HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Novy Accord a sekvencni prevodovka
Muj dotaz zni, zda-li by jsi dal prednost teto prevodovce pred klasickym manualem. Vcera jsem stravil hodinu v zacpe ve Vidni a musim rict, ze jsem se temer definitivne rozhodl priste koupit automat. Jedine, a to je i ma zkusenost s automatem, z ceho mam strach, ze pri motoru do 2.5 l automat dost vyrazne otupi jeho dynamiku. Nebyl ten dojem z ospaleho motoru dan prave tou prevodovkou? -
« Novy Accord a sekvencni prevodovka
Mel jsem moznost projet noveho Accorda s 2,0 motorem (147 ks)a sekvencnim automatem. Bylo to docela fajn pohodlne svezeni, jenom mi trochu nadbyvala leva noha a prava ruka. Po par kilometrech jsem zkusil radit "rucne". Tohle razeni ma velkou vyhodu v tom, ze mate plnou kontrolu nad zarazenou rychlosti jako u manualu a pritom je prerazeni rychlejsi - nemusi se vyslapavat spojka a hlavne ubirat plyn. Nicmene celkove na mne ten motor pusobil dost ospalym dojmem. Mozna to bylo tim, ze mel jen asi 2000km nebo nejsem zvykly na Hondacky motor - asi se musi vice vytacet. Sekvencni prevodovka se mi zda jako idealni - normalne jedete na "automat" a kdyz je potreba, radite rucne. -
« Civic vs. Xsara
To King: vozil som sa v obidvoch, aj v Civicu aj v Xsare. Robím s autami, nie som laik. Zadná náprava v Xsare je super keď ideš p o o o m a l u (BTW vtedy náprava nič nedokružuje, pretože odstredivá sila nie je tak silná, aby kinematiku zadnej nápravy vyviedla zo základného stavu - asi si sa nevozil, alebo si len cítil niečo iné, než sa v skutočnosti dialo), ale najmä keď ideš rýchlo ( vtedy sa prejaví ten pozitívny vplyv zadnej nápravy ! Doporučujem na vyskúšanie nájsť si nejaký vhodný nájazd na dialnicu, t.j. zákruta s konštantným polomerom, prejsť si ju s jedným autom maximálnou znesitelnou rýchlosťou a zapamätať si údaj rýchlomera pri hranici adhézie pneumatík (t.j. kedy začnú pískať gumy). Potom to isté vyskúšať s Xsarou, riadiť sa len podľa rýchlomera - t.j. udržiavať konštantnú rýchlosť a ovládať auto len volantom. Budeš prekvapený, aký je rozdiel oproti iným autám (vrátane Civica), Xsara bezpečne sedí a znesie v tej istej zákrute ovela vyššiu rýchlosť ! BTW: dnes ráno som sa vrátil zo Ženevy, z autosalónu, a v stánku Forda ako jednu z najväčších technických noviniek a výhod Focusa predstavovali podobný systém uloženia zadnej nápravy, dokonca tam mali aj model, na ktorom vysvetlovali princíp. (Bolo smiešne, ako to Japonci obkreslovali a fotili, veď Citroen prišiel s touto novinkou už v r. 1990 alebo 91, v modeli ZX). Ten Forďácky patent sa mi zdal príliš jednoduchý, neviem, či to bude mať ten ideálny účinok, ale je to rozhodne pokrok oproti náprave uloženej napevno. Čo sa týka jazdných vlastností Xsary na hrboloch, nespozoroval som nič podobné tomu, o čom píšeš, a na štrku som sa nevozil (máme tu asfaltky a ja nemám doma lakovaciu kabínu). Porovnanie s Feldou mi pripadá čudné a nepodložené, ak je Xsara menej nedotáčivá (tzn. bližšie k neutrálnosti) a mäkšia, tak je to asi o inom ?! Z tvojho pohladu potom musí mať aj podvozok Civica velmi blízko podvozku Trabanta, koncepcia je tá istá ... -
« Bez nadpisu
Jsem tu správně v Honda Clubu? Tak se mi zdá, že je tu xsara club. Člověku, mám jednu ošklivou vlastnost. Srovnávám jen to, co jsem vyzkoušel a pokud ne, tak to napíšu. Opravdu se jízda v civicu a v xsaře nedá sprovnat . Sorry. Jediný pozitivní pocit z xsary oproti civicu je, když projíždíš p o o o o m a l u zatáčkou. Je cítit, jak to zadní náprava dokružuje. Ve vyšší rychlosti je to ale zlé, na hrbolech a na štěrku xsara odskakuje, chová se skoro jako felda, jen je míň nedotáčivá a měkčí. Civic je o něčem jiném. Ale už má taky svoje léta. Nyní přichází facelift jap. verze, tak do roka, nebo roka a půl se můžeme těšit na nový model. Snad Honda zůstane věrna tradici a nabídne opět atraktivní sportovní 3d, jak je již 3 generace zvykem...Zajímalo by mě jen, jak dobrý je nový focus. jeho podvozek všichni vynášejí do nebes. Motoricky na civic nemá, ale podvozek, kdo ví... -
« Re: Hmlovky
Včera som zablúdil na nejakú US stránku - príslušenstvo - Honda, napr. zadný spoiler ( na piate dvere - horný ) tam stojí 270.USD, hmlovky 250.-USD. U nás ten spoiler - cca 20.000.-Sk, hmlovky 16.000.-Sk. Musím si príležitostne pozrieť ceny napr. na francúzske autá, nemecké a pod. v USD na západe a u nás.
Pallas, to samozrejme za hmlovky nedám, tvarovo sú podobné hmlovkám napr. z Octávie ( okrúhle s priemerom cca 5-6 cm.). Originál (?) elektróny sú po cca 8.000.-, ale vies že dostanem aj pod 4.000.- s certifikátom, nie na burze. A na zvyšok - mám havarijné poistenie, takže nejaký nárazník, sklo atď. by ma nemal stáť nič. Na motor mám 2 roky záruku, dúfam že ma tiež nič nebude stáť. Aj keď je pravda, človek mieni, pánboh mení. -
« Sexappeal
Stano, nezabúdaj, že aj s autami aj so ženami je to také isté: Niekto chce atraktívnu krásku, niekto skôr slúžku, ktorá od neho nepýta peniaze...
BTW: A s tým vkusom a sexappealom: niekomu sa páčia štíhle, niekomu velké, niekomu s velkým zadkom ... Takže vkus je vec čiste subjektívna, sexappeal takisto. -
« Re: Prve dojmy
Este nieco: Astra, Xsara atd. aj ked nie su zle, ale su to v podstate co sa tyka exterieru tuctove auta. Obzvlast to vyniklo napr. ked som sa na viacej novych aut dival pri prihlasovani u policajtov.
Nechcem sa chvalit, ale na tom parkovisku skutocne sa ta Honda CIVIC vynimala. Stal som bokom, cakal na policajtov a sledoval reakcie. Vacsina z nich znela - paradna Honda.
Sedy priemer od seba uz z 30 m merozoznas, Honda vynikne na prvy pohlad.
To je ako so zenami > mozes sa pozerat na 10 peknych zien, ale iba jedna ma ten skutocny sex-appeal . -
« Re: elektrony
Tiez sa chystam kupit " elektrony ". Ta zliatina nie je hlinik ale od elektronu ma podla mna tiez daleko. Vo viacerych znackovych predajniach
predavali aj "znackove " - cca 6-7.000.-, ale aj
menej zname znacky. Talianske STIL AUTO, nemecke DBV a pod. v cenach aj do 4.000.-.
S certifikatmi a testami.
Za znackove hmlovky do Civicu vsak pytaju 16.000.-!!!! Co tam dat ? -
« Prve dojmy
Nabehal som od vcera prvych 100 km na Honde, zatial iba po meste ( policajti, poistovna a pod.) Zajtra idem von.
Prve dojmy - SUPER.
Manzelka po par km - to iste! A to jazdi v sluzobnom Passate.
Schvalne som isiel k Citroenom a sadol si do Xsary. Ale ten interier sa mi viacej paci ( vratane testu poklopanim ) u Hondy.
P.S. Mam to v bordovej perleti. Zvykam si na ine otacky oproti Favoritu. Ale od 4.000 sa zda ze tomu vyrazne stupne - skokom - vykon. Ale trochu aj hlasitost . -
« Bez nadpisu
AccordC je opradu pěkný, ale moc jsem jich tu ještě neviděl. Tak 4-5. Ještě lépe vypadá, když se mu přidají spoilery-viz prospekt.A seděl jsem v jeho kůži. Super. Obvyklý nízký posaz,pohodlí ušáku a řadicí páka s chodem sporťáku (ale trochu vysoko). Ale hlavně- vzadu místo skoro jako vpředu, na hlavu i nohy. Ale naživo jsem to se spoilery ještě neviděl.Škoda, že ten třílitr je jen v automatu (ne že bych na něj měl). Jinak srovnávat Xsaru a Civic je jako srovnávat čarodějnici se Šípkovou růženkou. Ne designově, to je individuální, ale : interiér-civic je potařený koženkou,sedadla s dobrým vedením a nízký posaz- podvozek- nepotřebuje komentář. A motory také ne. Jak to někdo může proboha srovnávat. Kdo poznal Hondu, tomu přijde každé srovnatelné auto líné a nestabilní (s vyjímkou střední třídy, tam je situace vyrovnanější díky pasatu,A4,156ce a BMW3.) Dotyčný se s oběma vozy měl nejprve důkladně seznámit. Jinak překvapivá zpráva pro znalce Koncept minisporťáku z Tokia - J-VX se BUDE vyrábět- podzim 99. Žeby náhrada za CRX? Další novinka: Logo se nebude k nám dovážet. Důvod? Cena na úrovni civicu 3d. Musíme si počkat na výrobky z Anglie, cca 1-2 roky. -
« Re: elektrony
No, o nicem jako vyprodeje nevim, ale zkus se
na WWW.HONDA.CZ spojit m@ilem s ruznymi salony.
Zaprve predelali stranky, za druhe, podle mne, kdyz se spojis s vice lidmi (z kazdeho salonu nekoho} najdes urcite nekoho, kdo se ti pokusi vyhovet a treba poradi nejake kontakty atd.
Jinak vsem "H" zdar a at jsme na jaro jak novy :) -
« elektrony
Zdravím fanoušky aut s velkým "Háčkem" ve znaku. Sám jsem jim propadl zhruba před rokem a půl a nelituju. Vlastním Civic 1.5 VTEC sedan a rád se podělím o své poznatky a pokecám se znalci, protože moji kámoši tomu houby rozumí.
Hele, sháním radu. S příchodem jara se chystám koupit nějaký slušný elektrony,nejradši bych měl značkový, ale to se asi při placení pěkně prohnu. Má cenu si připlatit nebo může někdo doporučit něco lepšího ? Nevíte náhodou o nějakých slevách či výprodejích v Hondě ? Díky všem ze odezvu,čau.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







