Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto ricz73

    ricz73 04.11.04  21:16

    « Motor 3,0 dCi

    Ahoj, chci se vás všech zeptat - mám Espace 3,0 DCI (je to ten motor ISUZU co cpou i do Vel Satise ale třeba taky do Saabu 9-5) a jednoho rána po nastartování se z motoru začalo ozývat tvrdý kovový cvakání. Hodil jsem to do servisu, kde už to tejden trčí, zatím překontrolovali vstřiky a nic nenašli. Teď to řeší s Renaultem ČR a nevědí c s tím. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nevíte co s tím?
    Taky jeden servisní technik kápnul božskou, že s tímhle motorem jsou i jiný problémy - mj. moc kouří (což je pravda) a Renault prej neví co s tím.
    Díky za info.
    ricz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.04  09:51

    « Re: Re: Re: olej ve vodě

    RedBaron: Se mi zda, ze si trochu protirecis ve svem poslednim prispevku...?
    Najednu stranu rikas, ze jsme mel proste smulu a ze to neni spatny, nadruhou stranu vyjmenovavas co se vsechno sere a jak je to blby...
    Moje shrnuti pro me takto: Je to fajn, pokud to funguje, usporny to prilis neni, eventuelne bych do nej sel.
    Radeji ale volim E-klassu od MB s naftovým pohonem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  18:40

    « TD

    Osobně dělím motory (co se týká zacházení za studena) na dvě skupiny: 1)vydrží, 2)nevydrží. Naložit jakémukoliv motoru, pokud není prohřátý (a tím myslím i olejovou náplň) je prasárna největšího kalibru, která ukazuje na "řidiče" neznalého funkce motoru, nebo *. Sorry za výrazy - myslím ale že to vcelku sedí. Některé motory to však, kupodivu, snášejí. Ale diesely jsou samozřejmě na zacházení citlivější. V tomto směru se asi k motorům chovám více něž ohleduplně (koneckonců jsem se volantem chvíli živil a zapéct tahačový motor je drahá záležitost). To, co mi teď stojí v garáži, mám jenom pro skutečně zachovalý stav a najeté km. Dokonce i úbytek oleje, který u tohoto typu motoru měl být větší, se neprojevuje. No, uvidíme časem. Hlavně že se ten volnoběh slušně upravil a spotřeba není až tak závratná (na to, že se zrovna rád neploužím, i když výkonem ten motor opravdu nevyniká 8-s )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  16:06

    « Re: Re: olej ve vodě

    zadek524: To, že jsi narazil na samý kousky, kde někdo v 90ti zarval za jedna, to nebude chyba z Bavorska >:D
    Ale sám bych radši benzínovou alternativu než tds. Podle krátkých zkušeností by mi stejně bavorskej diesel jezdil za 10 a víc, přičemž průměr na 540i E34 mám teď 13.8 l / 100 km, převážně město. Stojí za ten rozdíl fakt, že tds nejede, hulí, charakteristika motoru je jako u Karosy, pod 8 to nežere nikdy, problémy se vstřiky, turbem a těsněníma pod hlavou, který se mě u benzínu netýkaj? Já myslím, že ne, ale spousta známých to vidí jinak,spravujou to a shání naftu z traktorů :-O
    Nemyslím si, že řada td / tds jsou špatné motory, výkonově byly na špičce a ani životností na tom nejsou blbě, bohužel to nefunguje u nás, kde to každej honí za studena a spravuje to jára na fiátky :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.04  12:49

    « Re: olej ve vodě

    Speedy: Doufej, ze tak...
    Jinak k těm Bavoráckejm motorům jeste dodam, ze mozna nejsou spatny, ale osobni zkusenost mam neblahou. Jeste je to par let, zajimal jsem se v Holandsku o jedno Bawo v kombiku TDS, najeto neco kolem dvou kil a motor rachtal jak kafemlejnek, presne to slo od rozvodu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.04  18:48

    « olej ve vodě

    Zdarec, prosím o radu. Koupil jsem si Focuse Tddi - vše funguje jak má jen jsem objevil ve vodě olej. Voda určitě neteče do oleje (výměna oleje bez emulze). Vypustil jsem původní chladící kapalinu a bez dalšího čištění jsem tam nalil novou (už je to zase černý jako uhel). Do vody to také netlakuje. Na motoru bylo předtím měněno turbo. Možná jen prase mechanik vypustil kapalinu do nějakýho zasviněnýho kýble, aby to tam zase vrátil :-(. Nebo že by hlava nebo těsnění pod hlavou? Pls poraďte. Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.04  18:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.5 TD

    zadek524: To mě docela překvapuje, protože jsem na ten motor moc stížností neslyšel. Rozvod je řetězem (že by se přetrhnul?) a i v servisu Opel se vyjadřovali jako o bezproblémovém motoru. A to jsem se ptal ještě před koupí a nezávazně, takže žádné pochlebování zákazníkovi. Od motoru v BMW se liší snad jenom trochu jinou hlavou, o 10HP nižším výkonem a o 10Nm nižším krout. momentem. Samozřejmě na ten objem žádné "dělo", ale za ty peníze ... Auto jsem bral hlavně kvůli celkovému stavu (...jsem ještě neviděl - i síťka na podlaze kufru jako nová!) a skutečným kilometrům (servisní knížka) Že je Mercedes "někde jinde", o tom nemůže být řeč, a samozřejmě bych do něj také šel, neb Opel není moje firma No.1 Až jednou našetřím..... :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.04  15:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: 2.5 TD

    Rob: Jo jo, vim o co jde moc dobre, jeden kamos ho ma a je na to pekne nasranej... Se mu to i potkalo, rozlitly se rozvody pred casem.
    Pak jsem jeden kousek vlastnil i osobne, byl to Caravan r.v.2000 2,5TD. Auto v plny nalozi, docela slušný, ale zakotvil radeji u jineho vozitka, za Mercedesa bych to nevymenil zpatky uz ani za nic, a to mam rocnik 93, presto asi o 99% lepsi! Nic proto Omeze jako Opelu, ale ten motor ve mne nevzbudil ani trochu duveru...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.04  18:31

    « Re: Re: Re: Re: 2.5 TD

    zadek524: Aby nedošlo k mýlce: Nejde o BMW jako auto, ale o BMW motor. Ten vrčí v Opelu Omega. Ne že bych byl fanda Opelu, (měl jsem kdysi také BMW), ale jsem orientován na zadní pohon, automat a pohodlí (=velká auta), a BMW se pohybují cenově přece jenom trochu výše, než Opel. Motor je ale orig. BMW - Opel ho kupuje (koneckonců je na něm i "Bavorácký" znak)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.04  07:43

    « Re: Re: Re: 2.5 TD

    Rob: No jo, o tomhle aute jsem taky kdysi uvazoval, to vypliva i z meho nicku, jsem puvodne mel BMW524TD, postupne jsem jich vystridal dvacet kusu...:-)
    Pak jsem presel na Mercedesy, akualne mam 124/300 turbodiesel combi, automat a spotreba se mi pri normalnim jezdeni, zadna solichacka, mota mezi 9-10 litry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.04  19:23

    « Re: Re: 2.5 TD

    zadek524: Zatím jsem do nafty nalil aditivum od STP. Evidentně se chod zlepšil (asi po ujetí 100km), momentálně jsou již jen občas patrné slabé náznaky v nepravidelnosti při volnoběžných otáčkách. Je to ale zanedbatelné, tak to zatím ignoruji. Každopádně se ten přípravek projevil pozitivně. Co bude dál ....? Budu informovat. PS: Studené starty nemohou být lepší - motor se snad neotočí ani jednou dokola - jde po prvním vstřiku do válce. Spotřeba v normě (po konzultaci se známým se stejným autem v manuálu - já mám automat). Zpravidla není vyšší než 9l/100km, město tak 11l/100km. Je to prostě 16 metráků pohotovostní hmotnosti, a prázdný zrovna také nejezdím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.04  15:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Josi: Jakej to ma prikon fakt nevim. Je to jenom takovej mezikus, kterej se nasroubuje na naftovej filtr, nebude to mozna pasovat uplne vsude, tak bych to vzal radeji komplet z jinyho auta. Jak jsem doporucoval, to BMW a starou Audi, asi to bude i u vicero jinejch aut k odejmuti... A montaz asi nejjednodussi oproti rozvodu vody.
    K tomu rozvodu vody jenom malickost, dal jsem si to kdysi do auta, zamrzani nafty ve filtru vyreseno, ale jinej problem, kdyz jsem tehda prodlouzil a tim narusil vodni okruh topeni, mnohem hur to topilo.
    Taky jeste k te kvalitni nafte. Kdyz jsou opravdu veliky mrazy a bral jsem tu nejdrazsi Aral naftu a nemel jsem vyhrivani filtru, tak mi ho to stejne zalepilo. Priznaky takove, ze nastartujes v minus hodne moc, ujedes par kilometru a stojis, plnej filtr parfinu.
    Neni nad vyhrev!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.04  14:24

    « Bez nadpisu

    Vyhřívaný naftový filtr z nějakého staršího Peugeota 205/309 mám kdyžtak doma, if zájem... a kupodivu ne jenom jeden ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.04  10:08

    « Re: Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Nedržím starý diesel aby som chodil na pumpu, aj keď v poslednom polroku vyšli po vzore Slovnaftu nenásytní kšeftári z 20 na 25 Sk. Ale aj to je nafta priamo z čerpačky a po poslednom čistení nádrže lejem cez dámsku pančuchu - tá chytí aj vodu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.04  08:07

    « Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Spis bych hledal problem v nafte, znam spoustu aut co nemaji vyhrivany filtr a jezdi v zime bez problemu, zkus tankovat u pumpy ;-) a treba jeste pouzit i nejake aditivum. Pokud uvazujes o montazi najekeho vyhrivani zkus sehnat predehrev nafty teplou vodou z motoru, je to nejjednudussi zpusob, pokud si vzpominam treba u Crom je resen mezi filtrem a cerpadlem takze by ti opet nic neresil, ale muzes si ho dat klidne na privod nafty k filtru jen privod vody musis zajistit primo z hlavy bud co jde do topeni nebo jinde, ale hlavne pred termostatem. Nebo sezen druhe teleso naftoveho filtru, ktere obsahuje elektricky predehrev. Neni to zadna novinka takze na vrakaci to nemusi prijit nejak moc draho. Ale spis nez tohle bych vyzkousel kvalitnejsi naftu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.04  18:48

    « Vynechávání motoru za jízdy

    OCTAVIA 1.9TDI 66KW - softwarový CHIPTUNING
    potřebuju poradit. začal mi cukat motor, při zátahu mi na necelou sekundu vypne. byl jsem v servisu a tam to na VAGu ukázalo závadu na "jehle" - jeden chybový výpis říká "nesmyslná hláška" a druhý "zkrat na plus". Ale nevědi si s tím rady.
    Dík za jakoukoli radu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.04  08:59

    « Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Zadek 524: dám si poradiť (nevieš náhodou aký to má príkon na BMW?)
    Fera: za silných mrazov po krátkej jazde, kým sa ešte nevyhreje motorový priestor mi zvykne zabiť vložku parafínom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  15:53

    « Re: Vyhrievanie filtra

    Jake mas presne problemy s nevyhrivanym palivovym filtrem? Pri startu? Pri jizde? Zamrzani?
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.10.04  14:51

    « velmi spolehlive motory ma mercedes

    mam take dobe web stranky a prodavam ojete vozidla
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.04  13:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Josi: Podle me je to ztrata casu. Spis bych ti doporucil, abys z nejakeho starsiho Pezota 205/309/505..... sehnal vyhrivany naftovy filtr, u nekterejch je to vyhrivany teplou vodou, pripoj to do vodniho okruhu a uvidis.
    Nebo jeste lepe, u BMW524TD nebo u starsi Audi, se kterymi jsem se setkal to bylo reseny elektricky na filtru. Je tam ale mezikus, kterym ta nafta primo proteka, nez vtece do filtru a nezalepi se teda pak parafinem. To co vymejslis je ztrata casu. bud trochu odborneji to udelej, vraz do toho par kacek, nebo se na to vyprdni...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.04  06:32

    « Re: Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Je to dosť málo. Zrkadlo to však zohreje celkom slušne. V skutočnosti to má asi 30W (podľa odoberaného prúdu). Každopádne je to lepšie ako nič. Skúsim, dám vedieť...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.04  11:20

    « Re: 2.5 TD

    To je zvlastni, jestli jsou starty 100%, nerekl bych, ze to bude vstrikem, spatnej vstrik se projevuje zejmena pri studenem startu.
    Ja bych mel spise podezreni na elektroniku a na cerpadlo. Jinak to jede dobre? Nezere prilis? Nebere olej?
    Radsi bych do toho moc nestoural, mohlo by se to dost prodrazit!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.04  11:18

    « Re: Re: Re: Vyhrievanie filtra

    25W mi pripada hodne malo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.10.04  06:35

    « Re: Re: Vyhrievanie filtra

    Vďaka za tip, už som tam nazeral. Len sa musím trošku zorientovať.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.04  19:28

    « Re: Vyhrievanie filtra

    Přestože mi nikdo neodpověděl na můj dotaz /asi se rubrika nečte :-( /, doporučím Ti v Tvém problému zamrzání nafty u Sierry adresu www.fordsierra.cz Jsou tam solidní kluci, a určitě Ti někdo něco poradí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.10.04  13:41

    « Vyhrievanie filtra

    Podarilo sa mi rozbiť zrkadlo a zaujala ma tá vyhrievacia fólia nalepená vo vnútri. Má to 12V/25W. Mám totiž každojanuárové problémy s nevyhrievaným palivovým filtrom (Sierra). Napadlo mi, že keby som tú fóliu nalepil okolo filtra a obalil ešte nejakým molitánom, mohlo by to pomôcť. Tých 25W baterke určite chýbať nebude. Aký máte na to názor? Neskúšal to niekto?
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.10.04  17:36

    « 2.5 TD

    Dovolím se dotázat v odborných kruzích: Pokud nebudu počítat x nákladních aut, tak mám první naftu pod kapotou. Konkrétně 2.5 TD od BMW. Najeto cca 120 tis. Občas se mi stane, že motor jde při volnoběhu nepravidelně - jako by jeden válec kulhal. Po přidání OK, starty 100%, nekouří ani za studena. Chtěl jsem nechat přejít vstřiky, ale ten přístup k nim je super :-( takže to bude asi záležitos až na dlouhé zimní večery 8-s Musím holt jezdit, a motor by měl mít předkomůrky, takže písty by to měly přežít. Jako možná závada mne totiž napadá, že jeden (víc?) trysek špatně rozprašuje (teče?) při malém množství nafty za volnoběhu. Zatím bych chtěl zkusit, jak se projeví přísada do nafty, která by měla mít čistící účinek (Winns, STP) Budu rád za info, zda je diagnóza správná, a jaká je osobní zkušenost s výše uvedenými přípravky. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.04  11:46

    « Re: Odvetranie

    Motory v Sierrach 1,8TD, to je tak specificka zalezitost, ze tady nelze vubec nic poradit... Nic horsiho a mene spolehliveho zadny vyrobce zatim nedokazal zkonstruovat!
    Jeden kamarad - mechanik, co jich mel uz par pod rukama o nich prohlasil, ze fungujou na principu šoku....:-))))
    No, asi bych v tomhle pripade pomyslel nejspis na repasi TURBA, podle toho co rikas.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.04  11:23

    « Odvetranie

    Kdesi v starších príspevkoch som našiel radu odpojiť odvetranie kľukovej skrine od sania a vyviesť ho pod auto. Priznám sa, že som to niekedy robil aj ja v snahe o udržanie čistého karburátora. Na Sierre 1,8TD som zistil, ze mi to dobre olejuje lopatky na turbíne, tak som to odpojil, kým vyrobím nejaký odlučovač oleja. V tú ranu som mal z auta dymovnicu. Aj pri citlivom pridávaní policajti strácali šancu odpísať si moje EVČ. Keď som hadicu pripojil na sanie, po dyme nebolo ani stopy (semeringy na ventiloch sú nové). Je to možné, že taký malý podtlak v kľukovej skrini má taký veľký vplyv na "žranie oleja"?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.04  13:23

    « Re: Re: Re: Občasné hlášení poruchy "VSTŘIKOVÁNÍ"

    moje rec...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.04  13:21

    « Re: Re: Občasné hlášení poruchy "VSTŘIKOVÁNÍ"

    To je tragedie - tyhle moderni naftaky... Zlaty stary diesely!!! Na motoru nic moc neresim, nesteluju... az to kyksne, dam tam jinej motor v cene kolem 15 tis korun a nekolik set tisic km budu jezdit vesele dal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.04  12:58

    « Re: Občasné hlášení poruchy "VSTŘIKOVÁNÍ"

    kemo, asi te sklamu...
    Vezmu to odzadu:
    1. Do servisu jo, ale najdi si nejakeho machra v okoli na diesely, proste specialku
    2. Nafta shell - jede mi to na ni hur nez na bio, to muze byt v zavislosti na nastaveni motoru (kazdemu taky chutna neco jineho)
    3. Pokud je mi znamo tak se chybove hlaseni vetsinou ukladaji v pameti a na jejich zaklade se pak pokracuje dal s opravou. Muj kamos ma Rover 620 SDi a dela mu to same co tobe, ale prvni zasah servisu tomu vubec nepomohl, nakonec ho to stalo 25 000... posuzovali zavadu dle chybovych hlasek v RJ
    4. Protoze RJ ridi vstrik, tak to bude zalezitost elektroniky...
    Tedka budu volat tomu kamosovi co se mu s tim nakonec stalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.09.04  08:41

    « Občasné hlášení poruchy "VSTŘIKOVÁNÍ"

    Mám nový RENAULT GRAND SCENIC 1.5 DCi ( 100 koní ). Občas krátce problikne hlášení " porucha vstřikování " - trvá to 2-5 s. S tím je spojen pokles výkonu motoru - děje se tak jak při rozjezdu, tak při plynulé - konstantní jízdě po dálnici. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Tuto závadu jsem reklamoval - došlo " k opravě " >:-[] a to - hodili to na test motoru - zjistili , že je vysoký tlak ve vstřikování a na mě hodili dotaz zda to chci opravit ( trochu divná otázka od odborníků :?: ) - řekl jsem že ano - a to jsem asi neměl dělat. Od té doby auto ztratilo výkon - je znatelně línější - má vyšší spotřebu než mělo zejména při vyšších otáčkách - po dálnici a při rozjezdech no a co je nejhorší ,tak hlášení poruchy vyskakuje dále !
    Je možné, že by mi nastavili hodnoty pro motor 1.5 dci ( 80 koní místo 100 koní ) ? :'-(
    Jak se nastavuje tento tlak - je to jen elektronická záležitost, nebo se někde něco nastavuje mechanicky?
    ( dále mi řekli , že kdyby to dělalo dál , že by vyměnili nějaké čidlo) - Já si myslím, že čidlo bude v pořádku - pokud byl opravdu špatný tlak a nyní je dobrý - že tam bude nějaká jiná závada.
    Je možné, že při vyskočení hlášky dochází i k automatickému omezení výkonu motoru- aby nedošlo k jeho poškození ? Člověk na to reaguje ubráním plynu - a tím se asi vše zmátoří a hláška zmizí.
    Zapisují se tyto chybová hlášení někde do paměti ( na jak dlouho ) - lze je pak na diagnostice vyvolat a přečíst ?
    ( naftou to asi nebude - poprvé se to projevilo po tankování u SHELLA v Rakousku ) Mám najeto 10 000 km.
    Mám strach jít do servisu, aby tam nepodrbali něco dalšího.
    Díky za odpověď
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.09.04  13:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žhaviče

    no tam byli 1.8....Di, mam pocit, ze to byl uz tehda primy vstrik, mely malou spotrebu (kolem 7 kombi). Kamos ho mel v praci, obcas jsem s nim jel a kdyz byl prazdny tak to byl docela hukot na 1.8 >:D
    A vis moc dobre, at se opakuji, ze se menini stale jenom vse okolo, telo minimalne. Ja jsem zkoumal odkud pochazi motor 1994ccm co se dava do roveru a dle jednoho pramene se daval do malych traktoru... Dneska je to HDi, DCi, nebo tak nejak a ma v zakladu 99kW, ale kdyz to kuchnes tak je telo, vrtani zdvih furt stejny akorat tam neni predkomurka ale je tam lista CR...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.04  12:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Žhaviče

    Rabukete: No, nikdy jsem ty motory nezkoumal, ale co mam pocit vim temer jiste, tak Transity maj primej vstrik, jsou to naky tusim 2,5D - ten obycejnej motor a protoze jednomu kamosovi se to kdysi trochu potkalo, mam pocit, ze mi rikal, ze ten motor je OHV, ta 1,8 je zcela jiste OHC. Tak ja nevim...
    Vubec o nicem se nehadam, osumnactku jsem vlastnil, Transita nikoliv a nijak jsem se o to nezajimal... Bavim se teda o tech Transitech novodobejsich rocniky kolem '90 a vejs, ty kulaty prehistoricky nemam nejmensi tuseni, co tam bylo za motory...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  14:36

    « Re: Re: Re: Re: Re: Žhaviče

    Psal jsem: jestli se nemylim...
    ...a nemylim: Ford Transit Diesel 1759cc 1966-71
    a z nej vychazi ten motor... Zadku, moc dobre vys, ze se koncepce nemeni, meni se jen ty veci okolo, zadny vyrobce nema cas ani penize na vyvoj uplne nove jednotky, princip je porad stejny....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.04  13:41

    « Re: Re: Re: Re: Žhaviče

    Ja to teda na zimu skúsim. Teraz nie je problém. Neide o cenu, ale aviové žhaviče sú dlhšie a končia presne pod tryskou. Tie vložky: hľadal som nejaký vhodný materiál a moskvič má o 0,5mm menšie vŕtanie, ako ford - ideálne. A myslím si, že ruský materiál nie je na zahodenie. Iste lepší ako opel, kde boli po 30 tis. oválne valce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  12:39

    « Re: Re: Re: Žhaviče

    Rabu: Pokud je mi znamo, davaly se ty Fordi 1,8 do pickupu vychazejicich z Fiesty a Escorta, takze o náklaďáku nemůže býti řeč...
    Já zas teď dával při testování svíčku ze starýho Medvěda 190E do tříválcovýho Matize a jak makal...!!!:-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  12:20

    « Re: Re: Žhaviče

    Taky bych do toho v klidu sel, pokud se nemylim tak 1,8 diesel od fordu se puvodne bez turba daval do malych nakladaku/dodavek (cti: van, minivan). Takze by to melo byt stejne, jenom do avky jsou 10x levnejsi se stejnymi parametry...
    ...tim moskwitchem jsi me dostal... daval jsem kdysi z nouze svicky z moskvice do citroenu a jezdi se na to dodnes... (za rok 5000km)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.04  08:23

    « Re: Žhaviče

    Josi: No, mnohem dobrodruznejsi nez neoriginal zhavice mi pripadaj vlozky z Moskvice... Takze bych sel klidne do toho... :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…