FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re: TIPO
Jak moc tocit Fiata to by me zajimalo. Mam Cromu 2,0 CHT a radim nahoru okolo 3000-3500 otacek. Otackomer je do 8500, zluta zacina u 5000, cervena u 6000. Kolem tech 3500 otacek me pripada, ze to uz dost rve a chce to preradit...vetsinou radim tesne nad 3000 ot/min. -
« TIPO
Já osobně mám TIPO 1.4 SX r.v.1994 a má najeto 150 000 km a jediné co jsem měnil byly brzdové destičky,filtry,olej,provozní kapaliny a jiné věci, které je nutno měnit i u jiných aut.
Loni na podzim jsem byl na prohlídce ve FIAT servisu a tam mi technici nechtěli věřit, že má motor najeto už 150 000 km - musím podotknout, že ho nijak nešetřím(vytáčím to až k 6000-6500 ot/min.)Já osobně nemůžu říct na fiaty ani jedno špatné slovo. A ještě něco k tomu vrzání:na českých silnicích se rozvrže každé auto-jel jsem v BMW 540 r.v.1998 v kůži a max výbava(cena kolem 2000000 Kč)a taky to sem tam vrzlo. -
JTF 10.03.00 08:44
« pazvuky v interiéru
Četl jsem poslední číslo AutoTipu,kde mě zaujaly dva testy:VWPassatu 1,9TDI kde psali:při jízdě se občas ozývalo vrzání plastů a při každém spuštění rádia nepříjemné praskání ze všech reproduktorů.Dále Jaguaru S-Type za více než 2mil.Kč. kde se při jízdě objevoval tentýž nešvar - vrzání plastů. -
« Re: okno u BRAVY
Me nefunguje taky okno u spolujezce, ale je to spalenym motorkem kdyz se spolujezdec pokousel otevrit zamrzle okno. Relatko cvaka - motor nejede...Samotny motorek se neprodava, pouze cely system vcetne tahel cena 4500 Kc nove, 1100 vrakac..
Bohuzel tyto informace nejsou k Brave ale k Crome. Ceny budou podobne. -
« okno u BRAVY
Na Brave sa nam pokazilo el. stahovanie okna spolujazdca /nastastie v zavretej polohe/. Nejde otvorit ani od spolujazdca, ani od sofera. Mali ste uz niekto podobny problem? co bolo pricinou? dufam, ze sa neposr... cely motorcek? je mozne, ze je to len poistka alebo daco take? moc diky. -
« Re: TIPO 1,7D - 91
Pokud to ma 170 000 km a jasny puvod a dokonce servisni knizku s pravidelnyma prohlidkama, tak bych motor vubec neresil. (ja mam taky servisni knizku, ale majitel se na ni vysral asi v 25 000 Km, kazdopadne na pravidlene prohlidky jezdil.
Taky jde o to, jaky mas zdroje nahradnich dilu a spotrebniho materialu. Kdybych mel kupovat brzdovy desticky za 2800 Kc/par a motorek do dveri za 4100 Kc tak by me jeblo.
-
« Re: TIPO 1,7D - 91
Diky za rady.
Z toho co jsem slysel od znamych spis vyplyvala vetsi poruchovost a nakladnejsi opravy prave na motory TD.
Jaky mas nazor na nalitanych 170000 km. Kolik muze tak jeste vydrzet?
Servis by mel byt naprosto v bavlnce-servisni knizka, nejake primesy do oleje apod.
Jaka cena by mela smysl?
Moc dik a jsem s pozdravem.Honza -
« Re: TIPO 1,7D - 91
Tipo s tímhle motorem má už asi 3 roky teta a je s ním dost nespokojená - hlavně kvůli častému servisu. Nepamatuji se detaily, co všechno jí zlobilo. Jinak se mi jeví Tipo jako velmi zajímavý vůz (vnitřním prostorem poráží většinu současných vozů střední třídy, malá délka je výhodná při parkování ve městě, pozinkování karoserie měly v tý době kromě Fiatů jen Audi, relativně laciné náhradní díly, atd. - viz. starší příspěvky v téhle rubrice). Já osobně bych šel spíš do motoru 1.9TD/66kW, který mám v Tempře. Tak Ti přeji správné rozhodnutí a šťastnou ruku. Pavel. -
« Re: TIPO 1,7D - 91
Ja mam 2,0 Cromu 92/93 a 206 000 km bez poruchy motoru, ale bylo se o to starano jak v bavlnce.
Zjisti si kdo s tim jezdil a jestli jezdil na prohlidky atd...
Kamarad koupil Cromu z Italie a v 160 000 km mu vyletela ojnice z motoru :-(
Ale diesel by mel vydrzet jeste dyl.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!