HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
pallas 08.05.99 20:54
« Ulahodím všetkým Honďákom...
Páni, a teraz sa budete radovať. Mám totiž problém s Xsarou. Sú na nej originálne elektróny, a až do zimy bolo všetko O.K. Potom som sa zľakol snehu, a chcel som prezuť na zimné Dunlopy. Nechcelo sa mi kupovať nové plechové disky, tak som to prezul na elektróny. No a po prezutí sa s tým nedalo jazdiť - vibrovalo celé auto. Tak som poslúchol radu mechanika, a kúpil plechové disky, že budem mať dve sady kolies. A mal som celú zimu pokoj
Lenže na jar to začalo: dal som na originálne elektróny obuť originálne letné Micheliny. A odvtedy to nikto nevie vyvážiť! Disky majú totiž iba štyri diery na skrutky, ale nemajú centrálnu dieru, na ktorú sa disk nasadzuje pri vyvažovaní. Je na to taký prípravok, ktorý sa nasadí do vyvažovačky namiesto toho tŕňa, ale asi s tým niktor nevie robiť ... Pýtal som sa v Micheline, čo s tým, a prečo mám také blbé disky. Oni mi síce povedali, že na Západe je taký trend, že disky sa už nevyvažujú ako u nás, lebo tá diera v strede disku je síce v strede otáčania, ale nie je istota, že koleso je upnuté presne kolmo k vyvažovačke, a preto sa potom nemusí dať zistiť hádzavosť. Preto sa vraj vyvažujú kolesá tak, ako by sa malo to moje, alebo priamo na aute (tým sa eliminuje napr. aj hádzavosť brzdového kotúča). Ale čo ja teraz s tým? Mám si dať vyvážiť kolesá v Rakúsku? -
« Spolehlivost nasi znacky
Panove (at trochu povzbudim Kinga v psani :-)a trochu osvezime temama). Jake mate zkusenosti se svyma Hondama z hlediska spolehlivosti. Co zlobi, co lze ocekavat a pri jakych najetych kilometrech. Videl jsem posledni tabulku spolehlivosti TUV a Civic byl na 13. miste a Accord jeste o kus dal (hur). Je to sice vysledek slusny, ale v USA si vedl ve statistikach Civic lepe. Dost mne deprimoval prispevek ve skupine Octavia 1.8T ..., kde je popisovana Integra jako docela sunt. Je jasne, ze ten motor je zkutecne "vyhnany" na mez fyzicke unosnosti, ale presto co se tam pise mne dost znervoznilo. Jezdite nekdo klasickym 1.6VTi nebo 1.8VTi. Jake jsou vase zkusenosti. -
« Re: HR-V
Kingu, ja som sa posledne 2 dni skutocne rozhodoval medzi Xsarou, Octaviou a Astrou.Na kazdej mi vsak " nieco" nedefinovatelne vadilo. Az som cestou od dealera Opla videl Civic a okamzite mi padla do oka. A bolo po rozhodovani. Je to blbe, ale to mas ako so satami alebo topankami. Na 5-tich vidis, su dobre, pohodlne ale neni to ono. Natrafis na dalsie, ktore Ti okamzite ulahodia a padnu do oka. A som absolutne spokojny. Jedina vec je tazsie zatvaranie dveri oproti Civicu 4D, ale dealer tvrdi, ze dovod je v hrubej gume okolo dveri u verzie 5D, kym u 4D je tam iba plast. Ze sa to po case usadi. -
« Re: HR-V
Pallasi, s tím těžištěm máš asi pravdu, ale s tím nic nenaděláme, prostě je to SUV (nebo off-road, nebo pa-off-road, to je fuk). Ale s tím nakládáním zavazadel - víš, jakým způsobem doporučují lékaři zdvihat předměty ze země, ne? S rovnými zády a pokrčenými koleny. Pak zvedneš cokoliv bez rizika zranění. A pak to položíš do kufru, třeba ve výšce pasu. A od tamtud to snadno vytáhneš a stejným způsobem položíš na zem. Ale tohle neuděláš, když musíš něco vylovit z hlubokého dna kufru a ještě přes hranu. Jak se tam postavíš tak, abys to zvedl z kufru jako se země? Nijak, ztratil bys rovnováhu a spadl do kufru. Proto musíš vyndavat s ohnutmi zády a narovnanými nohami = špatně. Ale nezdá se ti, že tady mluvíme o kravinách? Ty nevíš o čem máš psát? Máš před sebou auto - tak se dívej a piš - design (líbí, nelíbí, proč), interiér, provedení barvy, posaz,atd atd. To je takový problém? Honda Club by bez nás a bez hopa umřel, protože ti, co do něho dříve psali asi už umřeli, nebo se ptají na věci, na které jim hned tak někdo neodpoví (jako zkušenosti s SSS, nebo o motoru v CRX). Příspěvky k hondě všeobecně tady píšu už asi jenom já, už si připadám blbě a mám chuť s tím fláknout. Jestli jsou ostatní líní mlátit do kláves, tak já ale taky. kurs psaní na stroji nemám. Diskuse vypadá já - pallas - já - pallas - hop - já - pallas - stano - já - pallas - já - hop - já - pallas - .......... Co je s ostatními, Asi si nevšimli, že se objevilo něco, o čem by se dalo pokecat. Přišlo HRV, do evropy Logo (o něm se toho moc neví, Accord Coupé, Accord - o těch dvou se mluvilo alespoň trochu, přijde bombastická S 2000 - tak alespoň platonicky si pokecat, než se tu objeví, na podzim revoluční JVX, nový motor pro CRV a facelift, facelift civicu a legendu. O jaké automobilce se v současnosti dá mluvit víc? Honda má 50 let a chrlí novinky, našim lidem je to putna, nebo jsou všichni hondisté bez internetu. No, už tady nebudu brečet, je to marný. -
« Re: HR-V
to King: s tým kufrom som mal na mysli niečo iné. Podlaha v kufri vo výške pása = ťažisko auta vo výške pása. Potom sa nečudujem tomu losiemu testu...
A s tým nakladaním: tak či tak musíš zložiť tašky na zem, lebo najprv musíš kufor otvoriť. A asi je lepšie zdvíhať tašky do výšky kolien, než do výšky pása. -
« Re: HR-V
Pallasi, vzhledem k tomu, že se prodávají cca.3 týdny, bez reklamy, na kterou asi není moc peněz, tak nečekej, že se to jimi bude hemžit, jako v případě CRVčka. Také to nebude takový prodejní hit, jako CRV, myslím, protože ten design asi nebude sedět každému. Pohotovostní hmotnost - 2 airbagy, posilovač, klimatizace, pohon 4wd, tuhá karoserie - kolik by to mělo vážit? A čekáš, že dovnitř nacpeš 4 stokilové chlapy a do kufru kovadlinu? To je auto pro max 2 dospělé, 2 děti a něco do malého kufru - rodinné auto do Čech. To vychází akorát tak na 300 kg. Taky to má 77kW motor, ne 44,50,55,66,nebo 74kW jako stejně těžká octavie (jo, blbý srovnání). Na levé zadní sedadlo se mi nastupovalo jako na pravé s tím rozdílem, že jsem se musel posunout za pomocí rukou trochu doleva. Nejsem důchodce a podobné pohyby mi probléby nečiní a snad ještě dlouho nebudou.Zaslechl jsem ale něco o možné pětidvéřové verzi - bez záruky- ale ta by stejně nebyla tak hezká. Mimochodem v Austrálii se HRV nabízí i jako ambulance. Bubnové brzdy - to mě trochu překvapilo u auta za 580000. Ale asi postačují. Podle mého názoru je nakládání zavazadel do výše pasu asi nejpříjemnější. Rozhodně je lepší zvednout cosi ze země a uložit to na rovnou podlážku ve výšce pasu bez obav o záda, než něco vytahovat z kufru ve výšce kolen přes nakládací hranu v půli stehen. To je záběr na záda poněkud větší.A vůbec, nechtěl bys mi sdělit vlastní pocity?...... Hope, mě také překvapují určití lidé, vlastnící např. takových Jeepů G CH, Patrolů, Land Cruiserů apod., nebo podobných oblud, ale třeba i ferrari, nebo lamborghini. To už spíše pochopím majitele HRV, CRV nebo terrana, ne? -
« Re: HR-V
to King: HR-V už v SR tiež predávajú, ale ruky im zákazníci netrhajú. T.j. u dealerov tie HR-V stoja, ale zatial stále tie isté. V Bratislave som ešte HRV na civilných značkách nevidel, len na predvádzacích.
BTW: HRV "Má také nejlépe přístupný zavazadlový prostor ze všech vozů, co jsem kdy viděl" - áno, pretože musíš vykladať batožinu zo zeme až do výšky pásu. V tom prípade som videl ešte prístupnejší batožinový priestor: Tatra 815. Tam máš nakladaciu hranu pekne vo výške očí.
Ako sa ti nastupovalo na lavé zadné sedadlo?
Čo hovoríš na to, že zadné brzdy sú bubnové?
Čo hovoríš na to, že prázdna=pohotovostná hmotnosť je skoro 1,3 tony, užitočná iba 334 kg?
-
« Re: HR-V
Zmiňoval jsi, že nemáš rád německésloženinyslov. Proč bys to nazýval plastovostí? A čím bys obkládal ocelový skelet u vozu pro volný čas? Plyšem, kořenovým dřevem, kůží,ev. sametem?... Asi jsi nepochopil cílovou skupinu zákazníků, pro které je určeno. Je to SUV. S civicem bych nedoporučoval vyrazit na polní cestu nebo do lesa a poznal bys to už po sjetí ze silnice, protože bys něco utrhnul. Proto se v poslední době nabídka takových autíček rozšířila. Jsou všude kde se podíváš a pokud je snížíš, budou stle zatraceně vysoko ve srovnání s osobáky. Navíc má HRV RealTimWD, což se hodí nejen v terénu. Je to prostě SUV varianta civicu (i když na podvozku loga)se svébytným designem, protože se honda nespokojila s naroubováním vyššího podvozku na klasickou kastli, tak jako to udělalo BMW, Audi, Subaru, Peugeot. Možná tohle nechápeš, já zase nechápu trend "21.století"- všemu, co má 4 kola a patří do nižší střední zvýšit kastli - scenic, picasso, multipla, tino, zafira a další, kteří se na to chystají. O jejich citlivosti na boční vítr a vysokému těžišti se decentně mlčí. Citlivost na vítr snížením podvozku nesnížíš. Nevím, proš na tom autě hledáš jen mouchy, protože je to honda a zase položila konkurenci na lopatky, jako s CRV? -
« Re: HR-V
Interiér je čistě osobněautomobilový, proč bych tě měl zabíjet? Myslím ľe přirovnání k Civicu sedí. Jen s tebou nesouhasím s tou robustností. Já bych to spíą nazval plastovostí. Jinak je to typický adept na sníľenej podvozek. Ty lidi uľ fakt nevědí coby. Koupí si auto s vysokým podvozkem (který je o to draľąí) a pak si ho za drahý peníze nechaj sníľit. Já uľ tomu fakt nerozumím. Proč si rovnou nekoupěj Civic? -
« HR-V
Tak tu jsem s prvními dojmy. Nevím, jestli už byl zahájen prodej i v SR, ale tady již dealeři mají svoje kousky k dispozici. U toho mého je červený krasavec s tím perfektním střešním spoilerem. První dojem byl: sakra, ono to není zas tak vysoké a vůbec ne malé, resektive je vysoké jako CRV, jen ten rozvor je menší. Proporčně je vyvážené ze všech stran a pohledů, ani se nechce věřit, že se při "losovi" převrhlo. O jeho dokonalých tvarech se šířit nebudu, někomu se třeba nelíbí a pak by mi nadával. Takže po shlédnutí jsem usedl do interiéru. Velikostí odpovídá asi tak civicu. Má velice dobře tvarované sedačky, dobře do ruky padnoucí volant a posez TÉMĚŘ JAKO V OS.AUTĚ!!!. Není tak hrozně vysoký, jako u CRV. Celé je sice posazeno výš, ale interiér je čistě osobněautomobilový(teď mě hop zabije). Všude je spousta odkládacích ploch, skříněk a přihrádek. Dostala mě kapsa na banán(nebo peněženku) na boku sedadla. Takže vpředu je místo jako v typickém autě nižší střední třídy. Vzadu také!!!!(pro kolena přibližně jako v octavii), ale více pro hlavu, takž bych se vešel současně na přední a zadní sedadlo (ale s rozkročenými koleny- při mé výšce 183cm to je slušné. Má také nejlépe přístupný zavazadlový prostor ze všech vozů, co jsem kdy viděl, i když ne moc velký, ale mě by stačil. Nejvýraznější rys po usednutí do interiéru je - robustnost. Je možná až moc robustní a spolu s nízkou prosklenou plochou by mola vyvolat u méně otrlých jedinců klaustrofobii. Ale mě naprosto vyhovuje. Budí dojem bezpečí. Prostě je to jediný sportovně vyhlížející SUV. Moje krevní skupina. A pokud bych měl strach s výsledku losa, jako že nemám a neměl jsem ani v případě MB-Aclass, tak bych namontoval kratší pružiny, sportovní tlumiče a distančními podložkami bych trochu zvětšil rozchod. K tomu větší elektrony a nižší pneu (cca.úpravy, provedené M-B u Áčka) a byl bych naprosto spokojený. Teď ho jen vyzkoušet na silnici a budu mí obrázek kompletní. Zase se ozvu. -
« Re: Honda HR-V a losí test
to King: teraz som skúšal otvoriť ten test, a ide to úplne super. Stačí kliknúť na link, alebo otvoriť v novom okne. Nechcem to posielať mailom, lebo nemám vlastný mail (len firemný) a keď posielam niečo, čo má viac ako 100 kB, potom som aj 2 dni bez mailu (zablokuje sa to). Vyskúšaj to ešte raz, trochu trpezlivosti... keď budem mať svoj scanner, budú tie obrázky kvalitnejšie, ale ešte väčšie.
-
« Re: Honda HR-V a losí test
Pallasi, bohužel, ani jednu stránku nelze stáhnout kompletně, a to ani z geocities. Takže si asi počkám na ten scanner. S motem si taky nedělám iluze, moc se k nám nevozí. Tak si ho půjč znovu od toho známého, až budeš mít scanner. Ale zítra ti napíšu první dojmy se setkáním naživo a za cca 14 dní mám domluvenou předváděcí jízdu u spřáteleného dealera.









Je to sila, kolik je druhu, ktere se nam "NA ZIVO" nepostesti videti. Do zavorek jsem napsal, co mi to pripomina typove :-)
Honda Capa(Kangoo)
Honda Domani(Accord)
Honda Horizon(Stara Odyssey, Acura SLX)
Honda Inspire(Legendo-Accord)
Honda Life(Seicento)
Honda Logo(Clio-Polo)
Honda Orthia (Civic Aerodeck/Avensis)
Honda Partner (Uzitkova verze CIVIC Aero.)
Honda S-MX (Tranzit, ale 1:3 :-)
Honda Saber (LegendoAccordoXedoso-moc fajn)
Honda StepWGN (Vito)
Honda Street (Dodavka ve stylu Mitsub.Daihats atd.)
Honda Torneo (Camry/Galant/Civic)
Honda Z (stara H.City v npovem kabate, libovost je 0.6l.v TURBU)
Jinak ten seznam a pbrazky jsou na :
[odkaz]
Co dalsiho me potesilo, je Accord Wagon ’99 !!!
Je tam obrazek v bile barve a moc mu to slusi.
Ten je na :
[odkaz]
Zdravim vsechny "H"
Golden