FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Re dialog RSD
RSD tady také řádí , tak tu také trochu zařádím, hodím sem pár příspěvků na pobavení, které jsem měl s RSD. S RSD se mluví celkem dobře, je to k věci, na rozdíl od jiných oponentů. Bos
Hele, opět se Tě zeptám , už po třetí : Proč jsi švárovi nesehnal lepší auto , když se "sere" s UNEM 1.3 D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ohledně maloobjemových motorů TDi od VW - životnost - těžko posuzovat, od r. 85 šel vývoj dopředu, co dříve bylo technologicky na hraně je dnes bežné, jsem zvědavý na dlouhodobé zkušenosti. Jinak a to si neodpustím, ....... , ohledně Una 1.3D a jeho výkonu to není o tom, jesli mě předjede či ne. To je o tom, že v itálii jsou "závodníci" a je jich hodně, schopni i to Uno 1.3D hnát za hranicemi možností. To byla jen ilustrativní příhoda, ilustrující podmínky provozu na jihu . To tě tak vzala? A když už jsi opět začal ,přidám si poznámku : Až by Kamilovo TDi s více jak 100KW jelo kolem 5000 ot.(to je režim, který Kamil bežně popisuje, ne můj výmysl) po italské dálnici například mezi Milánem a Veronou (asi 220km) při venkovních 35C , tak si myslím, že jede od Verony odtahovkou. Když se točíš kolem tuningu, jaké máš vzdělání ? Mimochodem přidám jeden krátký příběh. Plzni je jeden pán, který dnes prodává nová auta japonské provinience. Často , ještě ve Světě motorů v TV prohlašoval, jak jsou naftová ( i nová) auta ŠPATNÁ , ojetina by koupil dle jeho slov totální idiot. Hádej, co dělal, než si vydělal na nové podnikání. Mimochodem, jeho japonci mají asi v nabídce jenom jeden diesel, a to byl ještě bez turba. Tak ten pán tahal ojetiny převážně z itálie, občas je tak lehce poladil a vařil na každým kusu nejmíň 1000DM. Takže Tvoji poznámku z prostředí tuningu o oblíbenosti Fiat a spol si přepasíruj přes můj příběh a možná dostaneš odpověď. / zvládneš -li to, máš přece u Vás na starosti jednání se zahraničím a tak že? To doufám předpokládá aspoň lehce nadprůměrný intelekt./
Motor 1,7TD se montoval zcela jistě i do Una od r.v. 1988. Jinak já jsem zcela bez ironie milý bosi_ potazoval nové motory 1.2TDI a 1.4TDI , které se montují do VW Lupo, VW Polo a Audi A2, a ptal jsem se, jestli myslíš, že se budou po 100.000km chovat jako zmiňované maloobjemové dieselové motory Fiatu (1,3), u nihž jsi nám vysvětlil jejich konstrukční nešvary dost obecným způsobem. Na opačnou otázku MFilipa jestli znám Škodovku, která je lepší než pětiválec Bravo HGT-20V bych řekl zcela určitě Škoda Octavia 1,8Turbo 20V..která se dá narozdíl od HGT ,kde dosáhnete úpravou max 20PS+ oproti již jezdícím 300PS(150PS+) v 1,8T Octavii ,ale je mi to jedno ,protože potazovaná bylo Kamilovo TDI 81kW přečipováno na 140PS a krouták přes 300....jestli mi tu chce někdo mermomocí tvrdit(třeba bos_), že ho předjede Uno 1,3D(což byla prvotní otázka na kterou si MFilip zase odpověděl jak je mu libo a mně to nevadí...) tak je mi ho upřímně líto.Je zajímavý ,že všichni lidi točící se kolem tuningu mají víceméně obdobný názor na Fiaty jako já ?!
Já tak trocho o voze a Ty tak trochu o koze, tak tedy přímo : Proč jsi švárovi nesehnal lepší auto , když se "sere" s UNEM 1.3 D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To Kamil- pravda , mě moje auto / mohu . li ho tak nazývat, neboť je z Itl./ v naftě nejede vůbec špatně, ale vykládat, jak mi někdo , koho znáš natrhne " * " s upravenou octavii je fakt dobrý a hlavně za školy si pamatuji, že kdo vyhrožoval kamarády, za moc nestál. Já to ale beru, na rozdíl od Vás dvou si nemyslím, že mám nejrychlejší auto na cestách, ani kdyby tam byl vtiptunning made by .... . Zcela jistě bych prohrál, jistě i proto, že u nás si nedovolím překročit 200 a celkově nebudu takový správný chlap jak Kamil*. A když znáš Kamila, prosím jak si při 200 km/h stíhá prohlížet protažené ksichty vozidel, která předjíždí ? A to auta, která předjíždí patří k vozům vyšší třídy a ty mají normálně tónovaná skla? / To je Kamilovo příspěvek/ A ohledně životnosti motorů 1.7 D u Fiatu, dle statistiky, nevím, dle mé ZKUŠENOSTI, zdůrazňuji MÉ ZKUŠENOSTI byla 1.9TD v Regatě či v Tipu a Tempře výrazně lepší, co se týče další životnosti zde v ČR. Statistiky bohužel nesleduji, řídím se radši svým rozumem a snad dělám dobře. No a od kdy se montují TDi 1.3 1.4 VW a do čeho ?. Já nevím a nechám se poučit. Bez ironie.
Taky si myslím, že příklad 1,3D byl trochu vzdálen realitě. Do Una ale prý také cpali 1,7D a 1,7TD(dávali je i do regaty a 1,7d byl u Fiatu podle statistik motor s největší životností) a tam bych těm údajům věřil. Představ si, že před pěti lety jsem potkal na Brněnské dálnici Š1203 a při 160 se mě držela....jenže to tu kvalitu nedokzuje.Prý jsou 1,7 o mnoho méně poruchové, než li byly 1,3D. to:MFILIP Jinak nevím co ti na to mám odpovědět mfilipe, ale ty si vždycky nějak sám odpovíš viď? to:BOS Představ si, že před pěti lety jsem potkal na Brněnské dálnici Š1203 a při 160 se mě držela....ostatně chtěl bych vidět Fiata (vyjma 2,0Turbo-Coupe), který by to napráskal Kamilovi* po tom "Vtiptuningu". Asi by vám spadly trochu bradičky , jak dovede ropožrout pelášit :o(. Uznávám, že jsou Fiaty levný auta, a na starý Fiaty jsou i jedny z nejlevnějších dílů. Jenže jsou levný podle "zásluh".
Bos
Hele, opět se Tě zeptám , už po třetí : Proč jsi švárovi nesehnal lepší auto , když se "sere" s UNEM 1.3 D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ohledně maloobjemových motorů TDi od VW - životnost - těžko posuzovat, od r. 85 šel vývoj dopředu, co dříve bylo technologicky na hraně je dnes bežné, jsem zvědavý na dlouhodobé zkušenosti. Jinak a to si neodpustím, ....... , ohledně Una 1.3D a jeho výkonu to není o tom, jesli mě předjede či ne. To je o tom, že v itálii jsou "závodníci" a je jich hodně, schopni i to Uno 1.3D hnát za hranicemi možností. To byla jen ilustrativní příhoda, ilustrující podmínky provozu na jihu . To tě tak vzala? A když už jsi opět začal ,přidám si poznámku : Až by Kamilovo TDi s více jak 100KW jelo kolem 5000 ot.(to je režim, který Kamil bežně popisuje, ne můj výmysl) po italské dálnici například mezi Milánem a Veronou (asi 220km) při venkovních 35C , tak si myslím, že jede od Verony odtahovkou. Když se točíš kolem tuningu, jaké máš vzdělání ? Mimochodem přidám jeden krátký příběh. Plzni je jeden pán, který dnes prodává nová auta japonské provinience. Často , ještě ve Světě motorů v TV prohlašoval, jak jsou naftová ( i nová) auta ŠPATNÁ , ojetina by koupil dle jeho slov totální idiot. Hádej, co dělal, než si vydělal na nové podnikání. Mimochodem, jeho japonci mají asi v nabídce jenom jeden diesel, a to byl ještě bez turba. Tak ten pán tahal ojetiny převážně z itálie, občas je tak lehce poladil a vařil na každým kusu nejmíň 1000DM. Takže Tvoji poznámku z prostředí tuningu o oblíbenosti Fiat a spol si přepasíruj přes můj příběh a možná dostaneš odpověď. / zvládneš -li to, máš přece u Vás na starosti jednání se zahraničím a tak že? To doufám předpokládá aspoň lehce nadprůměrný intelekt./
RSD : Motor 1,7TD se montoval zcela jistě i do Una od r.v. 1988. Jinak já jsem zcela bez ironie milý bosi_ potazoval nové motory 1.2TDI a 1.4TDI , které se montují do VW Lupo, VW Polo a Audi A2, a ptal jsem se, jestli myslíš, že se budou po 100.000km chovat jako zmiňované maloobjemové dieselové motory Fiatu (1,3), u nihž jsi nám vysvětlil jejich konstrukční nešvary dost obecným způsobem. Na opačnou otázku MFilipa jestli znám Škodovku, která je lepší než pětiválec Bravo HGT-20V bych řekl zcela určitě Škoda Octavia 1,8Turbo 20V..která se dá narozdíl od HGT ,kde dosáhnete úpravou max 20PS+ oproti již jezdícím 300PS(150PS+) v 1,8T Octavii ,ale je mi to jedno ,protože potazovaná bylo Kamilovo TDI 81kW přečipováno na 140PS a krouták přes 300....jestli mi tu chce někdo mermomocí tvrdit(třeba bos_), že ho předjede Uno 1,3D(což byla prvotní otázka na kterou si MFilip zase odpověděl jak je mu libo a mně to nevadí...) tak je mi ho upřímně líto.Je zajímavý ,že všichni lidi točící se kolem tuningu mají víceméně obdobný názor na Fiaty jako já ?!
Bos :
Já tak trocho o voze a Ty tak trochu o koze, tak tedy přímo : Proč jsi švárovi nesehnal lepší auto , když se "sere" s UNEM 1.3 D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To Kamil- pravda , mě moje auto / mohu . li ho tak nazývat, neboť je z Itl./ v naftě nejede vůbec špatně, ale vykládat, jak mi někdo , koho znáš natrhne " * " s upravenou octavii je fakt dobrý a hlavně za školy si pamatuji, že kdo vyhrožoval kamarády, za moc nestál. Já to ale beru, na rozdíl od Vás dvou si nemyslím, že mám nejrychlejší auto na cestách, ani kdyby tam byl vtiptunning made by .... . Zcela jistě bych prohrál, jistě i proto, že u nás si nedovolím překročit 200 a celkově nebudu takový správný chlap jak Kamil*. A když znáš Kamila, prosím jak si při 200 km/h stíhá prohlížet protažené ksichty vozidel, která předjíždí ? A to auta, která předjíždí patří k vozům vyšší třídy a ty mají normálně tónovaná skla? / To je Kamilovo příspěvek/ A ohledně životnosti motorů 1.7 D u Fiatu, dle statistiky, nevím, dle mé ZKUŠENOSTI, zdůrazňuji MÉ ZKUŠENOSTI byla 1.9TD v Regatě či v Tipu a Tempře výrazně lepší, co se týče další životnosti zde v ČR. Statistiky bohužel nesleduji, řídím se radši svým rozumem a snad dělám dobře. No a od kdy se montují TDi 1.3 1.4 VW a do čeho ?. Já nevím a nechám se poučit. Bez ironie.
RSD :
Taky si myslím, že příklad 1,3D byl trochu vzdálen realitě. Do Una ale prý také cpali 1,7D a 1,7TD(dávali je i do regaty a 1,7d byl u Fiatu podle statistik motor s největší životností) a tam bych těm údajům věřil. Představ si, že před pěti lety jsem potkal na Brněnské dálnici Š1203 a při 160 se mě držela....jenže to tu kvalitu nedokzuje.Prý jsou 1,7 o mnoho méně poruchové, než li byly 1,3D. to:MFILIP Jinak nevím co ti na to mám odpovědět mfilipe, ale ty si vždycky nějak sám odpovíš viď? to:BOS Představ si, že před pěti lety jsem potkal na Brněnské dálnici Š1203 a při 160 se mě držela....ostatně chtěl bych vidět Fiata (vyjma 2,0Turbo-Coupe), který by to napráskal Kamilovi* po tom "Vtiptuningu". Asi by vám spadly trochu bradičky , jak dovede ropožrout pelášit :o(. Uznávám, že jsou Fiaty levný auta, a na starý Fiaty jsou i jedny z nejlevnějších dílů. Jenže jsou levný podle "zásluh". -
« Re: To :bob usw.
RSD-nejsi můj mladší -někde ve světě zapomenutej brácha ? Sám bych to líp nenapsal.Ale ,bude to asi tím, že máme stejné poznatky s kluky od Fiata. Někteří si okonce přisvojují domovské právo a jemně tě upozorní, že oni tady byli dříve a mají tak asi nárok na větší důležitost svých příspěvků ( marcel). -
« Re: To :bob usw.
jestli vás uráží muj názor na Fiaty, tak to je mi Vás opravdu líto, ale jednodušší jste asi v tom případě Vy. Jestli jsem tu někdy někoho urazil, aniž by mne před tím neurážel on, tak mne na to upozorněte, zkuste třebas číslem příspěvku a uvidíme.... -
« Re: rika se...
Hmmm to se rikalo asi pred 10 lety :-))) nezmrazili Te mezitim? Asi ani moc nevis ze Fiat jako jeden z prvnich presel na zinkovani karoserii, o te se Felicii nezda dodnes a podivej se do rubriky Felicie - koroze... haha nevidel jsem rezaty Punto a jezdi jiz od r. 1993 a Felicii jo ty jezdi od 1995 roku :-)))))) -
« RSD
A kolik tu bylo v roce 1990-1994 autorizovanych servisu Fiatu v republice ? Kdyby si dovazel auta z Italie ve velkem, taky bys je opravoval ve znackovem ? Ja bych se asi pokousel opravit to sam provizorne, at si to nekdy potom budouci majitel spravi. Ja nevim, jestli tu nekdo rikal, ze Fiat servis je nejlevnejsi. Spis nekdo v jine rubrice psal, ze mu pripada, ze servis Fiatu je nejdrazssi ve stredni Evrope a ja jsem mu na to odepsal, ze mne uctuji v Havirove za 1 h 260 Kc bez DPH ( s DPH 330 Kc/h). Myslim, ze je levnejsi nez Skoda u Octavie. Ale ze je nejlevnejsi ( z tveho prispevku usuzuji, ze nejlevnejsi vubec), to nikdo nerikal. -
« Re: kvalita italskych aut
Jen nikam nechod a bud tu s nami. My te tu radi vidime, alespon mame jasne dokazano, ze nejsme zase tak hloupi (jak se snazi nekdo naznacovat, kdyz jsme si koupili toho FIATa), ale ze existuji jeste "jednodussi" lidi.
Proc si musime stale navzajem dokazovat ze ten druhy je blb, dement a kdo vi co jeste jenom proto ze ma FIATa (Skodu, VW, japonce)? Proc se o nas staras, v cem jezdime? Pochybuju ze by te nejak moje Croma na silnici obtezovala a davala ti tak duvody k tomu me tady urazet (tim nereaguji na konkretni post zde, ale na jine rubriky kde FIATaky urazis). Jestli tuhle znacku tak nesnasis, tak sem nelez.
Opravdu nechapu tvoje duvody proc do tohohle tema prispivas nez to, ze se nudis a nemas co na praci. Nebo nam musis vsem otevrit oci, protoze sami neprohlednem a nepochopime ze jsou FIATy tak strasna auta? JA O TVUJ NAZOR NESTOJIM a myslim ze i ostatni jsou svepravni a dovedou si udelat vlastni nazor a nepotrebuji k jeho formovani tve nesmyslne prispevky.
Mejte se. -
« Re: kvalita italskych aut
a já tu někde četl, že jsou autorizovaný značkový servisy Fiat vlastně nejlevnější...tak proč to tam prostě neodvezli ti dovozci jedni škaredí, kteří stáčí kilometry blíže k nule? :o))))
To: MARCEL :NEPOŠLEŠ PROTOŽE NEMÁŠ!!!!:o) A jinam nepudu, protože doteď jsem vás měl ve škodovkách a Volkswagenech víc jak dost. -
« Re: FIAT COUPE
Souhlasit s tebou budu, ale stejne mi to pripada jako kdyz se hadaji maly deti na pisku, kdo ma vetsiho pindu :-)
O co furt jde? Je to v kazdej rubrice -- jedni rikaj "je to *" druhy je zase presvedcujou ze neni... Tak uz toho nechte... Jestli si chcete on-line pokecat, tak jdete na X-chat|IRC, ci neco podobneho. Ja mam FIATa, koupil jsem ho protoze mi nekdo predchoziho PEUGEOTa ukrad (* jedna) -- Croma byla velka, levna, tak jsem ji bral. Protoze jsem ale treti majitel v CR (dovozce, majitel, ja) a predchozi majitel byl prase tak jsem na ni nadaval jak cert -- moh jsem ji prodat a moh tu bejt dalsi poruchovej FIAT. Radeji jsem ji opravil (nefunkcni ruzna cidla, zadna vule na ventilech, praskle tesneni vany + dalsi amaterske opravy) a je to spolehlivej FIAT :-).
Proste jde o to, jak je auto servisovany a jak se o nej staras. FIAT ma povest * auta -- proto se prodava levne a proto si ho koupi lidi co nemaj penize (treba jako ja) a vubec se o nej nestaraj. Pak ho prodaj a je to sunt, ale hlavne kvuli lidem -- ne kvuli autu!
Fuj to jsem se ale rozepsal a to jsem se zarek, ze do zadny takovyhle diskuze nikdy zasahovat nebudu...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ja te taky rad ctu... Asi toho nechame, ne? Ja mam FIATa, ty ne. Vsichni to vime, tak se uklidnime, dame si kafe (caj) a bude klid? Nemyslim ze bych byl meneceny a ani dusevne chory ze mam takove auto jake mam. Vzdyt je to jedno, ne? Vzdyt se hadame o blbostech. Stojim si za tim ze jsem svepravny a dokazu si auto vybrat sam. Kdybysme se setkali osobne, tak bysme se takhle nechovali (alespon ja ne), takze jestli mas pocit ze tu nekdo potrebuje po nekolikate vedet ze FIAT je *, tak pokracuj. Ja se jdu venovat nejake smysluplnejsi cinnosti.