HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.04.99  17:08

    « nove tema

    Kdyby to nekoho zajimalo, je tu nove tema pouze o Honde Accord a jejich + a mozna i -??!
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  13:01

    « ? Bude se v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX ?

    Chci se vás zeptat, zda se bude v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX či jinych vozů značky Honda?
    Pokud ano, tak kde na území ČR i Slovenska.
    Díky za odpovědi a hodně šťastných kilometrů vám všem přeje Miloš
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:21

    « AMS - for King

    Kimg sorry, porucha skenera! Pošlem hneď ako sa bude dať!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  09:04

    « Re: Identifikace

    Asi tuning CRXka. V poslední době jsem podobných u nás viděl spoustu. Občas ani není k poznání. A cedulku VTi si můžeš nalepit i na trabanta. Když už o CRX mluvíš, je docela škoda, že honda přestala vyrábět sporťák v téhle kategorii. Inu nevyzpytatelné jsou cesty marketingu. A jestli chtějí CRX nehradit modelem JVX, který letos představili v ženevě, tak je upřímně lituju, protože litrový motor spolu s elektropohonem v hnusné kastli si asi moc zájemců nekoupí. Je to hezký experiment, ale mohli udělat auto pro radost z jízdy ve slušné cenové relaci, a ne takový hnus. S konceptem z Tokia a Ženevy min. roku má tohle JVX společný název. Ten původní koncept byl designově dokonalý a připomínal CRX a civic 3d minulé generace.viz Honda.co.jp , jestli už to neupdatovali, jinak můžu fotky poslat..... Pallasi, slíbený článek o HRV zatím nedorazil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  16:30

    « Identifikace

    Videl jsem dneska (bohuzel jenom zezadu) nejakou Hondu, ktera vypadala jako faceliftovane CRX. Velikost odpovidala, stejne utnuta strecha... Vzadu bylo jenom VTi. Nevite co to mohlo byt? Nikde na webu o tom nemuzu nic najit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  11:40

    « Re: To Pallas

    to King: ten AMS mám doma, zajtra ti to pošlem. Bolo to aj v Mot-e (nemeckom), ten ale nemám, čítal som ho u kamoša.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  11:33

    « Re:

    OPAJCOVANE !
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  10:35

    « Bez nadpisu

    Jen na okraj: Co si myslíte o nápadné podobnosti nových modelů Toyoty yaris a Lexusů is200 a 400 s modely civic, Legend a S2000?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  09:52

    « Re: To Pallas

    Naprosto souhlasím se Stanem. Jinak systém 4WS se vyrábí dodnes. K Hondě HR-V: Viděl jsem test v něm.AMS. Nečetl jsem ho, jen prohlédl, protože jsem nechtěl dávat za jeden autotest 150Kč, nebo kolik stojí, jinak tam nebylo nic zajímavého. Pokud ho ale někdo máte, uvítal bych jeho scan na "michal.fokt@post.cz." Předem díky. Proč o tom mluvím. V testu získala 1 z 5ti možných hvězdiček, což je zoufale málo. Nepřikládal jsem tomu pozornost, protože jap. automobily a honda zvlášť, jsou z německé strany shazovány. Byla tam ale fotka, kdy HRv při slalomu (nebo "losovi") jela jen na dvou kolech s hrozivým náklonem. To je asi to, o čem píšeš. Je to škoda a trochu i pošramocená pověst, kteou si honda velmi důsledně buduje. Ale co bys čekal od autíčka přibližně s rozvorem felicie a s těžištěm o 1/2 metru výš? Je to chyba Hondy, neměla se pouštět do takovéhoto experimentování. Silně pochybuji o tom, že bude honda montovat ESP. Na druhou stranu, "losí test" není součástí homologačních testů a nesplňují ho např. Smart, Land Rover Discovery a našly by se jistě i další vozy z kategorie MPV, off-road, nebo malých vozů, kam hrv patří.A prodávají se vesele dál. Tím to nechci ospravedlnit, samotného mě to mrzí, Ale auto takovéto konstrukce prostě nebude bez elektroniky ztělesněním stability. také to není auto na "řezání"zatáček. Je to joy-machine pro lidi, kreří nikam nespěchají a kteří chtějí občas sjet ze silnice a dát si lehký terén. Musí si uvědomit, že neřídí sporťák. Jinak se mi ale líbí, jsem sice orientovaný více na požitek z rychlé jízdy, ale líbí se mi. Asi by mě informace o horší stabilitě odradila. Z toho důvodu bych si nekoupil ani MPV, ani hybridy typu Scenic. Co jinak Há Er Véčku říkáte z hlediska designu a využití vnitřního prostoru? Myslím, že v tom je geniální. Ale něco za něco.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.99  23:17

    « Re: To Pallas

    Ahoj, Pallas. Pochybujem ze to tlmice vydrzia. Ked sa pozeram na cesty po zime, horor.Ale podla mna su napr. gumicky stieracov, vymena oleja, brzdovej kvapaliny a pod. bezna udrzba, nie porucha. Za poruchu na brzde nemozes ratat vymenu dosticiek. Na Xsare Ti tiez nevydrzia 200 tis. km. Ani vymenu rozvodoveho remena po 200 tis. km. Iba ze by sa roztrhol, to ano.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.99  22:09

    « Re: To Pallas

    To King: len malé percento z Preludov malo systém 4WS, takže to možno ani štatistiky neovplyvnilo. Druhá vec je, prečo sa ten systém prestal vyrábať (sám neviem, preto nechcem písať fikcie).

    O závadách na Xsare som písal pre Stana (ktorý má teraz nový Civic), len ako reakciu na jeho pripomienku o poruchovosti Xsary. Odvtedy som nič nové na túto tému nepísal, vlastne som ani nemal čo.

    Čo sa týka tvojho Accordu, gratulujem. Ešte som nepočul o aute, ktorému by vydržali 265 tis. km pôvodné lišty stieračov, akumulátor, klinový remeň, všetky poistky a žiarovky, brzdové platničky a brzdová kvapalina (tá v tvojom aute musí pri 100 st. C zovrieť = ak si ju nemenil, tak je to vlastne voda!). Na tlmičoch nie je poznať, či sú už "dead", daj si ich otestovať . Takže treba trochu pospomínať, potom bude zoznam vymenených vecí asi dlhší.

    Ozaj, mám pre Vás Honďákov jednu horúcu tému: nová Honda HR-V. NEPREŽILA LOSÍ TEST ! (podobne ako pred časom Mercedes áčko), nemecká Dekra vyzvala Hondu, aby s tým niečo urobili, ináč hrozí zákaz predaja v EU. Diskusia je vítaná !

    Aby to nevyzeralo, že som zásadne proti Honde: aj ja som trochu Honďák. Síce iba cez motorku ... a najviac ma štve, že hodina v servise je za 738 Sk s DPH (všetky autá + všetky motorky). Na Citroen za 492 Sk s DPH. A napríklad na Porsche Carreru za 700,- !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.99  10:52

    « To Pallas

    Předem se omlouvám za svou poněkud prchlivější reakci a o politice se také bavit nechci. Upřímně řečeno, sám nevím, proč se v současnosti všude zavádí řekněme "gumová náprava",dále jen gn. Ale focus je ve všech periodikách hodnocen jako vůz s nejlepším podvozkem ve třídě tak na tom něco bude. Faktem je, že asi není gn jako gn. Čím modernější vůz, tím propracovanější technika- většinou. takže možná můžeme v budoucnosti očekávat boom ve využívání gn,- pokud budou lepší, než klasické. co se týče systému 4ws u preludu - o jeho poruchovosti toho mnoho nevím, v té době jsem ještě tahal kačera po návsi, ale nemám důvod ti nevěřit. poruchovost je průvodní jev každé novinky (mimochodem prelude byl vyhodnocen auditorskou firmou JD power jako druhý nejspolehlivější vůz v GB - po subaru legacy, tuším, takže se asi povedlo systém 4WS doladit.¨Souhlasím i s tím, že se nejedná o nejlevnější záležitost. Ale nemohu se ztotožnit s tím, že by 4WS udělala stejnou práci jako gn. 4ws vyhodnocuje natočení předních kol, volantu a rychlost a na základě těchto informací natočí i zadní kola. U gn se tak děje jen pasivně v závislosti na rychlosti. A to je rozdíl.....Jistotou při jízdě rozumím nikoliv to, jestli pískají gumy, ale to, jak se vůz na rovině a v zatáčkách chová. Na rovině - reakce na změnu směru jízdy (předjíždění), směrovou stabilitu a citlivost na nerovnosti, víceméně ale na rovině nic nepoznáš. A v zatáčkách je to jednoduché. Auto je tím lepší, čím později dojde k nedotáčivému smyku (uvažuji přední náhon, se zadním nemám moc zkušeností). Svou roli také hraje subjektivní pocit z náklonu vozu v zatáčce. na tom poznáš dokonalost podvozku......A ještě maličkost: honda klub asi nebude to pravé místo k prezentaci poruchovosti citróna, nemyslíš? pokud chceš něco s hondami porovnávat, nebo se pobavit o nějakém modelu, tak je tu to pravé místo. A pokud chceš vědět, jak je na tom co do poruchovosti např. Honda Accord, tak věz, že za jejích 265 tis. km byla jen na výměně rozvodového řemenu (200 000- běžné), na výměně světlometu, rozbitého kamenem a při 250 000 proreznul střední díl výfuku. Při 260 000 došlo k zablokování zadních dveří, prý z důvodu nepoužívání zarezla jakási pacička u táhla. That´s all. Máme dokonce ještě původní tlumiče- to svědčí nejlépe o kvalitách podvozků hond.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.04.99  10:46

    « Dodatek

    Málem bych zapomněl: pokud chceš získat objektivní informace o japonských autech, nikdy nehledej v německém tisku, o hondě platí dvojnásob.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.04.99  07:11

    « Re: závada?

    PALLAS.OHLEDNE TE BUBLINY HODNE NOVYCH PNEUMATIK
    MA MALY DULEK NEBO BUBLINU ALE JEN VELICE MALOU,
    JE TO MISTO KDE JE SPOJENA OCELOVA VYZTUZ A JE TO ZDRAVI NEZAVADNE.(JE TO VETSINOU U LEVNEJSICH PNEUMATIK)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.99  12:26

    « Re: závada?

    Po vyvazeni som to skusal, je to O.K.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.99  09:42

    « Re: závada?

    Stano, to je u nového auta úplne bežná vec. Niekedy to býva aj tým, že kolesá síce boli pri montáži vyvážené, ale keď potom auto dlhšie stojí na sklade, alebo keď ho silnejšie pritiahnu popruhmi na loď, kamión alebo odťahovku, urobí sa na pneumatike bublina, alebo sa koleso správa ako nevyvážené. Videl som jedno auto (nebola to Honda), ktoré malo bublinku na pneumatike, hoci bolo úplne nové a stálo ešte u predajcu vo výklade (pri preprave sa totiž autá priväzujú popruhmi za kolesá) - samozrejme, že to môžeš úspešne vyreklamovať. Ak to triaslo iba kvôli nevyváženiu kolies, je to ten lepší prípad. Aj tak si radšej pre istotu pozri dopodrobna bočné strany pneumatík (aj vnútorné - t.j. pod autom, ak sa dá), a reklamuj to ak tam niečo je, neskôr by ti to nemuseli uznať (povedia ti, že si to urobil sám, keď si príliš rýchlo vychádzal na obrubník). Taká je žial bežná prax.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.99  05:41

    « závada?

    Pallas, tak som uz bol v servise aj ja. Zavada - uz chodim trochu rychlejsie - zabeh - a zistil som ze pri cca 120-130 km/hod. mi trochu triaslo volantom. Neviem ako je to mozne, ale ze vraj vsetky 4 kolesa boli trosku nevyvazene. Je to mozne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.99  21:41

    « Re: Stano: prvá závada na mojom aute

    Stano, aby som bol objektívny, tak aj druhá závada - lišty stieračov by sa zišlo vymeniť. Ale to asi preto, že som lenivý v zime oškrabávať sklo a námrazu zásadne škrabem stieračmi (polepším sa).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.99  21:39

    « Stano: prvá závada na mojom aute

    tak som dnes (stav km 34.500) zistil prvú závadu na mojej Xsare - pri stlačení vŕzgal pedál spojky. Kvapol som naň kvapku oleja - závada odstránená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.99  15:21

    « honda vti

    Chtel bych se vas zeptat na zkusenosti s motorem 1.8 Vti..zrychleni 8.3 a max 223 je fakt dobre.
    Jak je na tom tento motor co se tyce hlucnosti a spotreby? Dikec
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…