HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Odkdy je Octavie hatchback nizsi stredni tridy?
V TT jsem nejle, jel jsem v Lagune a videl ji pri losim testu, nepodarilo se jim ji rozhodit! Podle meho se Civic radi mezi rodinne vozy, tudiz by clovek pocital s tim, ze mu to nevytrese dusi! Je jasne, ze nekdo ma radeji tvrdsi podvozek, ktery sice drzi lip, ale v aute je pak nan asich silnicich dost vyklepanej. Jinak jestli ma Laguna spatne jizdni vlastnosti, tak to by pak US auta musela mit ESP v zakladu a jeste omezovac! Spis si myslim,ze Honda nedodava ESP proto, protoze je to dost draha zalezitost a zvedla by se tim cena auta! Je jasne, ze to bude muset jednou zavest, ale dokud je jen mala konkurence, tak nepotrebuje cpat penize do nove techniky! Japonci skoro vubec nepouzivaji ESP(Mazda, Toyota atd)! Myslim si, ze kdyby zacali pouzivat tolik elektroniky, jako se pouziva v evropskych autech, ze by meli v evrope vetsi prodejnost, zas by se jim diky te elektronice mohla snizit spolehlivost! To je otazka! -
« Re: Odkdy je Octavie hatchback nizsi stredni tridy?
U vas na Slovensku? Tak u nas patri do stredni, spolu s passatem, toledem, ap.. pro tvou informaci trochu teorie, obvykle na zapad o vasich (a nasich :-) hranic. Jednotlive tridy jsou podle metodiky obvykle na zapade limitovany VNEJSIMI ROZMERY. To, ze Octavii postavili na kratkem rozvoru golfu je problem skodovky, ale ne zatrideni (mimochodem ten rozvor je slaby i na nizsi stredni tridu - nechtel bys tedy dat octavii radeji mezi male vozy?). A jak je to s dalsimi sedany tehle tridy? To uz zalezi na metodice toho ktereho vyrobce, ale da se rict, ze kvuli poradku se ma vec nasledovne: Octavia je samostatny model, ktery je dost dlouhy, takze se stredni trida. Totez plati o Toledu, ktere vzniklo taky jako samostatny model. Jine je to ale treba u Nissanu Almera Sedan, nebo mazdy 323. Ty vznikly jako hatchbacky nizsi stredni tridy, takze i jejich sedan verze v ni zustanou. Potiz je s auty jako civic sedan nebo VW bora. Ty nejsou ani samostatne modely, ale ani vzhledove z hatchu nevychazeji (navic treba civi sedan byl vubec prvnim civi cele nove rady. Tady jasne vidis, ze roztrideni je jedna vec, ale konkurenti druha. protoze takova almera je v realu konkurentem toleda, atd atd. Bohuzel ale jednotna metodika posuzovani neexistuje, tak se muzes setkat i s uplne jinym delenim. Tohle ma ale nejvetsi logiku a je nejjednodussi. taky by slo pocitat koeficienty - nejvetsi vykon, velikost kufru, mnozstvi vybavy ap., ale to by nikdo nedelal. Civi sedan treba v Evrope konci motoricky na 81 kW, Bora ale na 150. Tak se to proste delat neda. -
« Re: civic
Par perlicek z testu:
"tvrdsi podvozek" - nez co? detsky kocarek? Mekky podvozek je jedna z veci, kterou u civi nemusim, ale dobre to tlumi diry (nevim, co to mel pan Bucek za verzi (nezkousel uz Type R?)
"úsporný a rychlý motor X dava modelu mezi jinymi vozy jen prumerne zrychleni" - to je zmatek :)
"interier je pojaponsku sedivy" - ja si furt myslel, ze je uplne cerny. Asi pujdu navstivit ocniho :-(
"sedadla patri spis k uzsim" - kolik vazi? Pan redaktor asi nejezdil v Daewoo Tico, protoze to ma v tom pripade misto operadla spejli z nanuku.
"octavia v tehle tride nabizi 528 l" - tak tomu rikam srovnatelne vozy. Odkdy je Octacie hatchback nizsi stredni tridy?
"spotreba VYROSTLA na dalnici na 6 l" - nekupujte turbodiesely. To bych chtel videt. Mozna v zuzeni s rychlosti omezenou na 80.
"chovani v kritickych sitacich by vylepsilo ESP" - kdo by to rekl. Hmmm, to je nahoda - ono ho nejde dokoupit. takovy sunt nekupovat :-(
"smouhou na kráse je tvrdsi podvozek" - kolik let dela autor do aut, ze nepozna charakteristiku podvozku, A slovni spojeni smouha na krase, to by se melo tesat (nebo rezat? - chudak cestina)
"ostatni auta v testech kolizi dostavaji za stret s chodcem jednu, nejvys dve hvezdicky" - na www.euroncap.com si hral nekdo s gumou?
"před koleny vzadu je mene mista nez v meganu a stejne s xsarou a astrou" - uaaaaaaaaaa, je mi spatne. Bud jsem magor ja, nebo jednou v USMD merili v cm a podruhe v palcich. Nebo jim vyrostl figurant. Je mi spatne.
Kdy zase vyjde nejaky test v Dnes? Uz se tesim :-)) -
« Re: civic
2 mracek. To jsem napsal ja. A bohuzel vim, o cem mluvim. Ridil jsem uz vic aut, nez umis vyjmenovat a jsem toho nazoru, ze ESP je na nic. Ten nemam na mysli bezpecnostni efekt , ale existenci ESP jako takoveho. jaky vyznam ma ESP? Ze se jako silenec vznes do zatacky, na kterou nemas bud ty, podvozek nebo gumy, ale tobe to nevadi, staci drzet volant v pozadovanem smeru a berlicka se postara? To je vskutku bajecna vec, jen co je pravda. Rada vozu ma tak mizerny podvozek (at uz proto, aby byl komfortni (laguna), nebo proto, ze to proste neumi (mnoho jinych)), ze ma bez ESP hranici smyku prilis blizkou bezne jizde. Takze to proste neumi. To, ze se pretaci ve vyssich rychostech spotovni roadster TT je silena ostuda, ale nevadi. my to neumime, tak hurá tam s ESP!!! Na druhou stranu -Kolikrat se ti povedlo aktivovat ESP u BMW? To uz musis udelat chybu schvalne. A honda si zaklada na tom, ze UMI delat podvozky bez elektroniky. T oji ale neomlouva, ze ho nenabizi (krome Legendu). Ovsem napsat do testu, ze by necemu prospelo ESP - to je vec. mas pravdu, ze by prospelo kazdemu - ale proc to zminovat v pripade tak super sasi, jako civic ma? -
« Re: civic
V Lagune jsem jel, docela fakt ostre a ESP ani jednou nezasahlo! ESP v zadnem pripade nenahrazuje podvozek, jen ho zdokanaluje! Ty jsi jel v Audi TT nebo v Lagune, ze tvrdis, ze je ESP nutnosti? To, ze ho nekdo zavede seriove, neznamena, ze ho to auto potrebuje!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








