Dieselové motory - tipy a triky

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.03  18:15

    « Re: cukání

    to s tím přídáváním plynu při přeřazení je kvůli emisím, tedy pro dokonalé zapálení již připravené směsy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.03  16:28

    « Re: cukání

    Jakého motoru přesně se týká to cukání?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.03  08:56

    « Re: cukání

    Andree: Taky jsem vypozoroval tohlu "*" cukání. To je přesně to co mě na Fábii doslova sere, když potřebuješ dát kotel, tak se zeptáš počítače a on Ti to móžná povolí...a taky mu dost dlouho trvá než začne brzdit motorem...ubereš plyn a čekáš ale mezitím už musíš šlápnout na brzdu abys to nenačoudil do toho před Tebou a pak cítíš jak to začne o 50% brzdit motorem víc. A ejvětší debilita je při řazení když máš třeba půl plynu...normální lanko vrátíš hned, ale tady Ti vylezou otáčky i když už máš pedál plynu na 0...:o( Fakt nedomyšlenina. A to jak to zabere zdechne a zase zabere je určitě ono...řekl bych taková zpomalená reakce :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.03  19:37

    « Re: cukání

    JO SEDAN JE FAKT NEPOVEDENEJ...ANI SE NEDIVIM, ZE JE VENKU TAK MALO VIDET
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.03  12:11

    « Re: cukání

    Co zeeee..??? Interiér fabie je podle mého názoru pěknej paskvil, ale fakt je že jsem již myslím viděl i horší. Například u bývalé Felicie :-) Vůbec největší ujetine je ale Fabia Sedan. Řekl bych že Fabia Sedan a Renault Thalia jsou auta pro nevidomé :-) ....ti totiž nevidí tu hnusně naplácnutou záď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.03  22:18

    « Re: cukání

    residents: jsem asi ignorant, ale kdyby jsem to nevěděl, že tam ňákej elektronickej pedál je ani bych si toho nevšim, přitom dost lidí na to nadává. Je to možný, že to může být i tím. Prostě když brzdím motorem mezi 2000-3000rpm a pak trochu šlápnu na plyn abych přidal, tak to začne táhnout, pak to jakoby chcípne a pak to zase táhne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.03  22:13

    « Re: cukání

    AntZ: To je nějak podivný co tady říkáš... Interiér je to nejlepší co můžeš v týhle třidě mít- žádnej kýč, ale v classicu co mam já pokulháva dílenský zpracování. Nevím jak chceš využívat prostor před spolujezdcem??? Televizi, nebo počítač? Nebo tisíc úložnejch schránek na prd. Mě přijde fabie ultimatně stabillní i na dálnici ve 150kmh, řek bych, že možná lépe než Octavia a Xantiay ale dost velkou roli hrajou pneu, pokud tam máš pneu z dětskýho kočárku tak se ti nedivim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  14:00

    « Re: cukání

    A nemyslel cukání od elektronického plynu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.03  08:44

    « Re: Zabiják diesel

    Můj nový Avensis splňuje normu Euro 4.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  18:43

    « Re: cukání

    Koupit si Fóbii? Ani omylem, na design jsem si zvykl, ale interiér je extra vysoká ubohost. Fantastický je ten nevyužitý prostor před spolujezdcem, to přímo bije do očí. Jízdní vlastnosti? Když je měsíc staré auto za silného deště nestabilní už při 80 km/h, o něčem to vypovídá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.03  16:15

    « Re: cukání

    1,4tdi bych si nikdy nekoupil! A Fabie mi jako auto prijde super, ale ne v classicu a junioru- to jsou splaseny kozy....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.03  20:06

    « Re: cukání

    Jo když napíšeš 1,4MPI je to jiné než pouze 1,4. To taky může být 1,4TDI, jinak velmi slušný motor pro ten krám do kterýho se v MB montuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.03  20:04

    « Re: Zabiják diesel

    Nějaká statistika hovoří o tom, že v ČR je registrováno kolem tří miliónů aut s benzínovým pohonem a pouze 200 tisíc osobních dieselů. Tím to tedy nebude :-)))
    Můj diesel splňuje EURO 3, kolik aut z těch tří miliónů se může pochlubit tím samým?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  23:42

    « Re: Zabiják diesel

    gergi: No o pak se nesmí pominout, že každé i hodně staré auto má motor který potlačuje nežádoucí emise a z 99.5% jsou auta vybaveny katalyzátorem. Což u nás ještě spousta aut není. Ono zahřáté benzínové auto skuteně vůbec nesmrdí a o nějakém dýmu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  20:51

    « Re: cukání

    :-))))) ne sepnutí turba to fakt není, skubne to uz kdyz turbo zabirá, navíc turbo v 110k tdi uz neskube a zatahuje celkem plynule. Jo a Fabie 1.4MPI turbo fakt nema, pokud mi ho tam tedka venku nekdo nemontuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  19:05

    « Re: Zabiják diesel

    Diesel v USA: tuhle jsme spekulovali, cim to je, ze tady neni u silnic takovy ten typicky zacazeny prach jako u nas. Jedna z hypotez byla, ze je to prave mnozstvim dieselu. Tady krome velkych nakladnich trucku jsou vsechno benzinaky (i tzv. light trucks, za kteryma lidi tahaj jachty a kone). Nektere dalnice (tzv. parkways) jsou jen pro osobni prepravu a je to fakt znat - oproti tomu nanosu sazi vsude v Evrope je tu cisto. Ani kdyz se clovek prochazi na Manhattanu, kde je proklate husta doprava, neni tam takovy smrad jako v Praze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.03  18:02

    « Re: cukání

    Že by páníček myslel sepnutí turba?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.08.03  18:29

    « cukání

    Co způsobuje škubnutí chvíli po přidání plynu u octavie tdi, ale dělá mi to i fabie 1,4?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.03  12:35

    « Re: Zabiják diesel

    jo Týden je dobrej. To je kvalitní periodikum. Jinak s dieselem souhlas. Je sice fine, že saze jsou těžší než vzduch a tedy mají tendenci se uzazovat, na druhou stranu. Se tak stane až po nějaký době. A když to pěkně Passat předemnou pěkně vohulí tak mě to hned nasaje větrák přímo do kabiny a žádne usazování se nekoná... Jo diesely to mají složitý, taky v USA kde jsou přísnější emisní limity jen tak nějakej diesel z EU neprojde emisní testací. Třeba CDI od Mercedesa se tam nesmějí prodávat, neb neprošli emísní zkouškou 7 států unie a přitom u nás ty motory jsou známi jako jedno z nejlepších co se dá koupit. Jo jinak pro štourali, emisní limity jsou přísnější p proti Euro všechny současné co mají. Tedy jak základní federální a pak samozřejmě i kalifornské... kde za chvilku budou smět snad jezdit jenom hybridní auta :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.03  09:10

    « Re: Zabiják diesel

    O jakou analogii s Bleskem se pokoušíš? Časopis Týden patří dlouhodobě mezi nejlépe hodnocené časopisy na našem trhu. Navíc v článku (jehož název se mimochodem shoduje s názvem mého příspěvku) pouze cituje závěry Spolkového úřadu pro životní prostředí (UBA). Tedy především že riziko rakoviny plic je oproti zážehovému motoru až desetinásobné...........................…
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  21:42

    « Re: Spotřeba Passatu

    Nový Avensis Wagon D4-D 85kW mi žere 6 litrů, ale když jsem ho koupil tak žral 7,5litrů. Teď mám najeto 1200km, tak to je docela dobrý pokles. Jsem zvědav kam to ještě klesne. Známý z Toyoty mi tvrdí že jim Avensis s najetýma 10tis.km jezdí již jen za 5-5,5 litu a že si prý ten motor musí ještě sednout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  16:04

    « Re: Spotřeba Passatu

    Taky bych snil o Subaru (Legacy Combi nebo Outback), ale když oni kluci pitomí ne a ne tam dát nějakej pořádnej turbodiesel :-(((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  12:32

    « Re: Spotřeba Passatu

    ja ani nevim covece, ale treba obcas neco zavrze z palubky na jedny strane. Proste bych chtel dat za auto 800 000,- a aby bylo stoprocentni. Jenze hodne tomu davam za vinu ceskejm silnicim, na nich nevydrzi asi zadny aüto bez zadrnceni. Jinak na druhou stranu jezdi super, vypada krasne, je pohodlna a velika uvnitr. Vynikajici jizdni komfort. Jenze muj sen je Subaru, takze priste subaru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  12:11

    « Re: Spotřeba Passatu

    to Stavros: Jaký drobnosti ti vaděj na Mazdě 6?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.03  10:18

    « Re: Spotřeba Passatu

    ja ho nemam, ale myslim tak kolem 7-7,5 l/100 km. Me zere MAzda 6 100 kW diesel asi tech 7 l/ 100 km. Kdyz chci tak i vic. Vzdycky to jde vic. Ale pod 6 jsem se nikdy nedostal. Co ta tvoje Toyota kolik ti zere? Ja jezdim hodne po meste a rad cejtim ten narust vykonu. Jak jses i jinak spokojenej? Ja priste kupuju Subaru, novinku uz nikdy, prece jenom jsou drobnosti co mi vadej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.03  23:37

    « Spotřeba Passatu

    Najde se tady nějaká dobrá duše, co by mi upřímě napsala průměrnou spotřebu nového Passatu Variant 96kW ??? Předem moc děkuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.07.03  08:27

    « Re: Zabiják diesel

    A co takhle v Blesku, tam nic nepíšou? To je teda fakt divné...
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.07.03  15:53

    « Zabiják diesel

    Přečtěte si časopis Týden. Na straně 14 se dozvíte, co zabilo Cleanera....................
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.03  13:54

    « Re: Bitpower (Ricambi)

    Takže, když se na to člověk koukne z trochu jinýho úhlu, tak se dá říct, že to víc hulí a víc žere. Uvidíme, co co udělá dál :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.07.03  13:43

    « Re: Bitpower (Ricambi)

    nechal jsem u nich asi před měsícem chipovat VW motor 1.9TDi 81kW na 110kW (řekl bych, že je to spíš "jen" na 100kW-ještě jsem nebyl na brzdě, ale i tak je nárůst výkonu hodně znatelný)... docela spokojenost - zatím najeto od té doby cca 3.000 km (kouřivost jen o chlup vyšší, spotřeba narostla jen o cca 0,6l/100km ovšem s častým sešlápnutím plynu na max.!, hlučnost stejná)
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.07.03  12:32

    « Bitpower (Ricambi)

    Hergot - spadlo nám to do Archivu. No, tak, aby řeč nestála, ptám se, jestli někdo nemáte zkušenost s tuningem u firmi Bitpower (dříve Ricambi). Časem jim plánuje svěřit svůj 2,4JTD a nerad bych si naběhl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.03  10:18

    « BU BU BU UŽ JSEM TU

    Nazdar smradláci, že se Vám po mě stýskalo..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.07.03  20:29

    « Re: Kouř

    vcelku me coudilo Volvo V70 2.5TDI s motorem jeste od audi, po precipovani, v Pardubickem servisu Volva s tim nebyli schopni, vlastne ani ochotni nic udelat, protoze udajne nemohli najit cip, tak jsem to dal do AUTOHASE v Praze, kde to seridili a zlepsilo se to o 90% :-) takze se nespolehejte vzdy jen na jeden, ikdyz autorizovany servis..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.03  12:07

    « Re: Kouř

    pažouti dávali EGR do dieselů určitě od r.89, ne-li dřív. Je to tam spíš pro zlost...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.03  11:49

    « Re: Kouř

    EGR je u každého novějšího dislu. Já to tam má a je to z roku 1991. Popravdě řečeno je to vyřazeno, protože to akorát zasírá motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.03  08:45

    « Re: Kouř

    No podle mě když to začne házet olej do sání, tak to budou podle mě pístní kroužky. U tohoto motoru s touto kilometráží by se již značné opotřebení dalo očekávat. Což mě přivádí na myšlenku, kolik oleje ti to žere ?



    Jinak to EGR se do automobilů dodává již od roku 1973, nicméně nejsem si jist implementací do diesel motorů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.06.03  07:39

    « Aral super diesel

    Jaké máte s ním zkušenosti. Já ho zkusil načepoval a po 200 km kdy jsem byl příjemně překvapený (nižší hlučnost, živější motor) to začalo více čudit. Myslím, že ty obsažená aditiva začala víc rozpouštět úsady a karbon. Snad to přežijí trysky. Už mám s čističi svoje špatné zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  12:30

    « Re: Kouř

    Tak jestli je to EGR i u starších aut...88, tak by to mohlo být. Krom toho něco od výfuku do toho sání vede ale zase přes te vzduchový filtr...ten je taky pěkně od oleje...zvlášť u svodu k prvnímu válci. Když to "háže" olej do sání, to jsou ventily? Jinak je to 1,6D a má najeto 325000km :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  11:36

    « Re: Kouř

    Roj: No to může být klidně odpad z EGRka, tedy ze zařízení které dodává již jednou použité plyny zpět do sání v rámci lepších emisí. Co že to jsou sračky je nasnadě... EGR se dá vypnout, nebo respektivě eliminovat. Mimochodem co je to za auto a hlavně kolik má najeto ? Je docela možný, že pokud je to už něco s velmi velkou kilometráží, tak pak začnou házet olej do sání, ale blížší specifikace tohohle problému ti vysvětli někdo jiný, tuto oblast nezmám, ale EGRko jsem rozebíral.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.03  11:31

    « Re: TDI

    Adyn: Jo jasně zavolej, to není problém.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…