Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  13:11

    « Re: Kontrola

    Kassl je docela dobrej, ale bohuzel nedela nic vetsiho, dokonce uz ani vymenu tesneni pod hlavou. Minule mne s tim poslal do AuToman a ti to pekne zmasili. Dali mi auto s prasklym kolinkem za turbem (nasledek demontaze a stari), cehoz jsem si ja amater vsiml po par set metrech (sycelo to a melo mensi vykon). To ze praskne kolinko se muze stat, ale ze ho tam daji a dokonci montaz (kolinko je u Tempry 1.9TD dost spatne pristupny) a auto predaji zakaznikovi, to je pekna cunarna. No, ale nemel jsem chut se s nima soudit o par tisic, tak jsem to nechal opravit v MBM Dobrejovice, kteri se specializuji na Fiaty.


    Jinak na vstrikovani Bosh je urcite dobrej Bosh servis v Autocentru Dojacek (sef a dlouholetej dieselovej specialista = p. Sedivy).

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.03  12:33

    « Re: Kontrola

    Já myslím, že jo. Pár známých je s ním spokojeno, od jednoho člověka jsem slyšlel, že má známého, co s ním spokojen nebyl... znáš to.
    Já už mám od něj dvě auta - změření tlaků, výměna trysek a seřízení, cca 2.800,- (Peugeot 1,9D), vždy jsem byl při tom (moje objednávka byla - změřit tlaky, a pak se uvidí :)))).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  12:22

    « Re: Kontrola

    oddie: díky za tip. Je dobrej?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.03  12:20

    « Re: Kontrola

    Pavel Kassl, Autodiesel.
    [odkaz]
    Je to u metra "Želivského", jak je stadion Bohemky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.03  12:09

    « Kontrola

    Nevíte o někom šikovném v Praze a okolí (nejlépe východ a sever), kdo umí zkontrolovat, ev. seřídit vstřiky a vše okolo?? Nežiju v představě, že značkový servis = vyšší kvalita. Jedná se o BMW 324D. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  16:16

    « Re: Alfa

    To je ten tříválec? Čtyřválec byl tuším 2,4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  12:33

    « Re: Alfa

    dik,skusim to,najprv musim poskladat motor-generalkujem.potom dam vedet ako to ide.caf
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.03  07:33

    « Re: Alfa

    Když nastavíš sací 0,25 a vejfukový 0,30 tak tim určitě nic nepokazíš...
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.03  16:40

    « DIESELPOWER.CZ - diskusní fórum

    Ahoj všichni. Chtel jsem jen informovat, že jsme připravili pro všechny dieselové nadšence na
    HTTP://DIESELPOWER.CZ/FORUM
    diskusní fórum. Bude zde časem i tdi klub a nejspíš i jiné kluby. Je to nejen pro TDI nadšence.. tak se stavte :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.03  08:49

    « ::o((

    já se pomstím..............
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.12.02  12:25

    « Bez nadpisu

    Cafte lidi.potrebujem pomoc.neviete nahodou zohnat nastavovacie hodnoty ventilov na Alfu Romeo 33 Sportwagon 1,8TD?som zufaly.vdaka.Peter
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.12.02  11:04

    « teta rekla pride pan a udela nam triki ja mo tesim. na to on

    JOJOJOJOJO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.02  11:40

    « Re: zimni nafta u OMV

    Ajvn, Pavel> spotreba v l/h naskakuje, kdyz je rychlost nizsi nez X (cca 20km/h). A to u Fabii, Octavii s novejsim provedenim multifunkcniho pristroje (MR 2001 a novejsi ?) a pravdepodobne i u ostatnich koncernovych vozu, ktere maji stejny multifunkcni ukazatel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.02  11:38

    « Re: zimni nafta u OMV

    pavel 2830> mam obycejnou Octavii TDI a co pises samozrejme vim. Pri jizde z kopce, kdy se i se zarazenou rychlosti udrzuje stala rychlost (nebo kdy roste) je vyhodnejsi jet se zarazenou rychlosti.

    Pri jizde z mirnejsiho kopce, kdy je rychlost stala na volnobeh (a pri zarazene rychlosti, treba petce, by klesala) je vyhodnejsi jet na ten volnobeh. Ver mi, mam veci kolem spotreby a jizdy s co nejnizsi spotrebou dost vychytany ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  21:12

    « Re: zimni nafta u OMV

    nebo u Opelů
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  19:28

    « Re: zimni nafta u OMV

    to Ajvn: Ta "spotreba za hodinu" naskoci napr. u skodovek s PP, pokud zastavis a nechas bezet motor.

    Jinak souhlas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.02  15:35

    « Re: zimni nafta u OMV

    Pavel: Docela jsi me udivil, ze nektere vozy ukazuji spotrebu na cas, na hodiny?? To jsou ktere? VW?? Nicmene trochu Te doplnim, protoze jsou vozy, ktere pri jizde na neutral mivaji spotrebu ne 1l/100km, ale i 0.6-7l/100km. Zaroven neni pravidlo, ze pouze jeden zpusob je ekonomictejsi nez druhy. Zalezi na sklonu kopce, na tom, co nasleduje za sjezdem, jestli nutnost brzdit nebo jet dal. Znam radu kopcu, kde diky vyrazne delsimu dojezdu pri neutralu usetris v absolutnich cislech oproti jizde se zarazenym kvaltem .. ale jsou presne tak i opacne fungujici klesani.

    Co se bezpecnosti tyka u predohrabu, jde-li o zvladani smyku v zatacce, je spis vyhodou zarazeny kvalt, zatimco pri smyku na rovnem useku je lepsi vyslapla spojka (tzn. jakoby neutral).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  12:45

    « Re: zimni nafta u OMV

    to fija: Nevim jaky mas auto, ale u vetsiny modernich motoru je pri jizde z vetsiho kopce uspornejsi zarazeny rychlostni stupen. Pokud se motor toci v otackach vyssich nez jsou volnobezne, tak je zastaveno vstrikovani paliva (PP ukazuje 0 l/100 km). Takhle se chovaji napriklad TDI a vubec vsechny skodovky ...

    Pokud tam mas neutral, tak Ti to bere cca 1-2 l/hod, coz pri dane rychlosti jde prepocitat na l/100 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  12:41

    « Re: zimni nafta u OMV (volnobeh -> strecha, ?)

    to verstappen: Nebud tak skoupej na slovo. Ja furt nechapu jak souvisi volnobeh s Tvym vyletem ze silnici a pobytem na kupe snehu (?).


    Abych vysvetlil, proc jsem tak vytrvale zvedavej. Nejsem si sice jistej, jestli obcas v zime jezdim na neutral z kopce na snehu (asi minimalne), ale urcite pri srovnavani auta z lehkeho smyku (napr. od brzdeni) seslapuju spojku a to se de fakto rovna jizde s volnobehem. Po preruseni brzdeni a seslapnuti spojky se kola zpravidla hned "chytnou", auto se srovna a jede se vesele dal. Takze nechapu proc se v principu bat volnobehu.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  08:42

    « Re: zimni nafta u OMV

    marcels> ja to nerikam. Ale muze se stat, treba s nakladakem z kopce, ze se to na neutral rozjede vic, nez je zdravo, proto musi nakladaky z kopce jezdit se zarazenym kvaltem. Navic kdyz mas zarazeny neutral, tak to auto nemuzes ovladat plynem, ale jen brzdou. Coz muze byt nedostatecne ... ale jak rikam, pro soudne ridice je to celkem jedno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  07:56

    « Re: zimni nafta u OMV

    verstappen, fija>to mi, prosim, vysvetlite podrobne, ze preco je podla vas nebezpecnejsie na klzkom povrchu ist na neutrali ako so zaradenou rychlostou. Dik, Marcel
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.02  07:10

    « Re: zimni nafta u OMV

    Jos> no ... myslim, ze jsem vyhlaseny setrilek pohonnych hmot a ze jako takovy mam jiste zkusenosti, co je kdy vyhodnejsi (z pohledu spotreby). Ver mi, ze jizda z kopce, kdy auto zrovna udrzuje svou rychlost na neutral, je vyhodnejsi nez jizda z toho stejneho kopce se zarazenou rychlosti - to bud zpomalujes anebo mas na udrzeni stejne rychlosti jako na neutral vyssi spotrebu. S bezpecnosti je to jinak, ale tam zalezi i na situaci - kdyz je to rovny dlouhy usek, nebal bych se asi jet na neutral ani na snehu. Vis, ze z kar mam jiste zkusenosti s priblizovadlem ve smyku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  22:07

    « Re: zimni nafta u OMV

    Fijo, ja chtěl jsen podotknout, že si myslim, že jízdou na neutral vůbec nic neušetříš. Určitě je lepší a bezpečnější jet na vyšší rychl. stupeň bez plynu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  22:06

    « Re: zimni nafta u OMV

    velmi lehce. na střechu jsem se dostal díky kopě sněhu, která byla po pravé straně silnice, nalevo by to bylo horší, tam byl sráz do lesa :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  17:29

    « Re: zimni nafta u OMV

    Jos 2801> u nas na jihu jeste snih neni, zatim jen mraz :-) a na D1 nebyva vrstva snehu obvykla skoro nikdy, tam se z kopcu jezdit na volnobeh da :-) Jinak na kluzkym mas pravdu, ze na volnobeh nejezdim....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  17:27

    « Re: to uklízečka

    jos 2800> ja bych taky chtel nezavisly topeni a klimu, ale asi se na to vykaslu a koupim to i se zbytkem novyho auta. Ty dva-tri roky jeste vydrzim s tim, co mam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.02  14:49

    « Re: stará nafta

    Hmmm, koukám, že si docela pokecáte...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  14:35

    « Re: stará nafta

    To aby zadek rychle sbalil rodinu, traktor a hledal únikovou cestu, bagrista obvykle výslech dlouho nevydrží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  14:23

    « Re: stará nafta

    přimrz možná tak bagr. Bagrista bude nejspíš pěkně v teple - v base ........... .. (tak dlouho se chodí...................................…
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  14:20

    « Re: stará nafta

    zadek: Včera jsem ho viděl, přimrz se lžící k výkopu, asi už nepřijede.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  14:04

    « Re: stará nafta

    Oddie: No jasně, Oddie má ten správnej klumpr, kterej zkousne tu stoletou ropu. Já mám čerstvou... I když bagrista se už nějak dlouho neozval, včera jsem nalil poslední kanystr!!! Pomooooc, přeci nebudu zase jezdit k pumpě...!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.02  12:16

    « Re: stará nafta

    Zadek: hele, nech si toho, já ho viděl první... Ty máš bagristu :))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  12:12

    « Re: stará nafta

    20 let starou naftu bych teda asi do tdíčka nelil. Dovolím si k autům celkem dost, ale tohle mi připadá fakt riskantní. Doporučuju spíš tu naftu radši přenechat, respektive odprodat, za nějakou zajímavou cenu někomu, kdo má obyčejný starý dieselový auto s normálním čerpadlem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  12:10

    « Re: Prosím poraďte

    Obávám se, že v bowdenu plynu to bude sotva... Spíš bych doporučoval všechny kontakty a zásuvky který najdeš kolem vstřikování rozpojit, prostříknout kontaktolem nebo něčím obdobným a zase zasunout. Tomu bych možná dal šanci tak 10%... Taky prohlídnout všechny podtlakový hadičky po motoru jestli není některá vypadlá nebo není na konci zpuchřelá a nefičí to kolem ní. To pak dělá taky hrozný věci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:29

    « Re: stará nafta

    No já jezdím na benzín (od novýho roku možná ten dřevoplyn :-)), tohle je záležitost mojí ženy, která furt něco stěhuje (dítě, psa, kočárek, různý vybavení domácnosti) na chatu, k rodičům, domů....(takovej nekonečnej koloběh věcí) a bůh ví proč na to chce diesela, prej se jí s naftou líp jezdí... Mě se s tím jezdí blbě, protože to 1. nejede, 2. divně se to kymácí v zatáčkách, 3.není to automat :-)))) ale to jsem se nějak rozepsal trochu mimo, sorry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:13

    « Re: stará nafta

    maxima - vidím, že před vánocemi chtějí někteří dieseldriverové napravit své špatné skutky, ale dodatečnou přestavbou už to nezachrání .....................
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  11:00

    « Re: stará nafta

    Cleaner: Přemejšlel jsem o přestavbě na dřevoplyn:-)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.12.02  10:44

    « Re: stará nafta

    Určitě bych to lil aspoň přes punčochu, pak taky bacha na sajrat a vodu u dna, no a aditivum bych tam taky klidně cmrndnul, zas tak drahý to není...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  10:41

    « Re: stará nafta

    Zas tak moc se nebojím :-)), spíš jsem měl na mysli jestli to mám nějak filtrovat, nebo do toho nalejt nějaký aditivum co se běžně prodává a nebo to tam rovnou nalejt...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.12.02  10:39

    « Re: stará nafta

    oddie - jám mám na chalupě hromadu starých briket a rád ti je věnuju. Však on už si to Peugeot přebere.......................
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…