HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

• 00 Reagovat !

foto

13.07.01  07:18

« Bez nadpisu

No dostal jsem instrukce jak ten airbag bezpecne demontovat primo v HONDE (zapomel jsem vam rict ze jsem servisni technik vypocetni techniky v nasi HONDE :)), ale jak plati oni me tak ja jim (potvory :))), tak si to radsi udelam sam. Pro bezpecne zachazeni se SRS, staci odpojit baterku, pak to nemoze vyletet. Vzhledem k tomu ze sem si na predchozim drakousovi delal vse sam, tak me novejsi rocnik nemuze odradit (jedine az kdyz dostanu pres tu drzku:).
    To:PD Tento kousek ma nalitano 85.000 km, tak ze mu budu v podstate teprve vysvetlovat jak se jezdi rychle :))
    Jo a mimochodem perlicka, co se tyce kvality zpracovani automobilu: vcera za mnou prisel kamos co si koupil MB VITO (1997), udajne mu nejde leve svetlo(tlumene) a uz menil 5 zarovek. po pul hodine mereni sem zjistil ze na spojovaci kostce uvnitr svetla jsou prohozeny dva kabely. byly to predni svetlo do mlhy, ktere ve vybave nema a tlumene svetlo. Zaver zni : ctyry roky predchozimu majiteli nevadilo, ze uz na vystupni kontrole v MB nezjistli nefunkcnost svetla z duvodu prohozeni dvou kabelu. Nechapu to, jak ten blboun jezdil ?????
  • « 00 Reagovat !

foto

12.07.01  14:58

« Re: Druhy Heeeeeeeeelp

2wolfi:to jsem chtel vedet ja, jak slape VTIcko s takovou kilometrazi,kdysi tady nekdo popisoval Acco jak je naprosto v pohode s 200,000km ale Civi to zatim nevim. kolik ma nalitano to tvoje nove 5D?
  • « 00 Reagovat !

foto

12.07.01  13:05

Ja mam podobny postoj jako Ivo, nez na to prijdu, jak to provest, neco znicim. Pak uz sice vim, jak na to, ale pokud to neni hobby, tak na to prdim. Jinak s zadnou kontrolkou jsem v zivote nemel problem.
  • « 00 Reagovat !

foto

12.07.01  12:16