FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Punto
Ve stredu sem cetl srovnavaci test v MF a na nove punto meli opet stary znamy argument spatne dilenske zpracovani. Mate s timto autem nekdo podobnou zkusenost, zda se mi ze nekdo nekde jednou napsal na adresu fiatu ze ma spatne zpracovani a od te doby to vsechni ti pisalkove opisuji. -
"-- skrytý --" 19.04.00 10:19
« Re: Informace o Fiatu Tipo
Ono to Tipo není moje, ale rodičů. Já mám Š125 LPG ;-)
Ale k tomu Tipu. Je to 1.6/66 kW DOHC, r. 1991. Problém je, že to bylo od předešlého majitele bourané a po té amatérsky (to je slabé slovo) "opraveno". Svařovaný blok motoru (!), místo krokového motorku regulujícího volnoběh byl korkový špunt, na desetkrát svařený výfuk... Atd. No hrůza. Už se nám to ale podařilo (za nemalý peníz) řádně opravit. -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
> Mam presne 100 koni a 168 kroutak pri 2500 ot.
Nevis kde sehnat nejake info? Ja ani nevim, co tam mam za motor :-) V technicaku je 85 kW, ale ja jsem si koupil knizku k Tipu a tam je jenom 2.0i 83 kW. Zajimali by me treba prubehy momentu, nejake informace o elektrice (popisy konektoru, vedeni kabelu), protoze kdyz tam neco opravuju, tak mi dlouho trva, nez prijdu na to kam to vede. A ono rozebirat pristrojovku kvuli kazdej blbine abych vedel kam vedou kabely je nanic. -
« FIAT Coupe 2.0 16V
Zdravim vsetkych Fiatakov !
Zhanam servisnu knihu na Coupe 2.0 16V rv. 96. Aspon prefotit (odmena ho neminie). Fiat distributori na mna seru (pardon ale inak sa to neda napisat). Skusil som aj distributora v Cechach ... a ... prd. Keby mi niekto aspon poradil s elektrikou (aspon popis poistiek). -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
Mam kabenatek, takze chip me asi nepomuze :-) Olej me chcije taky...ale nic vazneho, musim na wapku a vymenit jednu hadici nebo jenom utahnout.
Jinak to auto jede 180 km/h problem je ze to proste nema kratkodoby vykon, proste se to pomalu rozjizdi, ale pak to jede...
Mam presne 100 koni a 168 kroutak pri 2500 ot. -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
Ja vim, ze ti nepomuzu s tim, proc ti to netahne, ale...
Taky mi to nejelo -- max 120 (jo, to je jako by tomu nekdo upravil chip v pocitaci na nase dalnice), vubec to do kopce netahlo -- musel jsem i pri 90 podradit na trojku, aby to jelo! Tak me to nasralo, a zacal jsem to rozebirat (motor), promerovat vsechny cidla. Nakonec jsem jedno cidlo vymenil a po sundani krytu vackovych hridelu jsem zjistil, ze mezi zdvihatka ventilu a vacku nedam ani mou nejslabsi merku (0.10 mm) -- tak jsem tam dal nove vymezovaci desticky a ted to jezdi jako drak...
Take jsem pri tom sundal rozvodovej remen a div ze malem z nej nezacali odpadavat ty zuby -- byl to original a aouto ma na tachometru 160 kkm. Docela jsem se zapotil, kdyz jsem videl, ze je polovina zubu jiz napul utrzena... Hruza.
Jeste tak zamezit tomu uniku oleje a bude to zas jak novy -- olej tam chcije jak z kropace... -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
To s tou hadickou to jsi presne popsal podtlakovy ekonomer. Mam ho taky. Ohledne vytaceni motoru jsem taky nevedel, mam nalitany pred 206 000 km, takze to tocim mximalne do 3500 -4000 ot/min, a radim nekde okolo 3000. Me teda 5 ani 4 netahne vubec, nejlip tahne 2ka :-) a trochu trojka, ale to musim mit pedal na podlaze a pockat si asi 0,5 - 1s. -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
Tak jo. Je to tedy ekonomer. A uz nikdy ho nebudu nutit chodit do cervenych cisel.
Tedy... Ono to tak krasne jede (kdyz se na to slapne) ... :-)
Kdyz uz jsme u te spotreby -- jak s tim jezdit, aby to zralo malo, a aby se to motoru libilo? Ona ta petka tahne uz dost brzo (1500), tak jake jsou minimalni otacky, aby se ten motor nepodtacel? Maximalni vim -- to jsou ty cervene na otackomeru... -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
Ekonomer? Zezadu k tomu vede hadicka, ze ktere fouka vzduch -- vypadla mi, furt tam neco sycelo, tak jsem to zjistil. Na druhe strane vede k sani (za klapkou). Ze by tu byla nejaka souvislost s ekonomerem?
Vsim jsem si, ze kdyz akceleruji, tak to projede do cervene, tam se to drzi a jak to zrychluje, tak to pomalu leze zpet na bilou. Vyznam mi byl (a je) nejasny... Takze asi neco ve smyslu "mate stlaceny pedal vice nez musite (na soucasne otacky)". -
« Re: Informace o F Croma 2.0ie
Merkou je hladina v poradku, takze asi zavada na elektrice... A co se tyce tlaku -- to je ten "budik" vlevo, co jsou tam huste carky (bile) a vpravo na stupnici jeste hustsi cervene? (je tam u toho nejaka znacka jakoby stojan na pumpu (benzin to neni) a vevnitr nejake + a -).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!