HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« To Ivo
Jaký byl ten minulý civic, když si odmyslíš automat a CRX? To jsou totiž dvě autíčka, která se mi líbí a zajímám se o ně v případě, že nezdědím accorda, nebo bude už moc ojetý. Jízdní vlastnosi, pérování, podvozek, motor, spolehlivost? Se 185 ještě nejsi takový čahoun, já mám 182,6 a do civicu jsem zapadl jak do peřinky, jen nesnáším pákové štelování opěradla, není nad kolečko. Mě se poloha hledá velmi snadno. K obchodní politice: Z Japonců má honda jako jediná obstojnou image, (pak toyota a dlouho nic)kterou zohledňuje v cenách, jak jinak. Nepotřebuje se také podbízet dlouhou zárukou. Vzhledem ke svým kvalitám není jeho cena tak vysoká. Nemůžš ho srovnávat s 626 nebo primerou, spíš s avensisem. A oproti všem má nejvýkonnější motor. Ale neříkám, že by nemohl být levnější Já bych naopak řekl, že má dobrou politiku, takovou, která zvyšuje image.... Jinak mě se líbí také více japonský civic, ale jezdí jich hrozně málo..... Lidičky nevíte něco o novém civicu, kdy by se mohl objevit, jestli 2000 nebo 2001 a jak bude asi vypadat? -
« Re: HR-V
Pro Kinga: Jezdil jsem Hondou Civic minule generace s automatem a nejakou dobu take s CRX (pouze v USA, tady se ani nedovazela). Ted mam Civic 1.5i LS VTEC 4d (umyslne jsem sel na japonsky Civic z duvodu vyssi kvality i spolehlivosti, byt i vyssi ceny). Mam Hondy rad a povazuji ji za "svoji" znacku, presto mam nekolik vyhrad. Preci jen chybi vyssi kroutici moment, ktery clovek oceni na dlouhych cestach, kdy se moc nechce radit a pri popojizdeni v zacpach si clovek musi vice hlidat spojku a plyn (navic u Civicu spojka pekne kouse a dost nahore). Druha vec je uz vyse zmineny volat pouze s vyskovym nastaveni. Mam 185 cm a najit vhodnou pozici chvili trva. Manzelka ma smulu, tu za volant nepustim, protoze bych musel potom pracne hledat puvodni pozici za volant. Co mi vadi asi nejvice je spatna obchodni politika. Honda je jediny japonsky prodejce, ktery nedava zaruku na 3 roky (pouze na 2) a cenou nepatri k nejlevnejsim. Novy Accord mi pripada predrazeny. Nissan Primera pri stejne vybave a s dvoulitrovym motorem je k mani za 585 tis.! Chybi mi taky vybaveni palubnim pocitacem. Naopak skvele je rizeni Hondy a vysoky vykon motoru. Predjizdeni je zazitek, ktere zdviha adrenalin... -
« HR-V
To Ivo: Souhlasím s tebou, ale jen v něčem. Volant se opravdu povedl, dával bych ho i do civicu. Jediný pěkný volant má prelude a accord TypeR. Motor 1,6 úplně stačí, svezl jsem se s tím, tak o tom napíšu. taktéž to není "hučák", spotřeba asi pod 8,5 nepůjde. Maximálka v pohodě stačí, stejně to pojede alespoň 175-180, stejně tak jako jezdí moje felda 175, i když má psáno asi 160. Já bych asi taky sáhnul s těmi penězy po VTI 3d, ale jsou lidé kteří dají více na image, nebo žijí v horách, a nezávodí na dálnicích. A po zkušenostech s jízdou bych i já, příznivce rychlosti, byl na vážkách. Snaha odlišit se od okolí začíná být skoro existenční otázkou. A losí test? Dobře to říkalo public relations M-B při kauze A. "Když chcete, převrátíte cokoliv, navíc losí manévr je v běžném provozu neproveditelný, protože vždy při vyhýbacím manévru dochází k sundání nohy z plynu, ne-li k brzdění". Tolik přibližný citát.Pochybuji, že by některý současný OFFroad zvládl losa, stejně tak vozy kategorie MPV nebo Scenic.... Psal jsi, že máš již 3. hondu, napiš jaké a něco zkušeností. Jinak sem za chvíli napíšu o jízdě s HRVčkem. Mrkněte taky do diskuse Honda Accord o řádek níž, psal jsem o novém accordu. -
« HR-V
Pro Kinga: text tykajici se problemu s Integrou Type-R je k nalezeni v diskuzni skupine OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ?? prispevek Re: VTi a myslim, ze je dokonce urceny Tobe. Chtel bych taky prispet k diskusi na tema HR-V. Je pravdou, ze je to exoticke auto a urcite si najde cestu k lidem, kteri se chteji odlisovat. Pozitivni, krome te vyjimecnosti, je dle meho nazoru 4WD a konecne volant, ktery nedela sportovnimu charakteru znacky Honda ostudu. Motor 1.6 bude tak-tak. Navic, jestli jste si vsimli tech prevodu (0.8+ petka a staly prevod 4.266), to bude na dalnici pekny "hucak" (ve smyslu ramusu) a spotreba bude jen stezi nizka (nejen diky zprevodovani, ale i odporu vzduchu). Diky prevodum je take maximalni rychlost pomerne dost nizka. Maximum u nas a vsude kolem (krome Nemecka) je sice 130, ale pokud vezmeme v uvahu moznost, ze teprve nad 160 jde o ridicak a preci jen kazdy jednou musi spechat, pak by bylo nutne jezdit s HR-V na totalni doraz. Nejvetsi problem vidim s "Losim testem". Zatim tuto informaci beru jako neoficialni, nebot nezname skutecne podminky testu, ale presto uz i z fyzikalni duvodu (vysoke teziste a kratky rozvor) HR-V nemuze unest pri takovych manevrech to co obycejny a o dost levnejsi Civic. Tazke v sume bych rekl to, co rikava Paral o muzich a jejich manzelkach: "vsichni muzi touzi po sportovnim aute a nakonec voli rodinny sedan". Asi bych take HR-V a jeho image vymenil za 1.6VTi 3D, ktery prijde temer na totez a ozelil bych jezdeni po polnich cestach (loni jsem byl na neasfaltove ceste jenom jednou asi 500m). Ivo P.S.: Jsem "Hondista", sam jezdim uz treti Hondou, takze urcite nejsme zaujaty proti... -
« HR-V
Tak CAFRA PORTE, mysle jsem, ze az prijdu do prace, bude tady uz vysvetleni, no tak, nenapinejte mne a napiste mi, co je to ten "MOBILNI POPELNIK", musi to byt asi opravdu neco vic, nez jen to, ze jde vyndat z auta, kdyz to pisou do vybavy ke klimosce a posilovaci :)))
Mozna je po vyndani z CHROMU a bude se s krasnym "H" logem vyjimat v kazdem obyvaku :)))
Nebo cert vi.....
Golden -
« Re: Spolehlivost nasi znacky
Díky za podporu. Němci prostě Hondě nehoví a nevěřil bych jim, ani kdyby psali, že má 4 kola. Podle průzkumů v USA byl (teď nevím jestli loni nebo předloni) accord na 8. místě a civic na 10. Co konkrétně bylo u Integry hodnoceno jako šunt? Motor, zpracování, podvozek, nebo celek? Jedna věc je jistá: Integra je sporťák. Čistý sporťák, dokonce čistší než všechny ferrari a porsche. Sportovní sedadla, motor vyhnaný téměř do absurdna, skoro žádné tlumiče ani pérování, všechno podřízené svému účelu, spíše bych řekl závodní vůz, upravený na silnici. Nikdo nemůže od ní očekávat odolnost accordu nebo civicu, obzvlášť při využívání jejího potenciálu. A v Německu si ji těžko koupí někdo na nákupy, že ano. Takže bych u takovéhoto automobilu byl velmi zdrženlivý v hodnocení "spolehlivosti". Možná pokud bys to upřesnil, eventuelně bys to mohl naskenovat, máš-li možnost. Svůj e-mail jsem tu psal, ale přesto: michal.fokt@post.cz. Trochu bys mohl přiblížit jejich hodnocení. Ale určitě bych ho nebral moc vážně. AMS také zdrblo HRV, včera jsem ho byl projet - a kecali. pak jsem přesedl na nového accorda - taky bomba. Zmíním se ale, až budu mít více času, stejně tak o mých zkušenostech se spolehlivostí..... Pallasi, upřímnou soustrast, ale určitě se nebudeme radovat. Je to docela pech. Ale snad si s tím někdo dokáže poradit. A pokud jsi to takhle koupil i s autem, tak bych řval na dealera a honil bych ho, ať si s tím poradí. Tohle si musí vyřešit. U nás HRV stojí 579 tis. včetně toho pěkného spoileru. A zatím bez reklamy. Ale takovýhle exot ani reklamu nepotřebuje. Nepřehlédneš ho. Mimochodem náš kolínský dealer už prodal 2 a má zálohu na 3. To jde - za měsíc prodeje. -
« Honda/Vozy v Japonsku
Tady jsem Vam vypsal modely, ktere se prodavaji pro Japonsko, nejsou to jen nejake jinak pojmenovane Accordy a Civicy.
Je to sila, kolik je druhu, ktere se nam "NA ZIVO" nepostesti videti. Do zavorek jsem napsal, co mi to pripomina typove :-)
Honda Capa(Kangoo)
Honda Domani(Accord)
Honda Horizon(Stara Odyssey, Acura SLX)
Honda Inspire(Legendo-Accord)
Honda Life(Seicento)
Honda Logo(Clio-Polo)
Honda Orthia (Civic Aerodeck/Avensis)
Honda Partner (Uzitkova verze CIVIC Aero.)
Honda S-MX (Tranzit, ale 1:3 :-)
Honda Saber (LegendoAccordoXedoso-moc fajn)
Honda StepWGN (Vito)
Honda Street (Dodavka ve stylu Mitsub.Daihats atd.)
Honda Torneo (Camry/Galant/Civic)
Honda Z (stara H.City v npovem kabate, libovost je 0.6l.v TURBU)
Jinak ten seznam a pbrazky jsou na :
[odkaz]
Co dalsiho me potesilo, je Accord Wagon ’99 !!!
Je tam obrazek v bile barve a moc mu to slusi.
Ten je na :
[odkaz]
Zdravim vsechny "H"
Golden -
pallas 08.05.99 20:54
« Ulahodím všetkým Honďákom...
Páni, a teraz sa budete radovať. Mám totiž problém s Xsarou. Sú na nej originálne elektróny, a až do zimy bolo všetko O.K. Potom som sa zľakol snehu, a chcel som prezuť na zimné Dunlopy. Nechcelo sa mi kupovať nové plechové disky, tak som to prezul na elektróny. No a po prezutí sa s tým nedalo jazdiť - vibrovalo celé auto. Tak som poslúchol radu mechanika, a kúpil plechové disky, že budem mať dve sady kolies. A mal som celú zimu pokoj
Lenže na jar to začalo: dal som na originálne elektróny obuť originálne letné Micheliny. A odvtedy to nikto nevie vyvážiť! Disky majú totiž iba štyri diery na skrutky, ale nemajú centrálnu dieru, na ktorú sa disk nasadzuje pri vyvažovaní. Je na to taký prípravok, ktorý sa nasadí do vyvažovačky namiesto toho tŕňa, ale asi s tým niktor nevie robiť ... Pýtal som sa v Micheline, čo s tým, a prečo mám také blbé disky. Oni mi síce povedali, že na Západe je taký trend, že disky sa už nevyvažujú ako u nás, lebo tá diera v strede disku je síce v strede otáčania, ale nie je istota, že koleso je upnuté presne kolmo k vyvažovačke, a preto sa potom nemusí dať zistiť hádzavosť. Preto sa vraj vyvažujú kolesá tak, ako by sa malo to moje, alebo priamo na aute (tým sa eliminuje napr. aj hádzavosť brzdového kotúča). Ale čo ja teraz s tým? Mám si dať vyvážiť kolesá v Rakúsku? -
« Spolehlivost nasi znacky
Panove (at trochu povzbudim Kinga v psani :-)a trochu osvezime temama). Jake mate zkusenosti se svyma Hondama z hlediska spolehlivosti. Co zlobi, co lze ocekavat a pri jakych najetych kilometrech. Videl jsem posledni tabulku spolehlivosti TUV a Civic byl na 13. miste a Accord jeste o kus dal (hur). Je to sice vysledek slusny, ale v USA si vedl ve statistikach Civic lepe. Dost mne deprimoval prispevek ve skupine Octavia 1.8T ..., kde je popisovana Integra jako docela sunt. Je jasne, ze ten motor je zkutecne "vyhnany" na mez fyzicke unosnosti, ale presto co se tam pise mne dost znervoznilo. Jezdite nekdo klasickym 1.6VTi nebo 1.8VTi. Jake jsou vase zkusenosti. -
« Re: HR-V
Kingu, ja som sa posledne 2 dni skutocne rozhodoval medzi Xsarou, Octaviou a Astrou.Na kazdej mi vsak " nieco" nedefinovatelne vadilo. Az som cestou od dealera Opla videl Civic a okamzite mi padla do oka. A bolo po rozhodovani. Je to blbe, ale to mas ako so satami alebo topankami. Na 5-tich vidis, su dobre, pohodlne ale neni to ono. Natrafis na dalsie, ktore Ti okamzite ulahodia a padnu do oka. A som absolutne spokojny. Jedina vec je tazsie zatvaranie dveri oproti Civicu 4D, ale dealer tvrdi, ze dovod je v hrubej gume okolo dveri u verzie 5D, kym u 4D je tam iba plast. Ze sa to po case usadi. -
« Re: HR-V
Pallasi, s tím těžištěm máš asi pravdu, ale s tím nic nenaděláme, prostě je to SUV (nebo off-road, nebo pa-off-road, to je fuk). Ale s tím nakládáním zavazadel - víš, jakým způsobem doporučují lékaři zdvihat předměty ze země, ne? S rovnými zády a pokrčenými koleny. Pak zvedneš cokoliv bez rizika zranění. A pak to položíš do kufru, třeba ve výšce pasu. A od tamtud to snadno vytáhneš a stejným způsobem položíš na zem. Ale tohle neuděláš, když musíš něco vylovit z hlubokého dna kufru a ještě přes hranu. Jak se tam postavíš tak, abys to zvedl z kufru jako se země? Nijak, ztratil bys rovnováhu a spadl do kufru. Proto musíš vyndavat s ohnutmi zády a narovnanými nohami = špatně. Ale nezdá se ti, že tady mluvíme o kravinách? Ty nevíš o čem máš psát? Máš před sebou auto - tak se dívej a piš - design (líbí, nelíbí, proč), interiér, provedení barvy, posaz,atd atd. To je takový problém? Honda Club by bez nás a bez hopa umřel, protože ti, co do něho dříve psali asi už umřeli, nebo se ptají na věci, na které jim hned tak někdo neodpoví (jako zkušenosti s SSS, nebo o motoru v CRX). Příspěvky k hondě všeobecně tady píšu už asi jenom já, už si připadám blbě a mám chuť s tím fláknout. Jestli jsou ostatní líní mlátit do kláves, tak já ale taky. kurs psaní na stroji nemám. Diskuse vypadá já - pallas - já - pallas - hop - já - pallas - stano - já - pallas - já - hop - já - pallas - .......... Co je s ostatními, Asi si nevšimli, že se objevilo něco, o čem by se dalo pokecat. Přišlo HRV, do evropy Logo (o něm se toho moc neví, Accord Coupé, Accord - o těch dvou se mluvilo alespoň trochu, přijde bombastická S 2000 - tak alespoň platonicky si pokecat, než se tu objeví, na podzim revoluční JVX, nový motor pro CRV a facelift, facelift civicu a legendu. O jaké automobilce se v současnosti dá mluvit víc? Honda má 50 let a chrlí novinky, našim lidem je to putna, nebo jsou všichni hondisté bez internetu. No, už tady nebudu brečet, je to marný. -
« Re: HR-V
to King: s tým kufrom som mal na mysli niečo iné. Podlaha v kufri vo výške pása = ťažisko auta vo výške pása. Potom sa nečudujem tomu losiemu testu...
A s tým nakladaním: tak či tak musíš zložiť tašky na zem, lebo najprv musíš kufor otvoriť. A asi je lepšie zdvíhať tašky do výšky kolien, než do výšky pása.








