Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.02  12:20

    « Tipy a triky ?

    S dieslovým motorem vám žádné triky nepomohou......... Ale měl bych pro vás jeden tip - nějaký moudrý člověk tu asi před měsícem vyměnil ve svém autě dieselový motor za zážehový..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  14:23

    « Re: TDi 81KW

    Jsi z Prahy, nebo blíž Brnu ? Pokud jsi někde u Prahy, napiš mi na xjkal@post.cz a já Ti dám kontakt na člověka, co by Ti to mohl zajistit, pokud jsi blíže Brnu, kontaktuj ATX (viz předchozí informace). Waters.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:16

    « to ladav

    ATX Michal Naď jich má plný košík. Cena je u něj polovina ceny ve značkovém servisu. Kontaktuj jej. Kontakt viz www.chiptuning.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  16:58

    « Re: TDi 81KW

    Já mám podobný problém jen na motoru 66 kW. Sehnal jsi čidlo vzduchu levněji? A kde?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  13:07

    « Re: TDi 81KW

    hm, nechavals sis to menit primo u Michala ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  17:31

    « Re: TDi 81KW

    ATX uz mi odpovedel a bylo to, jak jsem si myslel - LMM. Po oprave je to jina kava!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  11:37

    « Re: TDi 81KW

    Uz jsem to udelal (mailem). ATX zatim odpovedel jen Auto-Reply, snad se ozve. Zde na MC uz asi ATXe neuvidime po trapne zalezitosti s p.Petrem. Po precteni vsech prispevku p.Petra bych byl take znechucen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  10:12

    « Re: TDi 81KW

    Jestli je to čidlo hmotnosti vzduchu, tak tady proběhly zprávy, že ho ATX může sehnat cca za polovinu. Zkus se s ním spojit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  09:23

    « Re: TDi 81KW

    Informoval jsem se u kamarada prijimaciho technika v autorizovanem servisu a prosel jsem MC. Na zaklade techo informaci jsem identifikoval s vysokou pravdepodobnosti zacinajici zavadu cidla hmotnosti vzduchu (LMM). Pry je drahe (12kkc), ale da se sehnat i levneji. Jaky kdo na to mate nazor ? Zdravi Waters.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  18:24

    « Re: TDi 81KW

    To ti watersi jede málo. Někde je chyba. Spoj se s ATX jestli máš kontakt, poradí ti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  15:05

    « Re: TDi 81KW

    no muj chipnuty TDI by mel mit cca 85kW, takze podobny parametry jako ten tvuj v Laurinovi a musim rict, ze do kopce 180 neni problem a po rovince 205 taky ne (vse tacho).
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  12:58

    « TDi 81KW

    Zdar vsichni Dehtaci. Tak uz zase patrim mezi Vas, po cca 2mesicni pauze jsem opet motorizovan (Ma mila Oktavka combi TDi PD 4x4 zmizela zlodejnou v nenavratnu), a to Oct Laurin&Klement TDi 81kw. S motorem velka spokojenost, na to, ze ma 68kkm slape jako novy. Jen se zeptam, zda se mi, ze nejak o hodne mene proti TDi PD 74kw(cipnutym na 101kw/330nm od Cimbu). Je to subjektivni dojem, ci pravda (do tahleho kopce 160 km/h a dost, na rovince rozhoupu na max. 185km/h). Motor je seriovy TDi 81kw, nema cip(zatim :-) . Mate nekdo stejny motor ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  12:43

    « Spickove turbodiesely na ceste do Parize

    Pro ty, co nestihaji sledovat motoristicke casopisy apod.:


    Alfa konecne vyjede s novym 1.9 JTD 16V Multi-Jet 103kW/305 Nm (AR 147 a 156). Zase se vraci do prvni ligy ve dvoulitrech, ale pokud bude s dalsi zasadni inovaci cekat opet 5 let, tak se tam dlouho neudrzi. Odkaz na anglicky popis tohoto motoru je v rubrice "Alfa Romeo" (prispevek c.939).


    Sesti- a osmivalce BMW 3.0d a 4.0d srovnavaji krok s technikou 2.0d/110kW (common-rail 2. generace atd.) a posouvaji se na parametry 160kW/500Nm respektive 190kW/600Nm (BMW7).


    Konecne asi vyjede dlouho avizovany desetivalec VW TDI V10 229kW/750Nm (VW Toureq). Tenhle motor na rozdil od predchozich nema "common-rail" ale sdruzene vstrikovace (pumpe-duse).

  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  17:47

    « smrádek z motoru...

    Má někdo zkušenosti s tím, že po výměně oleje (a rozvodů - asi není podstatné) se razantně změní "vůně"(???) výfukových plynů ? Nechal jsem vyměnit olej /plná syntetika Valvoline, před tím Castrol/ a z výfuku to smrdí jako když se pálí guma, nebo olej... Nafta zůstala stejná, auto jezdí v pohodě, z výfuku se nekouří. Stejnej smrad cítím z motoru, když sundám olejové víčko. Poradí mě někdo čím to je ? Děkuji za každou radu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  17:05

    « Diesel opravna

    Neporadíte někdo dobrou diesl opravnu v Praze.
    Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.02  11:46

    « Re: Peugeot 205D

    Hmm,myslim ze ten motor v tak zoufalym stavu neni.Spotreba kolem 4.5litru,oleje asi 1,75 litru na 10000km(neco spali,neco prosakne..),nekouri,staruje v pohode... ta tryska byla nasroubovana pomerne navolno,kde se na ni vzal ten kousek karbonu nevim...snad jak nebyla nasroubovana nadoraz,tak se na ni udelal zespodu a pak se utrh,prekryl dirku a jak ta nafta nemohla dobre horet,udelalo se tam to bahynko... a je po zavade a zrejme i po pricine.Motor s min.270 000km ma narok na takovouhle zavadu... Jedna kladka byla nejaka divna,uz je OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  07:37

    « Re: Peugeot 205D

    Tak to ten tvůj motor musí bejt teda fakt v zoufalým stavu, když se předkomůrka ucpe karbonem... Jinak jestli máš takovejhle průvěs rozvoďáku jak jsi psal, to by taky chtělo došponovat, funguje ti napínák? Vsázím, že máš napínání přidřený a zarezlý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  08:52

    « Re: Peugeot 205D

    Pro Cleanera bohuzel, pro ostatni nastesti, muj Peugeot uz zase jezdi!!! Vcera jsem se rozhodl ze ho rozmontuju, premerim tlaky, kouknu na ventily,pac remen byl OK... Sundal jsem hadice, odsrouboval 1 trysku a koukam...je nejaka zakarbonovana..jako krava...posvitim si baterkou do diry zustavsi po trysce a hle - dira kudyma strika nafta,je prekryta ztvrdlym,odlouplym karbonem o velikosti 10x3mm!Po dukladnem odsati,vycisteni a kontroly jeste jedne,dosud nevysroubovane trysky,jsem udelal jeste nejake kosmeticke upravy a opravy,dal vse dohromady,zapojil startoval...a nic.Asi se nemohla natahnout nafta,tak jsem chvili tocil motorem...a vrrrr...bezel a bezi jako zamlada.Takze diky vsem za rady a ja mam jeste jedno ponauceni-i kdyz jsou podle zvuku nektere trysky OK a chystam se vyndat jen ty spatne,vyplati se vysroubovat i ty zbyvajici protoze...jeden nikdy nevi.AHOJ
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:11

    « Re: to Cleaner

    Hele to bych neřešil. Nejsem buzna .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:09

    « to Cleaner

    Na druhou stranu to znamená, že Tělo je taky úděsné, ale stále 5x lepší, než 1.0MPI :o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:08

    « to Cleaner

    Proč Ti to nevěřím? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:01

    « Re: to Cleaner

    Tělo je na tom pořád o dost lépe než vůz, ale i ten je naprosto dostatečný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:00

    « to Cleaner

    To je málo. Pokud to není v harmonii s tělem a vozem, pak je to dokonce zoufale málo :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  10:53

    « Re: to Cleaner

    Mám radost z každého diesla který mi ujede a nesmrdí přede mnou. Bohužel takových ale moc není. PS: Hlavně duševně si připadám hrozně silný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  10:50

    « to Cleaner

    Hele já zase lituju lidi, co se musí vozit v takových chudácích, jako je Junior 1.0 nebo Mondeo 1.8 :o)))

    Tvé postižení bych spíš viděl na komplex méněcenosti, že Ti tolik dieselů ujede ;o)

    Navíc, třeba mé TDI PD se štítkem MPI neprozradí ani malé zadýmení ;o)

    P.S.: Nepřipadáš si někdy slabý, jako některý z Tebou přetěžovaných benzínů?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  10:37

    « Re: Peugeot 205D

    Hele já se nikomu nesměju. Lidi, co si koupili diesla, spíš lituju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  10:35

    « Re: Peugeot 205D

    Dneska odpolko budu vedet jak je to s tim remenem,mereni komprese prijde pote.Vcera vecer jsem jeste na ten remen koukal a pripadl me docela volnej-nahore,mezi rozvodem vacky a cerpadla mel pruves do + i - 2cm(domackl se jsem ho az na ten silentblok, kterym prochazi).To si myslim,ze je docela hodne?!Jen s kompresi asi budu muset do servisu,protoze ja sice merak mam,ale na benzinaky-kompresi diesela to asi nezvladne. AUDI 100(doutnik) jezdi v mem okoli 2, z toho je jedna nase.Ma druhej motor,tenhle je dokonce po GO(u takoveho auta se asi nevyplati) a rachot je porad u vsech stejnej.Studeny to ma zvuk ja T34,teply jako Zetor pri orbe :-).Vevnitr to je pohoda,ale zvenku...oproti tomu Peugotu,nebo Citroenu AX1.4D...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  07:54

    « Re: Peugeot 205D

    Doporučoval bych spíš přeměřit kompresi válců, to se rovnou přijde na to jestli není někde mechanická chyba...
    Co je jako hlučnýho na starý Audi 100??? Měl jsem jí, jednu benzínovou a jednu naftovou a obě hezky šeptaly!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  14:37

    « Re: Peugeot 205D

    Cleaner je skoro vsude...Ok,priste to zkusim v Peugeot clubu, ale verim, ze i tady se pohybujou odbornici ;-).Diky a zatim AHOJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  14:33

    « Re: Peugeot 205D

    Jo, a Johny, nechceš to příště radši řešit na Peugeot-clubu? Tam nelezou prudiči jako Cleaner...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  14:29

    « Re: Peugeot 205D

    Hm, tak to se trochu bojim o čerpadlo, jestli to není ten rozvoďák a nebo trysky. Ale takhle na dálku těžko soudit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  14:22

    « Re: Peugeot 205D

    Budu doufat,ze to je "jen" rozvodak.Zvuk to pri jizde a pri zatizeni vydava silne klepavej,jako studena stara AUDI 100 anebo traktor.Na volnobeh a turovani bez zateze to nejak slyset neni,jen je to liny a klepe se to.Ten kovovej zvuk byl slyset jen pres sroubovak,kdyz jsem poslouchal trysky a to na 3tim a lehce 4tem valci.Kdyz jsem si pak sahnul na privodni trubicky,tak na nich to bylo citit taky.A ten zvuk-doslova mlatici kov o kov(kladivo-kovadlina).Ten clovek co prodava ty dily...podezrely to sice v nabidce je,ale jsem rad,ze jsou lidi co jen nerejzujou.Moc ho neznam,ale lidi cist umim..dobrej pohodar...vyvevu jsem mel za 1500,-Kc.Takze mit prachy,uvazoval bych o vyhodnem nakupu.Ma to vytazeny z auta co pouzival-auto shnilo,tohle je pouzitelny a funkcni.V jakym to je stavu nevi ani on,ale jezdil s tim pres zimu a pohoda...najeto asi 250kkm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  14:00

    « Re: Peugeot 205D

    Ten rozvoďák je spíš pro sichr, klidně to může být to čerpadlo. Odkud přesně to mlátí a jak moc? Komplet motor + převodovka + poloosy, startér atd. za 5-6tis je podezřele levnej!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  13:45

    « Re: Peugeot 205D

    Vstriky mam jeste na stole,protoze musim jeste nejakou chvili sedet v praci,takze jsem to jeste nezkousel...myslis,ze by se jako procistily?Ja bych tomu asi nadeji nedaval... Rozvodak ma najeto asi 20000km,to by melo byt v pohode...ale nemenil jsem napinaci kladky.A ty kovovy zvuky...?A to jsem udelal GO predku,sehnal konecne vyvevu,opravil oderky,dal nove sklo...a takhle se me to odvdecilo!Zrovna v nejlepsi chvili...a to me kazdej den ceka 50km..dneska jedu stopem.Jinac vim o cloveku,kterej ma na prodej komplet motor,prevodovku,poloosy...proste celej predek za 5-6000 Kc.Ale snad to potrebovat nebudu.Vecer(nebo zitra) testnu ten rozvodak..jsem zvedavej... Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  13:25

    « Re: to Cleaner - ad 205D

    K opravě té 205D, tak např. čerpadlo se dá koupit za 1.500,- až 2.000,-, celý motor tak za 8 - 10tis. Takže nebude o jednoho míň, ani náhodou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  13:22

    « Re: Peugeot 205D

    Johny: a vrátils je tam zpátky, ty zkontrolované vstřikovače? A dělá to stále? Jestli to nejsou vstřiky, může to být v čerpadle, ale i v tom rozvoďáku - kolik má za sebou? Na ten bych koukl asi nejdřív.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  13:19

    « Re: to Cleaner

    Teda taky by mě zajímalo v čem tak úžasném ten člověk jezdí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  13:15

    « Re: to Cleaner

    jo, byl to Cleaner
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  13:12

    « to Cleaner

    Matně si vzpomínám... V čem že to jezdíš Ty? Že by Fabia 1.0 a Mondeo 1.8? Byls to Ty nebo nějaký jiný dietář?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  12:50

    « Re: Peugeot 205D

    Cleanere, kdyz se podivas do zrcadla, co vidis?
    "Smat" se nekomu, ze ma poruchu na aute...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…