HONDA - CLUB
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
Srovnatelne s vyssimi objemy! Jasne je to know-how, taky se tezko hleda velkoobjemovy motor u Hondy a jelikoz Honda dela i super motorky, tak o tom musi neco vedet! BMW naopak nedela moc nizkoobjemovy motory, alespon jsem je nevidel. Nejmensi byvala 1,6, ale ta je ted nahrazena 1,8(myslim, nevim presne)! A trend u BMW zvysovat objem se potrvzujuje BMW 740- BMW745 -
« Re: Re:
O tom to u Hondy (stejne jako treba u BMW) je. Udelat vykonny motor se super nizkymi emisemi a docela nizkou spotrebou, ktery hodne vydrzi. V tom je to, co se nazyva know-how.
Kolik to vyrobne stoji nemam ponenti, ale tak zle to nebude, protoze ta jejich auta nejsou drazsi nez srovnatelna konkurence. -
« Re: Re:
Nejsem odbornik na vyrobu motoru - NIKDY bych se neodvazil ani vzdalene odhadovat naklady vyroby a vyvoje motoru, ani tyto naklady porovnavat pri vyrobe a vyvoji v ruznych firmach s jinou mirou efektivity a v jinych ekonomickych podminkach.
Pokud nemas v ruce jasna cisla (ktera si kazda firma velmi peclive hlida) tak jsou to jen nicim nepodlozene dohady, ktere nemaji ani cenu mista, ktere na serveru zabiraji. -
« Re: Re:
Neni drahy? S2000 1590000KC? Pro mne jo! Jinak neverim tomu, ze by to bylo levny, ty motory musi mit tak nakladnou vyrobu, protze maji maly objem a aby neco vydrzely, tak se musi pouzivat vydrznejsi materialy. Vyroba takoveho motoru musi byt minimalne stejne draha, jako vyroba motoru o stejnem vykonu, ale vyssim objemu! Navic auta s vyssim objemem maji vetsi tocivy moment, coz se na aute dost projevi!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







