HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: CIVIC 5D
Verim ze nemas celkom pravdu. Ja beriem tu Hondu. A bol som obmedzeny 500.000.-Sk, takze je to 1.4Civic, 5D,ABS. A na Xsaru boli skutocne dost zle referencie, hlavne na slendrianske vnutorne zpracovanie. Pozri napr. na Altaviste "Xsara"+"test", ale aj inde. Bol som 3 tyzdne chory ( komplikacie chripky), nakup sa zdrzal. -
« Re: eSko
Shanim nějaké náhradní díly na novou CRX (rok vyroby 1993). Pokud víte o nějakém zdroji, tak se prosím ozvěte.
Po spravení se těším na projetí a mávnutí na stejný druh či značku možná zkusím. Ruka mne bolet rozhodne nebude, neboť nových CRX je v republice jen několik kousků. Možná se mýlím, pokud znáte někoho dalšího, rád bych se s ním poznal a podělil se o zážitky.
Mějte se Miloš -
« Re: CIVIC 5D
Ja som prešiel podobným problémom a zvoli som Xsaru. Za cenu 1.6-ky Hondy mám 1.8- ku Xsaru, je výrazne tichšia, vnútri väčšia , čo sa týka cien ND, porovnaj si napríklad ceny za čelné sklo - to budeš meniť pri stave našich ciest aspoň raz do roka , a na Hondu ho určite za 3.700 Sk nekúpiš. Ozaj, a ja som sa tiež pýtal po servisoch a známych, len mi všetci radili iné ako tebe. Nemám nič proti Honde - mám od nich motorku - ale sú neznesitelne drahí v servise a ND ( aj pri motorkách). -
« HONDA CRX ESi
Ahoj všichni příznivci Hond. V současné době dávám dokupy dovezené CRX kabriolet rok vyroby 1993. Bohužel se nikdy tato vozidla oficiálně do České republiky nedovážela, tak mám poměrně málo informací o jejich jízdních a dalších vlastnostech a zkušenostech s ní. Byl bych rád, pokud o tomto vozítku máte nějaké bližší informace, zda byste mi je například touto cestou poskytli.
Díky Miloš
Obrázek můžete najít např. na adrese [odkaz]
-
« eSko
Tady Vam davam adresu na moc krasne PIX’s s S2000,
[odkaz]
Ja sam mam starou CRX 1.6i,rv 87. cervenou.
Jsem tu dnes poprve a asi se tu objevim casteji.
Zajimalo by mne, pozdravite vedle sebe nekoho,
kdo sedi take v Honde, treba jen malym usmevem, nebo pokyvnutim hlavy ?
Mozna jsem sentimentalni, ale ja to obcas rad udelam.
Co vy ? -
« Re: CIVIC 5D
Už som sa to doučil. K tomu výberu - ak som si stanovil nejaké parametre - výkon, cenu, vybavenie, karosériu, dostal som sa k trom autám. Z nich po prvom prevezení odpadla Octávia. Honda Civic 5D 1.4 a Xsara 5D 1.6, obe s ABS, sú temer rovnaké tvarom, pohodlnosťou, cenou, vlastnosťami.A po prevezení ( a predajca s Tebou nejde na otáčky a pod.) Ti zostane popýtať sa znamych po servisoch, poisťovniach, resp. na takýchto fórach. Výsledok > Honda. Aj keď v otázke cien ND sú priepastné rozdiely. Možno sú diely lacnejšie na Hondy vyrábané v Anglicku a drahé na výrobky z Japonska. Možno je rozdiel v cenách ND ako blatníky, svetlá a ND ako diely motory, ventily a pod. Uvidíme. -
« Re: CIVIC 5D
Proboha kdyz uy sis to auto objednal tak bys to mel vedet ne? Nejhorsi je vybirat auta podle clanku v novinach a nazoru cizich lidi. Pri vyberu mezi auty je nutne se v nich osobne projet a udelat si obrazek sam. A k tomu momentu. U mensich objemu de vyhnat vykon otackama,ale tocivy moment zavisi na vykonu. cim vetsi otacky tim vyssi hlucnost. -
« CIVIC 5D
Dnes som si objednal CIVIC 5D, 90k, ABS. Dúfam že som sa rozhodol dobre - v hre bola ešte Octávia GLX/100k a Xsara SX 87k. Aké máte skúsenosti s vnútornou hlučnosťou ? Je to tichšie ako hore menované ? Počul som tiež že pri vyšších otáčkach je CIVIC hlučnejšia. Aké sú Vaše skúsenosti ? Ešte jeden dotaz - motory 1.4i S zrejme nie sú tzv. VTEC. Prečo majú oproti iným motorom vzhľadom k výkonu menší krútiaci moment?
P.S.Nepotrebujem žiaden trhač asfaltu, ale pohodlné, živé rodinné auto. -
« Re: Honda Civic
Pokud jde o deformace civiců z roku 90, těžko vám k tomu něco povím. Nebudete mi to asi věřit, ale před 9-10 lety, mi ještě auta moc neříkaly. Snad jen to, že se s nimi dá jezdit. Pokud jsi zrušil civica, nemusel bys ale zákonitě sešrotovat i CRX, mělo by mít vyztuženou karoserii, vzhledem k silnějším motorům. Pokud nemá, bude to úplně stejná rakev, jako kterékoli jiné auto téhle kategorie. Ale pořád lepší, než třeba favorit. Ale jinak je velká škoda, že honda tenle modýlek definitivně vyškrtla z palety nabízených typů. Ve své době se jednalo o nezvyklý počin, dělat sportovní verzi na bázi malých vozů až nižší střední třídy, to jest to, co teď dělá ford s pumou, nebo tigra. Není mi moc jasné, proč z toho zrovna honda vycouvala. Snad přijde s nějakým nástupcem. Co je platné, že vytvořila roadster S2000 se 177kW, když bude stát asi jako BMW Z3. I když není vůbec ošklivý, co říkáte? Myslím dokonce, že je nádherný (ten plakát s ním na auto.cz je ale skutečně hnusný. Nechápu, proč tam dávají takové oznobeniny, Určitě mají k dispozici i oficiální fotografie eSka, jen já jsem viděl tři - profil, zadek i předek a všechny se mi líbily). -
« Honda Civic
Honda je jedna z nejlepších značek aut co jsem kdy měl.Co se týká designu, techniky a sportovní upravení mají prostě BMW,VW a co. do toho daleko.
Po CRXu Vti,(které jsem vlastnil jen krátkou dobu)
mám te´d upravenýho Civica 1,6 16V r.v.90 105 kW (140k)900 Kg! Fotky mám na www.mujweb.cz/www/tuning/mycar.htm
-
« Honda Civic CRX
Jo, je to krásná kára, ale má to jeden problém. Nechtěl bych v ní bourat. Asi před měsícem mi nedal jeden šáša přednost a já jsem v jeho P309 nechal (asi v 60-70 km/h) svoji Hondu Civic 1,5i (1989). Kdybych vezl spolujezdce, tak je asi mrzák. CRX má ještě stísněnější prostor, takže nevim, nevim. Ale i tak jsou Hondy super (i když teď jezdím v Astře). THUD -
« Pro ProPa
Ačkoli jsem tvůj příspěvek našel u BMW, odepisuji ti tady, také to sem patří. Takže obhajoba Accordu Coupe 2,2 bez VTEC, rok 1996: Je to model pro USA, ostatně nový také, tam se nehledí moc na výkon, spíš na objem. Ale na objem 2,2 není opravdu výkon 100kw mnoho. I když, před dvěma, pardon, už třemi, lety jezdila drtivá většina konkurenčních dvoulitrů s 85kw. To už hází na tenhle 2,2 trochu jiné světlo (accord z té doby měl bez VTEC 96kw u dvoulitru). Asi u tohoto motoru šlo spíš o točivý moment. Já jsem ani netušil, že se tento motor vyráběl. Věděl jsem jen o 2,2 VTEC. Psal jsi, že jsi se svezl.....Moc dobře vím, jak takové svezení vypadá. To se přistoupí posvátně k vozu, opatrně se posadí a při jízdě se řadí maximálně ve 4000ot/min. Poradím ti trik, po kterém neřekneš, že je motor nic-moc. Honda- to jsou sportovní motory. Až pojedeš příště, drž otáčky nad 4200/4300ot. To auto nepoznáš. Možná má 2,2 litr posazené ty ot.ještě výš, já mám zkušenosti s 2,0. Až to zkusíš, napiš sem a poděl se o zkušenosti. Tohle téma je tu stále, třeba i v archivu. -
« Re: Honda CRX
Sice jsem s ní ještě nejel, ale každý den kolem ní chodím a vidím jí jezdit a já osobně bych do ní šel. Ale před koupí bych ji nechal prohlédnout u odborníků, díky jejím dynamickým schopnostem jich bude asi hodně zrasovaných, i když jsou hondy dost odolné.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ja ked sedím prvýkrát v nejakom aute, v akom som sa ešte neviezol, jedna z prvých vecí , ktorá ma napadne, je že zaklopem kĺbom ukazováka na vnútornú výplň dverí a prístrojovú dosku. Napr. vo Felde hneď zistíš, že vnútorný obklad dverí je tvrdá a krehká plastická hmota obtiahnutá tenkou látkou.