HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.99  22:09

    « Re: CIVIC 5D

    Už som sa to doučil. K tomu výberu - ak som si stanovil nejaké parametre - výkon, cenu, vybavenie, karosériu, dostal som sa k trom autám. Z nich po prvom prevezení odpadla Octávia. Honda Civic 5D 1.4 a Xsara 5D 1.6, obe s ABS, sú temer rovnaké tvarom, pohodlnosťou, cenou, vlastnosťami.A po prevezení ( a predajca s Tebou nejde na otáčky a pod.) Ti zostane popýtať sa znamych po servisoch, poisťovniach, resp. na takýchto fórach. Výsledok > Honda. Aj keď v otázke cien ND sú priepastné rozdiely. Možno sú diely lacnejšie na Hondy vyrábané v Anglicku a drahé na výrobky z Japonska. Možno je rozdiel v cenách ND ako blatníky, svetlá a ND ako diely motory, ventily a pod. Uvidíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.99  16:22

    « Re: CIVIC 5D

    Proboha kdyz uy sis to auto objednal tak bys to mel vedet ne? Nejhorsi je vybirat auta podle clanku v novinach a nazoru cizich lidi. Pri vyberu mezi auty je nutne se v nich osobne projet a udelat si obrazek sam. A k tomu momentu. U mensich objemu de vyhnat vykon otackama,ale tocivy moment zavisi na vykonu. cim vetsi otacky tim vyssi hlucnost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.99  22:11

    « CIVIC 5D

    Dnes som si objednal CIVIC 5D, 90k, ABS. Dúfam že som sa rozhodol dobre - v hre bola ešte Octávia GLX/100k a Xsara SX 87k. Aké máte skúsenosti s vnútornou hlučnosťou ? Je to tichšie ako hore menované ? Počul som tiež že pri vyšších otáčkach je CIVIC hlučnejšia. Aké sú Vaše skúsenosti ? Ešte jeden dotaz - motory 1.4i S zrejme nie sú tzv. VTEC. Prečo majú oproti iným motorom vzhľadom k výkonu menší krútiaci moment?
    P.S.Nepotrebujem žiaden trhač asfaltu, ale pohodlné, živé rodinné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.99  10:59

    « Re: Honda Civic

    Pokud jde o deformace civiců z roku 90, těžko vám k tomu něco povím. Nebudete mi to asi věřit, ale před 9-10 lety, mi ještě auta moc neříkaly. Snad jen to, že se s nimi dá jezdit. Pokud jsi zrušil civica, nemusel bys ale zákonitě sešrotovat i CRX, mělo by mít vyztuženou karoserii, vzhledem k silnějším motorům. Pokud nemá, bude to úplně stejná rakev, jako kterékoli jiné auto téhle kategorie. Ale pořád lepší, než třeba favorit. Ale jinak je velká škoda, že honda tenle modýlek definitivně vyškrtla z palety nabízených typů. Ve své době se jednalo o nezvyklý počin, dělat sportovní verzi na bázi malých vozů až nižší střední třídy, to jest to, co teď dělá ford s pumou, nebo tigra. Není mi moc jasné, proč z toho zrovna honda vycouvala. Snad přijde s nějakým nástupcem. Co je platné, že vytvořila roadster S2000 se 177kW, když bude stát asi jako BMW Z3. I když není vůbec ošklivý, co říkáte? Myslím dokonce, že je nádherný (ten plakát s ním na auto.cz je ale skutečně hnusný. Nechápu, proč tam dávají takové oznobeniny, Určitě mají k dispozici i oficiální fotografie eSka, jen já jsem viděl tři - profil, zadek i předek a všechny se mi líbily).
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.01.99  04:06

    « Honda Civic

    Honda je jedna z nejlepších značek aut co jsem kdy měl.Co se týká designu, techniky a sportovní upravení mají prostě BMW,VW a co. do toho daleko.
    Po CRXu Vti,(které jsem vlastnil jen krátkou dobu)
    mám te´d upravenýho Civica 1,6 16V r.v.90 105 kW (140k)900 Kg! Fotky mám na www.mujweb.cz/www/tuning/mycar.htm
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.01.99  13:38

    « Honda Civic CRX

    Jo, je to krásná kára, ale má to jeden problém. Nechtěl bych v ní bourat. Asi před měsícem mi nedal jeden šáša přednost a já jsem v jeho P309 nechal (asi v 60-70 km/h) svoji Hondu Civic 1,5i (1989). Kdybych vezl spolujezdce, tak je asi mrzák. CRX má ještě stísněnější prostor, takže nevim, nevim. Ale i tak jsou Hondy super (i když teď jezdím v Astře). THUD
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.01.99  15:40

    « Pro ProPa

    Ačkoli jsem tvůj příspěvek našel u BMW, odepisuji ti tady, také to sem patří. Takže obhajoba Accordu Coupe 2,2 bez VTEC, rok 1996: Je to model pro USA, ostatně nový také, tam se nehledí moc na výkon, spíš na objem. Ale na objem 2,2 není opravdu výkon 100kw mnoho. I když, před dvěma, pardon, už třemi, lety jezdila drtivá většina konkurenčních dvoulitrů s 85kw. To už hází na tenhle 2,2 trochu jiné světlo (accord z té doby měl bez VTEC 96kw u dvoulitru). Asi u tohoto motoru šlo spíš o točivý moment. Já jsem ani netušil, že se tento motor vyráběl. Věděl jsem jen o 2,2 VTEC. Psal jsi, že jsi se svezl.....Moc dobře vím, jak takové svezení vypadá. To se přistoupí posvátně k vozu, opatrně se posadí a při jízdě se řadí maximálně ve 4000ot/min. Poradím ti trik, po kterém neřekneš, že je motor nic-moc. Honda- to jsou sportovní motory. Až pojedeš příště, drž otáčky nad 4200/4300ot. To auto nepoznáš. Možná má 2,2 litr posazené ty ot.ještě výš, já mám zkušenosti s 2,0. Až to zkusíš, napiš sem a poděl se o zkušenosti. Tohle téma je tu stále, třeba i v archivu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.98  11:24

    « Re: Honda CRX

    Zdravim Kinga of the Cluba.

    Honda CRX je super, ale ne pro tebe, pro tebe totiž vyrobil Olcit Cluba R11
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.98  10:50

    « Re: Honda CRX

    Sice jsem s ní ještě nejel, ale každý den kolem ní chodím a vidím jí jezdit a já osobně bych do ní šel. Ale před koupí bych ji nechal prohlédnout u odborníků, díky jejím dynamickým schopnostem jich bude asi hodně zrasovaných, i když jsou hondy dost odolné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.12.98  15:56

    « Honda CRX

    At zije Honda!

    Mate nekdo zkusenosti s Hondou CRX?

    Vyhledove bych si ji chtel koupit, ojetou r.v. tak 90 nebo 91, s motorem 1.6i. Hrozne se mi libi, ma super design, super motor [prej az 8000 otacek] a vubec je super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  16:01

    « Re:

    Myslim, ze ta averze tak trochu vyplyva z toho, ze pomer cena/vykon je zpravidla vyhodnejsi pro japonska auta a obvzlaste honda slape nemeckym autum na krk svym image. Ten tenky volant me namichl, jel jsem (jak uz jsem psal) Type-R, tam bylo vse v poradku, ale vzhledem k mym delsim noham a versim rukam to vypada, ze accord bude pro mne neschudny. Mimochodem, uz mam problem se vejit do noveho Preludu. Drcat kolenem do volantu pamatuji z drevnich dob Rapidu a Favoritu a to se mi vubec nelibi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  14:25

    « Bez nadpisu

    Co se týká sklápění zadních opěradel, kolikrát jsi to dělal. Máme doma accorda z r.94, kufr má o 21 ltr. menší a opěradla jsme za ty 4 roky sklápěli 2x. To bych jako handicap neviděl. Jinak vysvětlení technologie VTEC je už pochopitelnější. Ale co se týká dynamiky dvou- a čtyřventilu: Všichni tvrdí, že má dvouventil lepší dynamiku odspodu, ale v každém srovnávacím testu VW golf a Opelu astra všechna dynamická porovnání vyhrála 16ti ventilová astra (motory 1,6/74). To mě trochu překvapilo....Ještě bych se vrátil k novému accordu. Byl jsem si ho znovu prohlédnout, tentokrát po přečtení srovnávacího testu v něm. AMS 25/98, kde se utkal Accord 1,8 se stejně motorizovanými BMW-3 a Alfou 156 (mimochodem srovnávačka podle mého gusta, co do výběru značek). Skutečně nejhorší věc na accordu je ten posez. Člověk má volant(příšerně tenký-horší než u starého) až u kolen a když ho zvednete, tak s ním budete točit jako u autobusu. To se hochům z AMS vůbec nelíbilo a mně taky ne. Jinak v testu skončil druhý, za, jak jinak, BMW-3. Tím, že honda zrušila ten klasický, nízký posez, si hodně uškodila( u typeR je to o něčem jiném, tam je volant akorát a recara o kus níž.....Mimochodem, nevíte někdo, proč Němci Hondu tak nesnáší? Z celeho testu se nesou poznámky, jako "masivně proklamovaný systém VTEC není v praxi cítit", nebo "zpracování interiéru budí dojem noblesy", nebo "accord nevyhrál v testu ani jednu disciplínu"(ale to ani alfa a tu nezmiňovali)- prostě je tam cítit jistá averze (jinak mi přijde AMS poměrně objektivní). U testu v Auto-bildu se objevovaly také narážky (na starý accord). Co vy na to?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.12.98  12:19

    « SSS - sekvencni razeni

    Pratele, je mezi vami nekdo, kdo ma SSS prevodovku. Jake s ni mate zkusenosti? Automat je nuda, ale SSS by takova nuda byt nemusela. Otazka zni, jak "otupuje" dynamiku a jak se s ni jezdi v dnesnich snehovych kalamitach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.98  17:06

    « Re: Accord Type R

    No ako rodinné auto má jednu drobnú vadu: nedajú sa sklápať zadné sedadlá lebo je za nimi priečna výstuha karosérie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.98  17:04

    « Re: Honda Civic 1.5i VTEC

    No neviem, presne toto auto mám a výkonovo je to celkom vyrovnané, len pri tých 6000 otáčkach to ťahá ako divé. Spotreba je celkom prijateľná: väčšinou chodím po meste, snažím sa chodiť plynule (aby na mňa svietila tá krásna zelená kontrolka Econo) a spotreba je tak 6.89-7.01 l/100km. Keď idem mimo mesto tak už tak plynule nejazdím, po diaľnici tak 150 a inák minimálne 120 a spotreba je okolo 7 l/100km. Takže si myslím, že sa im v Honde podarilo celkom dobre tento motor naladiť a skombinovať s prevodovkou (4. a 5. prevodový stupeň sú vyslovene ekonomické).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.98  10:19

    « Re: Odyssey 99

    Odyssey byla do r. 1998 v USA totožná se Shuttle. Od 1/99 je to nový model vyráběný v Ontario a má 5,15 na délku a 1,91 na šíři. Dále má V6 3,0 lt / 210 hp. Prostě správný van, jak má být ve smyslu předpokládaného použití takového vozu. Všechny info a obr najdeš na www://http.honda.com.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.12.98  22:27

    « Odyssey 99

    Copak to má být ta nová HONDA Odyssey ?
    Van jako SHARAN nebo VOYAGER, nebo mini-VAN jako SCENIC nebo ZAFIRA ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.98  19:24

    « Re: Honda Civic 1.5i VTEC

    Pokud ja vim, tak VTEC se snazi optimalizovat vykonovou krivku motoru tim zpusobem, ze kombinuje vyhody 2 ventilovych (vyssi moment v nizsich otackach) a 4 ventilovych (vyssi moment ve vyssich) motoru v jeden diky zmene casovani ventilu. Cili, a to je rozdil oproti Tve namitce, vykon by mel narustat linearne s otackami diky vyrovanemu prubehu momentu. Jinymi slovy vyjadreno, tah=akcelerace motoru by mel byt stejny v celem spektru otacek. VTEC-E je vsak ladeny jinak, spise v souladu s Tvym nazorem, snizit spotrebu v nizsich otazkach, kdy tradicni 4 ventilovy motor ma horsi spalovani nez 2 ventil a tudiz se jeden ze sacich ventilu pouze mirne pootevira s cilem zvysit vireni smesi a zlepsit jeji spalovani. Nemyslim si, ze se vsak snizuje moment, ten by teoreticky mel byt vetsi nez u klasickeho 4 ventiloveho motoru, ale asi horsi nez u klasickeho 2 ventiloveho motoru. Samorejme pocet ventilu je vztazen na jeden valec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.98  16:13

    « Re: Honda Civic 1.5i VTEC

    Honda motory se točit musí, to je bez debat a komu to vadí, pro něj tu jsou i jiné značky.Jinak díky za vysvětlení, i když to moc nechápu a nevím, jestli je to úplně pravda. Nevím nic o změnách v přípravě směsi, ale je to v kostce asi takhle: VTEC při nižších otáčkách - menší výkon než bez VTEC a nižší spotřeba, ve vyšších naopak. Je to tak? Ale mám pocit, že prospekty mluví jinak. Asi se mrknu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.98  15:59

    « Honda Civic 1.5i VTEC

    Zmenil jsem hlavicku Accord Type R, protoze zmenim tema smerem k Civicu 1.5i VTEC 4D. Rekl bych, ze se u nej jeste znasobuje charakteristicka vlastnost znacky Honda - nutnost vytacet motor do vysokych otacek. Je to dano pomerne tezkym stalym prevodem a ekonomickou petkou. Na dalnici to znamena pri 130km/hod. asi 3300 ot./min, tedy nizky hluk a nizka spotreba (cca 6 litru/100 km) ale nutnost radit i pri mirnych stoupanich. To bych povazoval za dost negativni jev spolu s nekdy dost nepravidelnym chodem motoru, ktery je zpusobem neustalou upravou smesi smerem k nizke spotrebe (proto take nekdy je tento motor oznacovan jako VTEC-E, cili Economy). Na druhou stranu, komu neni "lino" a drzi vcasnym razenim otacky nad 5000, pak zaziva zvedani adrenalinu, kdyz na 3. prev. stupen muze jet az 150. Myslim, ze to je neocenitelna vlastnost pro predjizdeni, kterou muze nabidnout snad pouze 1.8turbo u Octavie. Zda-li je lepsi obyc. 1.6 nebo 1.5 VTEC? Urcite ma vyssi spotrebu a lepe tahne do kopcu, na druhou stranu ma asi 75kW na rozdil od 1.5VTEC, ktery ma 84KW. Techto 10kW muze chybet pri predjizdeni, protoze u 1.6 je nutne preradit na vyssi stupen drive nez u 1.5VTEC. Mam vsak dalsi zajimavy postreh. Rekl bych, ze jsem citil vyraznou zmenu ve vykonu po ujeti 25tis. km. Nevim, zda-li je to zajetim, nebo byla od novoty znecistena nektera vstrikovaci tryska nebo svicky (snad ne!!!), ale ten rozdil je citit.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…