HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Zkusenost se civic type r
Vážení, mám za sebou hodinku ježdění s Type-Rem a nádhera ... :-) ...
Řídil jsem to asi 45 minut a chvíli trvalo, že jsem si zvyknul (mám Pažouta 406ku :-), ale nádhera ... motor táhne, pořád to tam tlačí i když člověk jede 190, sedí jako přibitý, brzdí jak blázen .. ultra citlivý řízení, lehounkej plyn, neustále to hrabe ...
Je fakt, že cena je poměrně vysoká i v základu, navíc když tam člověk narve něco navíc, jde to geometricky nahoru, ale to auto mě uchvátilo ..
Přesně poslouchá, jde za plynem a má radost z vysokých obrátek. Zvuk přes 6 tisíc je něco neuvěřitelnýho, okolí se otáčí a pilka tam tlačí rychlost ja vzteklá.
Nádhera - jsem unešen ...
Akceleraci jsem taky nevyzkoušel, protože jsem to neměl v ruce a navíc byla posmrkaná silnice (Rudná u Prahy) a pořád to hrabalo :-) ..
Každopádně - vivat Civic Type-R :-) -
« Re: Civiv Type-R v CR
No cena to je velke dilema honda stanovila cenu na 809 000 ale pozor bez klimatizace ta stoji 71000.- to je hruuuuuza a je manualni mlhova svetla stoji od 16 do 20 s praci takze ve finale jste na 900 to je dost ale zato co nabizi je to opravnene kdyz srovnate parametrys konkurenci tak nema konkurenci a urcite se dohodnete na nejake slevicce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








1. Motor 1.4 - jednoznacne Civic, netreba komentovat
2. Priestor - vnutorna sirka zhruba nastejno,
vyska P307 o par cm viac - co povazujem za nepodstatne, vzadu na nohy pri mojom nastaveni sedadla vodica v P307 25 cm, v Civicu 32 cm !
Vysledok jasne lepsi pre Civic
3. Kufor - P307 v oficialnych materialoch zahadnym sposobom uvadza 420 litrov, co je uplna blbost, realne je zrejme to, co pisu v testoch - 340 litrov. Premeral som si to s metrom. P307 ma sirku kufra 103 cm, hlbku dole 80 cm, hore 60 cm,
vysku 50 cm. Civic 5D ma sirku 103 cm, hlbku dole 82 cm, hore 60 cm, vysku 47 cm. P307 ma vsak vysoko podbehy, kdezto civic len do pol kufra, takze v hornej casti sa este nejaky ten liter najde. Pri sklopenych sedackach hlbka kufra po predne sedadlo v P307 165 cm, v Civicu 170 cm. Zaver - kufor Civica je lepsi.
4. Vybava zakladnej verzie. - Civic + bocne airbagy, radio
P307 + dialkove ovl. centr.zam.
5. Interier, Exterier - P307 je zvonka krasna, avsak cakal som viac od interieru. Zakladna verzia XR ma tuctove latkove potahy, palubka nic moc a pri pozornom prezerani vidno nekvalitu - nezalicovane, kyvajuce sa atd. Civic je zvonku vcelku OK, interier zial fadny a na rozdiel od P307 sa neda vylepsit ani vybavou LS a pod. Jedine dolepovanim drevenych alebo hlinikovych dekorov a podobnymi blbinami. Celkovo vsak porovnanie interierov zakladnych verzii vychadza nerozhodne.
6. Cena - vzhladom na rozdiely vybavy a kvality motora rovnaka. (btw v Honde mi ponukaju zlavu na model 2001 cca 30 tis.Sk)
7. Ine - zaruka P307 1 rok, Civic 3 roky !
Podvozok sa zvonka posudit neda, no verim ze Civic je lepsi. Pre mna zaujimave je este to, ze dealera Hondy mam 100 m od domu (Peug. 1,5 km, takze dalo by sa aj pesi chodit pre pravidelne stojace auto v servise...)
Tak, dakujem kazdemu, kto toto vydrzal precitat a opakujem ze by som bol vdacny za prakticke skusenosti (napr. od michal(a)x) majitelov vozu 1.4 5D !