HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
pallas 08.05.99 20:54
« Ulahodím všetkým Honďákom...
Páni, a teraz sa budete radovať. Mám totiž problém s Xsarou. Sú na nej originálne elektróny, a až do zimy bolo všetko O.K. Potom som sa zľakol snehu, a chcel som prezuť na zimné Dunlopy. Nechcelo sa mi kupovať nové plechové disky, tak som to prezul na elektróny. No a po prezutí sa s tým nedalo jazdiť - vibrovalo celé auto. Tak som poslúchol radu mechanika, a kúpil plechové disky, že budem mať dve sady kolies. A mal som celú zimu pokoj
Lenže na jar to začalo: dal som na originálne elektróny obuť originálne letné Micheliny. A odvtedy to nikto nevie vyvážiť! Disky majú totiž iba štyri diery na skrutky, ale nemajú centrálnu dieru, na ktorú sa disk nasadzuje pri vyvažovaní. Je na to taký prípravok, ktorý sa nasadí do vyvažovačky namiesto toho tŕňa, ale asi s tým niktor nevie robiť ... Pýtal som sa v Micheline, čo s tým, a prečo mám také blbé disky. Oni mi síce povedali, že na Západe je taký trend, že disky sa už nevyvažujú ako u nás, lebo tá diera v strede disku je síce v strede otáčania, ale nie je istota, že koleso je upnuté presne kolmo k vyvažovačke, a preto sa potom nemusí dať zistiť hádzavosť. Preto sa vraj vyvažujú kolesá tak, ako by sa malo to moje, alebo priamo na aute (tým sa eliminuje napr. aj hádzavosť brzdového kotúča). Ale čo ja teraz s tým? Mám si dať vyvážiť kolesá v Rakúsku? -
« Spolehlivost nasi znacky