Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Spotřeba Passatu
ja ho nemam, ale myslim tak kolem 7-7,5 l/100 km. Me zere MAzda 6 100 kW diesel asi tech 7 l/ 100 km. Kdyz chci tak i vic. Vzdycky to jde vic. Ale pod 6 jsem se nikdy nedostal. Co ta tvoje Toyota kolik ti zere? Ja jezdim hodne po meste a rad cejtim ten narust vykonu. Jak jses i jinak spokojenej? Ja priste kupuju Subaru, novinku uz nikdy, prece jenom jsou drobnosti co mi vadej. -
« Re: Bitpower (Ricambi)
nechal jsem u nich asi před měsícem chipovat VW motor 1.9TDi 81kW na 110kW (řekl bych, že je to spíš "jen" na 100kW-ještě jsem nebyl na brzdě, ale i tak je nárůst výkonu hodně znatelný)... docela spokojenost - zatím najeto od té doby cca 3.000 km (kouřivost jen o chlup vyšší, spotřeba narostla jen o cca 0,6l/100km ovšem s častým sešlápnutím plynu na max.!, hlučnost stejná) -
« Re: Kouř
vcelku me coudilo Volvo V70 2.5TDI s motorem jeste od audi, po precipovani, v Pardubickem servisu Volva s tim nebyli schopni, vlastne ani ochotni nic udelat, protoze udajne nemohli najit cip, tak jsem to dal do AUTOHASE v Praze, kde to seridili a zlepsilo se to o 90% :-) takze se nespolehejte vzdy jen na jeden, ikdyz autorizovany servis.. -
« Re: Kouř
No podle mě když to začne házet olej do sání, tak to budou podle mě pístní kroužky. U tohoto motoru s touto kilometráží by se již značné opotřebení dalo očekávat. Což mě přivádí na myšlenku, kolik oleje ti to žere ?
Jinak to EGR se do automobilů dodává již od roku 1973, nicméně nejsem si jist implementací do diesel motorů. -
« Aral super diesel
Jaké máte s ním zkušenosti. Já ho zkusil načepoval a po 200 km kdy jsem byl příjemně překvapený (nižší hlučnost, živější motor) to začalo více čudit. Myslím, že ty obsažená aditiva začala víc rozpouštět úsady a karbon. Snad to přežijí trysky. Už mám s čističi svoje špatné zkušenosti. -
« Re: Kouř
Tak jestli je to EGR i u starších aut...88, tak by to mohlo být. Krom toho něco od výfuku do toho sání vede ale zase přes te vzduchový filtr...ten je taky pěkně od oleje...zvlášť u svodu k prvnímu válci. Když to "háže" olej do sání, to jsou ventily? Jinak je to 1,6D a má najeto 325000km :o) -
« Re: Kouř
Roj: No to může být klidně odpad z EGRka, tedy ze zařízení které dodává již jednou použité plyny zpět do sání v rámci lepších emisí. Co že to jsou sračky je nasnadě... EGR se dá vypnout, nebo respektivě eliminovat. Mimochodem co je to za auto a hlavně kolik má najeto ? Je docela možný, že pokud je to už něco s velmi velkou kilometráží, tak pak začnou házet olej do sání, ale blížší specifikace tohohle problému ti vysvětli někdo jiný, tuto oblast nezmám, ale EGRko jsem rozebíral. -
« Kouř
Čauky lidi...tak jsem se dostal zase k autu a trošku jsem se povrtal. Vzduchový filtr má svoje léta už dávno za sebou ale než koupim nový tak jsem ho na zkoušku vyluxoval a opravdu už to tolik nekouří, ale co mě zaujalo mnohem víc je fakt, že v těch svodech od filtru je taková ta olejová kašička...pevně držící na stěně. Kde by se tam mohla vzít? Jinak to bude asi to proč to kouří při padání otáček ne? Mohlo to být tím filtrem? Zatim díky... -
« Re: TDI
Hmm tam může přijít samozřejmě kdokoliv, jenom majitelé Cadillaců dostanou večeři zadarmo :)
No 21.6 je sraz v Brně, tak tam budu taky. Jinak v sobotu odpoledne budu s největší pravděpodobností mýt auto a to na Budějovický. Jinak je schovanej v garáži. Nicméně klidně s tím něco provedeme. Nevím jak časově, já mám do konce týdne, více méně čas pořád. Od pondělí už ne. -
« Bez nadpisu
MA NEKDO NEJAKE ZKUSENOSTI S HYUNDAI ELANTRA 2,0 CRDI?SPOTREBA,JIZDNI VLASTNOSTI,ATD.
ZNA NEKDO POSTUP PRI MERENI SPOTREBY V TESTECH?RAD BYCH VEDEL,NA JAKE TRASE SE TEST DELA,JESTLI SE JEDE PO OKRUHU NEBO NA NORM.SILNICICH A DALNICICH,KOLIK KM SE NAJEDE PO MESTE,JESTLI SE TO DELA VE MESTE ,KDYZ JE SPICKA,JAKYMI RYCHLOSTMI SE JEZDI.....DIK ZA "RE" -
« Re: TDI
Ace: V tom tvojom porovnani zrychlenia Cadillac versus allroad asi budu hrat ulohu dve dalsie veliciny a to je jednak hmotnost auta a jednak krivka toc. momentu. Inak v tvojom pripade vyberu auta je toto len jedna z kriterii. Dalsie nemenej dolezite su handling auta, pohodlie a komfort. Takze nezabudat na vsetky tieto veci ;-)
Inak ja mam na mazde 2,5V6 pri 170k zrychlenie 8,5. Nie je to taksito ziadny zazrak, ale oproti 10s je to celkom rozdiel. -
« Re: TDI
Scuderia99: Právě proto jsem hodil do pléna otázku kdo má zkušenosti s tím motorem, protože jsem slyšel to samé. Zvuk jak z vyhrkanýho Transita, což se po zahřátí mírně změní k lepšímu. No další věc, která mě vedla k myšlence je údaj o akceleraci, což je pro mě důležitejší veličina než max. rychlost. Zrychlení z 0-100 má za 10 a něco, což mi přijde dost slabé (automat) když si vezmu že má allroad stejný výkon jako Cadillac 180 koní, ale točák má o 50 vyšší na 370Nm a stejně je o více jak vteřinu pomalejší (caddy 8.9) a to nepočítám výhodu 5st automatu o proti mému klasickému 4st, tak jsem si prostě musel položit otázku že tam musí být něco špatně. Jenom přeci auto se základní cenou kolem 1.6 s tímto parametrem mi přijde jako slabé.
Jo jinak jak jsem psal, kdyby Turner nebyl zatížen na Audi a byl to nějaký diletent do znalosti aut, tak si už vybírám barvu na S-type, ted S-type začíná na 1.395 což mi přijde férová cena.
-
« Re: TDI
No 607 když už tak bych objednával s benzínem V6, tam bych diselem nevolil, už protože že 607 s dieselem má otec a vím, že i když to auto nejede špatně chtělo by to pár koníků navíc. Výkon té 2.2 je přesně na hraně důstojnosti. Auto jede slušně, ale výkonem nepřekvapí. Vzhledem k tomu, že 607 stojí nepoměrně méně než Allroad tak by s benzínem nebyl žádný problém. U Audi stojí diesel asi o cca 200 tis méně než ta 2.7T nehledě na to, že auto budu mít k privátnímu používání, takže i náklady na palivo hrajou nějakou roli. V případě mého Cadillacu je mi to jedno, toho mám pro radost, jenže tohle je prostě spotřebák.
Jinak ještě k tomu SuperBu, nechci aby to vyznělo špatně a nemístně, ale sleva na SuperBa nikoho nezajímá, prostě je k dispozici tolik peněz a za ty se může vybrat jakéhokoliv auto a tak samozřejmě vybírám to nej v rámci možností a aktuálně je SuperB na posledním místě žebříčku a kdyby byl tak by byl s 2.6 V6 a ne s dieselem. -
« Re: TDI
RV: s Alfou nemám žádné zkušenosti, ale vzhledem k tomu že mám rozpočet na auto celkem flexibilní, tak už bych volil AWD pohon, což Alfa nedělá. Jinak Alfa je v designu v Evropě bezkonkurenční nádherná auta s velmi povedeným interiérem, bylo by asi potěšení jezdit v nějakým jejím V6 se sekvenční převodovkou. -
« Re: TDI
Viezol som sa parkrat v allroade 2,5TDI ale nesoferoval som ho. Kazdopadne majitel ho vacsinou stale vytacal a zjavne sa mi snazil predviest co to auto dokaze. Co sa tyka zrychlenia tak zrychluje to vcelku v pohode ale necakaj ziadny zazrak ala sportove auto. Ale s udrzovanim vysokych rychlosti na dialnici alebo nejakymi obehovaniami by problem nemal byt. Co sa tyka hlucnosti, tak do tych 80km/h je to typicky diesel. sice nie je to ako v octavii ale pomylit s benzinom sa to neda. Inak zvonku a pri studenom motore je to ako ford tranzit. Kazdopadne pomer cena/vykon ma asi o dost lepsi ako benzinova verzia 2.7T. S motorom 2,7T parkat jazdil moj bracha. Testoval to dost na hrane. Celkom to vychvaloval. Hlavne ten vykon motora a zrychlenie. Ked tak, napis mu mail, urcite ti odpovie na niektore konkretne dotazy. -
« Re: TDI
Že má 607 lepší, svébytnější a originální výraz není pochyb. Ale potom se rozjedeš a můžeš se jenom ušklíbnout - 6V, výrazně ovladatelnější auto, pasivní bezpečnost a spousta vychytávek. Navíc přijdeš do autosalónu a dostaneš slevu jako prase a nulový leasing k tomu. Prostě roztočíš rozum a není co řešit. Superb ti naladí na stejný výkon každý slušný tuner (samozřejmě prostřednictvím servisu a v záruce, výkon je snížen jenom z důvodu marketingu) -
« Re: TDI
motor v SuperBu má menší výkon. Sice poslední týden studuji diesel motory (jaká potupa) a tedy nejsem odborníkem, nicméně SuperB má 114kw a Allroad 132kw. Jinak SuperB je ošklivé auto, za stejné peníze bych si radši objednal 607, což je auto s velmi pohodlným a pohledným interiérem a samotné auto vypadá jako správná manažerská limuzína než ošklivě industriální SuperB. -
« Re: TDI
Tak ono to zase až tak easy není. Turner je zjevně zatížený na Audi, takže i když říkal že si mám vybrat v čem se budu cítit nejlépe zjistil jsem si fikaně přes jeho sekretářku, že on jako rád Audi, takže můj zcela prvotní plán s S-type, nakonec je to Brit jak poleno byl zhacen stejně tak rychle jako druhá varianta na S80, mají totiž S60 tu používá jejich provozní a Turner z ní nějak nadšen nebyl. No takže volím variantu z jeho oblíbené značky a snažím se najít co nejlepší variantu. A6 kterou chtěl původně se povedlo úspěšně zabalit do kabátu Allroad pod kujebáckým vysvětlením, že na Moravě a Slovensku jsou jeho Tesca v oblastech s velkým výskytem sněhu a tedy by byla vhodná reprezentativní čtyřkolka. Byl jsem se podívat i na XC90 což je úplná bomba, až tedy na dodací lhůty, první volný termín pro dodání XC90 je únor :((((((
No takže uvidíme, nakonec asi budeme spojený oba, on bude mít své Audi a já si tam zaškrtám celou příplatkovou výbavu. No jinak šéf se zdá velmi rozumný a fine člověk v tomhle ohledu asi nebude vůbec žádný problém.
-
« Re: TDI
to ace: Na to už tomu rozumím, já původně myslel, že máš práci, ale ty sis našel zaměstnání s kroucením volantu -)))). Ale teď k věci. Můj tchán teď řešil něco podobného a koupil nakonec Superb 2.5 Tdi v plné výbavě (navigace, airbagy ..) a spokojen je maximálně. Přijde mi, že požadavek na čtyřkolku je zbytečný, ale třeba budeš fakt jezdit na lyže, potom ber Audi. Možná, ale pro takovou funkci by jsi neměl vybírat konfekci, ale vzít např. Jaguár S-Type, a když se znepojízdní, prośtě ti přistaví jiný. -
"-- skrytý --" 03.06.03 11:32
« Re: TDI
Hm, tak takovouhle práci bych asi dělat nechtěl. To auto asi bude příjemné (možná se i ozvu, abych viděl na vlastní oči, jak sedíš v dieselu :))), ale pamatuju na případ člověka, který z podobného fleku dostal padáka - pan šéf si usmyslel, že potřebuje býz za hodinu v Brně, a když je chytli za rychlost (>200), řekl, že to je problém řidiče... a kluk byl nakonec rád, že mu zůstal řidičák. Přeju ti o trochu lepšího a rozumnějšího šéfa... -
« Re: TDI
Imaxim: Hele štěstí se na mě obrátilo. Zcela legálně jsem vyhrál poměrně náročný konkurs na soukromého řidiče pro generálního ředitele pro střední Evropu u firmy TESCO Stores (ty supermarkety). No prvním úkolem je to že si mám vybral auto, které mi bude nejvíce vyhovovat s cenou kolem 2mega. Takže vybírám, na rovinu je to velmi přijemná záležitost :) -
« Re: TDI
oddie: hmm trapně okolnosti mě k tomu vedou, nicméně si vyzkouším i tu 2.7T a co mi bude více vyhovovat to objednám. U tý 2.7T jak se dívám to "papírů" se mi nezdá výkon. Jenom přeci na to že to má dvě turba a 6 válců mi výkon 250 koní připadne dost nízký a k tomu ještě spotřeba. Nehledě na to že shodou okolností mého kamaráda šéf má A6 s tímto motorem a do 100 tis se měnila oba turba a následně pak praskl blok motoru, tedy z tohohle pohledu motor vážně nic moc.
No a samozřejmě v nabídce je i V8 4.2 :)))) ale tak to je opravdu "trochu" mimo :)))). Takže Oddie, že uvažuju o tom dieselu je spíše dáno tím, že tam není příliš na výběr. Jiné auto jsem nenašel, i když třeba E-klasse 4-matic plánuju taky prozkoumat. -
« Re: TDI
to Ace2: Hele a nekoulíš nás trochu? Před měsíce by jsi byl ochotný rozdávat v Karlovce letáky na varhanní koncerty a teď tě nový zaměstnavatel hýčká s autem přes milión, podle vlastního výběru. To asi očekává, že mu vyděláš minimálně osmičku ročně, podle standardů úspěšných firem. Sorry za jízlivost, ale docela by mě zajímalo kam jdeš dělat.