HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
2mracek: VSECHNY jmenovane motory JSOU pro Evropu. Stream (115kW) uz se prodava v CR, CTR (147kW) jde na trh ted na podzim ITR (162kW) snad taky.
S2000 (177kW) se tady uz nejaky patek prohani.
1.6 117kW Civi se prodaval uz pred nekolika ledy i v CR (Civi VTi).
Vubec nevim, jak jsi prisel na to, ze by vsokoobratkove motory nemely v Evrope uplatneni. Jak to souvisi s geografickou polohou?
Mozna ti z pohledu Scenica tyto hodnoty pripadaji extremni, ale ver, ze ta cast populace, ktera jezdi H. si na tyto hodnoty rada a rychle zvykla.
Co se tyka ceny, tak tady snad nikdo netvrdil, ze je H. levna znacka, ale treba Civi Type-R ma byt v UK levnejsi nez Golf GTi! -
« Re: Re:
2saab: motor D-4 od Toyoty je docela povedeny. Co ale takhle treba DOHC i-VTEC dvoulitr ze Streamu: 115kW/6500rpm, kombi spotreba u Streamu 8.4 (a to je Stream VAN). Nebo treba i trosku ostrejsi dvoulitry: 147kW (Civi Type-R, i-VTEC), 162kW (Integra Type-R), 177kW (S2000). Jeste jednou: jsou to vsechno ATMOSFERICKE DVOULITRY.
2mracek: 1.6? Treba motor z Civi 1.6 VTi: objem 1595, atmosfera, 160k (117kW).
Aby bylo jasno, nerikam, ze je Honda super vzdy a vsude, ani tady nijak nesnizuju snazeni Renaultu a Toyoty, ty jejich motory jsou docela dobre (Toyota) nebo mozna dobre (Renault), ale je to dobry prumer, nic vic.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







