HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  10:36

    « Re: Type-S

    Obavam se, ze se tahle rada nabizi jenom v Nemecku. Nikde jinde jsem ji nevidel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  10:35

    « Taky jsem vyzkousel HR-V

    Pozitivni dojmy: pekny vyhled, pekny vnitrek, velmi prijemne razeni (kratke a presne drahy, perfektni spojka - na rozdil od meho Civica, ktery previt dost kouse a jeste nahore), zivy motor.
    Negativa: predni sedadlo bez pameti (takova blbost, ale musi to byt nervy pokazde upravovat sedadlo), spatne se vystupuje (dnes prsi a kalhoty mam od prahu pekne mokre) a pri vsi nejlepsi vuli se to neda zvladnout bez problemu, hodne hodne malo mista v zadu (jednoznacne auto pro dva)
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.99  10:25

    « Type-S

    "R" zname asi vsichni, ale na www.honda.de jsem si vsimnul, ze maji tri auta Prelude, Civic 3D a Civic Coupe oznaceni TYPE-S, maji pekne elektrony, a vsichni tri jsou stribrni. Vite nekdo o tomhle vic ? Jestli to je jen nejaka akce v Nemecku, jako tady byl ten Civic "DEVIL" ?
    Golden
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  12:28

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    King, musím sa služobne vzdialiť, napíšem neskôr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  11:22

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Nevím co má HRB, ale DeDion je skutečně pevná náprava a klidně můľe být uchycená pěti prvky - dvojicí podélných ramen na kaľdé straně a panhardskou tyčí. I kdyľ to je pět prvků tak se to nedá srovnávat s pětiprvkovým zavěąením u větąiny nových osobních aut, tam je pět prvků na KA®DÉ straně. Jinak o počet prvků samozřejmě nejde. Jde o to, jak je daná konstrukce naladěná a jak odpovídá poľadavkům provozu toho auta. Co se týče té panhardské tyče, tak je to u aut s pevnou nápravou poměrně standardní řeąení. Ta tyč musí být co nejvíc vodorovně, jinak se projevuje "odskakování" v zatáčkách na hrbech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  11:08

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    No jistě, to se ale bavíme o pár cm, to zase takový rozdíl nebude. A co to Jimmy?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  10:58

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    King, s tým nájazdovým uhlom som to myslel asi tak, že ak tam dáš kryt (býva väčšinou z trubiek, plech by nevyzeral moc pekne), musí byť predsa trochu odsadený od toho výčnelku, aspoň pár centimetrov, ináč by pri náraze viacej uškodil, ako pomohol. Ani predné rámy sa predsa neopierajú priamo o plech. No a tých pár centimetrov musí ubrať niečo aj z nájazdového uhla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  09:32

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Jsem blb.- ta lyžina je běžný plech (asi), jak by mohla snížit nájezdový úhel, když kopíruje spodek vozu, jen zvolňuje ten hrb, vytvořený původním ochranným prvkem?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  09:28

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Skutečně nevím, co znamená DeDion, ale v oficiálních materiálech je uváděno nezávislé pětiprvkové zavěšení, taktéž v české odborné motor. tlači. Pokud si koupíš za cca 600 000 HRV, tak si můžeš ještě pár peněz přidat na plastové rozšíření blatníků. Ale já bych tam dal širší kola, takže by mi to bylo stejně k ničemu.... Pallasi, jsi tady jediný, kdo může porovnat HRV s zatím jeho jediným konkurentem - Jimmy. Napiš o tom pár slov. z A zapomněl jsi mi vysvětlit, proč by měl můj otec pracovat u hondy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  19:49

    « tema in memoriam

    Vratil jsem Civicy, jak sí asi povedou? Tema je : A co .....
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 17.05.99  19:41

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    King, nezdá sa mi to s tou zadnou nápravou. Našiel som na stránke Honda.de takýto popis: Die Mac-Pherson-Federbeine vorn und 5-Punkt-De-Dion-Hinterachse mit Panhard-Lenker werden Sie zugleich begeistern und beruhigen - genau wie Handling und Fahreigenschaften des HR-V.

    Tak teraz neviem, či tá náprava De-Dion nie je náhodou pevná, vcelku s diferenciálom?
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 17.05.99  19:32

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    King, to s tým špinením so myslel trochu inak. Jazdil som so Suzuki Jimny a Grand Vitarou po tých istých cestách, a tie nezostali také špinavé. Nemal som na mysli rýchly prejazd kalužami, ale to, že napr. keď vytočíš volant dolava a pridáš, t.j. keď koleso prehrabuje, odletuje blato z obvodu pravého predného kolesa odstredivou silou priamo na čelné sklo, alebo na bočné sklá na dverách až do výšky strechy. Asi by to chcelo rozšíriť blatníky, alebo prahy, alebo keby tam bol nejaký prelis ... S tým ochranným krytom: podla mňa tam zavadzia, a keď bude na ňom ešte lyžina, tak bude zavadzať ešte viac - zmenší totiž predný nájazdový uhol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  14:43

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    A´propos, citát z AMS 5/99: "Podvozek nové Hondy HR-V se samonosnou ocelovou karoserií je předurčený především pro jízdu po silnici či zpevněných cestách. Nezávislé zavěšení kol vpředu se vzpěrami McPherson a vzadu s pětiprvkovým závěsem poskytuje VELMI DOBRÉ JÍZDNÍ VLASTNOSTI a ve spojení s tužším, ale dostatečně komfortním pérováním i AŽ PŘEKVAPIVOU STABILITU V ZATÁČKÁCH(!!!) Přesné řízení zase poskytuje potřebnou jistotu za velmi vhodně tvarovaným tříramenným sportovním volantem." Podotýkám, že jsem neopisoval!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  14:34

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    HRV má pětiprvkové zavěšení s panhardskou tyčí. Já si odskakování nevšiml, sice dochází k určitému pocitu "odskočení" v zatáčce, ale v reálu k němu nedojde, kola jsou stále na vozovce. Pohupování (nebo odskakování, jak je libo) je dané tvrdým podvozkem. Měkčí pérování by způsobilo rapidní zhoršení stability v zatáčkách. Samozřejmě nemůžeme posuzovat auto po jedné zkušenosti, ale myslím, že se na silnici chová jako klasický představitel kategorie malých vozů, nijak handicapovaný vyšším těžištěm. To, co vyčnívá pod nárazníkem je ochranný kryt. vypadá sice zvláštně, ale je tam. Na přání si ho můžeš doplnit ještě klasickou "lyžinou", která navazuje plynule na nárazník. Chybějící aretace sedadla spolujezdce opravdu chybí. Nevím, proč bylo tak těžké tam takovou kravinku dodat. pallasi, tobě už se stalo, že když zajedeš do kaluže na polní cestě vyšší rychlostí, nebo pomalu do hluboké, že se ti neohodilo čelní sklo? možná se ti neohodí u LandCruiseru nebo u Patrolu, ale Hrv je úplně něco jiného..... Ohledně popelníku: Je to umělohmotná dóza (bohužel žádný chrom do obýváku) s průměrem plechovky 0,33, který lze libovolně přenášet a vkládat do všech otvorů na nápoje ve voze, nebo (v mém případě) vyhodit v garáži a do všech 5ti otvorů nastrkat Pepsi. Super nápad, k čemu je popelník v nekuřáckém autě?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  14:04

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    King, nepozeral som auto zospodu, lebo najprv som na to zabudol a potom už bolo celé od blata. Myslím si, že vzadu je PEVNÁ NÁPRAVA, čo by vysvetlovalo to, že auto v zákrutách odskakuje. Už okolo 100 km/h stačí trocha pomykať volantom, a prídeš na to, čo mám na mysli.

    Vadí mi ešte, že vpredu je medzi kolesami, alebo ešte pred nimi, nejaká vystupujúca časť - asi motor, alebo chladič? Neviem, ako by to dopadlo, keby si potreboval prejsť nejaký rigol, asi by si tým zavadil o zem. To by podla mňa nemalo byť na aute, ktoré sa tvári ako Offroad. Na sedačkách chýba aretácia spolujazdcovej sedačky, keď niekto nastúpi dozadu, musíš znova nastaviť sedačku - posun aj sklon operadla. Na vodičovej strane sa sklápa iba operadlo, tadial sa nastupuje velmi nepohodlne.

    A ešte jedna vec: strašne sa špiní. Jazdil som po polnej ceste, kde boli samé kaluže a blato, a auto si špiní vlastné čelné sklo ?! Navyše mi chýbali nejaké lišty na boku auta, ktoré by zabránili tomu, že sa auto samo zahádže blatom, a to tak dokonale, že keď potom otvoríš dvere, tak si pri vystupovaní na 100% zašpiníš nohavice na lýtkach, ako sa to stalo aj mne. Nepríjemné na tom je, že aj keď prejdeš cez umývaciu linku, musíš potom prahy dverí čistiť ešte ručne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  12:13

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Sorry, já se odbouchl. Tak to ti asi nebude HRV tak ukradené, jak se na něho tváříš, když ses jel projet.Tak já taky jel s HRV. Ale zkusím to trochu rozepsat. Sice jen po silnici, ne v terénu, ale silnice byla nekvalitní a samá zatáčka. O interiéru jsem tuším již psal, takže k jízdě: Krátká jednička, na svou hmotnost a motor dynamika dostatečná, asi při 4500ot chytá motor druhý dech a pak je dynamika na 1,6 více než dobrá.(trochu se s pallasem lišíme). Podvozek je tvrdší i na obyčejné auto, na offroad velmi tvrdý, takže je stabilita v zatáčkách dobrá i ve vyšších rychlostech. Směrová stabilita je pochopitelně menší, než u auta nižší střední nebo střední třídy. Nejlépe se motor cítí ve vyšších otáčkách (souhlas s pallasem, ale mě to na rozdíl od něho nevadí, spíše si medím), ostatně jako každá honda. Perfektní dílenské zpracování, nikde nic nedrnčelo ani nevrzalo, znovu podotýkám, že silnice byla velmi nekvalitní. Také bych nesouhlasil s pallasem ohledně rychlosti. 145km/h naprosto v pohodě, za lehce zvýšené hladiny hluku od motoru, ale na snesitelné úrovni, aerodynamický hluk minimální. Sedadla mají velice dobré boční vedení, jsou tvrdší a záda by určitě nebolela ani po delší cestě. Pallas má pravdu, neškodila by delší pětka. Opravdu JOY MACHINE. Podle mého názoru by bohatě dostačovalo mladé rodině i se dvěma dětmi cca do 15 let. Jiné auto by ani být nemuselo, ale nevadilo by, že? Také nemám 600 tis., ale líbí se mi. Pallasi, co ty na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  12:06

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    No a koho teda máš u kolínskeho dealera???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  11:45

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Pallasi, proč si myslíš, že pracuje můj otec u dealera Hondy? Tak abych tě uklidnil: Můj otec má s dealery Hondy společného asi tolik jako ty s kvantovou fyzikou. Nepotřebuji protekci proto, abych se mohl seznámit s novinkami své oblíbené značky. Proč tě to tak překvapuje? Citroen není tak vstřícný? A kupodivu ani nejsem placený za to, že tu dělám hondě reklamu - na to jsi se taky zapomněl také zeptat. Proboha, co tebe občas napadá....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.99  17:22

    « Re: Jazdil som s HR-V !!!

    Myslim, ze to potvrzuje me predpoklady (viz jeden z mych prispevku). Fyzika se neda osidit.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 15.05.99  22:21

    « Re: Otázka pre Kinga

    Aha, už viem, asi v Kolíne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…