FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Mozna ti to pomuze
Ja mam na Brave 2 cidla na prirube, ve ktere je termostat. Jsou separatni, jedno je pro palubku a druhe pro ridici jednotku. Pokud je nekde najdes, zkus odpojit konektor a prilozit jej ke na vterinku ke kostre, melo by ti to vystrelit rucicku na palubce do maxima. Jinak je pravdepodobnejsi, ze je vadne cidlo ( na Bravu cca 350 Kc ) nez palubka. -
« Re: FIAT COUPE
Asi neskoro odpovedam, ale predsa ... Mam Coupe 2.0 16V r.v.96 - plna vybava - klima, servo, ABS, elektrika okna + zrkadla, 2x airbags, 6x repro CD, koza (leather, nie meee eee koza), elektrony. Ma to super jazdne vlastnosti - motor (max.cca 230 km/h na tachaci), super brzdy, stabilita v zakrutach atd. Mam to necele 2 roky a nabehal som ca 15tis.km. Teraz mam 53 tis.km a nic neklepe, nebucha (viz VW rubrika). Zatial som celkom spokojny. Ale, aby som len nechvalil - myslim za rok alebo dva bude treba opravit vyfuk. Raz sa mi dostala nejaka spina do cidla na klimu a nesla.
Stacilo rozobrat a zlozit. Inak skus [odkaz] -
« super spotreba FIAT PUNTO
moj brat sa vratil z cesty okolo europy. na punte 55S najazdil 4845km v mix./mesta,90km/h,120km/h,.../. priemerna spotreba je presne 5.1 l/100km. podla mna je to super a je to doteraz najmenej za cele 4 roky co ho mame./ma najaz.65000km/. ma niekto este mensiu spotrebu v takomto rezime? -
« FIAT Tipo 1,6
Mam maly problem nemohu nikde sehnat typove oznaceni vzduchoveho filtru pro motor 1,6DOHC, vyrobeno 1998. Problem je ten, ze je to dovoz z Nemecka a vuz ma mit ovalny filtr, v autopotrebach ani v autorizovanych servisech ho nemaji v pc, tak jestli nekdo nevi. Rad kdyz tak sdelim cislo typu motoru.
poriz@post.cz -
wolff 15.08.00 16:46
« Bez nadpisu
RSD, já sem takových věcí uvedl hodně a nejen já. Ty jsi sice taky uvedl věci koncernu, bohužel se mi (tak jak sem předpokládal) nezdály zase až tak zajímavý. No nic to nemá cenu.
Zkráceně bych ti uvedl několik důvodů.
Tak např. nejnovější důvod je, že v japonsku svolávají Pola od roku výroby tuším 94 ke kontrole brzdového systému, pro možnou konstrukční vadu. Totéž se dělo již mnohokrát v Evropě. Jestli ti de o to, že ve VW nedrnčí přístrojová deska tak si na omylu. Jel sem již v dost VW (hlavně v golfech) a v každém drnčela - v jednom víc, v jiném míň. Plastpové díly v interiéru také odpadávají a ulamují a připadá mi, že mnohem více než u jiných aut.
A motorově se VW teď hodně zpravily motorory o Audi, ale i tak mě ty auta připadají línější než všechny ostatní (snad jenom Citroeny jim mohou konkurovat, teda nemyslím samozřejmě zase nějaké špičkové verze) A bylo by toho mnohem víc.
-
« Tuning JTD motorů u fi Renocar
Občas se mrknu na webovské stránky brněnské firmy RENOCAR (www.renocar.cz), kde mají nabídku tuningu pro všechny možné motory. Co se týče JTD motorů, tak tam zatím byla nabídka pouze pro Alfy. Včera jsem ale koukal, že to mají "updatovaný" a je tam už nabídka i pro JTDéčka ve Fiatech. Kupodivu je to přelaďovaný na stejný výkon jako motory AR (přitom např. 2.4JTD u Alfy má VTG turbodmychadlo, zatímco u Marey tomu tak není). No nic, tím líp. Takže 2.4JTD se dá přeladit z 96 na 120kW a 1.9JTD z 77 na 100kW. To je celkem dost, co na to asi životnost motoru. Mají tam chybičku, když výchozí výkon u Punta 1.9JTD udávají 66kW - správně je tuším 59kW (po přeladění 85kW). Čau, Pavel.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
BTW: Ty nemas tu knizku od Koppa o Tipech? Tam to IMHO je. Jestli nezapomenu tak se doma podivam.