HONDA - CLUB

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  16:48

    « Re: TT

    2matuS: jeste k TT. Pokud se dobre pamatuju, tak byl trouble pri vyssich rychlostech (cca 150 a vic) - problem byl kombinaci spatne aerodynamiky, podvozku a snad i Haldex spojky. Dusledkem bylo asi 20 mrtvych :-((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  16:41

    « Re: ESP

    2matuS: mozna jsi si nevsimnul, ze nijak nezpochybnuji prinos ESP. Dela to proste veci, ktere jako ridic vubec nemuzes (treba pribrzdit jen jedno kolo) a dela to samo.

    ESP by melo hlidat predevsim chyby ridice a neocekavane komplikace zpusobene vnejsimi vlivy. Urcite neni problem vymyslet situace, kde bude reagovat blbe (stejne je to u ABS). Techto situaci ale bude velmi nizke procento.

    Druha vec je, ze mi v mem aktualnim aute nijak nechybi. Treba za par let zpohodlnim a necham dalsi spoustu veci za sebe delat computer; dani za to bude, ze si vzdycky uziju o 50 kilo min zabavy pri rizeni.

    ABS (+BAS +EDB) - proti nemu tady snad nikdo nic nema.

    Pokud te vytocila moje poznamka o svezeni v ATR, tak sorry. Chtel jsem tim jen rict, ze by si mracek mohl zkusit neco takoveho projet, potom mozna pochopi PROC tam to ESP neni. A nebo mu to nic nerekne a bude happy, ze za nej nekdo ridi. Nic proti tomuto postoji nemam, kazdy at si vybere, presne to, co mu vyhovuje.

    Ze Honda dava ESP v Evrope jen do Legendu (jmenuje se to VSA - Vehicle Stability Assist) je nejspis chyba a prichazi tim o zakazniky, kteri tuhle vybavu chteji - meli by mit moznost si vybrat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  14:41

    « Re: ESP

    matuS, presne si vystihl moji rec, presne tohle mi tu na nekterych lidech vadi! To jestli bude pouzivat ESP je ciste vec kzadyho, ale ESP ma predevsim slouzit v krizovych situacich a tam ani ti nejlepsi ridici nejsou 100%! Ja nehanim zadny auto, pokud s nim nemam ciste spatnou zkusenost a nikdy bych si netroufl rict, ze nektere auto ma spatny podvozek, muzu sice rict, ze mi prijde, ze to x auto sedi lip nez auto y, ale ze ma vylozene spatny podvozek to ne! Navic kolik z nas jezdi na same hranici toho, co to auto snese? Ja teda rozhodne ne!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  13:13

    « ESP

    Nechapem ako sa mozte stale hadat o tej jednej veci! Kazdy ma na to iny nazor, niekto ho chce, niekto nie, niekto potrebuje. Ja ESP nemam, ako priplatkovu vec by som ho nezobral, ale keby ho malo auto seriovo, tak si ho preto nemam kupit? Blbost nie?
    King> Fakt si ako na Fabii SDI drzal krok s rally jazdcom na Octavii TDI? A isli ste smykom cez zakruty...to by som chcel vidiet. Si si pomahal rucnou brzdou? Bud si jazdec, ktory by mohol ist rally alebo ten rally jazdec stal za h..no. V jednom prispevku hovoris, ze na maly vykon ESP nie je potrebne, v druhom napises ze ides s SDIckom smykom cez zakruty-tak potom neviem co si mam o tebe mysliet. Alebo je 68k vysoky vykon?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.08.01  12:49

    « par postrehov a bude to troska dlhsie :)

    kingu> Ale nikdy nerikej, ze je spatne, ze ho nekdo nema, protoze nekdo ho ani mit nemusi a nechce
    lenze ak
    ho niekto chce, tak u hondy ho nedostane, a to je potom smutne...


    discipline> Treba se mracek nekdy sveze s Acco (nejlip TR), CTR, S2000 atd. a bud mu to neco rekne a pochopi o
    cem je tady rec, nebo bude dal happy s mekkym francouzem a ESP.

    toto je presne to co mna na diskusii vie *.
    preco ste taki zadubenci? strasne mi obaja pripominate hufnagla, king navyse v prispevku, kde opisuje nahanacku fabie
    SDI s oktaviou TDI velmi pripomina OKTAVIANA. to som od vas necakal. Skuste pochopit, ze megane scenic nieje osobne
    auto so sportovymi ambiciami, je to auto stvorene na nieco uplne ine....
    dalsia vec na teba discipline - ja
    nemam rad audi, a uz vobec nie ich trapny model TT. ale zhodou okolnosti som min.tyzden pozeral reportaz na DSF, kde na
    jednej trati testuju auta a meraju im cas. je to okruh na polygone. ked sa skusa auto s ESP, tak sa samozrejme vypina
    a tak tomu bolo aj pripade TTcka. A hoci aj TTcko aj fujHALDEX, tak dopadlo velmi dobre, na tretom mieste za mitsubishi
    evo7 a tusim porsche gt2. takze zrejme zmenou stabilizatorov, tlmicov a pruzin dosiahlo audi pod tlakom lepsie vysledky
    ako vy predpokladate, a ESP je tam len ako doplnok. zasa treba povedat, ze na tom okruhu sa nerobia testy vo vyssich
    rychlostiach (predpokladam ze viac ako 100km/h tam nejdu) takze moze byt aj tam pes zakopany, to uznavam.
    otazka znie:
    preco nieje ESP v ponuke pre civic? mne civic pripada ako idealne zenske auto, to auto k zenam proste ide. nevidim dovod,
    aby zena nemala ESP. Ja tiez mam moznost jazdit s ESP a svoje postrehy som napisal niekolko stran dozadu v rubrike
    skody oktavie, alebo fabie, nepamatam si presne. ale kazdopadne ho nepovazujem za zbytocnost. v skratke mozem povedat asi
    tolkoto - ja tiez zabrzdim na suchu lepsie bez ABS, ale musim to cakat. ked mi niekto skoci necakane do cesty, tak je to velmi
    narocne. a ABS by to zvladlo urcite lepsie, najme na meniacom sa type povrchu. a to iste plati aj s ESP. ked ides po
    snehu 40km/h, a chces sa zabavat, zatocis a das tam rucku, krasne ides smykom, proste pohoda. ale ked ides v aute,
    rozmyslas nad niecim, alebo pocuvas radio a skoci ti tam zenska s kocikom (len aby ste nerypali, tak viem ze treba
    predvidat atd, ale berte to ako priklad) , tak zrazu zistis, ze rucna brzda je strasne
    daleko a kocik je hrozne blizko. a ESP ti v podstate taha tu rucnu brzdu automaticky a moze pomoct. raz som videl na TV3
    reportaz, isli medzi kolikmi s oktaviou s haldexom so zapnutym ESP a vypnutym. hoci isli cca 40km/h, ten rozdiel bolo
    jasne vidno. a preto je blbost hovorit kingu, ze na slabe auto nieje ESP treba. take slabe auta, ze nejdu ani 40km/h
    tusim honda nerobi :-)

    celym tymto vyplodom som nechcel niekoho urazit, ale len som chcel poukazat, ze nie kazdy sofer ma neustale radost z jazdy, a nikto nieje dokonaly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  11:31

    « Re: Re:

    to King-tak autopilota bych nechtel...:-) to uz by auta nestala za nic! Porad si ale stojim za svym ,ze ESP by mela na aute byt, avsak by se mela dat vypnout, jak je tomu doted!Chci si zablbnout, poradne se projet, tak ho vypnu, chci je bezpecne, tak je zapnuty... To, ze je protiskluz dobry, dokazuje uz jeho zavedeni v F1! Zkratka, potrebujes li nekam vjet a je tam moc velky provoz, tak je ASR k nezaplaceni, nemusis se bat, ze ti auto zacne hrabat a nerozjedes se na potrebnou rychlost. Takovych pripadu u nas je! Proto si myslim, ze by Honda mela ESP nabizet bud seriove, nebo alespon na prani a v budoucnu ho dostanou do serie vsechny vozy! A chtel bych videt nekho, kdo vyrovnava smyk v zatacce, ale nechtel bych byt v protijedoucim aute!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  10:51

    « Re: Re:

    jeste k motorum - neni ladeni jako ladeni. kdyz prisla S2000, automobilka pripoustela, ze jde o naprosto ojedinely dvoulitr, ktery nevychazi ze zadneho serioveho. Spickove materialy, pecliva vyroba, kvuli tomu cena jako bejk (nebude to asi moc pod milion korun). Ale treba i-VTEC (stream, RSX, CTR, ITR, proste vsechno nove od dvoulitru) je na tom pry uplne jinak. Uz sam od sebe ma pry potencial davat vykon kolem 150 kW bez dalekosahlych uprav (nektere treba jsou, ale neni nutne predelavat cely motor). Diky tomu si muzou nahodit pro stream a CR-V 115 kW, protoze je to lehce vic nez ma konkurence a jim to staci. pro sportovni varianty ho jen lehce modifikuji, a hned maji 150, nebo pres 160 kW. System VTC dela divy. jen nevim jednu vec - proc uz Honda nevybavila i-VTEC i promennou delkou sani? pak uz by asi nemeli co inovovat :-)) Nebo ze by ho mel?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  10:29

    « Re: ESP a spol

    a jeste neco - ty budes pravdepodobne velkym priznivcem technickych vymozenosti casu pristich, kterych se ja doufam uz nedoziju. A to doby, kdy tvoje chovani za volantem bude krome ESP kontrolovat jeste ctyricet dalsich systemu - radarova kontrola odstupu od vozidla pred tebou, radarova kontrola odstupu od krajnice, elektronicka kontrola nejvy‰‰í povolene rychlosti, pripadne autopilot. Vsechno to jsou veci, se kterymi bude jizda bezpecnejsi, jako ESP. Ale za co to jezdeni potom bude stat? ja patrim k tem, kteri nepouzivaji auto jen k premisteni z A do B. Jo - jeste k tomu ABS. To je rekl bych prvni a posledni nezbytnost, ktera byla pro auta vyvinuta, a treba i BAS a EBD, protoze to, co souvisi s brzdami uznavam stejne, jako dobry motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  10:14

    « Re: ESP a spol

    2mracek: ach jo, tak znovu :-). V zasade mas pravdu v tom, ze by Honda mela dat moznost koupit si ESP. To je tvuj argument, a spravny. Ovsem uz jsme zas u toho - Proc do civiku, ktery nema tak vykonny motor, aby ESP opravdu potreboval. Pokud se vykonu bojim, tak si koupim slabsi, a to ESP NEPOTREBUJE. Pokud se ho nebojim, zase ho nepotrebuju. Proto sportaky od Hondy ESP nemaji. Ani S2000, ani CTR, ITR a ATR. A nema ho ani sportak Clio Sport? Proc ho tam ten renault sakra nedava, kdyz je to bezpecne? A Porsche? To je sice sportak, ale kupuji si ho snobaci daleko vic, nez mistri volantu. A ti ho potrebuji. Daleko cistsi sportak je proto S2000, nebo jeste cistsi Lotusy. A Opelu Speedster zase chybi k titulu poradny sportak slusny motor. A pokud si myslis, ze bude soutezak s feldou rychlejsi v zatacce nez lehce nadprumerny ridic s S2000, hluboce se mylis. Neujel mi rallye jezdec (coz jsem nejdriv netusil, ale libilo se mi, ze jede svizne, takze jsem si mohl zazavodit) v octavii combi TDI na usmekane zatackovite silnici na trase z Vyskova na Zlin. A to se dost snazil. Ja mel Fabii SDI !!!. Ta ma sice lepsi jizdni vlastnosti a ovladatelnost, ale i tak se za to myslim stydet nemusim. Ale byli jsme tam ve smyku skoro furt. To je ta skola jizdy bez ESP :-)) Ale mas pravdu v tom, ze se za hodinu jizdy podvozek nepozna. Ja byl treba z podvozku Civiku po hodine jizdy dost rozladen. na seznameni s autem potrebujes tak tri dny, nejlepe tyden a optimalne 14 dni. Ale kdo ma tyhle moznosti?
    A na ABS mi nesahej :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.08.01  10:03

    « Re: Re:

    2saab: jeste k motorum. U tech vykonnejsich to neni jen vyladenim. U Acco je pouzit SOHC VTEC, kdezto ATR i S2000 maji DOHC VTEC a navic vnitrne chlazene pisty (zespodu se na kazdy pist strika dvema tryskama olej) a jeste dalsi odlisnosti (to by bylo nadlouho).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…