Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  17:52

    « Re: Re: garážové firmy

    t.bacik> ma s ni neco spolecneho, ale co, to vi jen on sam. Asi je tam zamestnanej (jestli jen naoko tezko rict).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  17:51

    « Re: Re: Fijooo

    Peto, dam ti par rad - ze ses to ty, tak zadarmo.

    Ad 1. jsem chudacek, uznavam. Proto skudlim i na palivu a sel jsem misto turbobenzina do turbotraktoru


    2. nikde ses notebookem jiste nechlubil, jen jsi to mezi reci poznamenal. A tohle je to nejlepsi mobilni vyuziti, ktere si umim predstavit.


    konektor napadne pripomina SCART. IMHO bude jeho cena velmi podobna cene SCARToveho konektoru. Ale mozna se kazdy bavime o necem uplne jinem, prece jen jako chudacek se snadmo mohu mylit. Teda, myslit se je lidske, a nevim jestli chudacci jsou u tebe lidi ...


    proc ses tak vztahovacnej a chytlavej ? Nechces uz jit doprdele i se svym ubrekavanim ? Diky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  17:45

    « Re: Re:

    kdepak Vasil, Ivan to byl ... ale na viku byl napsany VAG. Tezko rict - mozna prezdivka ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  16:48

    « Re: Re: garážové firmy

    Pane Petře, mám konkrétní dotaz. Máš něco společného s firmou Eurocomputer ? Onehdá tu již někdo něco takového naznačil. Je to tak? Tom B.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  16:00

    « Re: Re: Fijooo

    Já že jsem se chlubil, že mám notebook? Probůh ty chudáčku, je to pravda s těmi hračkami? Chtěl jsem naznačit, že když má někdo notebook, může ho i takto využít, znáš lepší mobilní využití? :-)


    S tou tvou "ma vyrobni cenu" to je jako "oktavka ma vyrobni cenu 95.420 Kč", ach jo, koho zajímá tato cena? Mě zajímá cena, za kterou to lze koupit na volném trhu. Zatím to koupit nelze a tak je cena 7000 Kč. Až to někdo nabídne, cena bude tržní.


    Jestliže mi seženeš-prodáš ten konektor za rozumný peníz (do 1000 Kč), tak si k tobě pro něj hnedle jedu. Nebo jsi jen kecal, co prudí, napúadá, ale řešení nemá? :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  15:54

    « Re: Re: garážové firmy

    Tyhlety firmy tak (nemají žádné vybavení, odpisy) dosahují nejnižších nákladů, připočti k tomu zatajené příjmy a překlopení 22%DPH na 5% pro ty, kdo chtějí doklad a pak mi uniká důvod, jak mohou operovat na trhu s největší cenou ze všech. Ale asi zde platí, že nejvyšší cena značí nejvyšší kvalitu, takhle blbě jsem si to vyložil já a o nejvyšší ceně si myslel, že odráží nejlepší kvalitu a služby, ale ouha!


    Přitom u ATX s nejhoršími službami ("přijedete si zítra pro hotový chip" - a všude jinde "počkejte si 20 minut než vyrobíme z vašeho čipu nový") se ještě udrží na trhu. To je s podivem.


    Jinak proti nim nic nemám, ale v rozhodovací fázi před zaplacením tyhlety informace nemáte a pak se můžete pěkně divit, že toho člověka už nikdy nemůžete ani dohonit!

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.02  15:46

    « Re: Re:

    Fijo, určitě to byl VAG a ne Vasil?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  17:06

    « Re: Re: Fijooo

    Peta> jsou mi "v unou dva uoky" jak rika Mirek Donutil. Notebook mam, ale ze bych se tim chlubil, to ne ...
    Konektor ma vyrobni cenu v radu desetikorun max. Ver mi ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  17:05

    « Re: Re:

    smarty> nerikal jsem, ze ho Michal vlastni ... jen kdyz jsem to potreboval, vzal ho (je mi jedno odkud), pripojil a jeli jsme se projet a za jizdy jsme kontrolovali veliciny. To mi staci :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  10:45

    « Re: Re:

    Fijo michal opravdu VAG nevlastni, aspon ne kdyz jsem ho videl naposledy... vdycky to provadel u nejakyho znamyho nebo v autoservise...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.02  10:38

    « Re: Re: Fijooo

    Ježíšku, Fijo, kolik Ti je roků? Chováš se jako kdyby ti rodiče sebrali hračky. A Michal ATX VAG nemá (to mi řekl), tak si nám tu nevymýšlej. Notebook si koupíš za 3000 Kč a bude ti na VAG-COM stačit a i na jiné věci (psací stroj) a mít notebook není nic extra! Nevím, kdo se tu chlubí svými pěnězi apod.


    Cena? Ty jsi ale rejpal" Vždyť jsem psal, že je to cena součástek (400) a musí se zaplatit firma, co to vyrobí a co cena OBD-II konektoru a dovoz z USA a bankovní poplatky? Pokud mi konektor prodáš za 1000 Kč, okamžitě si do Brna pro něj přijedu (že bych zabil 3 mouchy jednou ranou). Cena 2000 odpovídá na rozdíl od 7000 Kč reálným nákladům a přiměřenému zisku. Tajně jsem doufal, že se někdo ozve s tím, hele, nedělej to, my to vyrábíme za 1800 Kč, ale asi ne, tady jsou jen kritici.


    A Petr´ s apostrofem, to je další anonymní chudáček, který nemá vlastní identitu :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.02  14:56

    « Re: Re:

    jo a jinak super, notebook nema kde kdo, takze je jasne, ze kdyz ho mas, tak se tu s nim nenapadne chlubis ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.02  14:56

    « Re:

    Jeje Peto, ty chces prodavat kabely s vyrobni cenou 400 Kc za 1900 ? neni to tak trosicku kapitalisticke vykoristovani ? Nenarikals nahodou v jine rubrice, ze se ceny nesmi takhle nadsazovat ? ;-)))
    Diky, ja to nechci, ja si to od Michala necham projet vsecko VAGem ... a nemusi mne bolet zadnej konektor
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.02  00:00

    « Bez nadpisu

    Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.


    Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.


    Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.


    www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.


    Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com


    Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.02  20:48

    « Re: 1.9TD vs. 2.5TD

    Nebuď línej a prolistuj si tuhle rubriku. Je tam toho dost. Osobně mám zkušenost s 66kW a částečně i čipnutýma 1,9 a zatím spokojenost.
  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 07.10.02  16:57

    « 1.9TD vs. 2.5TD

    Chtel bych koupit Audi 80/100 s vise popsanymi motory. Zajimali by me vase zkusenosti s temito motory, jejich odolnost, popr. na co si davat pri koupi pozor... Diky Lukas
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.02  12:52

    « Re: Tipy a triky ?

    Cleaner: při vší úctě - kravina
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.10.02  12:20

    « Tipy a triky ?

    S dieslovým motorem vám žádné triky nepomohou......... Ale měl bych pro vás jeden tip - nějaký moudrý člověk tu asi před měsícem vyměnil ve svém autě dieselový motor za zážehový..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  14:23

    « Re: TDi 81KW

    Jsi z Prahy, nebo blíž Brnu ? Pokud jsi někde u Prahy, napiš mi na xjkal@post.cz a já Ti dám kontakt na člověka, co by Ti to mohl zajistit, pokud jsi blíže Brnu, kontaktuj ATX (viz předchozí informace). Waters.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  17:16

    « to ladav

    ATX Michal Naď jich má plný košík. Cena je u něj polovina ceny ve značkovém servisu. Kontaktuj jej. Kontakt viz www.chiptuning.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  16:58

    « Re: TDi 81KW

    Já mám podobný problém jen na motoru 66 kW. Sehnal jsi čidlo vzduchu levněji? A kde?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  13:07

    « Re: TDi 81KW

    hm, nechavals sis to menit primo u Michala ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.02  17:31

    « Re: TDi 81KW

    ATX uz mi odpovedel a bylo to, jak jsem si myslel - LMM. Po oprave je to jina kava!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  11:37

    « Re: TDi 81KW

    Uz jsem to udelal (mailem). ATX zatim odpovedel jen Auto-Reply, snad se ozve. Zde na MC uz asi ATXe neuvidime po trapne zalezitosti s p.Petrem. Po precteni vsech prispevku p.Petra bych byl take znechucen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  10:12

    « Re: TDi 81KW

    Jestli je to čidlo hmotnosti vzduchu, tak tady proběhly zprávy, že ho ATX může sehnat cca za polovinu. Zkus se s ním spojit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  09:23

    « Re: TDi 81KW

    Informoval jsem se u kamarada prijimaciho technika v autorizovanem servisu a prosel jsem MC. Na zaklade techo informaci jsem identifikoval s vysokou pravdepodobnosti zacinajici zavadu cidla hmotnosti vzduchu (LMM). Pry je drahe (12kkc), ale da se sehnat i levneji. Jaky kdo na to mate nazor ? Zdravi Waters.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  18:24

    « Re: TDi 81KW

    To ti watersi jede málo. Někde je chyba. Spoj se s ATX jestli máš kontakt, poradí ti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  15:05

    « Re: TDi 81KW

    no muj chipnuty TDI by mel mit cca 85kW, takze podobny parametry jako ten tvuj v Laurinovi a musim rict, ze do kopce 180 neni problem a po rovince 205 taky ne (vse tacho).
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  12:58

    « TDi 81KW

    Zdar vsichni Dehtaci. Tak uz zase patrim mezi Vas, po cca 2mesicni pauze jsem opet motorizovan (Ma mila Oktavka combi TDi PD 4x4 zmizela zlodejnou v nenavratnu), a to Oct Laurin&Klement TDi 81kw. S motorem velka spokojenost, na to, ze ma 68kkm slape jako novy. Jen se zeptam, zda se mi, ze nejak o hodne mene proti TDi PD 74kw(cipnutym na 101kw/330nm od Cimbu). Je to subjektivni dojem, ci pravda (do tahleho kopce 160 km/h a dost, na rovince rozhoupu na max. 185km/h). Motor je seriovy TDi 81kw, nema cip(zatim :-) . Mate nekdo stejny motor ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  12:43

    « Spickove turbodiesely na ceste do Parize

    Pro ty, co nestihaji sledovat motoristicke casopisy apod.:


    Alfa konecne vyjede s novym 1.9 JTD 16V Multi-Jet 103kW/305 Nm (AR 147 a 156). Zase se vraci do prvni ligy ve dvoulitrech, ale pokud bude s dalsi zasadni inovaci cekat opet 5 let, tak se tam dlouho neudrzi. Odkaz na anglicky popis tohoto motoru je v rubrice "Alfa Romeo" (prispevek c.939).


    Sesti- a osmivalce BMW 3.0d a 4.0d srovnavaji krok s technikou 2.0d/110kW (common-rail 2. generace atd.) a posouvaji se na parametry 160kW/500Nm respektive 190kW/600Nm (BMW7).


    Konecne asi vyjede dlouho avizovany desetivalec VW TDI V10 229kW/750Nm (VW Toureq). Tenhle motor na rozdil od predchozich nema "common-rail" ale sdruzene vstrikovace (pumpe-duse).

  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  17:47

    « smrádek z motoru...

    Má někdo zkušenosti s tím, že po výměně oleje (a rozvodů - asi není podstatné) se razantně změní "vůně"(???) výfukových plynů ? Nechal jsem vyměnit olej /plná syntetika Valvoline, před tím Castrol/ a z výfuku to smrdí jako když se pálí guma, nebo olej... Nafta zůstala stejná, auto jezdí v pohodě, z výfuku se nekouří. Stejnej smrad cítím z motoru, když sundám olejové víčko. Poradí mě někdo čím to je ? Děkuji za každou radu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.02  17:05

    « Diesel opravna

    Neporadíte někdo dobrou diesl opravnu v Praze.
    Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.02  11:46

    « Re: Peugeot 205D

    Hmm,myslim ze ten motor v tak zoufalym stavu neni.Spotreba kolem 4.5litru,oleje asi 1,75 litru na 10000km(neco spali,neco prosakne..),nekouri,staruje v pohode... ta tryska byla nasroubovana pomerne navolno,kde se na ni vzal ten kousek karbonu nevim...snad jak nebyla nasroubovana nadoraz,tak se na ni udelal zespodu a pak se utrh,prekryl dirku a jak ta nafta nemohla dobre horet,udelalo se tam to bahynko... a je po zavade a zrejme i po pricine.Motor s min.270 000km ma narok na takovouhle zavadu... Jedna kladka byla nejaka divna,uz je OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  07:37

    « Re: Peugeot 205D

    Tak to ten tvůj motor musí bejt teda fakt v zoufalým stavu, když se předkomůrka ucpe karbonem... Jinak jestli máš takovejhle průvěs rozvoďáku jak jsi psal, to by taky chtělo došponovat, funguje ti napínák? Vsázím, že máš napínání přidřený a zarezlý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  08:52

    « Re: Peugeot 205D

    Pro Cleanera bohuzel, pro ostatni nastesti, muj Peugeot uz zase jezdi!!! Vcera jsem se rozhodl ze ho rozmontuju, premerim tlaky, kouknu na ventily,pac remen byl OK... Sundal jsem hadice, odsrouboval 1 trysku a koukam...je nejaka zakarbonovana..jako krava...posvitim si baterkou do diry zustavsi po trysce a hle - dira kudyma strika nafta,je prekryta ztvrdlym,odlouplym karbonem o velikosti 10x3mm!Po dukladnem odsati,vycisteni a kontroly jeste jedne,dosud nevysroubovane trysky,jsem udelal jeste nejake kosmeticke upravy a opravy,dal vse dohromady,zapojil startoval...a nic.Asi se nemohla natahnout nafta,tak jsem chvili tocil motorem...a vrrrr...bezel a bezi jako zamlada.Takze diky vsem za rady a ja mam jeste jedno ponauceni-i kdyz jsou podle zvuku nektere trysky OK a chystam se vyndat jen ty spatne,vyplati se vysroubovat i ty zbyvajici protoze...jeden nikdy nevi.AHOJ
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:11

    « Re: to Cleaner

    Hele to bych neřešil. Nejsem buzna .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:09

    « to Cleaner

    Na druhou stranu to znamená, že Tělo je taky úděsné, ale stále 5x lepší, než 1.0MPI :o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:08

    « to Cleaner

    Proč Ti to nevěřím? ;o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:01

    « Re: to Cleaner

    Tělo je na tom pořád o dost lépe než vůz, ale i ten je naprosto dostatečný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  11:00

    « to Cleaner

    To je málo. Pokud to není v harmonii s tělem a vozem, pak je to dokonce zoufale málo :o)))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…