HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: !!!HR-V - LOSÍ TEST ....
Ne, napsal jsem to asi blbě, je to: 6m nájezd, 13,5m na vybošení o 3 m vlevo, 11m rovně ve vedlejším pruhu, 13,5m na návrat zpět a dalších minimálně 6m jízdy v původním pruhu. Při testech na auto roku se začíná, myslím, s rychlostí 50 km/h a zrychluje se .... -
« !!!HR-V - LOSÍ TEST NA DRUHÝ POKUS NA VÝBORNOU!!!!!
HISTORIE S A-KLASSE SE OPAKUJE : HRV PO UPRAVACH ZVLADLA LOSI TEST!!! POTE, CO AMS PREVRATILO HONDICKU NA BOK PRI LOSOVI, NA NĚM ZAPRACOVALI : SIRSI 16 PALC.KOLA (205/60 MÍSTO 195/70), 15 PALCOVA SE STAHNOU KOMPLETNE Z NABIDKY, ALESPON V SRN. DALE SILNEJSI STABILIZATOR (+1,2MM),SNIZENI KASTLE O 1,5 CM, A JESTE NECO, CO JSEM NEPRELOZIL (0,8 MM DUENNERER HINTERACHSSTABILISATOR, 20 MM HOEHERE STOSSDAEMPFER-ANSCHLAGGUMMISS FUER GERINGERE SEITENEIGUNG, STRAEFERE BUCHSEN ZUR AUFNAHME DES HINTEREN PANHARD STABS. JESTI NEKDO VITE, PLEASE PRELOZIT. TAKZE NÁM SPADL KAMEN ZE SRDCE, TED UZ NAS MUZE TRAPIT JEN OPERADLO SEDACKY BEZ PAMETI. STEZUJETE SI TADY NA MÁLO MÍSTA VZADU: PODLE MÉHO TAM JE MÍSTO JAKO V OCTAVII - ČESKÉM RODINNEM HITU - NEBO SE VÁM TO ZDÁ MENŠÍ? MĚ TEDA NE. -
« Re: Taky jsem vyzkousel HR-V
Tak a ja ted o vikendu konecne taky. Opravdu mne bavi, ta modra v interieru . . . . fakt to lahodi memu oku. A co se tyce sedacek a jejich popojizdeni, je to problem, pokud na sedacce nesedite, jde to dost ztuha. Nevim, zda-li je to "moc nove", nebo to takhle ztuha pujde porad. Jinak, pohudka. A konecne vim, co je to ten " mobilni popelnik ".
Cau Vsichni -
« Taky jsem vyzkousel HR-V
Pozitivni dojmy: pekny vyhled, pekny vnitrek, velmi prijemne razeni (kratke a presne drahy, perfektni spojka - na rozdil od meho Civica, ktery previt dost kouse a jeste nahore), zivy motor.
Negativa: predni sedadlo bez pameti (takova blbost, ale musi to byt nervy pokazde upravovat sedadlo), spatne se vystupuje (dnes prsi a kalhoty mam od prahu pekne mokre) a pri vsi nejlepsi vuli se to neda zvladnout bez problemu, hodne hodne malo mista v zadu (jednoznacne auto pro dva) -
« Type-S
"R" zname asi vsichni, ale na www.honda.de jsem si vsimnul, ze maji tri auta Prelude, Civic 3D a Civic Coupe oznaceni TYPE-S, maji pekne elektrony, a vsichni tri jsou stribrni. Vite nekdo o tomhle vic ? Jestli to je jen nejaka akce v Nemecku, jako tady byl ten Civic "DEVIL" ?
Golden -
« Re: Jazdil som s HR-V !!!
Nevím co má HRB, ale DeDion je skutečně pevná náprava a klidně můľe být uchycená pěti prvky - dvojicí podélných ramen na kaľdé straně a panhardskou tyčí. I kdyľ to je pět prvků tak se to nedá srovnávat s pětiprvkovým zavěąením u větąiny nových osobních aut, tam je pět prvků na KA®DÉ straně. Jinak o počet prvků samozřejmě nejde. Jde o to, jak je daná konstrukce naladěná a jak odpovídá poľadavkům provozu toho auta. Co se týče té panhardské tyče, tak je to u aut s pevnou nápravou poměrně standardní řeąení. Ta tyč musí být co nejvíc vodorovně, jinak se projevuje "odskakování" v zatáčkách na hrbech. -
« Re: Jazdil som s HR-V !!!
King, s tým nájazdovým uhlom som to myslel asi tak, že ak tam dáš kryt (býva väčšinou z trubiek, plech by nevyzeral moc pekne), musí byť predsa trochu odsadený od toho výčnelku, aspoň pár centimetrov, ináč by pri náraze viacej uškodil, ako pomohol. Ani predné rámy sa predsa neopierajú priamo o plech. No a tých pár centimetrov musí ubrať niečo aj z nájazdového uhla. -
« Re: Jazdil som s HR-V !!!
Skutečně nevím, co znamená DeDion, ale v oficiálních materiálech je uváděno nezávislé pětiprvkové zavěšení, taktéž v české odborné motor. tlači. Pokud si koupíš za cca 600 000 HRV, tak si můžeš ještě pár peněz přidat na plastové rozšíření blatníků. Ale já bych tam dal širší kola, takže by mi to bylo stejně k ničemu.... Pallasi, jsi tady jediný, kdo může porovnat HRV s zatím jeho jediným konkurentem - Jimmy. Napiš o tom pár slov. z A zapomněl jsi mi vysvětlit, proč by měl můj otec pracovat u hondy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







