FIAT - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FIAT
-
« Kvalita
Omlouvám se autorovy z rubriky Š_OCTAVIA, ale byla by škoda tento příspěvek přehlídnout. Ukazuje dle mého očekávání kvalitu vozidla po intenzívnějším používání. Kamil octávii dost intenzivně používá kolem max. rychlostí. Ale zmiňované opotřebení po 18000 km je dle mého názoru dost velké. Toto není útok proti Š..., (poznámka k RSD a podobným ). A tímto děkuji K*, za poznatky.(bez ironie !!!) Až za cca 2 až 3 roky budu kopovat něco nového či novějšího , budu mít dost informací pro rozvahu. Osobně jsem octavie považoval velmi kvalitní vozy. Možná pod dojmem nekritických obdivovatelů . Je vidět, že pokud se octavie provozuje ostřeji, jde do .... Bohužel, sám řidičsky patřím spíše k typu K*, než rozvážným typům. Převzatý příspěvek : autor Kamil* :
Trochu zde musim poopravit nazor na kvalitu zpracovani Octavii.Pocatecni nadseni z noveho vozu uz trochu pominulo a je cas zminit nektere neduhy jez se mi na mem voze vyskytly. Nyni mam najeto 18000 Km a vrzou mi na kocicich hlavach vsechny dvere/asi zamky,ktere jsem vsak uz trikrat promazaval/ a pate dvere jsou na tom nejhur ty jsou slyset i pri zapnutem radiu.Dalsi vec je vyrazne souvisle duneni predni napravy na nerovnem povrchu/nevim jestli se jedna o vyrobni vadu,nebo je to u Octavky po ctyrech mesicich provozu normalni?/.Potahova latka sedadel a zvlast loketni operky se nadmerne opotrebovava.Uz ted to vypada jako bych v tom aute jezdil leta.Je to osoupane az hruza.Podvozek jako by ,,povolil,, najezdovou rychlost do zatacek/i znamych/ jsem musel snizit,protoze se mi zda,ze to uz,uz ustreli.Gumy zlovestne piskaji na nizsi hranici nez drive. Nekdy mam pocit ze jsem si koupil nejakeho posraneho Fiata a ne kvalitni nemecko-cesky vyrobek.
-
« Re: Zkuste poradit
Mne se tohle delo u Punta a pomohlo jedine a docela mne to prekvapilo zmenit vyvyzovacku, proste ji v tom pneuservisu pry meli super serizenou, ale kola mi nikdy poradne nevyvazili ted jezdim uz jen k jednomu servisu a jsem spokojeny...problem byl uplne stejny i ty rychkosti se shoduji, pokud by nepomohlo tohle tak bych to tipoval na brzdove kotouce... -
« Zkuste poradit
Ahoj Fiaťáci, potřeboval bych poradit s docela vážným problémem na mým Fiatu Tipo.Je to spíš otázka pro opraváře bouraných vozidel, protože ten můj byl zakoupen jako opravený,původně havarovaný bohužel na předek.Když jsem ho kupoval, tak trošku kmitalo řízení a já si myslel, že to spraví vyvážení kol. Kola byly dost ojetý a tak jsem koupil sice levné ale nové MABOR 185/60-14.Ještě musím dodat , že tam mám litá kola z Alfy 33. Výměnou gum kmitání téměř přestalo tak jsem tomu nevěnoval už takovou pozornost.Od té doby jsem najel cca 16 000 Km a ten problém postupně opět narůstal.Protože se chystám na dovolenou , tak jsem chtěl kola převážit, v pneuservisu mi řekli ,že to nebylo tak strašný a teď je to 100% ok. Jenže to kmitalo pořád.Ještě jsem přehodil přední kola se zadními, taky stejný.Protože mlátila přední náprava ,vůle ramena ,čepy,tak jsem dal nový ramena. Bouchání nápravy sice přestalo,ale kmitání ne.Ještě mám domluvený vyměnit uplně jiný kola ,abych vyloučil chybu tady.Ještě k tomu kmitání: do 100Km/h vůbec nic ,115- 135 katastrofa.Bohužel toto kmitání je patrné pouze na kvalitní silnici nebo dálnici , na okrskách , kde jezdím nejvíc ,zaniká . Taky se mi zdá ,že to nejvíc kmitá ,když auto rozjedu a potom už to jen lechtám, při motoru v tahu je to lepší. Pneu po těch 16 000 nejsou nijak abnormálně opotřebený. Jsem zvědavý na vaše názory. Dík. P.S. V neděli jedu na dovolenou ,tak doufám , že to přečkám. -
« Re: Má někdo z vás TIPO 1.9TD 66kW???
Já zas' měl Tempru 1.8 SX i.e. v digitálu, vínovou metalízu na hlíníkáčích a hezkým křidýlkem. Cca před pěti lety jsem ji prodával. S digitální přístojovkou nebyl jedinej problém za 2 roky/70.000 km, jenom jsem vyměnil cca 3x za dva roky nějakou nesvítící žárovku.
Jezdí kupodivu dodnes a myslím, že dobře. -
« Re: Má někdo z vás TIPO 1.9TD 66kW???
Tohle téma bylo párkrát přetřásané jednak v týhle rubrice a taky v "Dieselové motory - tipy a triky". Zkus projít starší příspěvky. Jinak já mám Tempru s tímhle motorem a jsem docela spokojen. Je to skoro v plný výbavě, takže občas se něco porouchá, ale když člověk zvládne jednodušší věci opravit sám, tak to není zas tak hrozný.
Myslím, že jak auto (Tempra nebo Tipo), tak motor 1.9TD/66kW nabízejí velmi dobrý poměr užitné hodnoty a ceny - těžko bys hledal nějakej jinej turbodiesel s takovým výkonem za tak málo peněz (dnes jsou počítám už pod 100.000 Kč). Co se týče auta, tak jako hlavní klady vidím velký vnitřní prostor a pozinkování většiny dílů karoserie. Nech si změřit kompresní tlaky válců - já koupit už dost ojetej kus a dal jsem ho po roce k příbuznýmu na GO. Jinak kdybys někdy měnil těsnění pod hlavou, tak na tom nešetři, kup co nejkvalitnější a nech to udělat v dobrým servisu. Mě tam při GO dali něco obyčejnýho za cca 1200,- Kč a to po roce a půl začalo odcházet a nakonec ulítlo. Tohle je jedno z mála slabších míst motoru 1.9TD/66kW. Držím Ti palce při koupi. Pavel.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!