HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« ? Bude se v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX ?
Chci se vás zeptat, zda se bude v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX či jinych vozů značky Honda?
Pokud ano, tak kde na území ČR i Slovenska.
Díky za odpovědi a hodně šťastných kilometrů vám všem přeje Miloš -
« Re: Identifikace
Asi tuning CRXka. V poslední době jsem podobných u nás viděl spoustu. Občas ani není k poznání. A cedulku VTi si můžeš nalepit i na trabanta. Když už o CRX mluvíš, je docela škoda, že honda přestala vyrábět sporťák v téhle kategorii. Inu nevyzpytatelné jsou cesty marketingu. A jestli chtějí CRX nehradit modelem JVX, který letos představili v ženevě, tak je upřímně lituju, protože litrový motor spolu s elektropohonem v hnusné kastli si asi moc zájemců nekoupí. Je to hezký experiment, ale mohli udělat auto pro radost z jízdy ve slušné cenové relaci, a ne takový hnus. S konceptem z Tokia a Ženevy min. roku má tohle JVX společný název. Ten původní koncept byl designově dokonalý a připomínal CRX a civic 3d minulé generace.viz Honda.co.jp , jestli už to neupdatovali, jinak můžu fotky poslat..... Pallasi, slíbený článek o HRV zatím nedorazil. -
« Re: To Pallas
Naprosto souhlasím se Stanem. Jinak systém 4WS se vyrábí dodnes. K Hondě HR-V: Viděl jsem test v něm.AMS. Nečetl jsem ho, jen prohlédl, protože jsem nechtěl dávat za jeden autotest 150Kč, nebo kolik stojí, jinak tam nebylo nic zajímavého. Pokud ho ale někdo máte, uvítal bych jeho scan na "michal.fokt@post.cz." Předem díky. Proč o tom mluvím. V testu získala 1 z 5ti možných hvězdiček, což je zoufale málo. Nepřikládal jsem tomu pozornost, protože jap. automobily a honda zvlášť, jsou z německé strany shazovány. Byla tam ale fotka, kdy HRv při slalomu (nebo "losovi") jela jen na dvou kolech s hrozivým náklonem. To je asi to, o čem píšeš. Je to škoda a trochu i pošramocená pověst, kteou si honda velmi důsledně buduje. Ale co bys čekal od autíčka přibližně s rozvorem felicie a s těžištěm o 1/2 metru výš? Je to chyba Hondy, neměla se pouštět do takovéhoto experimentování. Silně pochybuji o tom, že bude honda montovat ESP. Na druhou stranu, "losí test" není součástí homologačních testů a nesplňují ho např. Smart, Land Rover Discovery a našly by se jistě i další vozy z kategorie MPV, off-road, nebo malých vozů, kam hrv patří.A prodávají se vesele dál. Tím to nechci ospravedlnit, samotného mě to mrzí, Ale auto takovéto konstrukce prostě nebude bez elektroniky ztělesněním stability. také to není auto na "řezání"zatáček. Je to joy-machine pro lidi, kreří nikam nespěchají a kteří chtějí občas sjet ze silnice a dát si lehký terén. Musí si uvědomit, že neřídí sporťák. Jinak se mi ale líbí, jsem sice orientovaný více na požitek z rychlé jízdy, ale líbí se mi. Asi by mě informace o horší stabilitě odradila. Z toho důvodu bych si nekoupil ani MPV, ani hybridy typu Scenic. Co jinak Há Er Véčku říkáte z hlediska designu a využití vnitřního prostoru? Myslím, že v tom je geniální. Ale něco za něco. -
« Re: To Pallas
Ahoj, Pallas. Pochybujem ze to tlmice vydrzia. Ked sa pozeram na cesty po zime, horor.Ale podla mna su napr. gumicky stieracov, vymena oleja, brzdovej kvapaliny a pod. bezna udrzba, nie porucha. Za poruchu na brzde nemozes ratat vymenu dosticiek. Na Xsare Ti tiez nevydrzia 200 tis. km. Ani vymenu rozvodoveho remena po 200 tis. km. Iba ze by sa roztrhol, to ano. -
« Re: To Pallas
To King: len malé percento z Preludov malo systém 4WS, takže to možno ani štatistiky neovplyvnilo. Druhá vec je, prečo sa ten systém prestal vyrábať (sám neviem, preto nechcem písať fikcie).
O závadách na Xsare som písal pre Stana (ktorý má teraz nový Civic), len ako reakciu na jeho pripomienku o poruchovosti Xsary. Odvtedy som nič nové na túto tému nepísal, vlastne som ani nemal čo.
Čo sa týka tvojho Accordu, gratulujem. Ešte som nepočul o aute, ktorému by vydržali 265 tis. km pôvodné lišty stieračov, akumulátor, klinový remeň, všetky poistky a žiarovky, brzdové platničky a brzdová kvapalina (tá v tvojom aute musí pri 100 st. C zovrieť = ak si ju nemenil, tak je to vlastne voda!). Na tlmičoch nie je poznať, či sú už "dead", daj si ich otestovať . Takže treba trochu pospomínať, potom bude zoznam vymenených vecí asi dlhší.
Ozaj, mám pre Vás Honďákov jednu horúcu tému: nová Honda HR-V. NEPREŽILA LOSÍ TEST ! (podobne ako pred časom Mercedes áčko), nemecká Dekra vyzvala Hondu, aby s tým niečo urobili, ináč hrozí zákaz predaja v EU. Diskusia je vítaná !
Aby to nevyzeralo, že som zásadne proti Honde: aj ja som trochu Honďák. Síce iba cez motorku ... a najviac ma štve, že hodina v servise je za 738 Sk s DPH (všetky autá + všetky motorky). Na Citroen za 492 Sk s DPH. A napríklad na Porsche Carreru za 700,- !!! -
« To Pallas
Předem se omlouvám za svou poněkud prchlivější reakci a o politice se také bavit nechci. Upřímně řečeno, sám nevím, proč se v současnosti všude zavádí řekněme "gumová náprava",dále jen gn. Ale focus je ve všech periodikách hodnocen jako vůz s nejlepším podvozkem ve třídě tak na tom něco bude. Faktem je, že asi není gn jako gn. Čím modernější vůz, tím propracovanější technika- většinou. takže možná můžeme v budoucnosti očekávat boom ve využívání gn,- pokud budou lepší, než klasické. co se týče systému 4ws u preludu - o jeho poruchovosti toho mnoho nevím, v té době jsem ještě tahal kačera po návsi, ale nemám důvod ti nevěřit. poruchovost je průvodní jev každé novinky (mimochodem prelude byl vyhodnocen auditorskou firmou JD power jako druhý nejspolehlivější vůz v GB - po subaru legacy, tuším, takže se asi povedlo systém 4WS doladit.¨Souhlasím i s tím, že se nejedná o nejlevnější záležitost. Ale nemohu se ztotožnit s tím, že by 4WS udělala stejnou práci jako gn. 4ws vyhodnocuje natočení předních kol, volantu a rychlost a na základě těchto informací natočí i zadní kola. U gn se tak děje jen pasivně v závislosti na rychlosti. A to je rozdíl.....Jistotou při jízdě rozumím nikoliv to, jestli pískají gumy, ale to, jak se vůz na rovině a v zatáčkách chová. Na rovině - reakce na změnu směru jízdy (předjíždění), směrovou stabilitu a citlivost na nerovnosti, víceméně ale na rovině nic nepoznáš. A v zatáčkách je to jednoduché. Auto je tím lepší, čím později dojde k nedotáčivému smyku (uvažuji přední náhon, se zadním nemám moc zkušeností). Svou roli také hraje subjektivní pocit z náklonu vozu v zatáčce. na tom poznáš dokonalost podvozku......A ještě maličkost: honda klub asi nebude to pravé místo k prezentaci poruchovosti citróna, nemyslíš? pokud chceš něco s hondami porovnávat, nebo se pobavit o nějakém modelu, tak je tu to pravé místo. A pokud chceš vědět, jak je na tom co do poruchovosti např. Honda Accord, tak věz, že za jejích 265 tis. km byla jen na výměně rozvodového řemenu (200 000- běžné), na výměně světlometu, rozbitého kamenem a při 250 000 proreznul střední díl výfuku. Při 260 000 došlo k zablokování zadních dveří, prý z důvodu nepoužívání zarezla jakási pacička u táhla. That´s all. Máme dokonce ještě původní tlumiče- to svědčí nejlépe o kvalitách podvozků hond. -
« Re: závada?
Stano, to je u nového auta úplne bežná vec. Niekedy to býva aj tým, že kolesá síce boli pri montáži vyvážené, ale keď potom auto dlhšie stojí na sklade, alebo keď ho silnejšie pritiahnu popruhmi na loď, kamión alebo odťahovku, urobí sa na pneumatike bublina, alebo sa koleso správa ako nevyvážené. Videl som jedno auto (nebola to Honda), ktoré malo bublinku na pneumatike, hoci bolo úplne nové a stálo ešte u predajcu vo výklade (pri preprave sa totiž autá priväzujú popruhmi za kolesá) - samozrejme, že to môžeš úspešne vyreklamovať. Ak to triaslo iba kvôli nevyváženiu kolies, je to ten lepší prípad. Aj tak si radšej pre istotu pozri dopodrobna bočné strany pneumatík (aj vnútorné - t.j. pod autom, ak sa dá), a reklamuj to ak tam niečo je, neskôr by ti to nemuseli uznať (povedia ti, že si to urobil sám, keď si príliš rýchlo vychádzal na obrubník). Taká je žial bežná prax.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







