) -
« Re: Re:
Doma mame uz tretiho Fiata (Uno 84, Croma 86, Croma 91) a se zadnym nebyly problemy. Jedine co na se na nich muselo vzdycky vymenit byl vyfuk.
A k tem papirum: Kdyz kupuju auto, tak ho kupuju podle toho, jak vypada a ne podle toho co je napsane v technicaku. Krom toho vzdycky volam na nemeckou celnici, aby mi zjistili, jestli cislo motoru a karoserie patri k sobe a jestli to auto nrni kradeny (nase databaze jsou peknej * a nechtel bych se vracet z dovolene a z hranic prijet vlakem