HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« WWW
No, jeste me straste s tim, ze to bude osklive ! :)
No, snazim se, jako by slo....no o HONDY, takze to zas takovej problem nebude. Prej je to hezky, rikaly kolegove v praci. Tahle site bude zatim jen plna obrazku, duraz kladu na to, ze si bude moct konecne nekdo z jednoho serveru stahnout tu "JEHO" HONDU. Na zacatku budou hlavne vsechny modely u nas v prodeji, plus auta z Japanu, no a az se to trosku setridi, chci tam mit ke vsemu i ty starsi generace. Vzdyt starsi modelu PRELUDU, ACCORDU, CIVICA - no to je taky PARADA.
Asi od Vas pak budu trebovat spis nejakej ten textik. . . . . . :))
PAPA GOLDEN -
« Re: PRO NAS
Golden, veeeeelmi chvályhodné. Jen doufám, že ty stránky budou na alespoň trochu slušné úrovni. Taky jsem uvažoval o něčem takovém, ale neumím s html. Možná ale použiju pomocníka na mujwebu. Napiš mi na michal.fokt@post.cz, dobrovolně se hlásím ke spolupráci, máš-li zájem. Obrázků mám, že by ti z toho bylo blbě, ale na HDD. Ale snad by se s tím dalo také něco udělat. Určitě se ozvi. -
« Re: Zvuky zo zadnej časti (auta)
Jo, tak to znam. Mam presne tentyz Civic. Poprve jsem to hlasil u garancni prohlidky, ale pry je vse v poradku. Vzhledem k tomu, ze mam ted asi 35 tis. najeto bez problemu, rekl bych ze je to neduh, kteremu netreba venovat vetsi pozornosti. Mam taky dojem, ze ten zvuk muze byt zpusobem zadni deskou a ukotvenim reproduktoru. Okolni dutiny pak muzou pusobit jako skrin reproduktoru. -
« Zvuky zo zadnej časti (auta)
Mám Civic 4D 1.5iLS a asi po 8000 km mi začalo tak čudne čvirikať v zadu pri prechode nerovnosťami. Neviem presne zistiť o čo ide, ale zdá sa, že sú to buď tlmiče alebo závesy kolies. Nemáte s tým niekto nejaké skúsenosti ? Je to bežné alebo mám ísť radšej do servisu ? -
« Obrázok Xsary
Sorry, ale práve ten obrázok som sem neposielal ja, ale niekto pod mojim loginom. Ja som ho posielal iba do fóra Citroen.
To ospravedlnenie išlo už odo mňa, nechcel som reagovať na toho vtipálka, čo sa za mňa vydáva. BTW: samozrejme viem, že Honda nejazdí rallye, na www.rallye-live.com je zoznam štartujúcich. Asi vás chcel len niekto podpichnúť.
real Pallas -
« To Ivo
Jaký byl ten minulý civic, když si odmyslíš automat a CRX? To jsou totiž dvě autíčka, která se mi líbí a zajímám se o ně v případě, že nezdědím accorda, nebo bude už moc ojetý. Jízdní vlastnosi, pérování, podvozek, motor, spolehlivost? Se 185 ještě nejsi takový čahoun, já mám 182,6 a do civicu jsem zapadl jak do peřinky, jen nesnáším pákové štelování opěradla, není nad kolečko. Mě se poloha hledá velmi snadno. K obchodní politice: Z Japonců má honda jako jediná obstojnou image, (pak toyota a dlouho nic)kterou zohledňuje v cenách, jak jinak. Nepotřebuje se také podbízet dlouhou zárukou. Vzhledem ke svým kvalitám není jeho cena tak vysoká. Nemůžš ho srovnávat s 626 nebo primerou, spíš s avensisem. A oproti všem má nejvýkonnější motor. Ale neříkám, že by nemohl být levnější Já bych naopak řekl, že má dobrou politiku, takovou, která zvyšuje image.... Jinak mě se líbí také více japonský civic, ale jezdí jich hrozně málo..... Lidičky nevíte něco o novém civicu, kdy by se mohl objevit, jestli 2000 nebo 2001 a jak bude asi vypadat? -
« Re: HR-V
Pro Kinga: Jezdil jsem Hondou Civic minule generace s automatem a nejakou dobu take s CRX (pouze v USA, tady se ani nedovazela). Ted mam Civic 1.5i LS VTEC 4d (umyslne jsem sel na japonsky Civic z duvodu vyssi kvality i spolehlivosti, byt i vyssi ceny). Mam Hondy rad a povazuji ji za "svoji" znacku, presto mam nekolik vyhrad. Preci jen chybi vyssi kroutici moment, ktery clovek oceni na dlouhych cestach, kdy se moc nechce radit a pri popojizdeni v zacpach si clovek musi vice hlidat spojku a plyn (navic u Civicu spojka pekne kouse a dost nahore). Druha vec je uz vyse zmineny volat pouze s vyskovym nastaveni. Mam 185 cm a najit vhodnou pozici chvili trva. Manzelka ma smulu, tu za volant nepustim, protoze bych musel potom pracne hledat puvodni pozici za volant. Co mi vadi asi nejvice je spatna obchodni politika. Honda je jediny japonsky prodejce, ktery nedava zaruku na 3 roky (pouze na 2) a cenou nepatri k nejlevnejsim. Novy Accord mi pripada predrazeny. Nissan Primera pri stejne vybave a s dvoulitrovym motorem je k mani za 585 tis.! Chybi mi taky vybaveni palubnim pocitacem. Naopak skvele je rizeni Hondy a vysoky vykon motoru. Predjizdeni je zazitek, ktere zdviha adrenalin... -
« HR-V
To Ivo: Souhlasím s tebou, ale jen v něčem. Volant se opravdu povedl, dával bych ho i do civicu. Jediný pěkný volant má prelude a accord TypeR. Motor 1,6 úplně stačí, svezl jsem se s tím, tak o tom napíšu. taktéž to není "hučák", spotřeba asi pod 8,5 nepůjde. Maximálka v pohodě stačí, stejně to pojede alespoň 175-180, stejně tak jako jezdí moje felda 175, i když má psáno asi 160. Já bych asi taky sáhnul s těmi penězy po VTI 3d, ale jsou lidé kteří dají více na image, nebo žijí v horách, a nezávodí na dálnicích. A po zkušenostech s jízdou bych i já, příznivce rychlosti, byl na vážkách. Snaha odlišit se od okolí začíná být skoro existenční otázkou. A losí test? Dobře to říkalo public relations M-B při kauze A. "Když chcete, převrátíte cokoliv, navíc losí manévr je v běžném provozu neproveditelný, protože vždy při vyhýbacím manévru dochází k sundání nohy z plynu, ne-li k brzdění". Tolik přibližný citát.Pochybuji, že by některý současný OFFroad zvládl losa, stejně tak vozy kategorie MPV nebo Scenic.... Psal jsi, že máš již 3. hondu, napiš jaké a něco zkušeností. Jinak sem za chvíli napíšu o jízdě s HRVčkem. Mrkněte taky do diskuse Honda Accord o řádek níž, psal jsem o novém accordu. -
« HR-V
Pro Kinga: text tykajici se problemu s Integrou Type-R je k nalezeni v diskuzni skupine OCTAVIA 1,8 Turbo...máte ji taky ?? prispevek Re: VTi a myslim, ze je dokonce urceny Tobe. Chtel bych taky prispet k diskusi na tema HR-V. Je pravdou, ze je to exoticke auto a urcite si najde cestu k lidem, kteri se chteji odlisovat. Pozitivni, krome te vyjimecnosti, je dle meho nazoru 4WD a konecne volant, ktery nedela sportovnimu charakteru znacky Honda ostudu. Motor 1.6 bude tak-tak. Navic, jestli jste si vsimli tech prevodu (0.8+ petka a staly prevod 4.266), to bude na dalnici pekny "hucak" (ve smyslu ramusu) a spotreba bude jen stezi nizka (nejen diky zprevodovani, ale i odporu vzduchu). Diky prevodum je take maximalni rychlost pomerne dost nizka. Maximum u nas a vsude kolem (krome Nemecka) je sice 130, ale pokud vezmeme v uvahu moznost, ze teprve nad 160 jde o ridicak a preci jen kazdy jednou musi spechat, pak by bylo nutne jezdit s HR-V na totalni doraz. Nejvetsi problem vidim s "Losim testem". Zatim tuto informaci beru jako neoficialni, nebot nezname skutecne podminky testu, ale presto uz i z fyzikalni duvodu (vysoke teziste a kratky rozvor) HR-V nemuze unest pri takovych manevrech to co obycejny a o dost levnejsi Civic. Tazke v sume bych rekl to, co rikava Paral o muzich a jejich manzelkach: "vsichni muzi touzi po sportovnim aute a nakonec voli rodinny sedan". Asi bych take HR-V a jeho image vymenil za 1.6VTi 3D, ktery prijde temer na totez a ozelil bych jezdeni po polnich cestach (loni jsem byl na neasfaltove ceste jenom jednou asi 500m). Ivo P.S.: Jsem "Hondista", sam jezdim uz treti Hondou, takze urcite nejsme zaujaty proti... -
« HR-V
Tak CAFRA PORTE, mysle jsem, ze az prijdu do prace, bude tady uz vysvetleni, no tak, nenapinejte mne a napiste mi, co je to ten "MOBILNI POPELNIK", musi to byt asi opravdu neco vic, nez jen to, ze jde vyndat z auta, kdyz to pisou do vybavy ke klimosce a posilovaci :)))
Mozna je po vyndani z CHROMU a bude se s krasnym "H" logem vyjimat v kazdem obyvaku :)))
Nebo cert vi.....
Golden -
« Re: Spolehlivost nasi znacky
Díky za podporu. Němci prostě Hondě nehoví a nevěřil bych jim, ani kdyby psali, že má 4 kola. Podle průzkumů v USA byl (teď nevím jestli loni nebo předloni) accord na 8. místě a civic na 10. Co konkrétně bylo u Integry hodnoceno jako šunt? Motor, zpracování, podvozek, nebo celek? Jedna věc je jistá: Integra je sporťák. Čistý sporťák, dokonce čistší než všechny ferrari a porsche. Sportovní sedadla, motor vyhnaný téměř do absurdna, skoro žádné tlumiče ani pérování, všechno podřízené svému účelu, spíše bych řekl závodní vůz, upravený na silnici. Nikdo nemůže od ní očekávat odolnost accordu nebo civicu, obzvlášť při využívání jejího potenciálu. A v Německu si ji těžko koupí někdo na nákupy, že ano. Takže bych u takovéhoto automobilu byl velmi zdrženlivý v hodnocení "spolehlivosti". Možná pokud bys to upřesnil, eventuelně bys to mohl naskenovat, máš-li možnost. Svůj e-mail jsem tu psal, ale přesto: michal.fokt@post.cz. Trochu bys mohl přiblížit jejich hodnocení. Ale určitě bych ho nebral moc vážně. AMS také zdrblo HRV, včera jsem ho byl projet - a kecali. pak jsem přesedl na nového accorda - taky bomba. Zmíním se ale, až budu mít více času, stejně tak o mých zkušenostech se spolehlivostí..... Pallasi, upřímnou soustrast, ale určitě se nebudeme radovat. Je to docela pech. Ale snad si s tím někdo dokáže poradit. A pokud jsi to takhle koupil i s autem, tak bych řval na dealera a honil bych ho, ať si s tím poradí. Tohle si musí vyřešit. U nás HRV stojí 579 tis. včetně toho pěkného spoileru. A zatím bez reklamy. Ale takovýhle exot ani reklamu nepotřebuje. Nepřehlédneš ho. Mimochodem náš kolínský dealer už prodal 2 a má zálohu na 3. To jde - za měsíc prodeje.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







