HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Pro FJK III
Odyssey nemám rád, protože nemám rád MPV vůbec. Ani Voyagera, ani sintru, ani sharana, ani žádný jiný autobus. Na mě je to moc velké. Ale třeba jim ve stáří přijdu na chuť. Nebo až se mi narodí čtyřčata. Ještě bych přežil CR-V, ale jinak jsem zastáncem klasiky. Žádné scéniky, Áčka nebo zafiry. Dovedu si představit jejich stabilitu v zatáčkách a citlivost na boční vítr, ve srovnání s klasickým vozem. Tyhle nové trendy jdou trochu mimo mě....Jetli honda ČR čte příspěvky? To ti asi nikdo ne5ekne. Ale co takhle zkusit výzvu? Jdu na to. -
« Naslouchá HONDA ČR příspěvkům?
Nekteri dovozci maji v CR "znackove" casopisy. Lze se z nich dovedet, ze vsechna ta auta jsou absolutni bomby a dopisy cetnaru (majitelu tech bomb) jsou "stylisticky" upraveny redakci tak, ze se pri cetbe zveda zaludek...
Tady ma ale Honda svobodnou tribunu nazoru. Jak tak prispevky procitam, lze zde najit neobycejne hodnotnou bazi pro marketing. Jednu z nekolika moznych, ale tahle je proste nejuzitecnejsi.
Jestlipak tedy Honda CR nasloucha? A nebo ji k tomu muzeme pomoci? Treba by byli radi?!
P.S. Proc KING of the Road nema rad Odyssey? A co Acura TL? Dobra vypln pro Evropu - mezi Accord a Lídžnd... -
« Re: Accord Type R
Jako rodinný automobil je typeR jak dělaný. Až na tu cenu, samozřejmě. Je rozdíl dát za auto nějakých 700000, než přes 900000. Nebo-li je to auto pro rodinu, která na to má. Ani normální Accord není za hubičku. Jako na naše poměry rodinnější auto je ten civic. Ohledně něj, je lepší svezení s 1,5 VTEC nebo s 1,6 bez VTEC? Mě se z celé řady civic líbí nejvíc Coupé, ale jak jsem se díval, tak se sem asi už nevozí. Jedno stojí na bazaru Hondy v Kolíně a je to paráda. Je ale trošku předražené.Civic 3D a 4D jsou také super.Kdybych byl výdělečně činný, tak bych do nich šel. Ale jako student.... Ale ty britské 5D a Aerodeck jsou trochu obyč a bez nápadu. Jo a Type R je asi praktičtější opravdu bez křídla. Na české poměry rozhodně. Ale vypadá s ním zatraceně ostře. -
« Re: Accord Type R
Odpoved na otazku.Zda nekdo vlastni 4D honda Civic.Je kladana, ano vlasnim.Tedy spise muj otec vlastni.V poradi jiz druhou hondu civic.Ta nova (1997), ma velmi dobre jizdni vlastnosti, je spolehliva a v porovnani s konkurenci je co se tyce kvalit motoru, tak i stupnem zakladni vzbavy vpredu.Pokud si to Vondro prectes, takz napis sve dojmi a postrehz ohledne modelu Honda Civic 4D.Co se tyce Tzpe - R.Pouze jsem v nem sedel, ale me dojmy jsou skvele.Ovsem pro rodiny ucel je lepsi asi i lepsi a hlavne cenove dostupnejsi 2.0 l model Accordu.S plne dostacujici vybavou.
Pekne jezdeni. Zbohem. -
« Re: Accord Type R
Co se tyce spoileru u TypeR. Osobne si myslim, ze nema valneho vyznamu krome optickeho. Navic je neprakticky jak z hlediska myti auta tak z hlediska ruznych pobertu, kterym se casto libi diody nebo, jeste hure, cely spoiler. Jak bych jej ozelel. Spise bych doplnil zakladni vybavu o bocni listy, ktere budou chybet pri parkovani v omezenych prostorach. -
« Re: Accord Type R
S tou spolehlivostí máš pravdu. s naším accordem jezdíme jen na pravidelné prohlídky a ještě nám nic nekikslo. a navíc TypeR je nádherný(i díky velkým kolům a spoilerům). obyčejnému něco k dokonalosti chybí - ale nad tím se dá přivřít oko. Nejvíc mi vadí tak maličká sériová kolečka - k tak mohutné karoserii. Chtělo by to sériově nízkoprofilové 16ky. U typu R pořád nevím, jestli se mi víc líbí s tím zadním křídlem, nebo bez něj. -
« Re: Accord Type R
Hlavni vyhodou oproti Alfe vidim ve spolehlivosti. Honda totiz patri k autum s nejlepsi spolehlivosti. Tento fakt se u nas dost opomiji. Stale se hodnoti desing, technicke parametry, ale ty nejdulezitejsi, jak casto bude auto v oprave a zda "vubec dojedu" nasi novinari ve svych testech neuvadi. Vim, ze u novych typu se to tezko odhaduje, ale existuji statistiky typu predchozich, ktere maji take svou vypovidaci schopnost. -
« Re: Accord Type R
Tak to jsou naąe dojmy z TypeR stejné,ale já se bohuľel nesvezl.vzhledem k ceně se asi moc majitelů nenajde, i kdyľ se vlastně jedná o rodinný vůz se sportovními vlastnostmi, coľ není k zahození a podobnou filozofii nabízí vlastně jen Alfa Romeo.Díky svým jízdním vlastnostem a uľitné hodnotě deklasuje konkurenci. -
« Accord Type R
Jako hondafil jsem vyuzil nabidku naseho dealera v Ostrave a vyzkousel si novy Accord Type-R. Moje zena, ktera "musi" trpet tuto mou "hondu uchylku" sedela vzadu a ja nejprve vedle ridice a pak za volantem. Dobra zprava je, ze jsem zatim neridil nic takoveho. Dojem je impozantni a nad 5tis. otacek jde o ridicak. Perfektni razeni (kratke, tuzsi, ale presne), tuzsi spojka, bezvadny dostatecne tlusty volant (taky mi vadi, ze u ostatnich typu Honda "setri na volantu"), perfektni sezeni a tezko popsatelny zvuk (samozrejme skvely). Spatna zprava je cena od 919 tis. a preci jen setrit v dnesni dobe na klimatizaci, radiu a bocnich listach mi pripada jako anachronismum.
Jinak jezdim 4D Civicem s 1.5 VTEC motorem. Docela bych uvital na "nasem" Internetu nekoho, kdo ma stejne auto a muzeme si tak sdelit zkusenosti. -
« Pro toma
Mám pocit,ľe tebou zmiňovaný Accord Type R bude asi lepąí neľ Prelude.Tedy alespoň ve srovnání se základní verzí preludu.Má lepąí motor neľ prelude- jakýkoliv.Zadní 5ti prvkový závěs prelude taky nemá.Bohatąí verze preludu ale má ATTS a samořiditelnou zadní nápravu, coľ asi musí být paráda.Podle testů v časopisech je motor preludu ąpička v kubatuře do 2,5l, ale nový v Type R bude asi ąpička i mezi třílitry.Oba mají sportovní posez, ale Recara v TypeR mi sedla lépe. já osobně bych favorizoval TypeR před preludem i přesto, ľe Prelude je čistý spor»ák.také k designu predudu bych měl určité výhrady.Sice se mi líbí, ale předchozí generace byla 10x hezčí.A vypadala jako Honda.Co se týče obyčejného Accorda,sedačky jsou perfektní, ale kamsi se ztratil sportovně nízký posez.I nejniľąí poloha je o něco výą neľ u minulé generace a volant uľ také není v téměř kolmé poloze,jak tomu bylo.Volant samotný je trochu tenčí,neľ by mi vyhovovalo. dal bych přednost volantu i posezu z typuR.Tedy dal bych mu přednost ve vąem.Takľe v úhrnu:Accord má lepąí, sportovnějąí motory, podvozek i design, ale bohuľel tuctovějąí interiér bez tak vítaného sportovního charakteru, který mu dopomohl vytvořit image takové jaké Honda má a jaké prezentuje i v současnosti. Proto mě to překvapilo. Pokud chce Honda předělat své vozy na "solidní evropské" - rozuměj obyčejné -tak ve mně ztratí příznivce - a nejen ve mě. -
« Re: Budíčééééééééééééééééééék !
Nazdar. Jo, nová Honda Accord je fakt super. Moc se o ní nemluví asi protože nemá tak revoluční design, jako pár jiných novinek. Ale většina těch novinek se Accordu nevyrovná v jízdních vlastnostech, aspoň si to teda myslim. Čet jsem na novej Accord dva nebo tři testy a všichni jen chválili. Hlavně Type-R. Podle mě je nejlepší Honda vyráběná v současnosti Prelude. Ta fakt nemá chybu. -
« Budíčééééééééééééééééééék !
Carramba! Všichni příznivci všech možných značek klábosí o těch svých favoritech a u Hondy je nový accord - a ticho po pěšině. To všichni hondofilové vymřeli a nebo je zajímá jen, jak přeprogramovat motor na max.výkon.To je ostuda, vzhledem k tomu, jakou pověst a image tady Honda má. A nechtějte, abych tady psal dneska ještě něco já. Už jsem upsanej, protože umím jenom jedním prstem na každé ruce a bolí mě zadek, protože sedím na nejhorší židli ve středu Evropy.mike -
« Honda part substitutes
Aneb náhrady originálních náhradních dílů.
Nevíte někdo kdo dělá (nebo dodává) náhradní pružiny a tlumiče na '93 Civic 1.5 LSi Sedan. Mnoho výrobců dělá sportovní tlumiče a pružiny ale ty nechci, jednak jsou drahé a jednak pak auto ztratí univerzální charakter (na české ulice a silnice je pak nízko a na dlouhé cesty moc tvrdé).
Díky, Jan
-
« Programovatelné vstřikování paliva
Odpověď JardaBarovi:
PGM-FI (Programmed fuel injection) je Hondí obecný název, má různé verze podle vozu a tedy i různý tuning. Zkus třeba www.superchips.com. Podle jednoho zaměstnance Hondy CZ je ve Švýcarsku tuningová firma (i na čipy) požehnaná samotnou Hondou, bohužel si nevzpomenu na její jméno :-(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!