HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Prodejnost
2King: myslis, ze tady nikdo tyto studie nedela? Ja vim nejmin o dvou :-) Stoji to sice hodne penez, ale nemusis zkoumat trh metodou zkusime a uvidime. Tahle metoda je jeste mnohem drazsi, ackoliv se ti v balance sheetu v nakadovych polozkach neobjevi. Jina vec je, kolik ma HCR manevrovaciho prostoru a kolik toho ma nalajnovano z UK. -
« Re: Honda # 1!!!
To revi:Mozna podle Tebe je Honda nejlepsi v kvalite, ne podle odborniku, ja teda zatim Hondu mam Accord EX V6 coupe, rok a pul stara.Kdyz ale z druhe strany porovnas cenu Hondy a Lexusu tak z toho vyjde samozrejme vitezne Honda, ale jenom pri porovnani ceny, kvalitou urcite ne. -
« Re: Honda # 1!!!
Podle me je Honda ve Qualite nejlepsi Japonec. Co se tyce koroze, tak dnes vyrobene vozy vsech znacek prakticky nerezavi. Vsichni vyrobci maji v tomto smeru vysoke niveau. Toyota ma pri vyrobe dilu ve srovnani s Honda i neco vetsi tolerance. I proto jsou levnejsi - ale zato se stava, ze za par let je slyset klapani plastiku. -
« 307 vs Civic
2 Peugeot 307 - pokud bych mel srovnat 5d a 307, tak vicemene souhlasim s tim, co tu bylo napsano - lepsi vybava za mene penez, silnejsi motor, mensi spotreba, presnejsi razeni, vice mista v interieru. Vyhody 307 jsou : silnejsi venec volantu, hezci interier, vetsi kufr. To je fse. Nesouhlasil bych s tim, ze se 307 lepe ridi. Pusobi robustnejsim dojmem, skoro jako MPV, reakce na pohyby volantem neni zdaleka tak dobra jako u civi, ani ucinek brzd, prestoze ma 307 BAS (brzdovy asistent, ktery zvysi brzdny efekt pri prudkem seslapnuti pedalu). Jedine, co je pocitove u 5d horsi, jsou vetsi naklony v zatackach. Civi se ovsem nakloni a pak drzi, kdezto 307 se v zatacce nahle zlomi a uz uz se chysta k nedotacivemu smyku, zatimco predni naprava civi je naprosto v pohode a naopak ma i pres nalehnuti na vnejsi predni kolo spis zadni tendenci k pretoceni, ktere se ovsem naznaci, ovsem stale ne a ne prijit. Jestli se vam povede 5d v zatacce pretocit, tak se ozvete. Dost si o to koleduje, jak je najednou lehka ale nakonec nepusti (chtelo by to pritvrdit podvozek, stream je lepsi ,ale jeste to neni uplne to, co bych chtel) - staci lehce pridat plyn a je to pryc. 307 je dost nedotacive - a zkuste ho z toho dostat - zadny med. Jo - jeste na jedno pozitivum jsem si u 307 vzpomel - diky tuzsimu posilovaci se zda byt lepsi pocit z rizeni, ale zdani klame. Zprvu jsem si na ucinny posilovac 5d (a 4d a coupe a streamu :-) nemohl zvyknout, ale nakonec jsem zjistil, ze je to super, protoze auto udela presne to, co volant - i sebemensi pohyb. No, nesmi se s volantem moc michat :-). Co do presnosti reakce se rada civic muze rovnat sportovnim vozum, ty ale maji tuzsi nastaveni posilovace. Ale jakmile ma obycejny hatch nizsi stredni tridy tuzsi rizeni, je to vzdy na ukor presnosti. U me do ve srovnani s 307 civi vyhral na cele care. Ostatne - me 307 nejak vubec nesedla. To uz se mi skoro vic libila Suzuki Liana (tam to ovsem bylo dano tim, ze jsem od takove znacky tak dobre auto necekal). Fakt se tesim na 3d, ktere y melo byt tvrdsi. A co teprve Type R :-) -
« Re: Honda # 1!!!
Do jiste miry ma toto opodstatneni v hosp. rustu USA a s tim souvisejici poptavce po autech. Ale plati, ze naklady na udrzeni stavajicich klientu jsou tretinove oproti ziskavani novych. A stejne se mi zda toto kratkozrake, nechat Evropu Evropou. Vzdyt je to trh jako prase. Sice s pozadavky rozmanitejsimi podle zemi, ale stejne. Je to smutne, vsude sama stara Honda a nove nikde. Asi to souvisi s omezenim investic, po kterych Honda sahla, jejichz vysledkem bylo mimo jine omezeni ucasti v F1 pouze na motory a participaci na podvozku.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







