Dieselové motory - tipy a triky
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: cukání
Andree: Taky jsem vypozoroval tohlu "*" cukání. To je přesně to co mě na Fábii doslova sere, když potřebuješ dát kotel, tak se zeptáš počítače a on Ti to móžná povolí...a taky mu dost dlouho trvá než začne brzdit motorem...ubereš plyn a čekáš ale mezitím už musíš šlápnout na brzdu abys to nenačoudil do toho před Tebou a pak cítíš jak to začne o 50% brzdit motorem víc. A ejvětší debilita je při řazení když máš třeba půl plynu...normální lanko vrátíš hned, ale tady Ti vylezou otáčky i když už máš pedál plynu na 0...:o( Fakt nedomyšlenina. A to jak to zabere zdechne a zase zabere je určitě ono...řekl bych taková zpomalená reakce :o) -
« Re: cukání
Co zeeee..??? Interiér fabie je podle mého názoru pěknej paskvil, ale fakt je že jsem již myslím viděl i horší. Například u bývalé Felicie :-) Vůbec největší ujetine je ale Fabia Sedan. Řekl bych že Fabia Sedan a Renault Thalia jsou auta pro nevidomé :-) ....ti totiž nevidí tu hnusně naplácnutou záď. -
« Re: cukání
residents: jsem asi ignorant, ale kdyby jsem to nevěděl, že tam ňákej elektronickej pedál je ani bych si toho nevšim, přitom dost lidí na to nadává. Je to možný, že to může být i tím. Prostě když brzdím motorem mezi 2000-3000rpm a pak trochu šlápnu na plyn abych přidal, tak to začne táhnout, pak to jakoby chcípne a pak to zase táhne. -
« Re: cukání
AntZ: To je nějak podivný co tady říkáš... Interiér je to nejlepší co můžeš v týhle třidě mít- žádnej kýč, ale v classicu co mam já pokulháva dílenský zpracování. Nevím jak chceš využívat prostor před spolujezdcem??? Televizi, nebo počítač? Nebo tisíc úložnejch schránek na prd. Mě přijde fabie ultimatně stabillní i na dálnici ve 150kmh, řek bych, že možná lépe než Octavia a Xantiay ale dost velkou roli hrajou pneu, pokud tam máš pneu z dětskýho kočárku tak se ti nedivim. -
« Re: cukání
Koupit si Fóbii? Ani omylem, na design jsem si zvykl, ale interiér je extra vysoká ubohost. Fantastický je ten nevyužitý prostor před spolujezdcem, to přímo bije do očí. Jízdní vlastnosti? Když je měsíc staré auto za silného deště nestabilní už při 80 km/h, o něčem to vypovídá. -
« Re: Zabiják diesel
gergi: No o pak se nesmí pominout, že každé i hodně staré auto má motor který potlačuje nežádoucí emise a z 99.5% jsou auta vybaveny katalyzátorem. Což u nás ještě spousta aut není. Ono zahřáté benzínové auto skuteně vůbec nesmrdí a o nějakém dýmu... -
« Re: Zabiják diesel
Diesel v USA: tuhle jsme spekulovali, cim to je, ze tady neni u silnic takovy ten typicky zacazeny prach jako u nas. Jedna z hypotez byla, ze je to prave mnozstvim dieselu. Tady krome velkych nakladnich trucku jsou vsechno benzinaky (i tzv. light trucks, za kteryma lidi tahaj jachty a kone). Nektere dalnice (tzv. parkways) jsou jen pro osobni prepravu a je to fakt znat - oproti tomu nanosu sazi vsude v Evrope je tu cisto. Ani kdyz se clovek prochazi na Manhattanu, kde je proklate husta doprava, neni tam takovy smrad jako v Praze. -
« Re: Zabiják diesel
jo Týden je dobrej. To je kvalitní periodikum. Jinak s dieselem souhlas. Je sice fine, že saze jsou těžší než vzduch a tedy mají tendenci se uzazovat, na druhou stranu. Se tak stane až po nějaký době. A když to pěkně Passat předemnou pěkně vohulí tak mě to hned nasaje větrák přímo do kabiny a žádne usazování se nekoná... Jo diesely to mají složitý, taky v USA kde jsou přísnější emisní limity jen tak nějakej diesel z EU neprojde emisní testací. Třeba CDI od Mercedesa se tam nesmějí prodávat, neb neprošli emísní zkouškou 7 států unie a přitom u nás ty motory jsou známi jako jedno z nejlepších co se dá koupit. Jo jinak pro štourali, emisní limity jsou přísnější p proti Euro všechny současné co mají. Tedy jak základní federální a pak samozřejmě i kalifornské... kde za chvilku budou smět snad jezdit jenom hybridní auta :) -
« Re: Zabiják diesel
O jakou analogii s Bleskem se pokoušíš? Časopis Týden patří dlouhodobě mezi nejlépe hodnocené časopisy na našem trhu. Navíc v článku (jehož název se mimochodem shoduje s názvem mého příspěvku) pouze cituje závěry Spolkového úřadu pro životní prostředí (UBA). Tedy především že riziko rakoviny plic je oproti zážehovému motoru až desetinásobné...........................… -
« Re: Spotřeba Passatu
Nový Avensis Wagon D4-D 85kW mi žere 6 litrů, ale když jsem ho koupil tak žral 7,5litrů. Teď mám najeto 1200km, tak to je docela dobrý pokles. Jsem zvědav kam to ještě klesne. Známý z Toyoty mi tvrdí že jim Avensis s najetýma 10tis.km jezdí již jen za 5-5,5 litu a že si prý ten motor musí ještě sednout. -
« Re: Spotřeba Passatu
ja ani nevim covece, ale treba obcas neco zavrze z palubky na jedny strane. Proste bych chtel dat za auto 800 000,- a aby bylo stoprocentni. Jenze hodne tomu davam za vinu ceskejm silnicim, na nich nevydrzi asi zadny aüto bez zadrnceni. Jinak na druhou stranu jezdi super, vypada krasne, je pohodlna a velika uvnitr. Vynikajici jizdni komfort. Jenze muj sen je Subaru, takze priste subaru. -
« Re: Spotřeba Passatu
ja ho nemam, ale myslim tak kolem 7-7,5 l/100 km. Me zere MAzda 6 100 kW diesel asi tech 7 l/ 100 km. Kdyz chci tak i vic. Vzdycky to jde vic. Ale pod 6 jsem se nikdy nedostal. Co ta tvoje Toyota kolik ti zere? Ja jezdim hodne po meste a rad cejtim ten narust vykonu. Jak jses i jinak spokojenej? Ja priste kupuju Subaru, novinku uz nikdy, prece jenom jsou drobnosti co mi vadej. -
« Re: Bitpower (Ricambi)
nechal jsem u nich asi před měsícem chipovat VW motor 1.9TDi 81kW na 110kW (řekl bych, že je to spíš "jen" na 100kW-ještě jsem nebyl na brzdě, ale i tak je nárůst výkonu hodně znatelný)... docela spokojenost - zatím najeto od té doby cca 3.000 km (kouřivost jen o chlup vyšší, spotřeba narostla jen o cca 0,6l/100km ovšem s častým sešlápnutím plynu na max.!, hlučnost stejná) -
« Re: Kouř
vcelku me coudilo Volvo V70 2.5TDI s motorem jeste od audi, po precipovani, v Pardubickem servisu Volva s tim nebyli schopni, vlastne ani ochotni nic udelat, protoze udajne nemohli najit cip, tak jsem to dal do AUTOHASE v Praze, kde to seridili a zlepsilo se to o 90% :-) takze se nespolehejte vzdy jen na jeden, ikdyz autorizovany servis.. -
« Re: Kouř
No podle mě když to začne házet olej do sání, tak to budou podle mě pístní kroužky. U tohoto motoru s touto kilometráží by se již značné opotřebení dalo očekávat. Což mě přivádí na myšlenku, kolik oleje ti to žere ?
Jinak to EGR se do automobilů dodává již od roku 1973, nicméně nejsem si jist implementací do diesel motorů. -
« Aral super diesel
Jaké máte s ním zkušenosti. Já ho zkusil načepoval a po 200 km kdy jsem byl příjemně překvapený (nižší hlučnost, živější motor) to začalo více čudit. Myslím, že ty obsažená aditiva začala víc rozpouštět úsady a karbon. Snad to přežijí trysky. Už mám s čističi svoje špatné zkušenosti. -
« Re: Kouř
Tak jestli je to EGR i u starších aut...88, tak by to mohlo být. Krom toho něco od výfuku do toho sání vede ale zase přes te vzduchový filtr...ten je taky pěkně od oleje...zvlášť u svodu k prvnímu válci. Když to "háže" olej do sání, to jsou ventily? Jinak je to 1,6D a má najeto 325000km :o) -
« Re: Kouř
Roj: No to může být klidně odpad z EGRka, tedy ze zařízení které dodává již jednou použité plyny zpět do sání v rámci lepších emisí. Co že to jsou sračky je nasnadě... EGR se dá vypnout, nebo respektivě eliminovat. Mimochodem co je to za auto a hlavně kolik má najeto ? Je docela možný, že pokud je to už něco s velmi velkou kilometráží, tak pak začnou házet olej do sání, ale blížší specifikace tohohle problému ti vysvětli někdo jiný, tuto oblast nezmám, ale EGRko jsem rozebíral.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!