HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  15:04

    « Re: HR-V

    Pallasi, vzhledem k tomu, že se prodávají cca.3 týdny, bez reklamy, na kterou asi není moc peněz, tak nečekej, že se to jimi bude hemžit, jako v případě CRVčka. Také to nebude takový prodejní hit, jako CRV, myslím, protože ten design asi nebude sedět každému. Pohotovostní hmotnost - 2 airbagy, posilovač, klimatizace, pohon 4wd, tuhá karoserie - kolik by to mělo vážit? A čekáš, že dovnitř nacpeš 4 stokilové chlapy a do kufru kovadlinu? To je auto pro max 2 dospělé, 2 děti a něco do malého kufru - rodinné auto do Čech. To vychází akorát tak na 300 kg. Taky to má 77kW motor, ne 44,50,55,66,nebo 74kW jako stejně těžká octavie (jo, blbý srovnání). Na levé zadní sedadlo se mi nastupovalo jako na pravé s tím rozdílem, že jsem se musel posunout za pomocí rukou trochu doleva. Nejsem důchodce a podobné pohyby mi probléby nečiní a snad ještě dlouho nebudou.Zaslechl jsem ale něco o možné pětidvéřové verzi - bez záruky- ale ta by stejně nebyla tak hezká. Mimochodem v Austrálii se HRV nabízí i jako ambulance. Bubnové brzdy - to mě trochu překvapilo u auta za 580000. Ale asi postačují. Podle mého názoru je nakládání zavazadel do výše pasu asi nejpříjemnější. Rozhodně je lepší zvednout cosi ze země a uložit to na rovnou podlážku ve výšce pasu bez obav o záda, než něco vytahovat z kufru ve výšce kolen přes nakládací hranu v půli stehen. To je záběr na záda poněkud větší.A vůbec, nechtěl bys mi sdělit vlastní pocity?...... Hope, mě také překvapují určití lidé, vlastnící např. takových Jeepů G CH, Patrolů, Land Cruiserů apod., nebo podobných oblud, ale třeba i ferrari, nebo lamborghini. To už spíše pochopím majitele HRV, CRV nebo terrana, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.05.99  10:15

    « Re: HR-V

    to King: HR-V už v SR tiež predávajú, ale ruky im zákazníci netrhajú. T.j. u dealerov tie HR-V stoja, ale zatial stále tie isté. V Bratislave som ešte HRV na civilných značkách nevidel, len na predvádzacích.

    BTW: HRV "Má také nejlépe přístupný zavazadlový prostor ze všech vozů, co jsem kdy viděl" - áno, pretože musíš vykladať batožinu zo zeme až do výšky pásu. V tom prípade som videl ešte prístupnejší batožinový priestor: Tatra 815. Tam máš nakladaciu hranu pekne vo výške očí.

    Ako sa ti nastupovalo na lavé zadné sedadlo?

    Čo hovoríš na to, že zadné brzdy sú bubnové?

    Čo hovoríš na to, že prázdna=pohotovostná hmotnosť je skoro 1,3 tony, užitočná iba 334 kg?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  14:39

    « Re: HR-V

    Ale vľdy» já proti HR-V nic nemám a uľ vůbec ne proti Hondě! Jen se divím některejm věcem, ale kdyľ to lidi kupujou, tak je to asi správně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.99  12:47

    « Re: HR-V

    Zmiňoval jsi, že nemáš rád německésloženinyslov. Proč bys to nazýval plastovostí? A čím bys obkládal ocelový skelet u vozu pro volný čas? Plyšem, kořenovým dřevem, kůží,ev. sametem?... Asi jsi nepochopil cílovou skupinu zákazníků, pro které je určeno. Je to SUV. S civicem bych nedoporučoval vyrazit na polní cestu nebo do lesa a poznal bys to už po sjetí ze silnice, protože bys něco utrhnul. Proto se v poslední době nabídka takových autíček rozšířila. Jsou všude kde se podíváš a pokud je snížíš, budou stle zatraceně vysoko ve srovnání s osobáky. Navíc má HRV RealTimWD, což se hodí nejen v terénu. Je to prostě SUV varianta civicu (i když na podvozku loga)se svébytným designem, protože se honda nespokojila s naroubováním vyššího podvozku na klasickou kastli, tak jako to udělalo BMW, Audi, Subaru, Peugeot. Možná tohle nechápeš, já zase nechápu trend "21.století"- všemu, co má 4 kola a patří do nižší střední zvýšit kastli - scenic, picasso, multipla, tino, zafira a další, kteří se na to chystají. O jejich citlivosti na boční vítr a vysokému těžišti se decentně mlčí. Citlivost na vítr snížením podvozku nesnížíš. Nevím, proš na tom autě hledáš jen mouchy, protože je to honda a zase položila konkurenci na lopatky, jako s CRV?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.99  18:43

    « Re: HR-V

    Interiér je čistě osobněautomobilový, proč bych tě měl zabíjet? Myslím ľe přirovnání k Civicu sedí. Jen s tebou nesouhasím s tou robustností. Já bych to spíą nazval plastovostí. Jinak je to typický adept na sníľenej podvozek. Ty lidi uľ fakt nevědí coby. Koupí si auto s vysokým podvozkem (který je o to draľąí) a pak si ho za drahý peníze nechaj sníľit. Já uľ tomu fakt nerozumím. Proč si rovnou nekoupěj Civic?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.99  14:20

    « HR-V

    Tak tu jsem s prvními dojmy. Nevím, jestli už byl zahájen prodej i v SR, ale tady již dealeři mají svoje kousky k dispozici. U toho mého je červený krasavec s tím perfektním střešním spoilerem. První dojem byl: sakra, ono to není zas tak vysoké a vůbec ne malé, resektive je vysoké jako CRV, jen ten rozvor je menší. Proporčně je vyvážené ze všech stran a pohledů, ani se nechce věřit, že se při "losovi" převrhlo. O jeho dokonalých tvarech se šířit nebudu, někomu se třeba nelíbí a pak by mi nadával. Takže po shlédnutí jsem usedl do interiéru. Velikostí odpovídá asi tak civicu. Má velice dobře tvarované sedačky, dobře do ruky padnoucí volant a posez TÉMĚŘ JAKO V OS.AUTĚ!!!. Není tak hrozně vysoký, jako u CRV. Celé je sice posazeno výš, ale interiér je čistě osobněautomobilový(teď mě hop zabije). Všude je spousta odkládacích ploch, skříněk a přihrádek. Dostala mě kapsa na banán(nebo peněženku) na boku sedadla. Takže vpředu je místo jako v typickém autě nižší střední třídy. Vzadu také!!!!(pro kolena přibližně jako v octavii), ale více pro hlavu, takž bych se vešel současně na přední a zadní sedadlo (ale s rozkročenými koleny- při mé výšce 183cm to je slušné. Má také nejlépe přístupný zavazadlový prostor ze všech vozů, co jsem kdy viděl, i když ne moc velký, ale mě by stačil. Nejvýraznější rys po usednutí do interiéru je - robustnost. Je možná až moc robustní a spolu s nízkou prosklenou plochou by mola vyvolat u méně otrlých jedinců klaustrofobii. Ale mě naprosto vyhovuje. Budí dojem bezpečí. Prostě je to jediný sportovně vyhlížející SUV. Moje krevní skupina. A pokud bych měl strach s výsledku losa, jako že nemám a neměl jsem ani v případě MB-Aclass, tak bych namontoval kratší pružiny, sportovní tlumiče a distančními podložkami bych trochu zvětšil rozchod. K tomu větší elektrony a nižší pneu (cca.úpravy, provedené M-B u Áčka) a byl bych naprosto spokojený. Teď ho jen vyzkoušet na silnici a budu mí obrázek kompletní. Zase se ozvu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.99  22:41

    « Re: Honda HR-V a losí test

    Je tu někdo kdo umí německy a napíąe sem co se v AMS na HR-V líbilo a co ne? Podle fotek jsem usoudil, ľe neproąla losím testem, ale z těch německejch "spojtodojednohoslovaa»nemusíąvymeąletno… je mi na zvracení. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.99  20:36

    « Re: Honda HR-V a losí test

    to King: teraz som skúšal otvoriť ten test, a ide to úplne super. Stačí kliknúť na link, alebo otvoriť v novom okne. Nechcem to posielať mailom, lebo nemám vlastný mail (len firemný) a keď posielam niečo, čo má viac ako 100 kB, potom som aj 2 dni bez mailu (zablokuje sa to). Vyskúšaj to ešte raz, trochu trpezlivosti... keď budem mať svoj scanner, budú tie obrázky kvalitnejšie, ale ešte väčšie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  14:32

    « Re: Honda HR-V a losí test

    Pallasi, bohužel, ani jednu stránku nelze stáhnout kompletně, a to ani z geocities. Takže si asi počkám na ten scanner. S motem si taky nedělám iluze, moc se k nám nevozí. Tak si ho půjč znovu od toho známého, až budeš mít scanner. Ale zítra ti napíšu první dojmy se setkáním naživo a za cca 14 dní mám domluvenou předváděcí jízdu u spřáteleného dealera.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.99  20:53

    « Honda HR-V a losí test

    King, potom napíš, čo si o tom teste myslíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.99  20:51

    « Re: to pallas


    to King ...: môj scanner ešre stále nie je OK, tak som to stiahol aspoň
    takto provizórne. Dúfam, že sa to bude dať prečítať.

    Test Honda HR-V (Auto Motor und Sport)

    1.
    strana   2.
    strana   3.
    strana   4.
    strana

    Škoda, že nemám ten MOT, tam o tom písali viacej. Skús si ho niekde
    zohnať.

  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.99  13:49

    « Obrázky CRX model 92

    Na následujících odkazech můžete najít obrázky Hondy CRX modelu 92.
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.04.99  09:06

    « to pallas

    opravdu tě tam poslat nechci, není důvod, ale bývali na tomhle serveru i tací, které bych poslal i jinam. zajímá mě to, protože je to přece jen pro čecha nejlépe srozumitelný jazyk a někdy už jsem z těch věčných překladů z aj a nj za asistence slovníku trochu zoufalý.doufám, žes to myslel jako vtip. mimochodem, co dělá scanner?.... To Ivo: ta spotřeba je téměř pohádková. nebylo by od věci, kdyby se "dlouhá" pětka dávala do všech vozů. na 4. je stejně možné jet až 170, tak by mohla být 5ka ekonomická. nebo začít montovat 6ti stupňovou s "dlouhou" šestkou. já osobně bych u své felicie šestku ocenil...... BERU VŠECHNY LINKY NA VŠECHNY FUN CLUBY HONDY ROUND THE WORLD! nestyďte se a napište je sem. abych taky přispěl: špičkový je WWW.VTEC.NET, opravdu profesionálně vytvořený, a za zmínku stojí WWW.PUREHONDA.COM. tady najdete především tunning. to co uvidíte, o tom se v Evropě nezdá ani majitelům BMW, což jsou asi nejupravovanější vozy. jojo, v americe si honda stojí trochu lépe. každá stránka zahrnuje desítky linků, které jsem ještě nestačil projet. ale stojí to za to. zkuste to i vy, nehondisté.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.99  11:50

    « Re: SPOTŘEBA 1.5 VTEC

    Mam 1.5i VTEC 4d. Pokud jedu sam, jsem schopen pri dalnicnim provozu a dodrzovani rychlosti 130-140 km/hod. jet asi tak za 6.5 litru. Ted jsem byl v Nemecku, kde jsem jezdil (ve trech osobach) castecne po meste a hlavne na dalnici, kde jsem pod 160 km/hod. temer nesel (pokud se dalo tak jsem udrzoval i 190). Spotreba byla 7.9 litru. Zajimave je, ze pri 190 na petku jsou otacky pod 5000/min, takze se v interieru projevuje jenom aerodynamicky hluk. Pokud vim, i kdyz jsem jel fakt "na hranu", nikdy jsem nemel spotrebu vetsi nez 8 litru. Tak ale jezdim jenom sam, ostatni totiz v aute zvraci, a kdo to ma porad uklizet :-). Ivo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  20:40

    « Re: Budíčééééééééék!

    to King...: ak ťa to naozaj zaujíma, skús  národný
    automotoklub alebo si vyber niečo na  Zozname
    , prípadne by si mohol aj napísať, ak ťa niečo zaujalo.


  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  20:31

    « Re: Budíčééééééééék!

    to King: pýtal si sa, či je na slovenskom webe nejaký dobrý server o autách. Zaujíma ťa to, alebo ma tam chceš poslať?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  13:25

    « Re: Identifikace

    Honda CRX model 92 (rok vyroby 1992-1997)se pro Evropu (predevsim Nemecko, Rakousko, Italie) vyrabel ve dvou zakladnich modifikacich:
    1. s motorem 1,6 o vykonu 125 koni s oznacenim ESi
    2. s motorem 1,6 o vykonu 165 koni s oznacenim VTi.
    V Americe se tato CRX prodavaly s oznacenim DelSol. Na internetu jsou stranky s CRX kluby, ale predevsim se starsi a vice znamym modelem roku 1987. Presto novejsi je mozno sem tam najit. Hodne pocetne je zastoupeni v Hong-kongu. Pokud budete mit zajem, nejake odkazy poslu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.99  09:24

    « Re: SPOTŘEBA 1.5 VTEC

    Někdo tady psal, že jezdí kolem 7 litrů. Ale i kdyby to bylo za 8, tak je to stále nádhera.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.99  20:04

    « SPOTŘEBA 1.5 VTEC

    Za kolik skutečně jezdí VTEC1.5 4d nebo 5d Udavaná spotřeba mě nadchla, přemýšlím o koupi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.99  11:20

    « Budíčééééééééék!

    Teda tady se toho děje. Asi si tady budu za chvíli psát sám sobě. Takže bych si rád napsal, že jsem objevil na quattroruote.it testík Hrv-čka. Sice umím italsky jen pozdravit, ale soudě podle hvězdičkového ohodnocení to nebyl až tak velký propadák, jako v něm.AMS. Řekl bych spíše naopak, holt němci a honda.... je tam taky pár pěkných fotek, ale malý formát. Asi to s ním nebude až tak kritické. Losi po Čechách neběhají. Mimochodem, slovensky mluvící přispivatelé, není na Slovensku nějaký web týkající se aut, který by stál za pozornost?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…