HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« to pallas
opravdu tě tam poslat nechci, není důvod, ale bývali na tomhle serveru i tací, které bych poslal i jinam. zajímá mě to, protože je to přece jen pro čecha nejlépe srozumitelný jazyk a někdy už jsem z těch věčných překladů z aj a nj za asistence slovníku trochu zoufalý.doufám, žes to myslel jako vtip. mimochodem, co dělá scanner?.... To Ivo: ta spotřeba je téměř pohádková. nebylo by od věci, kdyby se "dlouhá" pětka dávala do všech vozů. na 4. je stejně možné jet až 170, tak by mohla být 5ka ekonomická. nebo začít montovat 6ti stupňovou s "dlouhou" šestkou. já osobně bych u své felicie šestku ocenil...... BERU VŠECHNY LINKY NA VŠECHNY FUN CLUBY HONDY ROUND THE WORLD! nestyďte se a napište je sem. abych taky přispěl: špičkový je WWW.VTEC.NET, opravdu profesionálně vytvořený, a za zmínku stojí WWW.PUREHONDA.COM. tady najdete především tunning. to co uvidíte, o tom se v Evropě nezdá ani majitelům BMW, což jsou asi nejupravovanější vozy. jojo, v americe si honda stojí trochu lépe. každá stránka zahrnuje desítky linků, které jsem ještě nestačil projet. ale stojí to za to. zkuste to i vy, nehondisté. -
« Re: SPOTŘEBA 1.5 VTEC
Mam 1.5i VTEC 4d. Pokud jedu sam, jsem schopen pri dalnicnim provozu a dodrzovani rychlosti 130-140 km/hod. jet asi tak za 6.5 litru. Ted jsem byl v Nemecku, kde jsem jezdil (ve trech osobach) castecne po meste a hlavne na dalnici, kde jsem pod 160 km/hod. temer nesel (pokud se dalo tak jsem udrzoval i 190). Spotreba byla 7.9 litru. Zajimave je, ze pri 190 na petku jsou otacky pod 5000/min, takze se v interieru projevuje jenom aerodynamicky hluk. Pokud vim, i kdyz jsem jel fakt "na hranu", nikdy jsem nemel spotrebu vetsi nez 8 litru. Tak ale jezdim jenom sam, ostatni totiz v aute zvraci, a kdo to ma porad uklizet :-). Ivo -
« Re: Identifikace
Honda CRX model 92 (rok vyroby 1992-1997)se pro Evropu (predevsim Nemecko, Rakousko, Italie) vyrabel ve dvou zakladnich modifikacich:
1. s motorem 1,6 o vykonu 125 koni s oznacenim ESi
2. s motorem 1,6 o vykonu 165 koni s oznacenim VTi.
V Americe se tato CRX prodavaly s oznacenim DelSol. Na internetu jsou stranky s CRX kluby, ale predevsim se starsi a vice znamym modelem roku 1987. Presto novejsi je mozno sem tam najit. Hodne pocetne je zastoupeni v Hong-kongu. Pokud budete mit zajem, nejake odkazy poslu. -
« Budíčééééééééék!
Teda tady se toho děje. Asi si tady budu za chvíli psát sám sobě. Takže bych si rád napsal, že jsem objevil na quattroruote.it testík Hrv-čka. Sice umím italsky jen pozdravit, ale soudě podle hvězdičkového ohodnocení to nebyl až tak velký propadák, jako v něm.AMS. Řekl bych spíše naopak, holt němci a honda.... je tam taky pár pěkných fotek, ale malý formát. Asi to s ním nebude až tak kritické. Losi po Čechách neběhají. Mimochodem, slovensky mluvící přispivatelé, není na Slovensku nějaký web týkající se aut, který by stál za pozornost? -
« ? Bude se v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX ?
Chci se vás zeptat, zda se bude v nejbližších měsících konat sraz přátel CRX či jinych vozů značky Honda?
Pokud ano, tak kde na území ČR i Slovenska.
Díky za odpovědi a hodně šťastných kilometrů vám všem přeje Miloš -
« Re: Identifikace
Asi tuning CRXka. V poslední době jsem podobných u nás viděl spoustu. Občas ani není k poznání. A cedulku VTi si můžeš nalepit i na trabanta. Když už o CRX mluvíš, je docela škoda, že honda přestala vyrábět sporťák v téhle kategorii. Inu nevyzpytatelné jsou cesty marketingu. A jestli chtějí CRX nehradit modelem JVX, který letos představili v ženevě, tak je upřímně lituju, protože litrový motor spolu s elektropohonem v hnusné kastli si asi moc zájemců nekoupí. Je to hezký experiment, ale mohli udělat auto pro radost z jízdy ve slušné cenové relaci, a ne takový hnus. S konceptem z Tokia a Ženevy min. roku má tohle JVX společný název. Ten původní koncept byl designově dokonalý a připomínal CRX a civic 3d minulé generace.viz Honda.co.jp , jestli už to neupdatovali, jinak můžu fotky poslat..... Pallasi, slíbený článek o HRV zatím nedorazil. -
« Re: To Pallas
Naprosto souhlasím se Stanem. Jinak systém 4WS se vyrábí dodnes. K Hondě HR-V: Viděl jsem test v něm.AMS. Nečetl jsem ho, jen prohlédl, protože jsem nechtěl dávat za jeden autotest 150Kč, nebo kolik stojí, jinak tam nebylo nic zajímavého. Pokud ho ale někdo máte, uvítal bych jeho scan na "michal.fokt@post.cz." Předem díky. Proč o tom mluvím. V testu získala 1 z 5ti možných hvězdiček, což je zoufale málo. Nepřikládal jsem tomu pozornost, protože jap. automobily a honda zvlášť, jsou z německé strany shazovány. Byla tam ale fotka, kdy HRv při slalomu (nebo "losovi") jela jen na dvou kolech s hrozivým náklonem. To je asi to, o čem píšeš. Je to škoda a trochu i pošramocená pověst, kteou si honda velmi důsledně buduje. Ale co bys čekal od autíčka přibližně s rozvorem felicie a s těžištěm o 1/2 metru výš? Je to chyba Hondy, neměla se pouštět do takovéhoto experimentování. Silně pochybuji o tom, že bude honda montovat ESP. Na druhou stranu, "losí test" není součástí homologačních testů a nesplňují ho např. Smart, Land Rover Discovery a našly by se jistě i další vozy z kategorie MPV, off-road, nebo malých vozů, kam hrv patří.A prodávají se vesele dál. Tím to nechci ospravedlnit, samotného mě to mrzí, Ale auto takovéto konstrukce prostě nebude bez elektroniky ztělesněním stability. také to není auto na "řezání"zatáček. Je to joy-machine pro lidi, kreří nikam nespěchají a kteří chtějí občas sjet ze silnice a dát si lehký terén. Musí si uvědomit, že neřídí sporťák. Jinak se mi ale líbí, jsem sice orientovaný více na požitek z rychlé jízdy, ale líbí se mi. Asi by mě informace o horší stabilitě odradila. Z toho důvodu bych si nekoupil ani MPV, ani hybridy typu Scenic. Co jinak Há Er Véčku říkáte z hlediska designu a využití vnitřního prostoru? Myslím, že v tom je geniální. Ale něco za něco. -
« Re: To Pallas
Ahoj, Pallas. Pochybujem ze to tlmice vydrzia. Ked sa pozeram na cesty po zime, horor.Ale podla mna su napr. gumicky stieracov, vymena oleja, brzdovej kvapaliny a pod. bezna udrzba, nie porucha. Za poruchu na brzde nemozes ratat vymenu dosticiek. Na Xsare Ti tiez nevydrzia 200 tis. km. Ani vymenu rozvodoveho remena po 200 tis. km. Iba ze by sa roztrhol, to ano.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








to King ...: môj scanner ešre stále nie je OK, tak som to stiahol aspoň
takto provizórne. Dúfam, že sa to bude dať prečítať.
Test Honda HR-V (Auto Motor und Sport)
1.
strana 2.
strana 3.
strana 4.
strana
Škoda, že nemám ten MOT, tam o tom písali viacej. Skús si ho niekde
zohnať.